Ga naar inhoud

Jules90 : 8 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Jules90:

Ik heb je toegevoegd! Over welke maat twijfel je? En weet je al wel voor welke protheses je gaat? X

Dankje ..ik heb 9 februari pas mijn eerste consult dus ik heb nog geen idee van maat ..ben bezig met een vergoedingsaanvraag ivm geen borstontwikkeling. Dus het moet ook eerst nog eens goedgekeurd worden. Ik hoop zoals ik hier gezien heb op 295 cc dual plane. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Jules90:

Dankjewel meid, lief van je :53: ik ga met je mee duimen!

Nee, dat had ik niet meegekregen, spannend! Over precies een week heb je je nieuwe boobs dus :56: ik herken je gevoel precies haha.. zenuwen en zin wisselen zich af en worden steeds heftiger naarmate de datum dichterbij komt. Ben je verder goed voorbereid qua makkelijke/warme kleding enzo? X

 

Al weer een dagje minder! Ik ben wel al redelijk voorbereid, warme kleding heb ik zat want ik ben sowieso een koukleum :65: De dagen ervoor maak ik het hele huis schoon, wasjes doen, eten voorbereiden, etc. want mijn vriend houd op z'n zachtst gezegd niet zo van schoonmaken en koken.. gelukkig wil hij wel helpen om mezelf te wassen de eerste tijd ;) 

 

Kun jij inmiddels alles al weer een beetje doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Jules90 said:

Dankjewel meid! Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

 

Wat spannend voor je :) waar ga je? En wat voor protheses worden het bij jou? X

Waaw ze zijn prachtig!! Proficiat hoor! Ik ga ook bij dr. verdonck, krijg 295 cc motiva full dual plane. Ik heb nu 75 AA dus kijk er ongelofelijk naar uit om eindelijk boobies te hebben :D en hoop dat ze zo mooi zullen worden als die van jou! Ze zien er heel erg natuurlijk uit, echt top. Wens je een goed herstel toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vae:

 

Al weer een dagje minder! Ik ben wel al redelijk voorbereid, warme kleding heb ik zat want ik ben sowieso een koukleum :65: De dagen ervoor maak ik het hele huis schoon, wasjes doen, eten voorbereiden, etc. want mijn vriend houd op z'n zachtst gezegd niet zo van schoonmaken en koken.. gelukkig wil hij wel helpen om mezelf te wassen de eerste tijd ;) 

 

Kun jij inmiddels alles al weer een beetje doen? 

Haha goed om voorbereid te zijn ja, straks wil- en kan je heel weinig.. super lief dat hij voor je gaat zorgen volgende week, dat scheelt zo veel.

 

Ja hoor! Ik doe alleen nog voorzichtig met zware dingen tillen en opruimen, dat doet mn zusje voornamelijk (ik woon samen met haar). Aankleden en douchen gaan nu heel makkelijk, mag alleen mn armen nog niet boven mn hoofd doen, dat mag pas over 3 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Dreaming1991:

Waaw ze zijn prachtig!! Proficiat hoor! Ik ga ook bij dr. verdonck, krijg 295 cc motiva full dual plane. Ik heb nu 75 AA dus kijk er ongelofelijk naar uit om eindelijk boobies te hebben :D en hoop dat ze zo mooi zullen worden als die van jou! Ze zien er heel erg natuurlijk uit, echt top. Wens je een goed herstel toe! 

Dankjewel! Ik ben er ook super gelukkig mee ^_^ nog maar 3 weken voordat ik eindelijk normale bh’s mag kopen, kan niet wachten haha..

Dat klinkt goed meid, spannend! Heb je al foto’s gemaakt van je voorsituatie? Is heel tof om straks te kunnen vergelijken. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat duurt lang zeg, voordat je je armen weer omhoog mag doen! Ik had Verdonck nog bij het consult gevraagd hoe lang na de ingreep ik mij weer kon laten waxen. Hij leek een beetje verbaast en zei dat dit niet zo uitmaakte, denk niet dat hij begreep dat je daarvoor ook je armen omhoog moet doen :P Zal het hem nog eens uitdrukkelijk vragen. Ik ga eens in de 4 weken dus anders sla ik gewoon een keertje mijn oksels over.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vae:

Dat duurt lang zeg, voordat je je armen weer omhoog mag doen! Ik had Verdonck nog bij het consult gevraagd hoe lang na de ingreep ik mij weer kon laten waxen. Hij leek een beetje verbaast en zei dat dit niet zo uitmaakte, denk niet dat hij begreep dat je daarvoor ook je armen omhoog moet doen :P Zal het hem nog eens uitdrukkelijk vragen. Ik ga eens in de 4 weken dus anders sla ik gewoon een keertje mijn oksels over.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Je armen mogen wel omhoog maar je ellebogen niet boven je schouders, dus dan ben je best wel beperkt. Scheren gaat best lastig, maar denk dat waxen ook moeilijk is haha. Misschien dacht hij dat je je benen bedoelde?! :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey @Jules90,

Zou ik ook mogen kijken in je album? :)

Ik ben zo'n 11 dagen geleden door dr. Verdonck geopereerd (255cc) en had initieel 70A(A) dus benieuwd hoe het er bij jou uitziet ^_^.

