Ga naar inhoud

Jules90 : 8 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Jules90:

Dat is logisch hoor meid, dat hebben we allemaal (gehad)! Wat fijn dat je vriend je zo bijstaat, dat zal heel fijn zijn na de operatie ^_^ 

bij welke kliniek wordt je geopereerd?

Ja super fijn dat hij voor mij heeft vrij genomen al ben ik benieuwd hoe het gaat lopen. Hij doet normaal nooit iets in het huishouden haha. 

Ik ga geholpen worden in het velthuis kliniek in rdam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Jules90:

Dankjewel! :67:

Ik heb het er op de 11e dag af gehaald in overleg. Het zat na 8 dagen vrij los en gaf niet genoeg ondersteuning meer. Voelde heel fijn om een sportbh aan te hebben die alles bij elkaar hield haha!

 

Hoe gaat het met jou? Is het nog gelukt met je echo? X

Dat snap ik. Dat is ook het enige waar ik tegen aan loop bij Verdonck. Je kunt namelijk niet echt de wondjes in de gaten houden enzo en dat lijkt me toch wel erg belangrijk. 

Wat fijn dat die sportbh zo fijn is om aan te hebben ^_^

 

Ik heb donderdag echo en mammogram gehad. Krijg begin volgende week de uitslag. En dat vind ik eigenlijk nog spannender als de hele bv hahaha 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Auks:

Dat snap ik. Dat is ook het enige waar ik tegen aan loop bij Verdonck. Je kunt namelijk niet echt de wondjes in de gaten houden enzo en dat lijkt me toch wel erg belangrijk. 

Wat fijn dat die sportbh zo fijn is om aan te hebben ^_^

 

Ik heb donderdag echo en mammogram gehad. Krijg begin volgende week de uitslag. En dat vind ik eigenlijk nog spannender als de hele bv hahaha 

X

Je krijgt sowieso wondpleisters op, die mogen er echt pas na 2 weken af. Je ziet de wondjes dus nog niet als het verband er af gaat. Eventuele bloedingen zie je dan natuurlijk wel, al kan dat ook door het verband heen komen (was bij mij niet zo trouwens).

Spannend he?! Best grappig aangezien ik nooit een echo/mammografie heb gehad hiervoor en er ook nooit aan gedacht had. Ik duim voor goed resultaat voor je! X Jules

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Auks:

Thanks!!:blush:

 @Jules90 had je nu ook geen echo gehad dan voor je bv? Omdat Verdonck dat altijd verplicht dacht ik. 

Ja dat heb ik wel laten doen. Maar daarvoor nooit en ik heb me ook nergens zorgen over gemaakt. Maar pas met de echo dacht ik ineens: zal het wel goed zitten en gaan ze wat vinden? Gelukkig was alles goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Jules90:

Ja dat heb ik wel laten doen. Maar daarvoor nooit en ik heb me ook nergens zorgen over gemaakt. Maar pas met de echo dacht ik ineens: zal het wel goed zitten en gaan ze wat vinden? Gelukkig was alles goed :)

Haha ik dacht al.... ben ik een van de uitzonderingen :lol: maakte me al zorgen haha. 

Een echo had ik wel ooit eerder gehad. Maar omdat ik veel moeite had een afspraak te maken voor een echo met de verwijzing van Verdonck, heeft mn huisarts een verwijzing gedaan maar nu ook met mammo erbij :wacko:

Maar goed, ik heb het overleefd! 

 

Ben echt super benieuwd hoe je verdere herstel zal gaan! :)

Wel al weer aan het werk inmiddels? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Auks:

Haha ik dacht al.... ben ik een van de uitzonderingen :lol: maakte me al zorgen haha. 

Een echo had ik wel ooit eerder gehad. Maar omdat ik veel moeite had een afspraak te maken voor een echo met de verwijzing van Verdonck, heeft mn huisarts een verwijzing gedaan maar nu ook met mammo erbij :wacko:

Maar goed, ik heb het overleefd! 

 

Ben echt super benieuwd hoe je verdere herstel zal gaan! :)

Wel al weer aan het werk inmiddels? 

 

Oei, dat is vrij pijnlijk toch? Maarja, dan weet je straks helemaal zeker dat alles goed zit..

 

Ik ook ja! Kon ik maar 4 of 8 weken vooruitkijken hoe het er dan uit zou zien haha :36:

Ik ben sinds woensdag weer aan het werk ja, is goed te doen. Aan het einde van de dag ben ik wel kapot hoor! En autorijden is nog lastig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vae:

Hi @Jules90! Ik ben op 19 januari bij dr. Verdonck aan de beurt :D Leuk om je verslag te lezen, zou ik mee mogen kijken in je album? Ik heb nu ook een 70A en ga voor de 375cc Motiva. Een goed herstel gewenst!

