Ga naar inhoud

Tarieven en artsen


nien1192

Aanbevolen berichten

@nien1192 Ik blijf ook steeds twijfelen. Juist daarom heb ik een consult gepland bij 2 chirurgen om te passen en vragen te stellen. 

Ik denk dat ik blijf twijfelen als ik niet in gesprek ga met een chirurg. Hopelijk wordt ik daardoor wat wijzer en kan ik dan een knoop doorhakken. 

Mijn twijfels zijn ook sporten, zwangerschap, complicaties, snijden in een gezond lichaam, gaat het mij niet tegen staan dat er iets vreemds in mij zit, etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo, 

ik word binnen maand geopereerd. Zelfs nu ik de beslissing genomen heb blijven de twijfels nog steeds. Vele vragen blijven toch ni je hoofd spelen. Weten dat je ni enige bent en iedereen door deze fase gaat is voor mij toch een geruststelling. Ik lees hier vele goeie reacties bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2016 om 21:45 zei nien1192:

Hi allen,

Ik dacht dat ik een paar weken terug eindelijk een knoop had doorgehakt dat  ik het toch wel wilde (nog nooit op een consult geweest), toch weer opnieuw gaan twijfelen en nu begin ik eigenlijk weer van voren af aan.. HOPELOOS!

Borstvoeding/sporten (heb ook 75a)/mogelijke complicaties, inderdaad allemaal twijfels die rond blijven spoken door mn hoofd. Ik blijf dus gewoon maar weer even met jullie meelezen! :)

 

 

Hoi meid, ik zag dat ik niet meer reageerd had maar ik ben ondertussen afgelopen woensdag geopereerd! Ik heb echt horror nachten achter de rug en nog steeds veel pijn maar als ik in die spiegel kijk word ik helemaal gelukkig "eindelijk" denk ik dan en dan ben ik de pijn al weer helemaal vergeten! Ik wil je eventueel toevoegen aan me album ik ga straks nieuwe foto er aan toevoegen :) borstvoeding is echt geen probleem daar zou ik me echt niet druk over maken. Sporten ja ik sport ook fanatiek ik ben n wedstrijd vechter en ik baal ook dat ik straks weer vanaf vooraf aan moet beginnen kwa conditie ect. Maar liever opnieuw beginnen en mooie boobies van de zomer op het strand! Natuurlijk is het nooit fout om lang over je keuze na te denken! maar ondanks ik hier misselijk in de stoel lig ik denk dat het mijn beste keuze ooit was! Liefs:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei nien1192:

@brendax Ik ben erg nieuwsgierig naar je verdere ervaringen! Hoe lang mag je nu niet sporten?

Ik zou ook graag je foto's willen bekijken :)

 

Hoi meid ik heb je toegevoegd aan me album. Ik mag 6 weken niet sporten en als het daarna goed gaat ga ik het wel weer zo snel mogelijk op pakken. Dan vooral eerst Benen en rug trainen en me conditie weer omhoog krijgen en daarna wil ik toch ook wel weer echt boksen.. me chirurg zei dat het geen probleem was als ik rustig aan na 6 weken weer begon! Natuurlijk wel met een sport bh die ik voorheen nooit droeg.  Ik ben nu een week po en gaat me nu goed af! En met een goede conditie een operatie in gaan is altijd bevorderend voor je herstel! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hi!

 

Na bijna een jaar afwezig te zijn geweest op het forum, ben ik nu na de zomer weer begonnen met een nieuwe orientatie.

Ik zag dat er veel positieve reacties waren bij Moojen-zaal, maar toen ik het prijskaartje bij deze kliniek zag moest ik wel even slikken. Ik zou graag anatomisch willen maar ik zag dat er grote prijsverschillen zijn tussen de klinieken. Nu vind ik 5000 wel net even te veel van het goede.

 

Graag ontvang ik adviezen voor goede artsen met een goed prijskaartje! (voor anatomisch). Ik zag al dat cosmed in Bosch en Duin een mooie prijs heeft maar ik kan hier niet heel veel over terugvinden op het forum en ik vraag me dan ook meteen af of de kwaliteit dan minder is. Ergens zou toch het prijsverschil uit te verklaren moeten zijn?

 

Ik ben benieuwd, kom maar door met positieve ervaringen :):)

 

Groetjes,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag geopereerd op locatie van cosmed. (Wel door Frans Straten. Dus heb geen ervaring met een chirurg van cosmed.) Maar ik vond de verpleegkundige en anesthesist wel erg aardig en kundig in elk geval.

Denk niet dat ze bij cosmed gelijk minder mooie boobies maken omdat ze goedkoper zijn. Zoals bij alles wat je koopt betaal je deels ook voor de naam/het merk lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er dan veel verschil tussen de verschillende merk protheses?

