Ga naar inhoud

Dagpauwoog : 15 februari 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hi meiden, ik ben 33 jaar, moeder van 2 meisjes, 1.68m en 52 kg.

Na jaren twijfel, wil ik er toch voor gaan, een BV. Het schijnt sinds dit jaar in het basispakket te zitten,dus vergoedt te worden als je aan 2 strenge criteria voldoet. Ik denk zelf dat ik daar zeker onder ga vallen.

Dus hier start mijn zoektocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 27-8-2017 om 20:45 zei Dagpauwoog:

Hi meiden, ik ben 33 jaar, moeder van 2 meisjes, 1.68m en 52 kg.

Na jaren twijfel, wil ik er toch voor gaan, een BV. Het schijnt sinds dit jaar in het basispakket te zitten,dus vergoedt te worden als je aan 2 strenge criteria voldoet. Ik denk zelf dat ik daar zeker onder ga vallen.

Dus hier start mijn zoektocht...

Wat gaaf! Welkom

Welke 2 strenge criteria zijn dat? Ik heb het zelf ook geprobeerd maar cz wilde met geen enkele mogelijkheid het voor mij vergoeden... 

 

groet, Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei jen1811:

zoals ik al zei welkom, ik heb donderdag de goedkeuring gehad van de cz, dus nu weet ik gaat het binnenkort gebeuren!!! Erg spannend. Heb jij al stappen ondernomen? 

 

gr jen

Cz wilde niks bij mij vergoeden... helemaal niks... ik betaal het nu zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

jij in maart lees ik? Spannend!

Ik krijg 255 cc. Een kleine cup C. Past het beste bij mijn ranke figuur. En ik wil dat het natuurlijk oogt.

Ik kom echt van niks. Platter dan plat. Gewoon geen cupmaat eigenlijk. Dus ben blij als er dadelijk uberhaupt iets zit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dagpauwoog:

jij in maart lees ik? Spannend!

Ik krijg 255 cc. Een kleine cup C. Past het beste bij mijn ranke figuur. En ik wil dat het natuurlijk oogt.

Ik kom echt van niks. Platter dan plat. Gewoon geen cupmaat eigenlijk. Dus ben blij als er dadelijk uberhaupt iets zit ;)

De 255 MF bedoel je ?

Deze heeft dr van Engeland mij ook voorgesteld omdat de 290 MX die ik eigenlijk wil kans geeft op rimpelvorming. 

Lastige keus dus nog even voor mij. Ja ik ben 12 maart aan de beurt, Super spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt! Naar mijn idee is daar niet over gesproken door A. van Engeland:o

Bij mij staat iig 255 MX. Ik neem aan dat zij wel weet waar ze het over heeft en welke keuze we dus in mijn geval hebben gemaakt samen.. 

Ik wil natuurlijk geen rimpelvorming! Of gebeurd dat als je voor meer cc gaat?

Donderdag is mijn operatie al. Voel me nu zo niet goed geinformeerd opeens:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Dagpauwoog,

Ik heb de MX 290cc gekregen. Ik snap je gevoel, ik ben geopereerd in een goed ziekenhuis en ga ervanuit dat ze daar deskundig zijn. Ik ben niet bang voor rimpelvorming. De kans is mis 'groter' als bij andere protheses maar het kan altijd gebeuren. Ik ging voor de MX omdat ik bovenin geen volume had, tot nu toe ben ik heel blij!! 

 

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album en mijn operatieverslag staat in mijn eigen topic. Ben nog maar 4 dagen PO, dus er veranderd nog veel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je berichtje @NewBoobs_! Stelt mij een beetje gerust:)

Ik ben opeens een beetje aan het stressen, want het komt wel erg dichtbij nu ;) 

 

Ik zou het fijn vinden ja als je mij toevoegt, dankje^_^ En ik ga zo even je operatieverslag lezen.

 

Gaat alles goed met je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga je meteen toevoegen, ben benieuwd wat je ervan vindt:blush:

Ik mag niet klagen, heb geen pijn gehad op het infuus en de narcose na. Het is meer spierpijn en alsof mijn ribben zijn gekneusd. Kan al best veel zelf voor zover het mag en gaat en ik heb vandaag geen medicijnen meer genomen. Slapen gaat ook goed. Afgelopen nachten aan een stuk door geslapen. Ik mag van geluk spreken:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het al zo goed gaat!! Heerlijk dat je al lekker een nacht heb kunnen doorslapen:)

 

Ik heb je foto's gezien. Ik vind ze erg mooi!!

En ze worden alleen maar mooier met de tijd ;)

 

Je mag trots wezen^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.