Ga naar inhoud

Lucy89 : 19 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 29-7-2017 om 09:05 zei jopie-sommie:

@Lucy89

wanneer is jou datum? Gisteren ook gebeld met een datum en ik word 3 okt geopereerd maar dan door dokter bauland...spannend!

 

Hey @jopie-sommie ik word 19 september geopereerd, fijn dat jij ook al je datum hebt. Woon je in de buurt van Mill? en weet je al hoeveel cc je gaat nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Julsa:

Ik heb 10 augustus een extra passessie. Jij? En inderdaad, toevallig gisteren gebeld en ook een datum! Wilde begin oktober maar dan krijg je Fresow niet. Wie weet heeft hij wel vakantie dan ;-). Ik ben nu 20 oktober aan de beurt. Spannend! Maar kijk er ook echt naar uit. :43:

Ik ben benieuwd of je met passen op die 315cc uitkomt. Laat je het even weten? :48:

@Julsa ooh wat fijn dat je ook al een datum hebt! Woon je trouwens in de buurt van Mill? ik zelf woon in Adam dus het is wel even een stukje rijden. Maar ik hou je op de hoogte wat het uiteindelijk gaat worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei jopie-sommie:

Hey @Lucy89 ik woon niet in de buurt, ik kom uit Hoorn dus moet wel even een stukje rijden ook. Ik krijg 375 Motiva full. Vind het allemaal erg spannend maar kijk er ook zeker naar uit! Jou teller gaat sneller, spannend hoor en leuk!

@jopie-sommie ja dat is wel even een stukje... We zaten te denken om een hotel in de buurt te boeken. Maar toch maar besloten om na de operatie meteen naar huis te rijden. Ik heb ook voor de Motiva protheses gekozen. Maar heel spannend allemaal en ik kan indd niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Lucy89:

@Julsa ooh wat fijn dat je ook al een datum hebt! Woon je trouwens in de buurt van Mill? ik zelf woon in Adam dus het is wel even een stukje rijden. Maar ik hou je op de hoogte wat het uiteindelijk gaat worden :)

Ik woon er een klein uurtje vandaan denk ik. Goed te doen wel! Twijfelde om naar Verdonck te gaan nog maar dat is stukje verder toch en had bij hem eigenlijk hetzelfde goede gevoel als bij Fresow. Dan is dichterbij toch makkelijker:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei tinkerbel80:

Ik slaap gewoon de avond van te voren in een hotel in de buurt van mill...lekker decadent:P

Heb ik idd ook aan zitten denken maar moet de dag daarvoor nog gewoon werken dus qua slaap is t in t even. Ik heb wel als voorkeurstujd een uur of 10/11 aangegeven ivm de reistijd haha. Duurt nog wel even voor ik weet hoe laat het daadwerkelijk word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei tinkerbel80:

Ik slaap gewoon de avond van te voren in een hotel in de buurt van mill...lekker decadent:P

 

@tinkerbel80 Nou dat lijkt mij best een goed idee. Maar meer omdat mijn vriend meegaat en er niet echt een plek is waar hij kan wachten. Dan zou een hotel wel wat prettiger zijn. Hebben ze bij jou al een tijd doorgegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, July 30, 2017 om 20:14 zei Wens2017:

Ik kom ook uit hoorn, ik ben 30 augustus aan de beurt voor de operatie! Ook motiva full. Ik laat, als je wil, wel even weten hoe lang het echt rijden is, Google Maps is soms wel erg optimistisch is mijn ervaring ;-) 

 

2 uur geleden zei Lucy89:

 

@tinkerbel80 Nou dat lijkt mij best een goed idee. Maar meer omdat mijn vriend meegaat en er niet echt een plek is waar hij kan wachten. Dan zou een hotel wel wat prettiger zijn. Hebben ze bij jou al een tijd doorgegeven?