 

Ik zit momenteel op dr. Schellekens bij Cosmed kliniek. Daar lees ik opzich wel positieve verhalen over! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de wachttijd voor een operatie? Zit hier een paar maanden tussen of kan dit ook op kortere termijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 

 

Je zou bij het OLVG West in Amsterdam kunnen kijken. Ik weet niet of ze daar met anatomische protheses werken (volgens mij niet, maar dat zou je na kunnen vragen), maar dr Nio werkt daar veel met de 85% gevulde protheses van Eurosilicone. Die vallen ook in een druppelvorm, doordat ze niet helemaal gevuld zijn. Prijskaartje is 3100 euro. Ikzelf heb de Monobloc hydrogel protheses daar laten plaatsen, die vallen ook heel natuurlijk, doordat de gel meebeweegt met de houding die je aanneemt en ze bevatten geen siliconen vulling. Ik heb ze zelfs voor de spier (dus worden niet aan de bovenkant door de spier platgedrukt) en ondanks dat vallen ze heel natuurlijk. Prijskaartje van een bv met deze protheses is 3500 euro. Ook dr Van Selms werkt in het OLVG West en dat is ook een hele goede pc. 

 

Ik ben in ieder geval heel tevreden. Als je wilt voeg ik je toe aan mijn album. :) 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straten doet ook regelmatig anatomische prothesen plaatsten bij dames. Opereert zoals Yaanaa aangeeft nu bij cosmed kliniek in Bosch en Duin als ik mij niet vergis. Straten is heel kundig en een fijne man.

Anatomisch betaal je bij hem € 3675 met 3 jaar nazorg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Dr Nio en Straten ben ik veel tegengekomen ja! @B00bies hoe lang geleden heb je de operatie gehad? Ik heb het idee dat de prijzen wel zijn gestegen of niet? Omschrijving klinkt goed, ik zeg wel dat ik anatomisch wil maar lees nu ook dat ronde soms ook een heel natuurlijk effect geven. (A)

 

Ik ben nieuwsgierig naar de foto's!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei nien1192:

Bedankt voor jullie reacties! Dr Nio en Straten ben ik veel tegengekomen ja! @B00bies hoe lang geleden heb je de operatie gehad? Ik heb het idee dat de prijzen wel zijn gestegen of niet? Omschrijving klinkt goed, ik zeg wel dat ik anatomisch wil maar lees nu ook dat ronde soms ook een heel natuurlijk effect geven. (A)

 

Ik ben nieuwsgierig naar de foto's!

 

 

Hoihoi, 

 

Ik ben nu ruim vier maanden geleden geopereerd. Ik denk niet dat die prijs opeens is gestegen, maar dat zou je na kunnen vragen. De prijzen voor een consult liggen daar trouwens wel wat hoger. 

 

Klopt, je kan met ronde protheses ook een heel natuurlijk resultaat krijgen. 

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album :)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei B00bies:

 

Hoihoi, 

 

Ik ben nu ruim vier maanden geleden geopereerd. Ik denk niet dat die prijs opeens is gestegen, maar dat zou je na kunnen vragen. De prijzen voor een consult liggen daar trouwens wel wat hoger. 

 

Klopt, je kan met ronde protheses ook een heel natuurlijk resultaat krijgen. 

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album :)  

 

 Dank! Ziet er heel goed uit, zal me eens gaan verdiepen! Bedankt voor de info! Is de wachttijd bij hem lang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nien1192:

 Dank! Ziet er heel goed uit, zal me eens gaan verdiepen! Bedankt voor de info! Is de wachttijd bij hem lang?

 

Hoi, 

 

Dankje! Toen ik daar in november kwam was het helemaal niet druk, maar naar wat ik nu op het forum heb begrepen is de wachttijd nu wat langer. Maar ik zou gewoon even bellen, dan weet je het. Anders werkt dr Nio ook in de Parkkliniek in Rotterdam, maar dat is wel een stuk duurder (700 a 800 euro duurder). 

 

Je hebt trouwens voor een consult bij het OLVG west wel een verwijzing nodig van de huisarts om daar op consult te kunnen. De consultkosten gaan via je zorgverzekering en komen ten laste van je eigen risico. 

 

Succes! ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei B00bies:

 

Hoi, 

 

Dankje! Toen ik daar in november kwam was het helemaal niet druk, maar naar wat ik nu op het forum heb begrepen is de wachttijd nu wat langer. Maar ik zou gewoon even bellen, dan weet je het. Anders werkt dr Nio ook in de Parkkliniek in Rotterdam, maar dat is wel een stuk duurder (700 a 800 euro duurder). 

 

Je hebt trouwens voor een consult bij het OLVG west wel een verwijzing nodig van de huisarts om daar op consult te kunnen. De consultkosten gaan via je zorgverzekering en komen ten laste van je eigen risico. 

 

Succes! ^_^

 

Haha dat meen je, wat irritant zeg. Wat heeft de huisarts hier nou mee te maken :P maargoed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nien1192:

Haha dat meen je, wat irritant zeg. Wat heeft de huisarts hier nou mee te maken :P maargoed..

 

hihi ja, dat is denk ik omdat het een ziekenhuis is. Maar bij mij was dat in ieder geval zo gepiept :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei nien1192:

Haha dat meen je, wat irritant zeg. Wat heeft de huisarts hier nou mee te maken :P maargoed..

 

7 uur geleden zei B00bies:

 

hihi ja, dat is denk ik omdat het een ziekenhuis is. Maar bij mij was dat in ieder geval zo gepiept :) 

Klopt, is ziekenhuiszorg en voor zorg in het ziekenhuis heb je een verwijzing nodig van de huisarts. In principe volstaat een verwijzing plastische chirurgie.. Ligt aan de huisarts of je ook uit moet leggen waar het voor is.. Sommigen weten graag alles, anderen vertrouwen hun patient haha

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.