Ga naar inhoud

Dr.Nelissen of Dr.Verdonck , help ? :)


BoobsWanted

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal !

 

Na een tijdje meelezen dacht ik ; ik sluit mij aan :).

Ben 23jaar, op mijn 18e bij een PC langsgeweest voor informatie over een bv. Echter was dit zo'n onaangename man, hij raadde het mij af en vertelde van zeker nog te wachten. Naïef als ik was heb ik geluisterd, nu heb ik daar heel veel spijt van ..  in die jaren is het gevoel nooit verdwenen. Erger nog; vorig jaar bevallen en nu is de situatie helemaal een ramp..

Op mijn 18 had ik een B-cup, een jaar geleden (toen 2 maand bevallen) een A-cup. Nu nog wat afgevallen en is zelfs A te groot... ik voel mij alles behalve vrouw :(

 

Net nu begin ik op een ander werk, kan momenteel nog niet veel plannen qua verlof, maar van de moment ik verlof kan nemen ga ik onder het mes :) !

 

Ik hoor graag ervaringen van dr. Verdonck. Na wat opzoekwerk en rondgeneus op dit forum denk ik bij hem te gaan in Brussel. 

 

Vragen mogen altijd gesteld worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij Verdonck ben je in goede handen! Wil je echter grote borsten dan ben je bij hem niet aan het juiste adres. Je krijgt mooie borsten in verhouding maar wel naturel. 

Inderdaad zoals KristenK 24/7 bereikbaar per telefoon/sms/email. 

 

Het voelde met consult gelijk goed! Zo'n fijne man, hij begrijpt je en luistert naar je verhaal en legt alles geduldig uit. Enige wat ik minder vond is dat je geen foto's mag maken van het passen en dat hij redelijk voorzichtig is met aantal cc. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Bij Verdonck ben je in goede handen! Wil je echter grote borsten dan ben je bij hem niet aan het juiste adres. Je krijgt mooie borsten in verhouding maar wel naturel. 

Inderdaad zoals KristenK 24/7 bereikbaar per telefoon/sms/email. 

 

Het voelde met consult gelijk goed! Zo'n fijne man, hij begrijpt je en luistert naar je verhaal en legt alles geduldig uit. Enige wat ik minder vond is dat je geen foto's mag maken van het passen en dat hij redelijk voorzichtig is met aantal cc. 

 

xx

Dankjewel voor je reactie ! Wil niet te groot gaan, C cup. Al is dat bij mijn situatie een echte droom :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BoobsWanted:

Dankjewel voor je reactie ! Wil niet te groot gaan, C cup. Al is dat bij mijn situatie een echte droom :D

C cup voor het zicht denk ik? Heb ik nu en bh dan wel een 70E dat is altijd groter dan hoe het eruit ziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

C cup voor het zicht denk ik? Heb ik nu en bh dan wel een 70E dat is altijd groter dan hoe het eruit ziet...

Oh hihi, ik had gedacht aan C voor bh. Had vroeger een kleine B, na zwangerschap AA. Maar maat zal waarschijnlijk pas duidelijk worden na het passen denk ik :) is moeilijk in te beelden, mooie borsten hebben... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei BoobsWanted:

Oh hihi, ik had gedacht aan C voor bh. Had vroeger een kleine B, na zwangerschap AA. Maar maat zal waarschijnlijk pas duidelijk worden na het passen denk ik :) is moeilijk in te beelden, mooie borsten hebben... :P

Gewoon lekker passsen inderdaad en kijken wat je het mooiste vind. Genoeg tijd nemen daarvoor dat je er zeker van bent. Dan maakt die bh-maat vaak ook niet uit. Het gaat er toch om wat je ziet in de spiegel.

Heb je al een consult gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

Ik word 29 september door dokter Verdonck geopereerd. Vanaf september kan je niet meer langsgaan in Brussel, de praktijk daar stopt :) Dus vanaf september is het enkel in Tessenderlo te doen!

