Ga naar inhoud

Chellebel : 19 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Rachel en ben 36 en kom uit Amsterdam. Had een consult bij dg gehad en dat beviel mij totaal niet. En ben ook naar boerhaave geweest. Goed gesprek gehad,maar helaas krijg ik daar ook de mededeling dat ik een mini lift nodig had. Vandaag consult gehad bij Dr Nio in het Olvg west! Wat een toffe grappige man is dat zeg. Lag in een deuk om hem. En mijn keuze staat vast. Ik ga voor dr Nio. 19 dec staat de operatie gepland en krijg 500 cc dual plane. Nu hij had drie protesen liggen. Helemaal rond en anatomische en nog 1. Maar weet niet welke dat is. Die laatste krijg ik namelijk. Hij zei dat die mooi natuurlijker mee bewegen dan die super ronde. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Groetjes een in spanning afwachtende Nio fan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je keuze en operatie datum :D

 

Mijn 1e consult was bij Dr Verdonck en daar kreeg ik ook te horen een lift nodig was.

Ik zelf heb volgende week vrijdag een afspraak bij Dr nio :blush: beetje zenuwachtig maar ik kan niet wachten ..... Zelf wil ik ook in december geopereerd worden. Ik laat een Mommy make-over doen als het kan.

woensdag 16 Augustus heb ik nog een afspraak staan bij een andere kliniek .

 

@gastmama hoe kan het dat jij nog geen afspraak kon maken voor december bij Dr nio ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik word 19 dec geopereerd Maar wel parkliniek. Want ze hebben een stop in het Olvg volgens dr Nio. Dus ik ga naar Rotterdam maar de rest van de controles gewoon lekker in Amsterdam. Spannend he. Ok wens je heel veel succes bij dr Nio. Ik ben echt blij met hem. Nu al hihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chellebel:

krijg 500 cc dual plane. Nu hij had drie protesen liggen. Helemaal rond en anatomische en nog 1. Maar weet niet welke dat is. Die laatste krijg ik namelijk. Hij zei dat die mooi natuurlijker mee bewegen dan die super ronde. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Groetjes een in spanning afwachtende Nio fan! 

 

Gefeliciteerd met je datum en je toekomstige kerstballen ;)

 

Eurosilicone ES81/ high profile/500 CC/ 85% gevuld? Vallen als anatomisch protheses? En anders effe mailen naar Nio om effe zeker te zijn wat je krijgt :) Hij is wat kort met antwoorden op de mail maar reageert wel snel.

 

Er is een topic van hem ..voor de Superfans 

Veel plezier met je voorbereiding

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG dank je! Ga het gelijk lezen. Dat zijn veel berichten. Dus voorlopig alleen maar Nio verhaaltjes lezen. Kan het nog steeds niet geloven. Wauw! Het gaat echt gebeuren. Gelukkig kan ik na de vakantie weer lekker trainen om mijn buik ook zo mooi mogelijk te krijgen. Heb er zoveel zin in. Maar vind het ook super spannend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Hier mijn verslagje van mijn tweeling! 

Ik kwam aan in parkkliniek rond kwart voor twee. Ik was dus een uur en kwartier te vroeg. Ik moest plaats nemen in de wachtkamer. En geloof mij als ik zeg dat het wachten heeeeeeeel lang duurt. Om half drie werd ik gehaald. Ik werd pas om tussen kwart voor vier en vier uur gehaald vertelde de verpleegkundige. En mocht lekker tv kijken en 2000 keer naar de toilet van de zenuwen whahahahhaha. Om half vier mocht ik alvast dat mooie blauwe jurkje en sokken en haarnet aan doen. Ondertussen werd ik heel erg moe aangezien ik de avond ervoor bijna niet heb geslapen van de zenuwen. En ik kreeg honger. Ik was vanaf 7 uur nuchter dus ik had echt bere trek. Tegen 16:00 uur wad het eindelijk zover


