Ga naar inhoud

ello : 6 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Jenny ben 27 jaar en heb 2 kinderen, al jaren denk ik aan een borstvergroting zoals vele van jullie hier op het forum.

Ik ben stiekem al een aantal dagen aan het meelezen en vond het eigg al spannend om me aan te melden.

.... Maar hier ben ik dan.

Ik ben me momenteel aan het oriënteren op verschillende klinieken en  soorten prothesen, zelf woon ik in het noorden ( Friesland) en merk door hier te lezen dat veel goede pc's ver weg zijn voor mij.

Inmiddels wel mijn eerste consult staan bij bergmann in Heerenveen iemand hier ervaringen mee?

Ik moet nog een beetje wegwijs worden op het forum maar dat komt hopelijk goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi hoi. Woon zelf ook in het noorden, en idd alle goede pc zijn een eindje weg. Ben zelf inmiddels 1,5 week geleden geopereerd. Ik heb de keuze op een pc laten vallen die wel verder weg is, maar goede recensies heeft. Dat vond ik belangrijker dan de afstand. Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo..

Zijn er ook anderen die 6 februari door van Straten worden geopereerd in Rozendaal?

Zelf twijfel ik nog over 345 of 390 anatomisch maar mijn datum staat gepland op 6 februari.

Iemand nog goeie adviezen...;)

 

Groetjes..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei ello:

Hallo..

Zijn er ook anderen die 6 februari door van Straten worden geopereerd in Rozendaal?

Zelf twijfel ik nog over 345 of 390 anatomisch maar mijn datum staat gepland op 6 februari.

Iemand nog goeie adviezen...;)

 

Groetjes..

 

 

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!! Ik heb even je twee topics samengevoegd en je titel aangepast.
Je staat nu in de juiste categorie om in dit topic al je updates en uiteindelijk je operatieverslag neer te zetten, als je dat graag wilt. Zo hebben anderen ook weer iets aan jouw ervaring :) 
Al je vragen kun je dus ook hierin kwijt :35: 

Je hebt het over Rozendaal? Welke kliniek bedoel je? Dan kunnen we dat in je titel erbij zetten. 

Als je zoekt op 'februari' in de zoekbalk, kom je misschien meer meiden tegen die dan geopereerd worden. Er zullen er in de loop van de tijd ook vast nog wel meer bij komen :) 

Heel veel plezier met aftellen en met lezen en meeschrijven op dit forum!

 

xx BB
Ps: volg ook even je topic, zodat je een melding krijgt als er iemand gereageerd heeft. Ik heb je nu geciteerd en als iemand je tagt krijg je ook een melding, maar als iemand gewoon reageert en je volgt je eigen topic, dan krijg je dus ook een melding :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei ello:

Hallo..

Zijn er ook anderen die 6 februari door van Straten worden geopereerd in Rozendaal?

Zelf twijfel ik nog over 345 of 390 anatomisch maar mijn datum staat gepland op 6 februari.

Iemand nog goeie adviezen...;)

 

Groetjes..

 

 

Hai @ello! Hier ook een Friezin hoor! En ook geopereerd door Dr. Straten. Heel blij mee....het waren de ritjes naar Groesbeek en Bosch en Duin zeker waard! Zelf heb ik niet gekozen voor anatomisch, maar voor rond. Wat heeft de PC geadviseerd bij jou? En als je twijfelt over de grootte....zou ik gaan voor de grootste (dus 390 cc), wat volgens de pc nog mooi is en bij je past. Het went namelijk echt mega snel en veel dames vinden hun borsten na een tijdje echt niet meer zo groot.