Heel veel succes! Verdonck is gemaakt voor zijn beroep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Brabs:

Hey! 

Ik word 29 september door dokter Verdonck geopereerd. Vanaf september kan je niet meer langsgaan in Brussel, de praktijk daar stopt :) Dus vanaf september is het enkel in Tessenderlo te doen!

Heel veel succes! Verdonck is gemaakt voor zijn beroep!

Oooh waauw je kan gaan aftellen hoeveel,cc is het geworden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2017 om 17:08 zei BoobsWanted:

 

Graag ! Dankjewel :)

Je kan er in! En zoals @Ellen125 zegt Verdonck is een heel goede chirurg maar de maten zijn klein bij hem. Ik zou gerust wat meer willen! Maar al bij al alles beter dan hoe het vroeger was en we kunnen ng een push up bh aan. Te groot is ook niet mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Brabs:

Hey! 

Ik word 29 september door dokter Verdonck geopereerd. Vanaf september kan je niet meer langsgaan in Brussel, de praktijk daar stopt :) Dus vanaf september is het enkel in Tessenderlo te doen!

Heel veel succes! Verdonck is gemaakt voor zijn beroep!

Wauw aftellen!! :)

Oh echt?? In Tessenderlo is het daar dan enkel consulten ? Enig idee waar ''het echte werk'' dan plaats vind? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ellen125:

Gewoon lekker passsen inderdaad en kijken wat je het mooiste vind. Genoeg tijd nemen daarvoor dat je er zeker van bent. Dan maakt die bh-maat vaak ook niet uit. Het gaat er toch om wat je ziet in de spiegel.

Heb je al een consult gepland?

Neen jammer genoeg nog geen consult gepland. Ik ben deze week op een nieuw werk begonnen en moet nog even kijken hoe en wanneer ik moet werken en wanneer ik dan iets langer verlof kan nemen.. ben wel heel benieuwd en sta te popelen om te beginnen zodat ik me eindelijk weer echt vrouw kan voelen, ik hield van mijn zwangerschapsborsten haha :D dat gevoel wil ik zó graag terug, in plaats van de schaamte nu .. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei BoobsWanted:

Wauw aftellen!! :)

Oh echt?? In Tessenderlo is het daar dan enkel consulten ? Enig idee waar ''het echte werk'' dan plaats vind? :)

Ik had nog eens gemaild om te vragen of ik in september nog eens kon passen in Brussel. Maar ze zeiden dat het vanaf september niet meer mogelijk is in Brussel wegens verkoop :(. Moet nu ook 1,5 uur rijden naar Tessenderlo voor enkel nog eens te passen! 
De operatie gebeurt in de Delta Clinic in Kasterlee ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei KristenK:

Oooh waauw je kan gaan aftellen hoeveel,cc is het geworden??

Ik moet nog eens gaan passen in september :) de avond voor ik op vakantie vertrek! En wanneer ik terug ben is het nog een klein (druk) weekje en het is boobtime! :D 
Bij de eerste passessie wou ik 235 :) 255 leek veel te groot.. maar 2 maanden later denk ik er toch anders over! Ben eens benieuwd wat ik nu mooi ga vinden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Brabs:

Ik had nog eens gemaild om te vragen of ik in september nog eens kon passen in Brussel. Maar ze zeiden dat het vanaf september niet meer mogelijk is in Brussel wegens verkoop :(. Moet nu ook 1,5 uur rijden naar Tessenderlo voor enkel nog eens te passen! 
De operatie gebeurt in de Delta Clinic in Kasterlee ;) 

 

Wat jammer wel ! Leek me fijn om het zo echt in zijn kliniek het te laten doen.. Al ben ik nog niet zó ver dat het al vast staat dat hij de PC wordt die ik kies, maar hoor zoveel goede dingen van hem .. zal dus wat verder moeten rijden om hem eens te ontmoeten :) bedankt voor de info en veel succes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 9 september bij verdonck op consult...

consultkosten 35 euro..