Nee dat nog niet, krijg ik pas de vrijdag voor de operatie te horen. Ik word maandag geopereerd en mijn man en dochter gaan zondag met me mee, we eren gezellig nog wat en dan kunnen we maandag rustig aan doen ipv vroeg te vetrekken in het ergste geval. Volgens mij kun je in uden wel genoeg doen. Dus er is voor je vriend vast wel een plek waar hij wat kan drinken, voor je het weet moet hij je alweer ophalen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2017 om 21:07 zei Lucy89:

Hoi Meiden,

 

Ik heb mij onlangs aangemeld omdat ik al een tijdje informatie aan het verzamelen ben op internet en natuurlijk op dit geweldige forum! Net als de meeste van jullie twijfel ik al een hele tijd om een bv te gaan doen. Onlangs heb ik drie consults gehad, Bergman in Amsterdan, Boerhaave in Amsterdan en FACEland in Utrecht. Boerhaave viel al meteen af omdat het advies van de pc totaal niet overeen kwam met mijn wensen. Ik heb op dit moment een 75A (als ik de maten van een lingeriewinkel aanhoudt 80AA) Ik wil graag een C cup, niet te groot. Bergman adviseerde mij 310cc, FACEland 315cc en Boerhaave max 175cc.. Nou daar ga ik dus echt niet voor onder het mes. Dus Boerhaave viel al snel af. Bergman en FACEland vond ik het gesprek met de PC en de consultant beide prettig. Een tijdje erover nagedacht maar dan ga ik toch maar voor de ontzettende goedkope prijs van FACEland. Echt een super goede ervaring met ze tot nu toe!

In verband met werk kan ik mijn operatie pas in september/oktober plannen. Ik sta nu op de wachtlijst bij FACEland.. dus het is nog even afwachten wanneer ik dan echt aan de beurt ben! Ik ga nog wel een tweede consult plannen om de protheses nogmaals te passen. Ik twijfel tussen 285cc en 315cc omdat ik dus ook heb gelezen dat er wat cc's wegvallen bij de Dual plane methode. Lijkt me ontzettend leuk om meiden hier te volgen en ervaringen uit te wisselen!

 

Groetjes, Lucy89

Mag ik vragen hoe lang je bent? Ik twijfel ook qua cc. Wordt 14 augustus geopereerd door dr. Fresow, ik ben 1.58 en maar 46 kg maar best afgetraind. Ben benieuwd wat jou maten zijn. Ze raadde mij eerst 350cc aan maar neig toch naar 315cc als ik hier zo alles vergelijk. Wil een nette c cup! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Claire90:

Mag ik vragen hoe lang je bent? Ik twijfel ook qua cc. Wordt 14 augustus geopereerd door dr. Fresow, ik ben 1.58 en maar 46 kg maar best afgetraind. Ben benieuwd wat jou maten zijn. Ze raadde mij eerst 350cc aan maar neig toch naar 315cc als ik hier zo alles vergelijk. Wil een nette c cup! 

@Claire90 ik ben 1.74 en 60 kg. Dat verschilt dus nog al :) Ik heb vrij brede schouders en ik lees en hoor dus ook dat hierdoor veel cc weg kan vallen en dan krijg ik dus ook nog dual plane. Daarom twijfel ik dus om en maatje groter te gaan. Bij mij werd er aangegeven dat ik bij 315 cc uit zou komen op een C cup. Maargoed wij verschillen dus nog al qua lengte en gewicht en zou ik gewoon uitgaan van wat de consult en pc met jou heeft besproken. Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Lucy89:

@Claire90 ik ben 1.74 en 60 kg. Dat verschilt dus nog al :) Ik heb vrij brede schouders en ik lees en hoor dus ook dat hierdoor veel cc weg kan vallen en dan krijg ik dus ook nog dual plane. Daarom twijfel ik dus om en maatje groter te gaan. Bij mij werd er aangegeven dat ik bij 315 cc uit zou komen op een C cup. Maargoed wij verschillen dus nog al qua lengte en gewicht en zou ik gewoon uitgaan van wat de consult en pc met jou heeft besproken. Succes :)

Hey ik heb even je topic gelezen. Het is niet zo dat er cc's wegvallen bij dual plane. Dat kan namelijk niet die cc's moeten ergens blijven ;) Maar.... ga je het vergelijken met voor de spier heb je meer cc nodig voor hetzelfde resultaat omdat spier het bovenste deel afvlakt. 