Ik moest naar de uitslaapkamer en daar probeerde ze het infuus aan te brengen.  Ik ben al diverse keren geopereerd dus ik wist wat het inhield. Maar was vergeten dat het onmogelijk is bij mij om aan mijn rechterhand het infuus te plaatsen. Dus na poging 1 meteen gezegd dat ik helemaal vergeten was dat ze het links moesten doen. En dan niet op mijn hand maar aan de zijkant. Zo gezegd zo gedaan. Infuus was dus links geplaatst. Ik was de laatste en meteen werden er grappen gemaakt dat de laatste meteen de lastigste was. 

Toen kwam eindelijk dr Nio. Hij vroeg meteen heb je er zin in? Ik zei jaaa en aangezien ik zolang nuchter ben moet je ze maar extra mooi maken. Whahhahahagha dat ging hij doen. Toen hij eenmaal begon met aftekenen was er geen lach meer bij. Bloed serieus was hij ermee bezig. En ik kreeg daar echt de slaap lach van. Maar ik heb me ingehouden om niet te lachen. In de ok ging het snel..... aangezien ik moe was heb ik ze niet eens meer horen tellen. Ik was meteen weg. 

Ik werd wakker en had geen bh aan en het eerste wat ik deed was kijken naar mijn tweeling..... het eerste wat ik gilde was: ze zijn veeeeeeel te klein. Weten jullie zeker dat dit 500cc is? Een van de verpleegsters kwam meteen kijken en zei: nee joh ze zijn mega groot. Ik moest echt bijna huilen van verdriet. Vond ze zo lelijk en puntig en klein en uit elkaar staan hihihi. Later kwam  Nio nog kijken en zei ik hoorde dat je ze te klein vind. Ze worden nog voller en ronder dus maak je geen zorgen alles komt goed en anders gooien we er de volgende keer 1000cc in. Ik moest zo lachen en voelde meteen een pijn opkomen en waarschijnlijk had Nio dat wel verwacht want hij moest heel hard lachen toen ik zei hmmmmmm laat ik dat toch maar niet doen. Eenmaal terug op mijn kamer kreeg ik mij toch veel pijn. En wilde meteen naar huis. Mijn ex schoonvader was met mij mee de lieverd. En die is ook al op leeftijd en daarom wilde ik zo snel mogelijk weg. Ik moest eerst eten. En aangezien ik koolhydraatarm eet kreeg ik yoghurt i.p.v. brood en de verpleegster was zo lief dat ze haar mandarijn had gegeven omdat ze geen fruit hadden. Echt super super lief. Daarna nog even wat liggen, plassen uitleg over de medicatie en wilde naar huis. De lieve verpleegster vond het eigenlijk nog wat te vroeg maar omdat ik het echt wilde mocht ik toch naar huis. In de rolstoel bracht ze mij naar de auto en hielp mij de auto in. Om
23:00!uur weer mijn medicatie en dan naar bed. Ik vind ze prachtig en ben er super super blij mee. Alleen is de pijn meer als dat ik had verwacht helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2017 om 23:11 zei Chellebel:

Wauw bijna hetzelfde. Alleen geen hernia maar een scheve rug. Ik heb echt een erorme litteken. Ik weeg nu 68 en kwam van de 89 en nu ben ik er echt helemaal klaar voor. Ik heb de 26ste ook een afspraak bij boerhaave en ben benieuwd wat de pc daar zegt.  En in aug dus ook naar Dr Nio! En ik moet nog sparen maar daarom wil ik het gaan doen in december en wil dus weten of ik perse een lift nodig heb. 

