Ga naar inhoud

Chellebel : 19 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Rachel en ik ben 36 ik hen mij aangemeld op deze site omdat ik al een borstvergroting wil vanaf mijn 15e. Ik ben op 16 jarige leeftijd geopereerd aan mijn rug en daardoor hele erge littekens gekregen. Na mijn zwangerschap heel erg aangekomen en inmiddels 20 kilo te zijn afgevallen heb ik al helemaal geen borsten meer. Nu heb ik een afspraak bij Diana gabriels gehad en die hadden het over een lift en heb ook een afspraak gemaakt bij dr nio in het Olvg. Heb er heel veel zin in. Masr nu mijn vraag: hoe zit het met betalen? Moet he bij hem direct betalen of hebben hun ook de mogelijkheid om het in termijnen te doen? Of een soort lening? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai @Chellebel

 

Welkom op BF :) 

 

Zover ik weet moet je bij Nio (OLVG en parkkliniek) gewoon aftikken. Dikke kans dat je bij Nio geen lift hoeft maar bespreek beide opties met hem. Als een lift betekent dat je in de toekomst minder kans op hang hebt als er veel CC in moet om de boel te vullen in combinatie met een slappe huid zou ik hier wel open voor staan. Sta ook stil bij leningen want je betaalt zoveel extra rente erbij..is ook zonde. 

 

Wat knap dat je zoveel bent afgevallen en jammer dat je boobs hebben meegedaan met afvallen.. Zouden ze een pilletje voor moeten bedenken dat we de boobs behouden :P 

 

Succes op je consult

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb sowieso van mezelf kleine borsten dus veel vullen kunnen ze waarschijnlijk niet eens. Maar ik luister wel naar het advies van dr nio. En een lening wil ik natuurlijk niet maar wel de borsten dus kijken wat de mogelijkheden zijn bij Nio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel 

Welkom!

Wat toevallig... lijkt veel op mijn verhaal... ik wil ook al heel lang een bv... Heb intake gehad bij DG en zij adviseerde mij lift met 375cc mentor protheses, maar omdat ik veel negatieve verhalen hier las en er een te commercieel gevoel bij had heb ik vervolgconsulten afgezegd en ga ik 14 aug naar de boerhaevekliniek bij dokter van der weij....

Verder was ik 25 toen ik aan een dubbele rughernia werd geholpen en woog ik daarna  (ook na 2 kindjes) bijna 100 kg... ik besloot af te gaan vallen en viel af tot 62 kg...inmiddels ben ik stabiel op 68 kg...en bij mijn 178cm ben ik er trots op....helaas is mijn rug weer ruk nu... heb er weer een inoperabele En dubbele hernia zitten....heb goede en mindere dagen hierdoor....

Ik hoef niet te lenen en heb het bij elkaar gespaard maar ik twijfel nu of ik wel zoveel durf en wil uitgeven aan mezelf.....eerst maar eens dat consult in obv dat neem ik definitief een beslissing 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw bijna hetzelfde. Alleen geen hernia maar een scheve rug. Ik heb echt een erorme litteken. Ik weeg nu 68 en kwam van de 89 en nu ben ik er echt helemaal klaar voor. Ik heb de 26ste ook een afspraak bij boerhaave en ben benieuwd wat de pc daar zegt.  En in aug dus ook naar Dr Nio! En ik moet nog sparen maar daarom wil ik het gaan doen in december en wil dus weten of ik perse een lift nodig heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel 

24 minuten geleden zei Chellebel:

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb sowieso van mezelf kleine borsten dus veel vullen kunnen ze waarschijnlijk niet eens. Maar ik luister wel naar het advies van dr nio. En een lening wil ik natuurlijk niet maar wel de borsten dus kijken wat de mogelijkheden zijn bij Nio. 

 

Ik had platte pannekoeken maar hij heeft ze aardig gevuld :P Hopelijk zijn er opties voor je bij Nio want hij is zeker de moeite waard. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal. Ten eerste wat ben ik blij met dit forum. Zoveel info en positieve verhalen dat ik nu zeker weet dat ik het ga doen. vorige week een afspraak gehad bij DG maar dat is een absolute No go voor mij. Vanavond een afspraak bij boerhaave. En 3 aug afspraak bij het Olvg west met de beroemde dr Nio! Maar nu mijn vraag: Heeft er iemand ervaring met Dr van de Kar van boerhaave? Kon niks over hem vinden hier namelijk. Alvast bedankt Ladies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Chellebel:

Top ga gelijk kijken! Zou je boerhaave aanraden? Ik heb momenteel een A cup denk ik. Ben heel veel afgevallen dus wat ik nu heb geen idee en wil naar D of E

Ja zou ik zeker aanraden! Consult, dag van de operatie, en nazorg is gewoon allemaal heel goed daar! Ben benieuwd hoe je consult is vanavond of je er een goed gevoel bij heb en van plan bent om het daar te laten doen. Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zo zenuwachtig opeens. Vorige consult bij Diana Gabriels was zo tegen gevallen dat ik nu ook bang dat ik slecht nieuws krijg. Daar werd gezegd dat ik een lift nodig had en dat wil ik echt niet. Heb al een enorme litteken op mijn rug en wil dus geen anker op mijn borst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chellebel ik ben zoooo benieuwd naar wat je te horen krijgt.... ik had natuurlijk datzelfde verhaal bij DG.... ook benieuwd of je nou echt die lift nodig hebt... maak je niet te druk... maar het is herkenbaar hoor... ik d8 vanochtend weer ik blaas alles af... waarom ga ik in een gezond lichaam laten snijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha gelukkig ligt het dus niet aan mij! En hoor idd vaker dat ze bij dg meteen beginnen over liften. 3 aug ook nog een consult bij dr Nio en ik begreep van vele dat hij een wonder dokter is dus ben benieuwd. Maar eerst naar boerhaave straks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die heeft ze kennelijk groot ingekocht ofzo want iedereen krijgt dezelfde maat aangeraden van haar en tegenwoordig heeft ook haast iedereen een lift nodig die bij haar komen waardoor je 2000 euro meer kwijt bent als de prijs waar ze mee adverteert!

 

wees blij dat je daar niet gaat....ik ben daar twee jaar terug geholpen en dat was niet goed afgelopen dus vorige week donderdag opnieuw onder het mes bij een andere kliniek die mij gelukkig wel serieus namen!

 

veel succes meid en ze gaan vast prachtig worden!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het voelde niet goed dat ik geen arts sprak en dat ik helemaal naar België moest gaan en idd zou dan idd 2000 euro meer gaan betalen. Plus de consulente had het over een operatie van 3 uur en daarna naar huis, maar lees bij bijna klinieken hier in Nederland dat je dan sowieso 1 nacht moet blijven en vond het al vreemd. En daarbij kwam ook dat ze meteen een afspraak wilde inplannen. Maar ik vind dat ik een goede keuze moet maken en wilde verder kijken en dat vond ze jammer zei ze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamavantwee blij dat ik toch mijn gevoel gevolgd heb dan nu.... ik had 2 vervolgafspraken maar toch afgezegd want ik vertrouwde het niet zo... allemaal verschillende vrouwen verschillende bouw of lengte en allemaal hetzelfde advies.... blijft raar dat dar zomaar mag... lijkt er idd op dar zij daar veel van hebben liggen en daardoor de prijs drukken en dan lift adviseren om er toch meer uit te halen.. maar nu ik de stap naar een ander heb gezet blijf ik angstig hoor.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je blijft ook angstig ik weet het... maar ik MOEST wel opnieuw geopereerd worden want had hele pijnlijke complicaties en hun namen mij totaal niet serieus want alle klachten die ik had tja die hoorde er volgens hun bij en kwam door de veroudering van mijn lichaam!? Houd er even rekening mee dat ik toen pas 30 jaar was en de klachten al na 3 mnd had dus over welke veroudering ze het hadden (al sla je me dood,Ik heb geen idee) en dus twee jaar lang alle lichamelijke onderzoeken ondergaan en ik was/ben kerngezond!

maar mevr was hiervoor allemaal niet bereikbaar en ben ik uiteindelijk via huisarts door gestuurd naar ziekenhuis om de borsten te laten onderzoeken en tja daar zat zoveel fout Pff.

dus nu via zorgverzekering terecht gekomen bij een kliniek en ondanks dat ik in niemand meer vertrouwen had en ik zo verschrikkelijk bang was (slikte al heel wat maanden tramadol voor de pijn aan de borsten) heb ik om die reden toch besloten het door te zetten....en oooo wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb!

 

had dus via dg 375 cc hp rond  voor de spier Hahaha en nu een wissel naar 300cc hp achter de spier en gewoon vanaf dag 1 pijnloos ...beetje baksteen gevoel maar geen pijn en ik kan je zeggen dat is na 2 jaar pijn een verademing!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.