 

Ik ben niet voor mijn max gegaan. Heb 275cc gekozen en ik ben 1.68m en 60kg. Kwam van een 70A/B (a vrij vol, b te groot) en ik heb nu een 70E en voor zicht een c-cup. Je went wel heel vlug aan de maat vind ik. En 50cc gaat geen cupmaat verschil geven eerder een kwart/halve cup. Twijfel je nog tussen 2 maten ga dan voor de grootste! Heb ik ook gedaan maar nu achteraf liever voor mijn gegaan hoewel verschil nauwelijks zichtbaar zou zijn voor 20-40cc meer. Het wordt voornamelijk breder en niet meer projectie. Dus kijk wat je mooi vond met passen en kies dan bij twijfel voor de grootste of 1 maatje meer. Dus twijfel je tussen 295 en 315. Ga dan voor 315 ;) 

 

Wil je echt je cupmaat weten dan kun je het beste best_boobie een privé bericht sturen met je lengte, gewicht, huidige cupmaat, omvang, merk en cc wat je krijgt. De meeste artsen zijm toch wel vrij slecht in schatten van cupmaten :P 

 

Hoop dat het een beetje duidelijk is? Die twijfels blijven nog wek eventjes namelijk maar hopelijk heb je hier iets aan. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2017 om 13:40 zei Ellen125:

Hey ik heb even je topic gelezen. Het is niet zo dat er cc's wegvallen bij dual plane. Dat kan namelijk niet die cc's moeten ergens blijven ;) Maar.... ga je het vergelijken met voor de spier heb je meer cc nodig voor hetzelfde resultaat omdat spier het bovenste deel afvlakt. 

 

Ik ben niet voor mijn max gegaan. Heb 275cc gekozen en ik ben 1.68m en 60kg. Kwam van een 70A/B (a vrij vol, b te groot) en ik heb nu een 70E en voor zicht een c-cup. Je went wel heel vlug aan de maat vind ik. En 50cc gaat geen cupmaat verschil geven eerder een kwart/halve cup. Twijfel je nog tussen 2 maten ga dan voor de grootste! Heb ik ook gedaan maar nu achteraf liever voor mijn gegaan hoewel verschil nauwelijks zichtbaar zou zijn voor 20-40cc meer. Het wordt voornamelijk breder en niet meer projectie. Dus kijk wat je mooi vond met passen en kies dan bij twijfel voor de grootste of 1 maatje meer. Dus twijfel je tussen 295 en 315. Ga dan voor 315 ;) 

 

Wil je echt je cupmaat weten dan kun je het beste best_boobie een privé bericht sturen met je lengte, gewicht, huidige cupmaat, omvang, merk en cc wat je krijgt. De meeste artsen zijm toch wel vrij slecht in schatten van cupmaten :P 

 

Hoop dat het een beetje duidelijk is? Die twijfels blijven nog wek eventjes namelijk maar hopelijk heb je hier iets aan. 

 

Xxx

 

Hoi @Ellen125 bedankt voor je berichtje! Ik zie dat jij van een 70A naar een 70D/E bent gegaan? Ik heb dus geen volle A Cup en ik ben dus ook wel wat breder ik zit tussen de 75-80. Mijn doel is om een volle C cup te krijgen. Zoals jij al aangeef met die aantal cc's verschil ga je geen cup groter krijgen. Maar dat wil ik dus juist niet, dus dat is goed! Maar ik zou het ook jammer vinden als ik met een 285 cc net niet die volle C cup krijg en twijfel om daarom wel voor de 315 cc te gaan. Ik heb volgende week nog een passessie dus ik ga dan echt beslissen. Maar ik merk inderdaad dat de PC heel voorzichtig is met het praten in cup maten en dan ook aangeeft dit wordt 'ongeveer' een C cup. Heb jij ook foto's die ik zou mogen zien? Ik heb trouwens bij mijn eerste consult (bergman) een 3d gekregen van 310 cc wat de PC mij adviseerde.. dat zag er echt heel mooi uit. Ik ga dit volgende week ook nog even laten zien bij de passessie en aangeven dat ik dat ook echt wil.

