Ga naar inhoud

Annnita (Niiietje) : 23 maart 2009 : MC Leeuwarden


Gast niietje

Aanbevolen berichten

hey daar allemaal,

ik ben bijna niet meer online, althans wel om iedreeen bij te lezen maar niet om te reageren enzo.

ik ga dus mijn album van mijn profiel verwijderen binnenkort, dus wie nog wil kijken dan kan dat nog.....

vind het niet nodig om ze te laten staan voor iedereen als ik er toch niet zo vaak meer ben.

en als ik een ww had gehad dan kon ik ze in mijn profiel laten staan en wie ze dan wil zien kon een pb sturen naar mij voor het ww.

misschien weet iemend of ik er nu nog een ww op kan krijgen???????

zoja alvast bedankt.... toedeloe allemaal......

p.s mijn topic blijft wel bestaan hoor.....ik blijf wel zo nu en dan lezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Hallo iedereen!

Ik laat volgende week donderdag een bvk doen bij Dr Verschuur in het MCL.. Ik zou eerst de operatie door Dr van Dam laten doen, maar die is zwanger geworden en kon niet meer opereren.. Toen ik er achter kwam dat Dr Verschuur nog maar een arts assistent was, was ik wel even bezorgd.. Na het lezen van dit topic niet meer, het klinkt alsof hij echt geweldig werk leverd en het dus wel goed komt.. Dit moetbij mij ook wel aangezien ik nog maar 17 jaar ben!

Heeft iemand nog tips en advies voor dingen NA de operatie.. bv wat voor kleren het makkelijkst zijn en gewoon wat tips zeg maar..?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dr Verschuur echt een mega aardige man en volgens mij kan hij het heel goed. Mijn bvk heeft Van Dam gedaan en ben er dik tevreden over.

Je mag me altijd even een berichtje sturen MiiMii dan kan je mij bijv toevoegen aan msn en kan ik tips geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.