Ga naar inhoud

Annnita (Niiietje) : 23 maart 2009 : MC Leeuwarden


Gast niietje

Aanbevolen berichten

Shit Annita, je bent een maand eerder dan ik geholpen en je hebt het over opengaande korstjes. Bah, wanneer houdt dat dan op.

Klinkt helemaal niet hoopgevend. Een week geleden dacht iknog, ik ga hier fluitend doorheen, en nu auw auw auw.

Gisteren zag ik een topic met complicaties, en degen die dat had, heeft ook een link naar foto's. Ik schrok me rot. Dus mijn man wil nietd at ik nu nog naar dat soort dingen kijk. Maar ja nu met de borstontsteking maak ik me toch wel zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

nou het is dus zo dat al mijn berichten weer in 1 topic staan.............dankzij de moderator :rolleyes:

had een bericht gestuurd met de mededeling dat ik nu 2 topics had en dat dat wel heel verwarrend was.....

en nou hebben ze ze samengevoegd dus ben ik weer helemaal mezelf hihihi :106:

ik ga wel door onder de naam ANNITA hoor vond ik wel zo leuk.

mijn wond heelt langzaam weer :144: ben het zo onderhand :99: zat..........

ben nu 7 weken verder en nog een korst die vers is.

ik zat te bedenken dat we over ruim 8 weken op vakantie gaan....hoop toch wel dat dan alles eindelijk klaar is :angry:

anders heb ik helemaal de smoor in...........

maarja we moeten optimistisch blijven al is dat verrekte moeilijk soms hoor :139: snif snif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou de naam in de lijst veranderen is ook al hopeloos.... :30: bah alles zit geloof ik tegen.... :29:

ja je hebt van die dagen......maar daar zullen sommige van jullie alles van af weten..... :21: zucht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

degene die de ankermethode hebben gehad kunnen die mij ook vertellen hoe het 3 landen punt er eruit ziet???qua wond??? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

de wond is nog steeds niet helemaal droog en ik kan wel janken, loop al anderhalve dag bh-loos en er zit een heel dun korstje op maar dat voelt nog heel week aan.

echt :183::172::173::184:

weet niet meer echt wat te doen.... :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

degene die de ankermethode hebben gehad kunnen die mij ook vertellen hoe het 3 landen punt er eruit ziet???qua wond??? :wacko:

Ik zal manlief morgen even vragen nieuwe foto's te maken, dan mag je mijn 3 landenpunt effies zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Annita!!

Rustig aan!! Echt vervelend he dat het nu weer ff tegen zit... Ik ken je gevoel heeeelemaal...

Maar weetje we doen het zo goed! Eigenlijk is het nog maar erg kort geleden!!

Zelfs mijn directrice zei het, dat ik wel rustig aan moet doen..

Kop op!! En dit zeg ik ook tegen mezelf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Niet zo downdenken hoor Annita :(. Positief gedachtes werken namelijk veeeeeeel beter ;).

Hoop dat het korstje inmiddels al wat harder is geworden?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Oehh.. klinkt allemaal niet zo lekker met die korstjes etc.....

AARRgghh.. ik ga vandaag op m'n eerste consult, vind 't helemaal spannend. Ik ga dan alleen voor informatie,

en vraag wat de mogelijkheden zijn enzo. Maar zit helemaal te shaken, zo spannend vind ik het!

(Niet enge spanning, maar spanning omdat ik het leuk vind en erg benieuwd ben!)

Het .nl forum is nog steeds niet online? Duurt wel lang, is dat altijd zo?

Daar heb ik namelijk een topic geopend, maar zit er over te denken dat nu hier te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen hoor, hier een topic openen. Hoe lang het bij NL nog gaat duren is onbekend, die site ligt er nu echt al een flinke tijd uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, ik denk dat .nl helemaal niet meer terug komt.. hier nieuwe site gemaakt dus misschien is de keuze gemaakt om 1 site te behouden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

.nl zijn andere mensen dan .com, dus dat zal niet zo zijn. Zeker niet omdat .nl erg tegen de komst van .com was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou het korstje is eigenlijk nog net zo, maar het voelt nu wel wat droger geloof ik. ...durf bijna niet eens te voelen.... :wacko:

ja positief denken zal wel helpen inderdaad maar als ik na ruim 7 weken nog steeds zit te klungelen,valt dat wel een beetje zwaar.. :106:

zal mijn best doen hoor meiden...en met jullie support word het een stuk draaglijker, dus een dikke :53: voor jullie allemaal!!!

moest vandaag eigenlijk de hele dag werken maar heb vanmiddag vrij genomen,lekker rustig aandoen dus.

hoe is het met jullie ach en wee????met de korsten en de ontstekingen???? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

en wat dat .nl betreft...van mij hoeft het eigenlijk ook niet meer.

kan je helemaal wel simpel worden om alles van iedereen bij te houden :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou ja dat drielandenpunt is nu dicht en ik ben suuuuper voorzichtig ,zodra ik in de gelegenheid ben gaat de bh af en ga ik luchten zeg maar :blink:

de wond heeft ongeveer een centimeter doorsnee, althans de korst nu(links)

rechts op het drielandenpunt is de korst bijna al uitgedroogd.

heb verder helemaal geen korsten meer en ziet het er perfect uit.

maar ik ben de herstelperiode nu wel meer dan zat kan ik zeggen. achja het is dan gewoon wat een teleurstelling als zo'n wond dan weer open gaat terwijl het al bijna klaar had kunnen zijn :139:

over 8 weken gaan we naar spanje en ik hoop dan echt klaar te zijn. nou is dat nog wel 8 weken maar voor deze wond helemaal gesloten is duurt het ook nog wel even, en dan moet het ook nu dicht blijven...... :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou nee dus.... :wacko: tot nu toe zitten de sportbh's nog het prettigst.

wat steviger ook. en aangezien ik ook nog geen nieuwe bh heb die me goed past ,heb ik weinig keus :139:

ga pas kopen als alles dicht en korstloos is............ben dan ook meer "in de mood" zeg maar.......

en ja in principe moet 8 weken zat kunnen natuurlijk.....maarja ik durf me nergens meer op te verheugen....stom he???

heb teveel naar de topic "complicaties"gekeken.......... :107: en heb bij het zien van foto's van bv die steffanie de kriebels gekrgen :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.