Merk je al veel veranderingen (qua grootte, zakken, ...)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2018 om 10:37 zei Sun04:

Hey @Jules90,

Zou ik ook mogen kijken in je album? :)

Ik ben zo'n 11 dagen geleden door dr. Verdonck geopereerd (255cc) en had initieel 70A(A) dus benieuwd hoe het er bij jou uitziet ^_^.

Merk je al veel veranderingen (qua grootte, zakken, ...)?

Hi meis! Ik heb je toegevoegd!

mijn boobs zijn onwijs veranderd ja, dat zal je zien in mijn album. Ze zaten ja de operatie heel hoog en waren vrij hard/stijf. Elke week zakten ze wat meer en nu ze op hun plek zitten beginnen ze verder te vormen en zacht te worden. Geduld is helaas het toverwoord, maar dan word je beloond :44:

Hoe is het gegaan bij je? En hoe heb je Dr. Verdonck ervaren?

Succes met je herstel meis! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jules90:

Hi meis! Ik heb je toegevoegd!

mijn boobs zijn onwijs veranderd ja, dat zal je zien in mijn album. Ze zaten ja de operatie heel hoog en waren vrij hard/stijf. Elke week zakten ze wat meer en nu ze op hun plek zitten beginnen ze verder te vormen en zacht te worden. Geduld is helaas het toverwoord, maar dan word je beloond :44:

Hoe is het gegaan bij je? En hoe heb je Dr. Verdonck ervaren?

Succes met je herstel meis! X

Hoi @Jules90!

Wauw wat zijn je borsten super mooi geëvolueerd! Mag je fier op zijn! Ik hoop dat de mijne ook nog mooi zakken zonder volumeverlies, nu staan ze nogal hard/bollig (ben nu 13 dagen PO). Ik wil vooral niet dat ze kleiner worden :p. Voor de rest ben ik er al heel blij mee. Over een uurtje ga ik terug naar dr. Verdonck om mijn hechtingsdraadjes te laten knippen. Hopelijk ziet dat er dan allemaal goed uit :). Ik heb enkel bij hem consults gehad en geen spijt van! Hij is eerlijk en kundig en ik voelde me er meteen op gemak bij :). Als je wilt kijken, ik heb ook een album :) xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Sun04:

Hoi @Jules90!

Wauw wat zijn je borsten super mooi geëvolueerd! Mag je fier op zijn! Ik hoop dat de mijne ook nog mooi zakken zonder volumeverlies, nu staan ze nogal hard/bollig (ben nu 13 dagen PO). Ik wil vooral niet dat ze kleiner worden :p. Voor de rest ben ik er al heel blij mee. Over een uurtje ga ik terug naar dr. Verdonck om mijn hechtingsdraadjes te laten knippen. Hopelijk ziet dat er dan allemaal goed uit :). Ik heb enkel bij hem consults gehad en geen spijt van! Hij is eerlijk en kundig en ik voelde me er meteen op gemak bij :). Als je wilt kijken, ik heb ook een album :) xx

 

Dankjewel meid :53: wat leuk!! Zoals je bij mij ziet zal het bij jou ook nog heel veel gaan veranderen de komende 6 weken (en langer). Ben heel benieuwd naar jouw resultaat! Mag ik meekijken in jouw album? Hoe voel je je nu verder? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Jules90:

Dankjewel meid :53: wat leuk!! Zoals je bij mij ziet zal het bij jou ook nog heel veel gaan veranderen de komende 6 weken (en langer). Ben heel benieuwd naar jouw resultaat! Mag ik meekijken in jouw album? Hoe voel je je nu verder? X

Ik heb je toegevoegd aan mijn album @Jules90 :)!

Grappig trouwens, nu ik je afbeelding zie van de appelsienen, ik zei vandaag nog fier tegen mijn vriendje dat mijn borsten nu eindelijk groter zijn dan het fruit dat ik graag eet (appels en nectarines) hihi :P. Ik voel me nu eigenlijk zo goed als voor de operatie! Wel ietsje sneller moe dan ervoor, maar ik voel me fit en heb weer grote eetlust :). Heb jij nu soms nog "last" van je borsten of merk je er eigenlijk amper iets van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.