Ga naar inhoud

roosje9 : 15 augustus 2017 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei roosje9:

@Mama0815 Vandaag de grote dag! Super veel succes en ik ben zo benieuwd hoe het verlopen is bij je! Hier begint de tijd ook te tikken.. Nog maar een dagje!

 

Dank je! Ging goed alleen erg misselijk van de narcose. Jij heel veel succes morgen! Hoe laat moet je je melden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Mama0815:

Dank je! Ging goed alleen erg misselijk van de narcose. Jij heel veel succes morgen! Hoe laat moet je je melden?

Oh wat fijn te lezen! Minder van de misselijkheid, maar dat hoor ik bijna bij iedereen! Ga er vanuit dat ik dat morgen ook heb.. Hoe voel je je verder? En heb je al gespiekt? Ik moet me morgen om 10:00 melden! Super spannend. Sterkte vannacht!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei roosje9:

Oh wat fijn te lezen! Minder van de misselijkheid, maar dat hoor ik bijna bij iedereen! Ga er vanuit dat ik dat morgen ook heb.. Hoe voel je je verder? En heb je al gespiekt? Ik moet me morgen om 10:00 melden! Super spannend. Sterkte vannacht!  

Ja dat is waar. Verder voel ik me best goed. Je kan alleen zo weinig..

spannend.. lekker vroeg! Nog 5 uurtje en dan heb je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal, 

 

inmiddels ben ik wakker en ik boel me ongelooflijk goed. Niet misselijk, niks. Ik heb ze gezien en kon alleen maar huilen! Wat zijn ze prachtig geworden, ik kan het niet geloven. Ik had niet durven dromen dat ik zulke mooie borsten zou krijgen. De maat is bescheiden zoals jullie weten, 280cc en dus een volle C schat ik in. Maar ongelooflijk blij ben ik! Ik wacht geduldig tot mijn vriend bij me mag komen! Bedankt voor alle steun lieve dames! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Ze zien er nu al goed uit! Wat fijn dat je je goed voelt en dat je uiteindelijk besluit om wel een borstvergroting te laten doen nu al zo positief voelt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.