 

ik vind de resultaten van hem mooi, alleen ik vind de borsten wel wat klein..

vraag me af of ik op een dikke c of kleine d uit ga komen kwa zicht.... 

de 13e erna ga ik naar van straten in heyendaelkliniek..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik wordt 1 sept geopereerd door Verdonck en krijg 375 cc Motiva. Ik moet wel lachen, want ik ben juist bang dat dat te groot zal zijn en hier lees ik dat hij niet voor groot gaat :) 

Misschien wissel ik toch nog naar 355 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

ik ben nieuw hier op het forum en weet dus nog niet helemaal hoe alles werkt. Ikzelf ben gisteren op consult geweest bij dokter Verdonck. Maar zit toch nog met een paar vragen...hopelijk hier iemand die ervaring kan delen. Want wil het graag maar ben er ook beetje bang voor (narcose, herstel en pijn achteraf) Zoals anderen ook schrijven voelde ik mij ook direct goed bij hem. Ookal was ik heel zenuwachtig vooraf... Hij heeft alles zeer goed uitgelegd en me laten passen. Alleen vind ik het bepalen van de maat heel moeilijk. Ik wil zeker niet te groot gaan, wil iets wat mooi bij mijn lichaam past maar wil ook niet hebben dat het de klein uitvalt :/ Zou zonde zijn van de pijn om daarna teleurgesteld te zijn. Bij het passen zat mijn gevoel tussen 2 pasmaten in. De 1ne vond ik net iets te weinig en de volgende vond ik al iets te opvallend. Was dan ook hoe het zou zijn zonder BH. Hij stelde voor 230cc. Dit zou volgens hem mooi binnen mijn borst en rest van mijn lichaam passen. Hij zei dat het overeen zou komen met een B/C. Ik ben 1,62m en 50kg. Iemand zelfde situatie die ervaring kan delen welke cupmaat je achteraf had en of dit ok is?  Verder zit ik ook met veel vragen ivm het herstel. Ik kan niet zomaar verlof nemen en zou na een 10tal dagen al terug moeten gaan werken. Is dit mogelijk? En na hoelang mag het kleedverband en borstbeenband eraf? Want dit scheelt natuurlijk zodat het minder opvalt als ik terug aan het werk moet.

 

alvast bedankt aan de dames die mij een beetje gerust kunnen stellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sandr@:

Hoi dames,

 

ik ben nieuw hier op het forum en weet dus nog niet helemaal hoe alles werkt. Ikzelf ben gisteren op consult geweest bij dokter Verdonck. Maar zit toch nog met een paar vragen...hopelijk hier iemand die ervaring kan delen. Want wil het graag maar ben er ook beetje bang voor (narcose, herstel en pijn achteraf) Zoals anderen ook schrijven voelde ik mij ook direct goed bij hem. Ookal was ik heel zenuwachtig vooraf... Hij heeft alles zeer goed uitgelegd en me laten passen. Alleen vind ik het bepalen van de maat heel moeilijk. Ik wil zeker niet te groot gaan, wil iets wat mooi bij mijn lichaam past maar wil ook niet hebben dat het de klein uitvalt :/ Zou zonde zijn van de pijn om daarna teleurgesteld te zijn. Bij het passen zat mijn gevoel tussen 2 pasmaten in. De 1ne vond ik net iets te weinig en de volgende vond ik al iets te opvallend. Was dan ook hoe het zou zijn zonder BH. Hij stelde voor 230cc. Dit zou volgens hem mooi binnen mijn borst en rest van mijn lichaam passen. Hij zei dat het overeen zou komen met een B/C. Ik ben 1,62m en 50kg. Iemand zelfde situatie die ervaring kan delen welke cupmaat je achteraf had en of dit ok is?  Verder zit ik ook met veel vragen ivm het herstel. Ik kan niet zomaar verlof nemen en zou na een 10tal dagen al terug moeten gaan werken. Is dit mogelijk? En na hoelang mag het kleedverband en borstbeenband eraf? Want dit scheelt natuurlijk zodat het minder opvalt als ik terug aan het werk moet.

