Ga naar inhoud

Liesbeth89 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey Dames,

 

Ik word 22 september geopereerd door Dr. Verdonck. Spannend! :)
Ik ben 1m68, weeg 58 kg en heb een grote A/ kleine B. Ik heb een C in gedachte voor na de operatie.
(Ik wil zo natuurlijk mogelijk, niet te groot - maar heb ook schrik om te klein te gaan.)
Het eerste consult met dr. Verdonck heeft me nog niet veel wijzer gemaakt. Ging allemaal heel snel. Ik twijfel tussen Motiva of Sebbin (ziet Motiva er echt zoveel natuurlijker uit?). En ook naar aantal CC heb ik totaal nog geen idee... 11 september is mijn 2e consult ingepland. Iemand dat advies kan geven?

Als ik voor en na foto's bekijk van borstvergrotingen op de websites, vind ik deze vaak ook niet mooi (heel rond en onnatuurlijk). Krijgen ze echt een natuurlijke look na enkele maanden?

Groetjes,
*zenuwachtige en twijfelende* Liesbeth xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Liesbeth89

 

Spannend! Ik word de week na jou geopereerd door dr. Verdonck :) 
Ik vind juist na foto's op dit forum bekeken te hebben dat ze veel natuurlijker ogen dan ik had durven dromen (als je natuurlijk niet te groot gaat) :P 
Ik ben even groot als jij, weeg 53 kg en heb een AA'tje :( Hoeveel cc heeft hij jou aangeraden? 

Bij mij zou het 235 of 255 van Motiva worden.. alleen al om de enkele percenten minder kans op kapselvorming. Ik heb zelf ook getwijfeld tussen Sebbin en Motiva, omdat het toch wel wat verschilt in prijs he! Maar ik heb de knoop doorgehakt, nu kan ik mij focussen op de twijfel van het aantal cc :D 
Ik ga 9 september nog eens langs om te passen en nog wat vraagjes te stellen, spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2017 om 14:12 zei Liesbeth89:

Hey Dames,

 

Ik word 22 september geopereerd door Dr. Verdonck. Spannend! :)
Ik ben 1m68, weeg 58 kg en heb een grote A/ kleine B. Ik heb een C in gedachte voor na de operatie.
(Ik wil zo natuurlijk mogelijk, niet te groot - maar heb ook schrik om te klein te gaan.)
Het eerste consult met dr. Verdonck heeft me nog niet veel wijzer gemaakt. Ging allemaal heel snel. Ik twijfel tussen Motiva of Sebbin (ziet Motiva er echt zoveel natuurlijker uit?). En ook naar aantal CC heb ik totaal nog geen idee... 11 september is mijn 2e consult ingepland. Iemand dat advies kan geven?

Als ik voor en na foto's bekijk van borstvergrotingen op de websites, vind ik deze vaak ook niet mooi (heel rond en onnatuurlijk). Krijgen ze echt een natuurlijke look na enkele maanden?

Groetjes,
*zenuwachtige en twijfelende* Liesbeth xx

Hey beide merken zijn prima.

 

Sebbin is wat smaller met meer projectie en Motiva is wat soepeler en de gel beweegt mee als je bijv gaat liggen waardoor het heel natuurlijk is. Verder is Motiva microscopisch geruwd (als ik het goed zeg) waardoor het minste kans geeft op kapselvorming. Door de slimme gel heb je ook minste kans op rimpels. Nu is Verdonck wel heel voorzichtig dus zal hij daar wel rekening mee houden maar soms toch handig om te weten. Verder heb je natuurlijk wel een groot prijs verschil.