Wat spannend! Ben je er al klaar voor? 

Natuurlijk mag dat, ik heb je zojuist toegevoegd. Heb vanochtend nieuwe foto's gemaakt, die voeg ik straks of morgen toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een in je album gekeken @Jules90, wat zijn ze mooi! Jouw voorsituatie lijkt heel erg op de mijne. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor.. Ik was op 14 december op mijn 1e consult geweest en kon 19 januari dus al voor de operatie. Alleen we hadden ook al 2 weken wintersport geboekt dus ik kan mijn echo pas op 5 januari doen. Allemaal iets kort dag maar het komt vast goed. Ik kijk er wel heel erg naar uit! Alle formulieren en de aanbetaling zijn wel al gedaan dus dat is in ieder geval wat B) 

 

Ik hou je topic in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Vae:

Ik heb net een in je album gekeken @Jules90, wat zijn ze mooi! Jouw voorsituatie lijkt heel erg op de mijne. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor.. Ik was op 14 december op mijn 1e consult geweest en kon 19 januari dus al voor de operatie. Alleen we hadden ook al 2 weken wintersport geboekt dus ik kan mijn echo pas op 5 januari doen. Allemaal iets kort dag maar het komt vast goed. Ik kijk er wel heel erg naar uit! Alle formulieren en de aanbetaling zijn wel al gedaan dus dat is in ieder geval wat B) 

 

Ik hou je topic in de gaten!

Dankjewel, lief van je! Ik ben er ook erg blij mee tot nu toe.

Wat leuk! Misschien ook wel goed om afleiding te hebben zo voor je operatie?

hebben ze aangegeven hoe lang het duurt voordat je de uitslag krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jules90:

Dankjewel, lief van je! Ik ben er ook erg blij mee tot nu toe.

Wat leuk! Misschien ook wel goed om afleiding te hebben zo voor je operatie?

hebben ze aangegeven hoe lang het duurt voordat je de uitslag krijgt?

 

De uitslag van de echo is er meestal binnen 2 tot 3 werkdagen dus dat is nog ruim op tijd. Het is inderdaad wel fijn om er even tussenuit te zijn. We hebben een hele hoop sneeuw hier, dus eindelijk een witte kerst gehad en straks ook een wit nieuwjaar :60: We komen 4 januari pas weer terug en dan is het dus nog maar 2 weken.. het gaat zo snel!

 

Hoe heb jij dat gedaan met het ophalen van de medicatie? Kon jij gewoon met een verwijsbriefje van een Belgisch arts naar een Nederlandse apotheek of heb jij alles direct in België opgehaald? Want ik denk niet dat ik het qua tijd ga redden als ik na de operatie pas in Nederland de medicatie kan halen..

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Vae:

 

De uitslag van de echo is er meestal binnen 2 tot 3 werkdagen dus dat is nog ruim op tijd. Het is inderdaad wel fijn om er even tussenuit te zijn. We hebben een hele hoop sneeuw hier, dus eindelijk een witte kerst gehad en straks ook een wit nieuwjaar :60: We komen 4 januari pas weer terug en dan is het dus nog maar 2 weken.. het gaat zo snel!

 

Hoe heb jij dat gedaan met het ophalen van de medicatie? Kon jij gewoon met een verwijsbriefje van een Belgisch arts naar een Nederlandse apotheek of heb jij alles direct in België opgehaald? Want ik denk niet dat ik het qua tijd ga redden als ik na de operatie pas in Nederland de medicatie kan halen..

 

 

 

 

Lekker hoor! Waar zitten jullie? Ik ga in maart op wintersport, kijk er zo naar uit.

 

Ik werd om 11 uur geopereerd dus had genoeg tijd om de medicijnen in NL te halen (apotheek was tot 5 uur open). Kon inderdaad gewoon met het briefje wat ze me meegaven vanuit BBC. Is er een avondapotheek op de route naar huis? Of bij je in de buurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jules90:

Lekker hoor! Waar zitten jullie? Ik ga in maart op wintersport, kijk er zo naar uit.

 

Ik werd om 11 uur geopereerd dus had genoeg tijd om de medicijnen in NL te halen (apotheek was tot 5 uur open). Kon inderdaad gewoon met het briefje wat ze me meegaven vanuit BBC. Is er een avondapotheek op de route naar huis? Of bij je in de buurt?

 

Ik zie dat het ziekenhuis bij mij in de buurt wel een spoed apotheek heeft die 's avonds en 's nachts open is. Ik zal ze anders voor die tijd wel even bellen of ik daar terecht kan als ik niet op tijd kan zijn voor hun reguliere apotheek. 