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @ello, ik ben op dezelfde dag als noov (20 november) geopereerd door dokter Straten. Ik ben er super blij mee! Ik had precies dezelfde twijfels als jij. Tijdens de eerste passessie 300 en 345cc geprobeerd met Straten en toen wilde ik voor 345cc gaan! Vond ze al best groot, maar vanwege alle verhalen hier en op de rest van het internet wilde ik voor de grotere gaan. We hadden het niet over nog groter gehad. Ik ben nog een keer naar de kliniek geweest en wilde toen voor de zekerheid nog een keer passen. Dit keer met Tanne. 345cc en 390cc gepast en toen begon ik gigantisch te twijfelen. In eerste instantie vond ik 345cc al groot en mooi bij mijn lichaam passen, maar 390cc was ook heel mooi. Uiteindelijk een uur voor de operatie gekozen voor 345cc. Ik ben er supersuper blij mee, maar het standaard verhaal is ook op mij van toepassing. Ik ben al best gewend aan mijn boobs en in kleding zie je niet zoveel verschil met eerst (ik droeg altijd push up en soms maximizers). 390cc had best gekund bij mij! Maar ik heb geen spijt van mijn keuze.

 

Wat is je situatie nu? Ik ben 169m, weeg 61 kg en kom van een 70A. Als je wilt kan ik je aan mijn album toevoegen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is kliniek heyendael die vanaf volgend jaar opereert in Rozendaal.

Mijn situatie is nu 1.68 en 61 kilo nu een 70 a, en zou graag in je album willen kijken.

Zelf vond ik het passen wel aan de grote kant 390 maar doordat iedereen hier bijna aangeeft de grote te kiezen twijfel ik enorm.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2017 om 13:57 zei ello:

Hallo..

Zijn er ook anderen die 6 februari door van Straten worden geopereerd in Rozendaal?

Zelf twijfel ik nog over 345 of 390 anatomisch maar mijn datum staat gepland op 6 februari.

Iemand nog goeie adviezen...;)

 

Groetjes..

 

 

@ello he! Ik wordt 6 feb geopereerd door dr. Straten en ik krijg ook 345 of 390 haha. Toevallig zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2017 om 14:12 zei oopsnewboobs:

Hee @ello, ik ben op dezelfde dag als noov (20 november) geopereerd door dokter Straten. Ik ben er super blij mee! Ik had precies dezelfde twijfels als jij. Tijdens de eerste passessie 300 en 345cc geprobeerd met Straten en toen wilde ik voor 345cc gaan! Vond ze al best groot, maar vanwege alle verhalen hier en op de rest van het internet wilde ik voor de grotere gaan. We hadden het niet over nog groter gehad. Ik ben nog een keer naar de kliniek geweest en wilde toen voor de zekerheid nog een keer passen. Dit keer met Tanne. 345cc en 390cc gepast en toen begon ik gigantisch te twijfelen. In eerste instantie vond ik 345cc al groot en mooi bij mijn lichaam passen, maar 390cc was ook heel mooi. Uiteindelijk een uur voor de operatie gekozen voor 345cc. Ik ben er supersuper blij mee, maar het standaard verhaal is ook op mij van toepassing. Ik ben al best gewend aan mijn boobs en in kleding zie je niet zoveel verschil met eerst (ik droeg altijd push up en soms maximizers). 390cc had best gekund bij mij! Maar ik heb geen spijt van mijn keuze.

 

Wat is je situatie nu? Ik ben 169m, weeg 61 kg en kom van een 70A. Als je wilt kan ik je aan mijn album toevoegen :) 

@oopsnewboobs zou ik ook in je album mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Hi @ello ik ben 30 oktober 2017 geopereerd door Dr. Straten, ik ben voor 450 cc rond gegaan. Ze zijn ‘aan de maat’ zeg maar, ik ben er super tevreden mee en had niet kleiner gewild. Ik ben 1.76 en weeg rond de 70 kg, ik heb je aan mijn album toegevoegd. Succes met je proces, Frans is de uurtjes in de auto echt helemaal waard. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2017 om 19:24 zei Dodo20:

@ello he! Ik wordt 6 feb geopereerd door dr. Straten en ik krijg ook 345 of 390 haha. Toevallig zeg! 

zou inderdaad voor de grote gaan ,heb zelf 14jr terug 350 cc rond laten zetten wil ze  nu wisselen voor iets grotere en vollere borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.