 

Voor je 2e consult zorg dat je je vragen opschrijft en meeneemt. Ik ben toen gewoon 1 voor 1 mijn vragen afgegaan en hij heeft alles netjes beantwoord. Daarnaast goed passen. Ook als je denk dit vind ik mooi toch 1 maat groter passen (mits dat kan). Passen valt bijna altijd iets groter uit dan dat het daadwerkelijk wordt en je raakt er heel vlug aan gewend. Ik had nu liever wat groter gehad. Ik ben 1.68m en 61kg. Heb voor 275cc gekozen nadat ik bij mijn eerste consult 255cc al genoeg vond. Nu spijt dat ik niet heb doorgevraagd naar 295 of 315. 

Probeer ook te vragen of je een foto mag maken (maar mag niet altijd) dan heb je iets om naar terug te kijken als je weer twijfelt. Dat twijfelen over de maat is heel normaal. Doe goed research naar meiden met dezelfde voorsituatie en lengte/gewicht/bouw. Het is even zoeken maar anders vergelijk je appels met peren en daar heb je niet zoveel aan. Ook goed kijken naar het merk want ook daar is bijv 300cc niet gelijk bij ieder merk. 

 

Ze worden echt natuurlijk! Zijn natuurlijk dual plane geplaatst dus deels onder de borstspier (bovenste gedeelte) en daardoor wordt het wat afgevlakt door de borstspier. Maar je hebt wel een mooie overloop vanuit je hals. Geen bolletje maar wel mooi vol. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Brabs

 

Leuk dat je ook voor dr. Verdonck hebt gekozen! 

Spannend hé! :)

 

Toen ik bovenstaand bericht heb gepost, had ik de foto's op dit forum nog niet ontdekt... Maar ze stellen me inderdaad wel wat gerust. 

Ik denk ook dat ik voor motiva ga. Kleinere kansen op kapselvorming en natuurlijker effect. Vooral dat laatste vind ik heel belangrijk! 

 

Maar inderdaad de grootte. Ik heb eigenlijk geen idee geen idee meer van het aantal cc's. Mijn intakegesprek was een half uurtje bij dr Verdonck en ik vond het zo snel gaan. Maar mijn vriend zei achteraf dat dr Verdonck over een 255cc sprak. Maar ik kan eventueel nog wel groter gaan, zonder dat het onnatuurlijk ging lijken. 

Maar moeilijk in te schatten wat het in realiteit gaat geven. Ik wil niet te klein, maar langs de andere kant heb ik schrik voor heel opvallende valse bosten, striemvorming en andere ongemakken als ik te groot ga :). 

Twijfels :)

Hooelijk kan jij na je 2e consult een goede beslissing maken! 

 

@Ellen125

Dankjewel voor de extra info en tips. Ik ga zeker eens vragen of ik foto's kan nemen. 

Welke maat heb jij nu na de BV? 

 

Groetjes, 

Liesbeth

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Liesbeth89 en @Brabs,

 

Super dat jullie ook bijna aan de beurt zijn.

Ik ben zelf ook geopereerd door Verdonck.

Ik ben 1.58m en 50 kg en ik had een grote A kleine B.

Ik heb omdat ik superbang was dat het te groot zou zijn, gekozen voor 235 cc Motiva Full.

En na een rollercoster aan emotie moet ik zeggen dat het resultaat er na bijna vier weken po al mag zijn :)

Ik zal jullie zo even een pb sturen met een foto, dan kunnen jullie zien hoe het er bij mij uitziet en hebben jullie ook mss een beter idee :)

 

Heel veel succes met jullie keuze in ieder geval.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2017 om 22:02 zei Liesbeth89:

Hey @Brabs

 

Leuk dat je ook voor dr. Verdonck hebt gekozen! 

Spannend hé! :)

 

Toen ik bovenstaand bericht heb gepost, had ik de foto's op dit forum nog niet ontdekt... Maar ze stellen me inderdaad wel wat gerust. 

Ik denk ook dat ik voor motiva ga. Kleinere kansen op kapselvorming en natuurlijker effect. Vooral dat laatste vind ik heel belangrijk! 

