Ga naar inhoud

Loumi : 26 september 2017 : Dr. Peters : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie
59 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Wauw dat is wel echt heel fijn :54:

 

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe boobs :D

 

* hoe zijn de protheses geplaatst ? 

 

Thxxx He!!! 

Idd heel erg fijn.. niet durven hopen dat ik me zo goed zou voelen. 

Het is dual plane geplaatst. Voel wel wat mn spieren en een beetje een drukkend gevoel maar tot nu toe voel ik me super. Het kan natuurlijk morgen wel anders zijn. 

Eerst maar eens een nachtje slapen :)

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff mijn verslag!!

 

Gister was het mijn grote dag!!
Om 8 uur gingen mn man en ik de deur uit om onze dochter weg te brengen. Goed en wel half 9 gingen we op pad naar Oisterwijk. Nog geen 30 km onderweg kregen we een lekke band!!! God wat schrok ik.. de gedachte alleen al dat ik te laat zou komen bezorgde me een hoop stress... gelukkig woont mijn broer daar in de buurt (Lucky me) die heeft snel een nieuw band opgehaald en op de auto gezet!! Half uurtje stil gestaan.
Dat was mn stress momentje van de dag.
Om 10.45uur kwamen we aan in de kliniek. Het liep iets uit dus heb gewacht tot 12 uur.
Ik mocht mee!!! Ik was zo ontzettend relaxed, ongelofelijk. Hihihi.
Kleding uit, aftekenen en voor ik het wist lag ik op de ok. Om half 2 werd ik weer wakker. Heel even een beetje slaperig. Maar voelde me echt top!
Totaal geen pijn. Beetje een drukkend gevoel maar verder niks.
De zuster kwam de kijken en het eerste wat ik vroeg was: heb je ook koffie voor mij. Mijn verslaving :) hihihi..
Koffie en 2 beschuitjes gekregen, veel water gedronken.
Er lag een dame naast mij die had zo veel pijn. Vond het zo sneu. En vooral omdat ik echt nergens last van had.
Ik zat goed en wel om 15.00uur in de auto naar huis. Het is dik 1.5uur rijden maar we kwamen natuurlijk in de file. We waren om 17.45uur dan lekker thuis. Voelde me zo fijn! Het is me heel erg mee gevallen..
Alleen de nacht was vreselijk. Liggen deed veel pijn. 11uur ging ik slapen en om 1.30uur werd ik wakker. Na een uur liggen met veel pijn op mn borstbeen, ben ik lekker naar beneden gegaan en half zittend/Liggend op de bank. Wat een verademing. Heb dan wel niet meer geslapen maar de pijn was weg.

Op de nacht na mag ik absoluut niet klagen, voel me heel erg goed!! Lucky me!!! 

Vanmiddag zal ik ff een foto maken en plaatsen. 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loumi hoihoi!

 

wat fijn om te horen dat het (naast die lekke band en dat het wat uitliep) zo soepel is verlopen! En wat onwijs lekker dat de pijn mee valt! 

 

Ook ik ben bijna aan de beurt, 2 oktober!!! Vandaar nu even overal kijken hoe het bij iedereen gaat haha!

 

heel veel succes met je herstel!!

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Loumi:

Ff mijn verslag!!

 

