Ga naar inhoud

Annnita (Niiietje) : 23 maart 2009 : MC Leeuwarden


Gast niietje

Aanbevolen berichten

Gast niietje

ik ben ook al op de voortstel topic aangemeld ,maar nu dus ook weer hier...... :blush:

ben dus annita , 43 jaar , heb 3 kids van 18(meid) ,16(meid) en 14(knul)

heb 23 maart een bvk gehad en ben SUPERBLIJ!!

had 70 F en nu 70C

alles past en staat veel beter nu en ik heb geen last meer van dat enorme gewicht dat mee gesjouwt moest worden.

ik vind het reuze gezellie op het forum en ben een hele ervaring rijker nu.

en ook al heb ik het alweer een tijdje achter de rug en gaat alles geweldig met me, ik vind het toch leuk om iedereen te volgen in wat voor fase ze ook zijn!!

ik hoop weer veel reacties van iedereen te krijgen en zelf ook te geven natuurlijk!! :107:

groetjes annita :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Hey Annita,

Leuk jou hier ook weer tegen te komen! Had jij in het begin geen last van je schouder en bovenrug omdat je gewoon ontspannen kan lopen? Ik heb daar echt behoorlijk last van! Ik was gewend om mijn schouders naar achter te draaien omdat ze anders naar voren hingen door het gewicht maar dat hoeft dus niet meer. Ik kan nu ontspannen staan, maar omdat mijn spieren helemaal gewend zijn aan een andere positie heb ik daar best last van. Was vorige week nog erger, toen kon ik mijn schouders ook niet goed bewegen omdat dat pijn deed in mijn borsten.

groetjes Annemieke (alias Annem19)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Krijg ik inderdaad ook, maar ligt aan de site. Alle ander sites doen het wel gewoon :-).

Hoe gaat het met jou? Zijn je wonden al helemaal dicht of nog steeds drama met het drielandenpunt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

hhooii

ik zou vanmorgen douchen en toen bleek dat de korst van mijn linkerborst bij het drielanden punt eraf was geraakt... :wacko:

heb het douchen maar even gelaten eerst en heb wat bh-loos gelopen om het wat te laten drogen....de wond is nog wel wat vochtig nl. :unsure:

hopelijk droogt het snel en komt er weer een korst op :blink:

moet morgen weer aan het werk voor het eerst, dus ik baalde wel even hoor.

iemand hier ervaring mee????? :blush:

leuk om trouwens steeds meer bekenden tegen te komen :rolleyes::rolleyes:

ik hoop gauw weer wat te horen van iedereen :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Wat balen zeg! Ik heb er geen ervaring mee, bij mij is alles al dicht en bijna korstjesloos. Heb ook geen drielandenpunt, dus helaas, ik kan je niet aan informatie helpen. Succes met werken vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

hoi,

nou mijn eerste werkdag zit er weer op

ben op de fiets lekker geweest en dat is in totaal zo'n 11 kilometertjes heen en trug...jaja er moet weer wat gebeuren de beetje kilo's die er teveel waren weer even wegwerken!!!

en vanmorgen zat er trouwens weer een mooi korstje op de wond (heb voor het eerst bh-loos geslapen)

maar door het zweten op de fiets was de wond onder de bh rand wat week en het korstje dus ook.....maar snel de bh weer lekker uit nu, en maar weer wachten tot alles weer goed is..........

het werken ging prima, ben alphahulp en de mensen waar ik werk houden heel erg rekening met me........lief he...

morgenmiddag weer es even naar de kapper, lekker even opknappen voor de zomer hahaha.

weten jullie?als ik nu in de spiegel kijk ben ik reuze tevreden met mezelf !en dat is een heeeeeerlijk gevoel

ben veel zelfverzekerder nu, omdat kleding nu veel mooier staat en je er toch slanker van word als de borsten kleiner zijn.

tot laters....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Annita!! Hoe gaat het?? Fijn dat je weer aan het werk bent?

Ik moet donderdag weer voor controle en werk ook al weer ff halve dagen! Binnenkort maar weer rustig aan sporten.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou ja die wond moet eerst dus dicht blijven.zit nu weer een korst nu ,maar ik ben wel weer een beetje voorzichtig eerst.

wel vervelend................... :139:

verder voel ik me prima en ben super tevreden met het resultaat :rolleyes:

maar voor mijn gevoel duurt het zo wel heeeeeeeeeeeeel lang allemaal :blush:

ik moet 20 mei weer voor controle, hopelijk is dan alles goed weer dicht.

mooi zeg dat het jou ook goed gaat :rolleyes:

we horen trouwens niks meer van miep enzo...........................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook wel vervelend dat .nl al zolang offline is.. zij weet misschien niet van .com?

Ik vind het wel erg slecht.. al een week offline, is het vaker zolang??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ja, meestal is het ongeveer een week en dan doet ie het weer. Het is ook weleens 2 weken geweest. Niet te hopen dat dat nu weer het geval is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

maar miep weet wel van dit forum af hoor, ze heeft hier ook een topic op.

maar inderdaad wel belachelijk dat het er zo lang af is :77:

maar we kunnen in ieder geval ons ei nog kwijt hahaha :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

MiepH heeft een Metamorfose ondergaan en is MiepC geworden, was mijn wachtwoord kwijt, en het wachtwoord achterhalen werkt niet op deze site. Dus dan maar een nieuwe inlog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

mmmmmmmmmmm.......vreemd ik hoef helemaal geen wachtwoord in te voeren <_<

als ik .com doe dan log ik automatisch in :wacko:

nou ja weten we ook waar de H voor stond..haha

zo is de groep van dames van .nl weer aardig compleet.... :106:

en fijn dat het iedereen ook zo goed gaat...goede lichting dit jaar zeker :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmmmmmmmmm.......vreemd ik hoef helemaal geen wachtwoord in te voeren <_<

als ik .com doe dan log ik automatisch in :wacko:

nou ja weten we ook waar de H voor stond..haha

zo is de groep van dames van .nl weer aardig compleet.... :106:

en fijn dat het iedereen ook zo goed gaat...goede lichting dit jaar zeker :131:

Waarschijnlijk heb jij de eerste keer het vakje, gegevens bewaren aangevinkt, dan wordt er inderdaad automatisch ingelogd.

Ik had dat niet gedaan.

Weet iemand trouwens een plek waar ik mijn link naar de foto's kan zetten zonder dat iedereen die niet ingelogd is dat kan zien?

Beetje privacy is wel wenselijk dacht ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nee geen idee, zou niet eens weten hoe ik er foto's op moest krijgen :69:

hoe heb jij die smiley voor je naam in de lijst gekregen?

als je verslagen borstverkleining opend zeg maar.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het aanmaken van het bericht kan je onderin kiezen voor berichticonen. Als jij nu bij jouw eerste bericht op edit klik (onder je bericht) en je kiest niet voor snel bewerken, maar voor die andere optie, dan moe je darana even naar onderin scrollen en kun je daar je keuze maken.

Snap je me een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel even je eerste berichtje editen en dara een icoontje kiezen om ook een cioontje in het overzicht zichtbaar te krijen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

maar ik bedoel de smiley van aan het begin met de hele namenlijst van iedereen.als je de topic"verslageb bvk"s opend

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.