Heb je scoliose als ik vragen mag? Ik heb dat ook en ben eraan geopereerd toen ik 15 was. Het litteken is van boven tot onder maar vrij netjes geworden door litteken crème. Ik dacht ook altijd dat mijn borsten ongelijk waren, maar blijkt dat ze gelijk zijn maar door stand rug ongelijk lijken :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Draakje84:

Heb je scoliose als ik vragen mag? Ik heb dat ook en ben eraan geopereerd toen ik 15 was. Het litteken is van boven tot onder maar vrij netjes geworden door litteken crème. Ik dacht ook altijd dat mijn borsten ongelijk waren, maar blijkt dat ze gelijk zijn maar door stand rug ongelijk lijken :lol:

Ja klopt ik heb een scoliose. En ik was 16 toen ik geopereerd werd. En de door die scoliose lijken mijn borsten ongelijker. Maar ze zijn ook een beetje ongelijk. Maar ja nu niet meer hihihihi. Dr Nio heeft ze prachtig gemaakt. Ik vond alleen het litteken op mijn rug heeeeel lelijk terwijl iedereen zegt dat het reuze mee valt. Misschien zit het tussen mijn oren hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Chellebel:

Ja klopt ik heb een scoliose. En ik was 16 toen ik geopereerd werd. En de door die scoliose lijken mijn borsten ongelijker. Maar ze zijn ook een beetje ongelijk. Maar ja nu niet meer hihihihi. Dr Nio heeft ze prachtig gemaakt. Ik vond alleen het litteken op mijn rug heeeeel lelijk terwijl iedereen zegt dat het reuze mee valt. Misschien zit het tussen mijn oren hoor. 

Het zal idd wel tussen je oren zitten. Grappig om nog iemand te vinden met scoliose, hoor je niet vaak. Bij mij konden ze mijn borsten voor het oog niet gelijker maken, kon alleen met lipo filling. Aangezien ik amper vet heb, kon hij nergens vet vandaan halen... maar ze zijn dus wel gelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Chellebel:

Hier mijn verslagje van mijn tweeling! 

Ik kwam aan in parkkliniek rond kwart voor twee. Ik was dus een uur en kwartier te vroeg. Ik moest plaats nemen in de wachtkamer. En geloof mij als ik zeg dat het wachten heeeeeeeel lang duurt. Om half drie werd ik gehaald. Ik werd pas om tussen kwart voor vier en vier uur gehaald vertelde de verpleegkundige. En mocht lekker tv kijken en 2000 keer naar de toilet van de zenuwen whahahahhaha. Om half vier mocht ik alvast dat mooie blauwe jurkje en sokken en haarnet aan doen. Ondertussen werd ik heel erg moe aangezien ik de avond ervoor bijna niet heb geslapen van de zenuwen. En ik kreeg honger. Ik was vanaf 7 uur nuchter dus ik had echt bere trek. Tegen 16:00 uur wad het eindelijk zover


Ik moest naar de uitslaapkamer en daar probeerde ze het infuus aan te brengen.  Ik ben al diverse keren geopereerd dus ik wist wat het inhield. Maar was vergeten dat het onmogelijk is bij mij om aan mijn rechterhand het infuus te plaatsen. Dus na poging 1 meteen gezegd dat ik helemaal vergeten was dat ze het links moesten doen. En dan niet op mijn hand maar aan de zijkant. Zo gezegd zo gedaan. Infuus was dus links geplaatst. Ik was de laatste en meteen werden er grappen gemaakt dat de laatste meteen de lastigste was. 

Toen kwam eindelijk dr Nio. Hij vroeg meteen heb je er zin in? Ik zei jaaa en aangezien ik zolang nuchter ben moet je ze maar extra mooi maken. Whahhahahagha dat ging hij doen. Toen hij eenmaal begon met aftekenen was er geen lach meer bij. Bloed serieus was hij ermee bezig. En ik kreeg daar echt de slaap lach van. Maar ik heb me ingehouden om niet te lachen. In de ok ging het snel..... aangezien ik moe was heb ik ze niet eens meer horen tellen. Ik was meteen weg. 