 

Maar inderdaad de grootte. Ik heb eigenlijk geen idee geen idee meer van het aantal cc's. Mijn intakegesprek was een half uurtje bij dr Verdonck en ik vond het zo snel gaan. Maar mijn vriend zei achteraf dat dr Verdonck over een 255cc sprak. Maar ik kan eventueel nog wel groter gaan, zonder dat het onnatuurlijk ging lijken. 

Maar moeilijk in te schatten wat het in realiteit gaat geven. Ik wil niet te klein, maar langs de andere kant heb ik schrik voor heel opvallende valse bosten, striemvorming en andere ongemakken als ik te groot ga :). 

Twijfels :)

Hooelijk kan jij na je 2e consult een goede beslissing maken! 

Hey! 

Ga jij nog een tweede keer passen? Omdat je zegt dat je het niet goed meer weet? :D 
Het is toch wel al serieus aftellen hé, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GwennyDankjewel voor de foto! Is inderdaad al heel mooi geworden. Maakt mezelf gewoon ook al enthousiaster!
Wat bedoel je met een rollercoaster aan emoties? Hopelijk niet te veel last met het herstel?

@Brabs 11 september heb ik een nieuwe passessie ingepland staan.
Ik had vrij snel mijn beslissing gemaakt dat ik de operatie wou, en ik had schrik dat ik anders van gedacht ging veranderen - dus ik heb het eerste moment dat kon voor de operatie dan ook genomen... Maar toen dacht ik; oei, dat is wel al bijna :s.
Hopelijk kan ik 11 september echt mijn keuze maken. Maar dit forum geeft me gelukkig ook al een beter beeld over de merken, aantal CC's en resultaten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesbeth89 dankje :)

Ik begin ze ook echt steeds mooier te vinden en meer te genieten.

Rollercoaster aan emoties, daar bedoel ik mee dat ik zowel voor als na de operatie een mix van emoties heb gehad.

Kort voor de operatie dacht nouja eigenlijk heb ik dit toch helemaal niet nodig,....het is toch goed zo, wat ga ik nu doen. zo erg zelfs dat ik op de operatietafel bijna heb gezegd, van weet je laat maar,..... :o 

Ook de dagen kort na de operatie heb ik gehuild en had ik spijt dat ik het had laten doen.

Nadat het verband eraf was, had ik de eerste dagen heel veel moeite met het accepteren van het volume.

Nu dat alles wat begint te zakken en op zijn plek begint te komen begin ik echt heel blij te worden.

Een BV is meer dan alleen lichamelijk, het heeft ook echt een psychische impact die je zeker niet mag onderschatten.

Ik wil je niet bang maken, maar je wel voorbereiden.

Een goede vriendin van me had me dit namelijk gezegd voor de operatie en daardoor kon ik alles wel iets meer relativeren omdat ik wist dat het uiteindelijk wel over zou gaan en ik ook wel heel blij zou worden :)

 

groetjes  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Gwenny:

Hoi @Liesbeth89 en @Brabs,

 

Super dat jullie ook bijna aan de beurt zijn.

Ik ben zelf ook geopereerd door Verdonck.

Ik ben 1.58m en 50 kg en ik had een grote A kleine B.

Ik heb omdat ik superbang was dat het te groot zou zijn, gekozen voor 235 cc Motiva Full.

En na een rollercoster aan emotie moet ik zeggen dat het resultaat er na bijna vier weken po al mag zijn :)

Ik zal jullie zo even een pb sturen met een foto, dan kunnen jullie zien hoe het er bij mij uitziet en hebben jullie ook mss een beter idee :)

 

Heel veel succes met jullie keuze in ieder geval.

 

Groetjes

gaat zeker niet tegroot zijn meid :) gaat mooi worden!! Ik heb soms ook wat spijt dat ik die maat niet gekozen heb toen, maar was "te vals" op mijn magere lichaam. En ik wou natuurlijke look. Maar het went snel hoor de maat! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.