Ga naar inhoud

Chellebel : 19 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw wat ik blij dat ik naar mijn onderbuik gevoel heb geluisterd. Ik ben nu 36 en tegen mij zeiden ze dat ik het nodig had omdat ik zoveel ben afgevallen, naar heb al van mezelf niet veel dus vond het vreemd. Ga nu weer opgewekt de deur uit naar boerhaave. Dank je wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chantalb Whaha wat is oud...je bent zo oud als je je voelt toch dus de ene dag ben ik 16 en de andere 60:154:.

 

en ja idd wel jammer maar ben al lang blij dat de oorzaak  2 maanden geleden ongeveer bekend was en ik dus zeer snel geopereerd kon worden en ik nu op dag 6 po zit en gewoon al geen pijn meer heb!

 

het is alleen jammer voor andere dames en goede artsen dat door dit soort dingen het vertrouwen in de artsen minder wordt, maar ik kan iedereen met zekerheid vertellen dat er ook zeker echt hele goede en lieve artsen zijn!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:Dhahahaha @Mamavantwee... idd soms 80+ hoor hihihi.... maar mag niet klagen denk ik als ik zo om me heen kijk  (en nee ik heb geen kapsones hoor....bedoel t gewoon)....

 

Echt fijn voir je dat je nauwelijks pijn ervaart nu ...mag ook wel na zo een tijd toch... heb je er nog iets mee gedaan eigenlijk? Ergens een klacht melden over praktijk DG.... want zo lopen er wel meer denk ik...

 

En ja het is ook dat soort verhalen wat mij en anderen nog meer angstiger maakt om toch de stap te zetten....maar.... ik heb nog steeds niet afgezegd hihihi en als ik vertrek voir mijn holiday kan dat ook niet meer en moet ik wel hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb klacht ingediend en ben bezig met een advocaat maar nu is even het genezen mijn prioriteit zeg maar.

 

en nee je moet ook zeker niks af zeggen want zoals ik al zei zijn er ook echt hele goede artsen en weet je:" sommige artsen die met haar werken zijn super maar de nazorg gaat helaas altijd via haar zelf en ja die is er gewoon niet, simpel ...dus heb je problemen ja dan heb je gewoon pech!

 

en de kliniek waar ik via haar geholpen ben stuurde mij zoizo naar haar omdat de chirurg die mij geopereerd had niet meer met die kliniek samen werkte dus stond eigenlijk bij bijde voor een dichte deur of ik moest flink in de portomonee duiken voor consults en onderzoeken (terwijl ik vond dat nazorg bij de behandeling hoort!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje heftig zolang zoveel pijn.  Gelukkig is het nu verholpen en kan je je concentreren op je herstel. Ik kom net van Boerhaave terug en toch een mini lift. Alleen de tepels dus geen anker gelukkig. En 400cc past niet eens volgens hem. Max 350 en hij wil het voor de spier plaatsen. Nu maaar het consult bij Nio afwachten en dan een keuze maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg positief. Had het idee dat hij wist waar hij over sprak en wist wat een scoliose was en dat gaf echt een goed gevoel. Word dus of Nio of boerhaave voor mij. Ik ga denk ik ook niet verder kijken. Dan ben ik namelijk bij drie geweest. En ik denk dat als ik er bij nog 3 ga kijken het echt gaat duizelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vond zelf 350cc best klein, maar als het niet mogelijk is dan heb ik pech! En voor de spier geen idee. Ik heb rug problemen gehad en daarom advies om voor de spier te doen. Ben ook vergeten. Te vragen wat het verschil is. Lekker stom he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet best_boobie even pb sturen met je huidige maat en wat je nu geadviseerd hebt gekregen dan kan zei voor je uitrekenen welke maat je gaat krijgen!

 

en ik had voor de spier en nu achter de spier zijn wel duidelijke verschillen hoor maar ook dat kan zei het beste uit leggen (heeft zei meer verstand van als ik Haha)

 

dan heb je vast die paar dingen duidelijk toch?!

 

ik ben bijvoorbeeld 167 lang en weeg 52 kg omvang 69 cm en had met de 375 cc voor de spier een 70F nu heb ik 300 cc achter de spier en zal uit gaan komen op de 70E...heb nu namelijk sport bh maat 70d aan en mijn borsten moeten nog ploppen dus ze worden naar mate de spier ontspand wat groter Zeg maar (de spier drukt de prothese nu nog plat aan boven kant) 

toen ik voor de spier had waren ze eigenlijk direct zoals ze blijven (vocht trekt er uit maar zal weinig veranderen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet je wat nou het stomme is. Ik weet mijn cup maat nu niet. Door het afvallen pas ik mijn bh's niet meer. Maar ik denk nu een a cup. Had eerst een kleine B. Althans die kocht ik altijd met vulling en push up. En ik zal morgen wel even mijn omvang meten. Meten is weten toch!hihihihi. Vertik het ook om een a cup bh te halen. Vreselijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/26/2017 om 16:45 zei Mamavantwee:

ja die heeft ze kennelijk groot ingekocht ofzo want iedereen krijgt dezelfde maat aangeraden van haar en tegenwoordig heeft ook haast iedereen een lift nodig die bij haar komen waardoor je 2000 euro meer kwijt bent als de prijs waar ze mee adverteert!

 

wees blij dat je daar niet gaat....ik ben daar twee jaar terug geholpen en dat was niet goed afgelopen dus vorige week donderdag opnieuw onder het mes bij een andere kliniek die mij gelukkig wel serieus namen!

 

veel succes meid en ze gaan vast prachtig worden!!

 

xx

Jullie hebben volgens mij echt gelijk ik heb ook hetzelfde meegemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.