 

Wij zitten in Oostenrijk, bij Imst in de buurt. Het is hier heerlijk! En niet te koud ;) Waar ga jij heen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Vae:

 

Ik zie dat het ziekenhuis bij mij in de buurt wel een spoed apotheek heeft die 's avonds en 's nachts open is. Ik zal ze anders voor die tijd wel even bellen of ik daar terecht kan als ik niet op tijd kan zijn voor hun reguliere apotheek. 

 

Wij zitten in Oostenrijk, bij Imst in de buurt. Het is hier heerlijk! En niet te koud ;) Waar ga jij heen?

Dat zou ik inderdaad even doen, weet je alvast waar je aan toe bent.

 

Lekker! Ik zag van vrienden veel foto's met zon voorbij komen :D ik ga 3 dagen naar Kaprun en 2 dagen naar Saalbach. Veel plezier nog! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jules90:

Dat zou ik inderdaad even doen, weet je alvast waar je aan toe bent.

 

Lekker! Ik zag van vrienden veel foto's met zon voorbij komen :D ik ga 3 dagen naar Kaprun en 2 dagen naar Saalbach. Veel plezier nog! X

 

Dankjewel! En jij alvast een gelukkig nieuwjaar :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
21 uur geleden zei Vae:

@Jules90 hoe gaat het met je?

Heel erg goed! Heb amper pijn en ik vind de vorm zo mooi! Ze zakken steeds iets meer, waardoor de volume onderin toeneemt en beide borsten er natuurlijker uit zien :) zal eind van deze week wel weer een nieuwe foto plaatsen. 

Mag over 3,5 week eindelijk BH shoppen! :wub:

 

Voor jou komt het ook steeds dichterbij nu! Hoe zit het met de zin en zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jules90:

Heel erg goed! Heb amper pijn en ik vind de vorm zo mooi! Ze zakken steeds iets meer, waardoor de volume onderin toeneemt en beide borsten er natuurlijker uit zien :) zal eind van deze week wel weer een nieuwe foto plaatsen. 

Mag over 3,5 week eindelijk BH shoppen! :wub:

 

Voor jou komt het ook steeds dichterbij nu! Hoe zit het met de zin en zenuwen?

Hoi zou ik ook even in je album mogen spieken ..ik heb nu ook een 75 aa en twijfel over de maat groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jules90:

Heel erg goed! Heb amper pijn en ik vind de vorm zo mooi! Ze zakken steeds iets meer, waardoor de volume onderin toeneemt en beide borsten er natuurlijker uit zien :) zal eind van deze week wel weer een nieuwe foto plaatsen. 

Mag over 3,5 week eindelijk BH shoppen! :wub:

 

Voor jou komt het ook steeds dichterbij nu! Hoe zit het met de zin en zenuwen?

 

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! Ik zit stiekem al een beetje naar bh's te kijken, maar het duurt nog even voordat ik ook mag shoppen.. Ik vindt jouw boobies ook echt heel mooi. Hopelijk worden die van mij net zo mooi! Ik hou je album in de gaten ;) De zenuwen beginnen nu wel te komen en ik heb er enorm veel zin in. Iedere keer als ik eraan denk krijg ik kriebels in mijn buik ^_^ Ik weet niet of je het gezien had maar ik ben 2 dagen eerder aan de beurt en mag woensdag de 17e al. Spannend! :63::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Dreaming1991:

Hi @Jules90! Proficiat met je nieuwe aanwinsten!! Ik ben zo ook aan de beurt, 24 januari, en ben zo benieuwd! Zou ik ook jouw album mogen meevolgen? :) 

Dankjewel meid! Ik heb je toegevoegd aan mijn album.

 

Wat spannend voor je :) waar ga je? En wat voor protheses worden het bij jou? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei anoniem89:

Hoi zou ik ook even in je album mogen spieken ..ik heb nu ook een 75 aa en twijfel over de maat groetjess

Ik heb je toegevoegd! Over welke maat twijfel je? En weet je al wel voor welke protheses je gaat? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Vae:

 

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! Ik zit stiekem al een beetje naar bh's te kijken, maar het duurt nog even voordat ik ook mag shoppen.. Ik vindt jouw boobies ook echt heel mooi. Hopelijk worden die van mij net zo mooi! Ik hou je album in de gaten ;) De zenuwen beginnen nu wel te komen en ik heb er enorm veel zin in. Iedere keer als ik eraan denk krijg ik kriebels in mijn buik ^_^ Ik weet niet of je het gezien had maar ik ben 2 dagen eerder aan de beurt en mag woensdag de 17e al. Spannend! :63::3:

Dankjewel meid, lief van je :53: ik ga met je mee duimen!

Nee, dat had ik niet meegekregen, spannend! Over precies een week heb je je nieuwe boobs dus :56: ik herken je gevoel precies haha.. zenuwen en zin wisselen zich af en worden steeds heftiger naarmate de datum dichterbij komt. Ben je verder goed voorbereid qua makkelijke/warme kleding enzo? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.