Gister was het mijn grote dag!!
Om 8 uur gingen mn man en ik de deur uit om onze dochter weg te brengen. Goed en wel half 9 gingen we op pad naar Oisterwijk. Nog geen 30 km onderweg kregen we een lekke band!!! God wat schrok ik.. de gedachte alleen al dat ik te laat zou komen bezorgde me een hoop stress... gelukkig woont mijn broer daar in de buurt (Lucky me) die heeft snel een nieuw band opgehaald en op de auto gezet!! Half uurtje stil gestaan.
Dat was mn stress momentje van de dag.
Om 10.45uur kwamen we aan in de kliniek. Het liep iets uit dus heb gewacht tot 12 uur.
Ik mocht mee!!! Ik was zo ontzettend relaxed, ongelofelijk. Hihihi.
Kleding uit, aftekenen en voor ik het wist lag ik op de ok. Om half 2 werd ik weer wakker. Heel even een beetje slaperig. Maar voelde me echt top!
Totaal geen pijn. Beetje een drukkend gevoel maar verder niks.
De zuster kwam de kijken en het eerste wat ik vroeg was: heb je ook koffie voor mij. Mijn verslaving :) hihihi..
Koffie en 2 beschuitjes gekregen, veel water gedronken.
Er lag een dame naast mij die had zo veel pijn. Vond het zo sneu. En vooral omdat ik echt nergens last van had.
Ik zat goed en wel om 15.00uur in de auto naar huis. Het is dik 1.5uur rijden maar we kwamen natuurlijk in de file. We waren om 17.45uur dan lekker thuis. Voelde me zo fijn! Het is me heel erg mee gevallen..
Alleen de nacht was vreselijk. Liggen deed veel pijn. 11uur ging ik slapen en om 1.30uur werd ik wakker. Na een uur liggen met veel pijn op mn borstbeen, ben ik lekker naar beneden gegaan en half zittend/Liggend op de bank. Wat een verademing. Heb dan wel niet meer geslapen maar de pijn was weg.

Op de nacht na mag ik absoluut niet klagen, voel me heel erg goed!! Lucky me!!! 

Vanmiddag zal ik ff een foto maken en plaatsen. 

 

Xxxx

Wat fijn dat je een positief verhaal kunt schrijven! Ik ben morgen aan de beurt... ik hoop dat het bij mij ook zo fijn kan gaan :) 

succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Myyear:

@Loumi hoihoi!

 

wat fijn om te horen dat het (naast die lekke band en dat het wat uitliep) zo soepel is verlopen! En wat onwijs lekker dat de pijn mee valt! 

 

Ook ik ben bijna aan de beurt, 2 oktober!!! Vandaar nu even overal kijken hoe het bij iedereen gaat haha!

 

heel veel succes met je herstel!!

 

Liefs!

Thxxx meid, voor jou dus spannend!! Bijna zover!! Ik wens jou ook toe dat het zo fijn mag gaan. Ik voel me top! Had anders verwacht hoor. Mag echt van geluk spreken :)

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gentle:

Wat fijn dat je een positief verhaal kunt schrijven! Ik ben morgen aan de beurt... ik hoop dat het bij mij ook zo fijn kan gaan :) 

succes met je herstel!

Thxxx!! Ohh spannend hoor!! Ben je zenuwachtig? Lekker over je heen laten komen. Wens je het zelfde toe, geen pijn en geen stress. Veel succes morgen en met je herstel meid!!

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Pienn:

He @Loumi wat fijn dat je niet zoveel pijn hebt zeg!! Vooral omdat je hoort bij dp dat het vaak veel pijn doet. Dat geeft de burger weer moed :lol: En wat een drama die klapband! Zou ook mega stressen! Toch fijn zo een broer! Geniet van je nieuwe borsten en doe lekker rustig aan

Hi meid, thxxx He!! Ja gelukkig was die autopech mn enige stress momentje van de dag. Zei mn broer al je bent de held van de dag! Gelukkig op tijd nog. 

Ik mag echt van geluk spreken dat Ik me zo goed voel. Vanmiddag nog wel ff 2 uurtjes geslapen met zwaardere medicatie. Kan gelukkig mn bed verstellen. Dus lekker soort van half zittend slapen. Maar echt voel me top!!

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Rosaliesarah:

Haay,

wat goed dat je je zo goed voelt.

jeetje ja daar schrik je wel van maar het is gelukkig allemaal Goed gekomen.

de 1e dag heb je alweer overleefd en iedere dag voel je je een klein beetje beter. heel veel succes met je herstel en laat je lekker verwennen!:)

 

xx

 

Haii meid, thxxx!!!

idd blij dat alles goed gekomen is. Voel me echt erg goed gelukkig. Kan alleen maar beter worden.