Ik werd wakker en had geen bh aan en het eerste wat ik deed was kijken naar mijn tweeling..... het eerste wat ik gilde was: ze zijn veeeeeeel te klein. Weten jullie zeker dat dit 500cc is? Een van de verpleegsters kwam meteen kijken en zei: nee joh ze zijn mega groot. Ik moest echt bijna huilen van verdriet. Vond ze zo lelijk en puntig en klein en uit elkaar staan hihihi. Later kwam  Nio nog kijken en zei ik hoorde dat je ze te klein vind. Ze worden nog voller en ronder dus maak je geen zorgen alles komt goed en anders gooien we er de volgende keer 1000cc in. Ik moest zo lachen en voelde meteen een pijn opkomen en waarschijnlijk had Nio dat wel verwacht want hij moest heel hard lachen toen ik zei hmmmmmm laat ik dat toch maar niet doen. Eenmaal terug op mijn kamer kreeg ik mij toch veel pijn. En wilde meteen naar huis. Mijn ex schoonvader was met mij mee de lieverd. En die is ook al op leeftijd en daarom wilde ik zo snel mogelijk weg. Ik moest eerst eten. En aangezien ik koolhydraatarm eet kreeg ik yoghurt i.p.v. brood en de verpleegster was zo lief dat ze haar mandarijn had gegeven omdat ze geen fruit hadden. Echt super super lief. Daarna nog even wat liggen, plassen uitleg over de medicatie en wilde naar huis. De lieve verpleegster vond het eigenlijk nog wat te vroeg maar omdat ik het echt wilde mocht ik toch naar huis. In de rolstoel bracht ze mij naar de auto en hielp mij de auto in. Om
23:00!uur weer mijn medicatie en dan naar bed. Ik vind ze prachtig en ben er super super blij mee. Alleen is de pijn meer als dat ik had verwacht helaas. 

Hey @Chellebel gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Geniet ervan en neem de nodige rust. En wat een leuk verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel

 

Gefeliciteerd met je boobies!! Fijn dat het allemaal wel goed is gegaan en dat er zo goed voor je is gezorgd! super lief!

 

wat naar voor je dat je ze te klein vond!! gelukkig vind je ze inmiddels prachtig hihi! ben heel benieuwd! ze zijn vast super mooi!!

 

neem lekker op tijd je medicijnen tegen de pijn en laat je goed verzorgen! komende dagen lekker veel slapen! een beetje pijn is normaal maar je hebt goede medicijnen, hopelijk helpen ze en word de pijn wat dragelijker!! 

 

geniet er van meid xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
4 minuten geleden zei Chellebel:

Heb je ze nog niet gezien dan? 

Alleen vanaf boven zo die bovenkant opzei gedaan van de bh naar binnen gekeken. Maar ik had echt mega pijn die dinsdag. Kon wel janken dus ze hadden me al helemaal ingepakt. En zei tegen het meisje wacht maar want het gaat echt niet. Die sluiting zit bij mij ook achter. Ga zo ff kijken want mag nu ook echt douchen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

Alleen vanaf boven zo die bovenkant opzei gedaan van de bh naar binnen gekeken. Maar ik had echt mega pijn die dinsdag. Kon wel janken dus ze hadden me al helemaal ingepakt. En zei tegen het meisje wacht maar want het gaat echt niet. Die sluiting zit bij mij ook achter. Ga zo ff kijken want mag nu ook echt douchen 

Ja ik had vanaf dag 1 een sportbh aan ook met achtersluiting. En na drie dagen meteen gaan douchen. Ik bleef er maar naar staren whahahahah echt te grappig. Ik ben benieuwd wat jij ervan vind. Is altijd super spannend. Ik was bang dat ik het eng zou vinden zonder bh. Je leest verhalen over meiden die pijn hebben of duizelig worden. Ik vond het heeeeeeeelijk. Nergens last van gehad. En meteen ook al dat lelijke roze spul eraf geveegd met een washandje. Wanneer ga je douchen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.