Ga naar inhoud

3D consult


Bellabella

Aanbevolen berichten

Beste meiden,

 

Ik ben hier helemaal als een newbie aan begonnen. Maar hier gaat hij dan. 

 

Ik ben 25jaar en een grote sportfreak. Ik ben 172 weeg 54kg en heb een Acup (buiten mijn sportseizoen een kleine Bcup). Doch ben ik al sinds mijn 14e met mijn borsten precies blijven hangen op die leeftijd. Iedereen zei me het komt wel, je borsten gaan nog groeien je bent nog jong. Tot mijn diepe teleurstelling zag ik alle meisjes van de klas vrouw worden en ik, ik bleef precies steken op datzelfde niveau. Met nog een paar gemene opmerkingen erbij van enkele jongens en het hek was helemaal van de dam. 

 

Dan was ik er al van overtuigd dat ik een borstvergroting wilde. Toch ben ik een enorme angsthaas. Ik bleef het maar uitstellen, maar toch betrapte ik mij er stiekem op dat ik altijd keek naar vrouwen met mooie volle borsten. Want hé borsten zijn toch een onderdeel van je op en top vrouwelijk voelen. 

 

Ik heb me eindelijk overhaald om een afspraak te maken bij enkele CP's. Vandaag op 19/06/17 ben ik langsgeweest bij Dr. Vandeputte J. Te Oudenaarde. Laten we zeggen dat ik daar op zijn minst met de grootste ontgoocheling naar buiten ben gewandeld. De dokter raadde me het gewoon af. 

 

"De nadelen wegen niet op ten opzichte van het goed gevoel dat jij zal hebben". Doe het niet. Ik zou het toch niet doen in uw plaats. Zijn de letterlijke woorden die ik kreeg van de CP.  De kans op kapselvorming is 1/20. De kans op kanker is ook aanwezig. Ook al is deze heel miniem. Het blijft een ingreep en een litteken zal je hebben (litteken gevoelig) ook na 10j zit de kans erin dat ze er uit moeten of zelf vroeger. Het enige dat ik in jouw geval aanraad is een lippofilling. Je werk (intensiefberoep) en je sport zorgen ervoor dat ik het eerder niet zou doen in jou plaats. 

 

Na al die jaren van twijfel heb ik mezelf dan eindelijk overhaald om naar een CP te gaan en ben met nog meer twijfels terug thuis gekomen. Ik heb nog 3 afspraken bij andere CP's maar de zekerheid die ik had om het te doen is toch een stuk weg. 

 

Groetjes B

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bellabella

 

Hoi en welkom op het forum :) 

 

Tis wat he, ipv dat deze PC je bv aansmeert geeft ie je een eerlijke mening hahaha. Gelukkig is het een mening en bepaal jij nog steeds welke richting je opgaat. Zie het als informatie en kennis opdoen. Je hebt nog een paar consults     te gaan en bespreek ook hier je twijfels. Zullen vast ook andere meningen uit voortkomen maar maakt je ook bewuster in je keuze.

 

Risico's heb je bij iedere operatie en ik ben mij er zeker van bewust dat een wissel met de tijd moet komen. Heb ook lang getwijfeld en op een dag was ik ready voor en alle twijfels overboord gegooid ;) Het moment komt vanzelf dat je er voor wil gaan. 

 

Lipofilling of sporten kun je in de zoekbalk vinden en de reacties hierop lezen. Zou lekker inlezen en de balans opmaken. 

 

Succes met het maken van je keuze 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Bellabella,

 

Ik heb 5jr getwijfeld en eindelijk het risico genomen. 2 juni ben ik geopereerd bij dr Verdonck.

Risico's zijn er altijd, maar ik ben nu zo blij. De kans dat ze een keer vervangen moeten worden is aanwezig, maar dat heb ik ervoor over. Ik voel me goed nu en ik vind het mooi. Operaties zijn nooit zonder risico maar dat is bij alles.

 

Als tip kan ik je alleen geven ga bij die andere pc's op gesprek en kijk wat ze zeggen. Wellicht heb je dan nog wat meer informatie/meningen en kun je beter een keuze maken.

 

Succes.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Bellabella

 

Fijn dat je de stap hebt gezet om eens langs te gaan bij plastische chirurgen! Ik snap je gevoel helemaal, ik ben 21 jaar en heb ook altijd gesport op competitief niveau.. Door het sixpack en de afwezigheid van de borsten heb ik ook heel wat nare reacties gekregen van jongens in mijn tienerjaren.. toen hakte dat er als een bijl in en ondanks dat ik het nu kan relativeren (en dat ze waarschijnlijk gewoon geïntimideerd waren) zindert het toch wel nog steeds na :)

Ik zou me zeker niet laten ontmoedigen door je eerste consult. Ik was dit namelijk ook na mijn eerste consult, wel niet in dezelfde mate als jij ontmoedigd werd.. maar toch :D Nu staat mijn operatie gepland op 29 september bij dr Verdonck. Ik wandelde met zooooo een grote glimlach buiten! Het verschilt echt van pc tot pc.