Heb net foto's in mn album geplaatst ben al super blij:43:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijn verhaal! Heerlijk zeg geen pijn!

 

Ik ben vandaag geholpen en moet zeggen dat ik dat strakke op m'n borstbeen wel echt erg vervelend vind. Bij mij trouwens ook dual plane geplaatst. 

 

Ik ben benieuwd hoe m'n nacht gaat verlopen hihi 

 

Succes verder met je herstel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii! 

 

Ik ben dinsdag 12 september geopereerd in Oisterwijk. 400cc rond. Ik vond het super spannend! De heen weg hebben we dik 2 uur vertraging gehad door files. Gelukkig deden ze absoluut niet moeilijk! Eenmaal bij de kliniek werd ik al gauw geroepen dat ik verder mocht komen. Ik trilde van spanning. Nog nooit onder narcose geweest. Maar ohh wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan! De eerste nachten was inderdaad afzien. Ik wist ook niet meer hoe ik moest liggen. Uiteindelijk 2 kussens in mn rug. Een zetpil en 2 paracetamol en ik sliep als een roosje (wat wil je ook met 2000mg paracetamol) ik ben nu 2 weken verder en ik voel me echt super! Slaap inmiddels op mijn zij en gebruik geen pijnstillers meer. Morgen ga ik naar Joanna om de knoopjes van de hechtingen los te knippen. Heel veel succes met het herstel! Ik hoop dat het net zo vlot gaat als bij mij. Groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee! Och ik heb helemaal gemist dat je geopereerd bent!:o

 

Even bij gelezen hier in jouw topic, wat fijn dat je je goed voelt en dat alles goed is verlopen! Nu fijn herstellen! Ik hoop dat dat net zo voorspoedig verloopt als je operatie (op de bandenpech na dan)^_^

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentle komt helemaal goed meis. Vooral relaxed zijn. Spanning speelt altijd mee natuurlijk. Succes meid!! 

Xxx

 

@Vriesje

Ik weet precies wat je bedoeld. Had het alleen met het liggen dat het heel naar was. Maar Heb mn bed aan 1 kant omhoog gedaan kussentje in de rug en heb vannacht echt heerlijk geslapen. 

Hoe was jou nacht? Hoop dat het bij jou qua pijn ook mee valt. Ik voel me zo goed. Had ik echt niet durven hopen. :)

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mvb2:

Hoii! 

 

Ik ben dinsdag 12 september geopereerd in Oisterwijk. 400cc rond. Ik vond het super spannend! De heen weg hebben we dik 2 uur vertraging gehad door files. Gelukkig deden ze absoluut niet moeilijk! Eenmaal bij de kliniek werd ik al gauw geroepen dat ik verder mocht komen. Ik trilde van spanning. Nog nooit onder narcose geweest. Maar ohh wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan! De eerste nachten was inderdaad afzien. Ik wist ook niet meer hoe ik moest liggen. Uiteindelijk 2 kussens in mn rug. Een zetpil en 2 paracetamol en ik sliep als een roosje (wat wil je ook met 2000mg paracetamol) ik ben nu 2 weken verder en ik voel me echt super! Slaap inmiddels op mijn zij en gebruik geen pijnstillers meer. Morgen ga ik naar Joanna om de knoopjes van de hechtingen los te knippen. Heel veel succes met het herstel! Ik hoop dat het net zo vlot gaat als bij mij. Groetjes!! 

Thxxx meid, wat goed om te lezen dat je zo blij bent. En dat ze qua tijd op de operatie dag geen probleem maakten. Ik kneep hem wel even hoor met de auto pech. Maar Zo herkenbaar die nachten. Afgelopen nacht heb ik erg goed geslapen. Maar ja wat wil je als je een hele nacht overslaat. hihihi.

Verder qua pijn ik heb et geen last van alleen voelt het een beetje zwaar van voren, tja niet gewend he :) heb je ook al foto's geplaatst? Zelf net gister een album aangemaakt. Gister heb ik ze voor het eerst ff goed bekeken. Wel hoog Maar ben al zo blij!!