 

alvast bedankt aan de dames die mij een beetje gerust kunnen stellen!

Hoi Sandra,

 

Ook ik ben een patiëntje van Verdonck. Het is een fantastische man die zeker goed naar je verhoudingen kijkt en kijkt wat bij je past. Ik heb net mijn verslag geschreven, als je zin hebt kan je daar even naar kijken.

Ik ben 28 juli geopereerd. Ik heb 235cc gekregen Motiva Full.

Ik ben 28 jaar, 1.58m en 50kg en had een kleine b (75b in bh).

Draag nu sportbh met 75c.

Ik ben een van de weinige die niet het gevoel heeft dat het te klein is en blij ben dat ik juist voor 235 ben gegaan en niet voor 255.

Ik ben 17 dagen thuis geweest voor ik terug begon te werken.

Gisteren was mijn eerste dag, ik doe bureauwerk dus wel rustig aan, maar vond het toch heftig.

Afhankelijk van je eigen pijngrens en het soort werk dat je doet, zou je mss na 10 dagen terug kunnen starten, maat in principer wordt 14 dagen voorgeschreven.

Ook het verband en borstband is best 14 dagen dragen ivm mogelijke risicos op bloedingen.

Informeer je goed en denk goed na voor je de stap zet, maar bij verdonck ben je in goede handen.

Hij maakt prachtige brosten!

Hoop dat je er wat aan hebt en eruit komt.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Gwenny:

Hoi Sandra,

 

Ook ik ben een patiëntje van Verdonck. Het is een fantastische man die zeker goed naar je verhoudingen kijkt en kijkt wat bij je past. Ik heb net mijn verslag geschreven, als je zin hebt kan je daar even naar kijken.

Ik ben 28 juli geopereerd. Ik heb 235cc gekregen Motiva Full.

Ik ben 28 jaar, 1.58m en 50kg en had een kleine b (75b in bh).

Draag nu sportbh met 75c.

Ik ben een van de weinige die niet het gevoel heeft dat het te klein is en blij ben dat ik juist voor 235 ben gegaan en niet voor 255.

Ik ben 17 dagen thuis geweest voor ik terug begon te werken.

Gisteren was mijn eerste dag, ik doe bureauwerk dus wel rustig aan, maar vond het toch heftig.

Afhankelijk van je eigen pijngrens en het soort werk dat je doet, zou je mss na 10 dagen terug kunnen starten, maat in principer wordt 14 dagen voorgeschreven.

Ook het verband en borstband is best 14 dagen dragen ivm mogelijke risicos op bloedingen.

Informeer je goed en denk goed na voor je de stap zet, maar bij verdonck ben je in goede handen.

Hij maakt prachtige brosten!

Hoop dat je er wat aan hebt en eruit komt.

 

Succes

Bedankt gwenny voor je reactie. Ikzelf heb wel maar een kleine acup. (En die is eigenlijk zelfs nog een beetje te groot in bh) dus de maat die de dokter zegt zal dan wel kloppen? Jijzelf zegt dat je tot vlak voor de operatie nog kon kiezen tussen de maat? Bij mij is er maar 1 maat afgesproken en weet dus zelfs niet wat evt de volgende maat is en of het wel mogelijk is aangezien ikzelf maar een beetje vetweefsel heb...misschien toch best nog eens met de dokter bellen en vragen wat hij denkt? En of ik mss op de dag van operatie nog eens kan passen omdat ik twijfel? Een goede C cup vind ik voor mezelf er al ietsje over aangezien een volle B met een bh dan toch nog wat groter wordt...wil niet dat het keihard opvalt dat ze nep zijn...