Kop op he meid :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi,

 

Enkele weken geleden ben ik voor mijn 3D consult geweest. Wat fijn toen ik die Bh mocht aantrekken met prothesen in. Had ik gelijk het gevoel dat ik borsten had. Nu na hier effe rond te lezen op de blog ben ik toch aan het twijfelen of 250cc niet te klein is. Ik wil een volle C cup. Hieronder wat foto's van voor en na. Kunnen jullie gelijk je mening eens geven. Binnen een kleine week ga ik terug naar mij Pc. 

 

Groetjes. 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit, maar wat vind je zelf?

Las net dat je 250cc wel klein vind?

 

Je moet even in de gaten houden dat een 3D heel handig is om iets te kunnen zien, maar dat ze nooit kunnen garanderen dat het er ook zo uit komt te zien. Het kan dus altijd kleiner/groter uitvallen dan bij de 3D.

Focus je op wat je mooi vond tijdens het passen! Vond je 250cc toen mooi? Was dat groot genoeg of aan de kleine kant? Heb je ook groter gepast? Bijv 275cc of 300cc? Als je nu al twijfelt of dit niet te klein is dan zou ik vragen of je nog een keer kunt passen. Dan ben je er ook al meer aan gewend en vind je misschien een maatje groter wel veel mooier.

 

De meesten meiden vinden namelijk na hun borstvergroting dat het wel groter had gemogen en sommige hebben echt spijt van hun keuze. Ik was ook zo iemand. 325cc leek zo groot en werd geschat op een 70E cupmaat en volle C kleine D als zicht. Dit klonk huge en ik was zo gefocused op die bh maat dat ik uiteindelijk voor 275cc ben gegaan en daan nu toch wel spijt van heb.

 

Hopelijk heb je hier iets aan!

Alvast veel succes. Mocht je vragen hebben help ik graag.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Ziet er mooi uit, maar wat vind je zelf?

Las net dat je 250cc wel klein vind?

 

Je moet even in de gaten houden dat een 3D heel handig is om iets te kunnen zien, maar dat ze nooit kunnen garanderen dat het er ook zo uit komt te zien. Het kan dus altijd kleiner/groter uitvallen dan bij de 3D.

Focus je op wat je mooi vond tijdens het passen! Vond je 250cc toen mooi? Was dat groot genoeg of aan de kleine kant? Heb je ook groter gepast? Bijv 275cc of 300cc? Als je nu al twijfelt of dit niet te klein is dan zou ik vragen of je nog een keer kunt passen. Dan ben je er ook al meer aan gewend en vind je misschien een maatje groter wel veel mooier.

 

De meesten meiden vinden namelijk na hun borstvergroting dat het wel groter had gemogen en sommige hebben echt spijt van hun keuze. Ik was ook zo iemand. 325cc leek zo groot en werd geschat op een 70E cupmaat en volle C kleine D als zicht. Dit klonk huge en ik was zo gefocused op die bh maat dat ik uiteindelijk voor 275cc ben gegaan en daan nu toch wel spijt van heb.

 

Hopelijk heb je hier iets aan!

Alvast veel succes. Mocht je vragen hebben help ik graag.

 

xx

Wel ik ga volgende week terug en ga zeker nog eens groter passen. Ik vond het al beter dan wat ik nu heb. Maar had nog niet het volle boezem gevoel. Dus misschien moet ik toch iets groter gaan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Bellabella:

Wel ik ga volgende week terug en ga zeker nog eens groter passen. Ik vond het al beter dan wat ik nu heb. Maar had nog niet het volle boezem gevoel. Dus misschien moet ik toch iets groter gaan xx

Goed dat je dan nog eens gaat passen, neem er de tijd voor tot je zeker bent van de maat. Bij twijfel zou ik in ieder geval aanraden om voor de grootste te gaan. Als je ze hebt ziet het er toch anders uit dan tijdens passen en de grootte went enorm vlug!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Bellabella:

Hoi hoi,

 

Enkele weken geleden ben ik voor mijn 3D consult geweest. Wat fijn toen ik die Bh mocht aantrekken met prothesen in. Had ik gelijk het gevoel dat ik borsten had. Nu na hier effe rond te lezen op de blog ben ik toch aan het twijfelen of 250cc niet te klein is. Ik wil een volle C cup. Hieronder wat foto's van voor en na. Kunnen jullie gelijk je mening eens geven. Binnen een kleine week ga ik terug naar mij Pc. 