 

bedankt voor je tips! Xxx Lucy89

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lucy89:

 

Hoi @Ellen125 bedankt voor je berichtje! Ik zie dat jij van een 70A naar een 70D/E bent gegaan? Ik heb dus geen volle A Cup en ik ben dus ook wel wat breder ik zit tussen de 75-80. Mijn doel is om een volle C cup te krijgen. Zoals jij al aangeef met die aantal cc's verschil ga je geen cup groter krijgen. Maar dat wil ik dus juist niet, dus dat is goed! Maar ik zou het ook jammer vinden als ik met een 285 cc net niet die volle C cup krijg en twijfel om daarom wel voor de 315 cc te gaan. Ik heb volgende week nog een passessie dus ik ga dan echt beslissen. Maar ik merk inderdaad dat de PC heel voorzichtig is met het praten in cup maten en dan ook aangeeft dit wordt 'ongeveer' een C cup. Heb jij ook foto's die ik zou mogen zien? Ik heb trouwens bij mijn eerste consult (bergman) een 3d gekregen van 310 cc wat de PC mij adviseerde.. dat zag er echt heel mooi uit. Ik ga dit volgende week ook nog even laten zien bij de passessie en aangeven dat ik dat ook echt wil.

 

bedankt voor je tips! Xxx Lucy89

Graag gedaan. Ja klopt ik heb nu over het algemeen een 70E. 

Wil je een C cup voor het zicht of als bh-maat? Bij mij ziet het er uit als een C cup maar bh-maat is groter. Ik zal je wel toevoegen aan mijn album dan heb je een idee.

 

Ik zou dan denk ik proberen voor 310. heb je best_boobie een berichtje gestuurd? zij kan beter aangeven of 285/315 aan je verwachtingen zal gaan voldoen. 

Een 3D heb ik bij velthuis ook gehad, maar is toch anders dan je uiteindelijke resultaat. zou daar niet teveel naar kijken eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2017 om 20:33 zei Ellen125:

Graag gedaan. Ja klopt ik heb nu over het algemeen een 70E. 

Wil je een C cup voor het zicht of als bh-maat? Bij mij ziet het er uit als een C cup maar bh-maat is groter. Ik zal je wel toevoegen aan mijn album dan heb je een idee.

 

Ik zou dan denk ik proberen voor 310. heb je best_boobie een berichtje gestuurd? zij kan beter aangeven of 285/315 aan je verwachtingen zal gaan voldoen. 

Een 3D heb ik bij velthuis ook gehad, maar is toch anders dan je uiteindelijke resultaat. zou daar niet teveel naar kijken eerlijk gezegd.

 

Hoi @Ellen125 ik heb je foto's gezien en ik vind je borsten heel mooi! Toch zou ik zelf wel echt op een volle cup C BH maat willen uitkomen. 

 

Ik heb best_boobie een berichtje gestuurd dus ik ben benieuwd naar haar reactie.

 

Gr, Lucy89

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Lucy89:

 

Hoi @Ellen125 ik heb je foto's gezien en ik vind je borsten heel mooi! Toch zou ik zelf wel echt op een volle cup C BH maat willen uitkomen. 

 

Ik heb best_boobie een berichtje gestuurd dus ik ben benieuwd naar haar reactie.

 

Gr, Lucy89

Dankje, ik vind ze wel te klein :blush::( 

 

Hopelijk heb je snel een reactie van haar.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2017 om 08:46 zei Lucy89:

@tinkerbel80. Waar zou je dan uiteindelijk op uitkomen qua cup? En wat is de reden dat ze bij jou voor de spier gaan plaatsen? Want ik hoor zoveel meiden met een a/b cup die een advies krijgen voor dual plane. Maargoed heel spannend allemaal en leuk ik ben benieuwd naar je resultaat straks.

Na ja...ik zie je bericht nu pas! Ik wil zelf voor de spier omdat ik veel krachttraining doe. Ook heb ik genoeg vlees om het voor de spier te plaatsen. Ik denk dat ik uitkom om d/e en ik vind ze nu al top. Je kunt mn foto vinden in mn album. Jij nog succes met de laatste loodjes en voor je het weet is het zover! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.