heb ook je verslagje gelezen,...zet me echt aan het twijfelen. Dokter zei ook dat hij 2weken schrijft maar dan moet ik zeggen op het werk dat het een operatie is en gaan ze vragen stellen en wil dit eigenlijk vermijden. Daarom zou ik op dag 11 na de operatie al terug gaan werken. ( als de operatie dan al op die dag kan die ik in gedachten heb) maar de vraag is of ik dan al genoeg hersteld zal zijn en het dan al zal kunnen wegstoppen en niet teveel pijn zal hebben pfff...niet gemakkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sandr@:

Bedankt gwenny voor je reactie. Ikzelf heb wel maar een kleine acup. (En die is eigenlijk zelfs nog een beetje te groot in bh) dus de maat die de dokter zegt zal dan wel kloppen? Jijzelf zegt dat je tot vlak voor de operatie nog kon kiezen tussen de maat? Bij mij is er maar 1 maat afgesproken en weet dus zelfs niet wat evt de volgende maat is en of het wel mogelijk is aangezien ikzelf maar een beetje vetweefsel heb...misschien toch best nog eens met de dokter bellen en vragen wat hij denkt? En of ik mss op de dag van operatie nog eens kan passen omdat ik twijfel? Een goede C cup vind ik voor mezelf er al ietsje over aangezien een volle B met een bh dan toch nog wat groter wordt...wil niet dat het keihard opvalt dat ze nep zijn...

heb ook je verslagje gelezen,...zet me echt aan het twijfelen. Dokter zei ook dat hij 2weken schrijft maar dan moet ik zeggen op het werk dat het een operatie is en gaan ze vragen stellen en wil dit eigenlijk vermijden. Daarom zou ik op dag 11 na de operatie al terug gaan werken. ( als de operatie dan al op die dag kan die ik in gedachten heb) maar de vraag is of ik dan al genoeg hersteld zal zijn en het dan al zal kunnen wegstoppen en niet teveel pijn zal hebben pfff...niet gemakkelijk.

Hoi Sandra,

 

Alles hangt af van wat jij wil en van je eigen situatie.

Als je weinig eigen borstweefsel hebt, is er soms minder ruimte.

Ik had een lege b en ze hingen ook wel een beetje, dus er was genoeg ruimte.

Ik ben drie keer gaan passen en kwam steeds op 235 uit en bij de laatste op 255.

Ik had dus de keuze, qua afmetingen kon het beide erin bij mij, maar ik wilde niet te groot.

Als je twijfels hebt, gewoon Verdonck bellen en vragen en desnoods nog eens gaan passen.

Het gaat om jou lichaam en jij moet uiteindelijk tevreden zijn, dus kan je je best goed informeren.

Passen op de dag van de operatie zelf kan niet.

Je kan alleen als je twijfelt tussen twee maten dan wel nog beslissen voor welke je gaat.

Ik had dat aangegeven dus beide maten waren aanwezig zodat ik op dat moment nog kon beslissen.

 

Ik snap je probleem op het werk.

Ik durfde het eerst ook niet te verstellen.

Uiteindelijk ben ik gewoon eerlijk geweest en heb ik het gewoon gezegd.

Niet iedereen reageerde even positief, met name omdat ze vonden dat ik het totaal niet nodig had.

Maar je doet het uiteindelijk voor jezelf.

Als je zo bang bent voor je werk, adviseer ik je om alleen je leidinggevende in te lichten, zodat mocht je het nodig hebben toch enkele dagen extra kan nemen als ziekenverlof.

de borstband moet je nog zes weken dragen, je kan je kledij erop afstemmen, dus het valt best goed mee.

 

Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei BoobsWanted:

 

Wat jammer wel ! Leek me fijn om het zo echt in zijn kliniek het te laten doen.. Al ben ik nog niet zó ver dat het al vast staat dat hij de PC wordt die ik kies, maar hoor zoveel goede dingen van hem .. zal dus wat verder moeten rijden om hem eens te ontmoeten :) bedankt voor de info en veel succes ;)

Operaties worden altijd uitgevoegd in de Delta Clinic in Kasterlee. Maakt niet uit waar je een consult hebt.