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jootjex:

Heee! Och ik heb helemaal gemist dat je geopereerd bent!:o

 

Even bij gelezen hier in jouw topic, wat fijn dat je je goed voelt en dat alles goed is verlopen! Nu fijn herstellen! Ik hoop dat dat net zo voorspoedig verloopt als je operatie (op de bandenpech na dan)^_^

 

 

Hi meid, Thxxx He!! Tja voel me zo goed!! Super blij dat het zo verloopt. Hoe gaat het met jou? 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loumi:

@Gentle komt helemaal goed meis. Vooral relaxed zijn. Spanning speelt altijd mee natuurlijk. Succes meid!! 

Xxx

 

@Vriesje

Ik weet precies wat je bedoeld. Had het alleen met het liggen dat het heel naar was. Maar Heb mn bed aan 1 kant omhoog gedaan kussentje in de rug en heb vannacht echt heerlijk geslapen. 

Hoe was jou nacht? Hoop dat het bij jou qua pijn ook mee valt. Ik voel me zo goed. Had ik echt niet durven hopen. :)

Xxx

 

 

 Nou ik ben de nacht best redelijk door gekomen eigenlijk. 2x wakker geworden maar daardoor kon ik wel m'n medicatie blijven nemen dus dat was wel fijn. 

 

Voor nu is het hele strakke gevoel echt heel vervelend maar zolang ik me rustig hou en op de bank zit voel ik niet echt veel pijn dus dat is wel fijn:)

 

Ik voel me verder best goed gelukkig alleen echt wennen dat ik nu gewoon niks kan en mag en zo vreselijk afhankelijk ben haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Loumi:

Haii meid, thxxx!!!

idd blij dat alles goed gekomen is. Voel me echt erg goed gelukkig. Kan alleen maar beter worden.

Heb net foto's in mn album geplaatst ben al super blij:43:

 

Xxx

Haai lou!! Wat fijn dat je ze eindelijk heb :tatice_04:!!!

Gefeliciteerd!!!!!! 

:1big_boobs: En super dat je herstel zo fijn is zijn nu al mooi en word steeds mooier.

Geniet er van xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei G0ldy:

Haai lou!! Wat fijn dat je ze eindelijk heb :tatice_04:!!!

Gefeliciteerd!!!!!! 

:1big_boobs: En super dat je herstel zo fijn is zijn nu al mooi en word steeds mooier.

Geniet er van xxx

 

Thxxx schat!!  Ik heb ze!!!!:wub: 

Ben super blij!! Ga er zeker van genieten!! Xxxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vriesje:

 Nou ik ben de nacht best redelijk door gekomen eigenlijk. 2x wakker geworden maar daardoor kon ik wel m'n medicatie blijven nemen dus dat was wel fijn. 

 

Voor nu is het hele strakke gevoel echt heel vervelend maar zolang ik me rustig hou en op de bank zit voel ik niet echt veel pijn dus dat is wel fijn:)

 

Ik voel me verder best goed gelukkig alleen echt wennen dat ik nu gewoon niks kan en mag en zo vreselijk afhankelijk ben haha 

He meis, zo herkenbaar het afhankelijk zijn. Mn schoonmoeder is hier, ze slaapt hier, verzorgt mij en mn dochter echt super. 

Fijn dat je de nacht goed bent doorgekomen. Dat strakke gevoel heb ik ook hoor, mn borsten zijn ooknerg strak en hard. Maar dat heeft gewoon tijd nodig om te herstellen. Fijn dat bij jou de pijn ook meevalt!! Lkkr genieten meid ;)

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooihoii 

Hier nog een zenuwpees word 10 oktober geopereerd in Oisterwijk door halbesma krijg 550 cc duel plane ben ook erg benieuwd duurt nog even een paar daagjes manlief ook paar dagen vrij gepakt om me te helpen met de kinderen en 2 weken vrij op mijn werk nou kan nie snel genoeg 10 oktober zijn pff wachten duurt lang iig groetjes Angela 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.