 

Groetjes. 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hej meid! Ik ben nu vier weken po, en heb 275 cc genomen! Ik zou uitkomen op een C. Maar nu baal ik al dat ik geen 295 heb gepakt... ze tonen wel natuurlijk maar en beetje meer had niet erg geweest! Ik kom van een a plat. Dus ik zou je aanraden goed na te denken. Zoals ellen zegt veel meiden hebben nadien spijt dat ze niet wat groter hebben gepakt! Maar jij maakt de beslissing. Ik ben wel blij met men resultaat maar als ik binnen vier weken een bh mag gaan kopen en ik heb geen c maar een b cup, Maak ik een nieuwe afspraak. tenslotte moet je 6 maanden rekenen voor je borsten af zijn. Ik heb gewoon geen geduld. Waar ga je het laten doen en welk merk?! Hoeveel weeg je en hoe groot ben je! Voor meer info zie onder de post naar mijn handtekening. Zal ik toevoegen in men album? Dat je een kan zien.

 

k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Goed dat je dan nog eens gaat passen, neem er de tijd voor tot je zeker bent van de maat. Bij twijfel zou ik in ieder geval aanraden om voor de grootste te gaan. Als je ze hebt ziet het er toch anders uit dan tijdens passen en de grootte went enorm vlug!

 

xx

Ik zou ook aanraden bij twijfel de grootste maat te nemen! 

 

K.

 

ben ook zo iemand met wat spijt ghihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei KristenK:

Hej meid! Ik ben nu vier weken po, en heb 275 cc genomen! Ik zou uitkomen op een C. Maar nu baal ik al dat ik geen 295 heb gepakt... ze tonen wel natuurlijk maar en beetje meer had niet erg geweest! Ik kom van een a plat. Dus ik zou je aanraden goed na te denken. Zoals ellen zegt veel meiden hebben nadien spijt dat ze niet wat groter hebben gepakt! Maar jij maakt de beslissing. Ik ben wel blij met men resultaat maar als ik binnen vier weken een bh mag gaan kopen en ik heb geen c maar een b cup, Maak ik een nieuwe afspraak. tenslotte moet je 6 maanden rekenen voor je borsten af zijn. Ik heb gewoon geen geduld. Waar ga je het laten doen en welk merk?! Hoeveel weeg je en hoe groot ben je! Voor meer info zie onder de post naar mijn handtekening. Zal ik toevoegen in men album? Dat je een kan zien.

 

k.

@Kirstenk haai meid,  zou je mij ook willen toevoegen zodat ik je foto's kan zien?  Ik ben 12 september aan de beurt en krijg 275 cc.  Ik ben erg benieuwd naar je resultaat!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Meisie10:

@Kirstenk haai meid,  zou je mij ook willen toevoegen zodat ik je foto's kan zien?  Ik ben 12 september aan de beurt en krijg 275 cc.  Ik ben erg benieuwd naar je resultaat!! 

Je kan erin!! Ze moeten nog wel groter worden aangezien de spier nog moet lossen. Ik zou uitkomen op een C. Ik weeg 50kg en ben niet groot! En jij? Ben nu 4 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Rocker:

Ben toch wel nieuwsgierig naar werk welk en sport je doet dat de eerste pc het heeft afgeraden?

Los daarvan vind ik het resultaat op de 3d foto's echt prachtig bij je lichaam passen. 

Ik heb een fysieke job. De ene dag al wat lastiger dan de andere, de ene dag zit ik aan mijn bureautje de andere dag ben ik de baan op. En ik doe aan fietsen. Maar eigenlijk doe ik vanalles en nog wat van sport (lopen, fitness, zwemmen, mtbk) zo lang ik maar bezig blijf.. maar ik kan dit echt wel laten voor de tijd dat de genezing nodig heeft.. 

 

dankjewel ik vroeg een natuurlijk resultaat en dit kreeg ik te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

Mjah mijn werk is fysiek ook redelijk zwaar, nu weer even wel zwaar. Hoop zieke en zwakke patiënten.
Maar kreeg dus echt het advies om dan 6 weken rust te pakken, idem met sporten. 

Dat was ik ook van plan. Maar de dokter zijn letterlijke woorden waren "Ik zou het niet doen. Je bent een knappe vrouw en je hebt het niet nodig". Jah dat beslis ik zelf natuurlijk wel. De tweede pc kon het ook niet vatten dat hij dit allemaal zei. En raadde het me wel aan mits de nodige rust

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.