Delta Clinic huurt hij op vrijdag dus dan vinden de operaties bij hem plaats. OK medewerkers zijn zelfstandigen dus neem ik aan ook iedere keer dezelfde personen. Dus een eigen kliniek heeft hij niet, maar hij bepaald wel wat er gebeurd want is via hem zelf ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sandr@:

Bedankt gwenny voor je reactie. Ikzelf heb wel maar een kleine acup. (En die is eigenlijk zelfs nog een beetje te groot in bh) dus de maat die de dokter zegt zal dan wel kloppen? Jijzelf zegt dat je tot vlak voor de operatie nog kon kiezen tussen de maat? Bij mij is er maar 1 maat afgesproken en weet dus zelfs niet wat evt de volgende maat is en of het wel mogelijk is aangezien ikzelf maar een beetje vetweefsel heb...misschien toch best nog eens met de dokter bellen en vragen wat hij denkt? En of ik mss op de dag van operatie nog eens kan passen omdat ik twijfel? Een goede C cup vind ik voor mezelf er al ietsje over aangezien een volle B met een bh dan toch nog wat groter wordt...wil niet dat het keihard opvalt dat ze nep zijn...

heb ook je verslagje gelezen,...zet me echt aan het twijfelen. Dokter zei ook dat hij 2weken schrijft maar dan moet ik zeggen op het werk dat het een operatie is en gaan ze vragen stellen en wil dit eigenlijk vermijden. Daarom zou ik op dag 11 na de operatie al terug gaan werken. ( als de operatie dan al op die dag kan die ik in gedachten heb) maar de vraag is of ik dan al genoeg hersteld zal zijn en het dan al zal kunnen wegstoppen en niet teveel pijn zal hebben pfff...niet gemakkelijk.

Wat lastig dat je twijfelt. Zoals Gwenny zegt nog een keer passen op de operatiedag gaat niet meer. Ze komen wel altijd vragen of je nog twijfeld over de maat want ze hebben (volgens mij) altijd meerdere maten op voorraad. Ik had namelijk niet doorgegeven dat ik twijfelde en bij mij kwamen ze toch nog vragen of ik zeker was over de maat.

 

Tijdens het passen vond ik het heel groot ogen maar ik twijfelde of het niet te klein zou worden gezien de verhalen en foto's hier op het forum. Dus ik ben een 2e keer gaan passen. Toen voor een maatje groter gekozen (275cc). Nu achteraf denk ik wel dat ik nog steeds veel te klein heb gekozen. Verdonck houd van heel naturel. Het zal er nooit te groot uit gaan zien bij hem. Ik kon max 295cc en nu achteraf vind ik het heel jammer dat hij niet meer wilde plaatsen. Ik heb van Mentor 325cc gepassen bij een andere pc en dat komt overeen met motiva 355/375cc. Ik ga dus zeker nog voor een wissel in de toekomst. Ze zijn mooi, maar ik had mij er meer van verwacht. In kleding zie ik nu geen verschil met een maximiser.

 

Ik zou zeker nog eens gaan passen als je niet zeker bent over de maat, bij een 2e keer lijkt het vaak al minder groot. Je moet er ook even rekening mee houden dat de bh-maat niet gelijk is aan hoe het eruit ziet. Bijvoorbeeld ik heb als bh-maat nu een 70E maar ziet er maar uit als een gewone C-cup.

Je gaat niet zien dat ze 'nep' zijn, de spier vlakt de bovenkant af en zoals ik al zei Verdonck zal nooit een maat plaatsen die niet in verhouding/te groot bij je lichaam gaat zijn.

 

Welk werk doe je? Ik ben na 2 weken gaan werken (kantoorbaan) en dat is prima te doen.

Borstband moet je zeker 8 weken dragen, geen uitzonderingen! Dit kan prima onder shirtjes met een hogere hals. Even puzzelen maar zeker niet onmogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.