Ga naar inhoud

Annnita (Niiietje) : 23 maart 2009 : MC Leeuwarden


Gast niietje

Aanbevolen berichten

onder ieder berichtje zie je quote en citeer onder eigen berichtjes staat edit quote citeer.

klik dan maar 's op edit, kun je je berichtje wijzigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niietje

jemig ik lijk wel onnozel...... :blush:

maar ik bedoel de smiley die voor je naam in de lijst staat...voor MiepC...snappie??/ :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoeld toch in de lijst met topics, want die heb ik toch echt gekregen door een berichtenicon aan te klikken bij het aanmaken van mijn topic.

Zal 'm zo 's veranderen, eens kijken of we het inderdaad over hetzelfde hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou moe................. :angry: hoe heb je dat???vertel me staps gewijs wat te doen please............ :38:

snap er echt geen nuts van

krijg wel eensmiley bovenin bij mijn nieuw getypt bericht maar niet voor mijn naam in de lijst.... :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik probeer het nog een keer:

Ga naar je eerste bericht van dit topic: deze is van 2 mei 5 voor 3. (het bericht waarop wij nu dus allemaal gereageeerd hebben)

Links staan jouw gegevens, rechts je berichtje.

Onder jouw gegevens stat TOP en Report

en helemaal rechts daarvan onder dat eerste berichtje dus, staat Edit, Quote en citeer.

Klik op edit, kies volledig bewerken.

Scroll omlaag hierdoor komt te voorschijn:

bericht opties

bewerk opties en

berichticonen. (dat is dus nog boven het overzicht laatste 10 berichten)

Kies daar je icon en klik op aangepast bericht plaatsen.

Zo zou het moeten werken.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal

Ben nieuw hier :)

Was nét nieuw op het .nl forum, en nu is die eruit!

Kan er al een tijdje niet op komen, maar jullie dus blijkbaar ook niet.

Volgende week m'n eerste consult... ben zó benieuwd wat de pc tegen me te vertellen heeft.

Ben aan de ene kant helemaal happy-hyper, maar ook best zenuwachtig!

Ben nu 18 jaar en heb maat 80 F.... verwijzing van de dokter al in the pocket..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi unknown,

Welkom op dit forum! Ik ben bijna 3 weken geleden al geholpen, maar ik herken het hyper-blije gevoel helemaal! Toen ik eenmaal de beslissing genomen had, kon het me allemaal niet snel genoeg gaan. Waar heb je volgende week je eerste consult?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

hey wat een mooi nieuw forum........... :126:

en sorry miep nu heb je alles voor niks uitgelegd......want alles is veranderd :blush:

moet gewoon even zoeken joh..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

oooooowwwwwwwwwwwww het is me toch gelukt zeg.... :wacko:

ik dacht dat het er niet meer was.....sorry ik ben ook zo'n kluns!! :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

tja ze konden wel mijn verstand gedeeltelijk mee weg hebben gesneden..... :152: hahaha

mijn wond is weer heel mooi dicht maar ik heb er wel weer even een klein verbandje los op in de bh op liggen .

zie en merk ik verder niks van dus.......... :wacko:

het ziet er ook heeeel mooi uit maar wacht nog met nieuwe bh's kopen omdat het litteken nog wel wat gevoelig is en omdat ik het idee heb dat ze nog niet de juiste vorm hebben.

net of slinken ze ook nog wat.............beter!!!!!!! :38:

ik doe het voorlopig nog maar even met mijn sportbh tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk slinken ze nog wat, in eerste instante zijn zenog wat gezwollen door de operatie. Is bij mij ook zo hoor. Ik merk nu dat de bh die ik vooraf gekocht wordt al minder strak gaat zitten. Ik heb er nog een sportbh van ten cate bijgekocht. Ik had namelijk twee zwarte bh's van anita, en ik merkte dat 2 toch net even te weinig is. En onder sommige kleren is wit ook mooier.

Ik wacht ook nog even met andere bh's Maar in juni ga ik eerst samen met dochterlief shoppen voor bh's, die wil zo graga mee (ze krijgt zelf beginnende borstjes) en daarna ga ik nog een keer shoppen met een vriendin. Dan begint ook mooi de uitverkoop. En ik heb vooral behoefte aan basic shirts (die ik nu heb zijn me allemaal te groot) en ik wil graag een leuke jurk kopen. Eentje waarbij ik wel eens tukje borts durf te laten zien. En de winkels hanger er vol mee, dus in juni moet dat lukken.

Heb er wel zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Wat een zelfbeheersing! Dat kun je van mij niet zeggen, ik ben gister al even de stad in geweest. Ik wilde eigenlijk een nieuwe sportbh kopen, omdat ik 's nachts de corset bh's van de kliniek uit mag en de bh die ik daar nu voor gebruik (oude sportbh) niet heel erg lekker zit. Missie is niet geslaagd, alle banden van de bh's zitten precies op mijn zeer pijnlijke blauwe plek (dat is ook nog eens een dikke bult). Ik hou het dus maar even bij dit oude ding :-). Ik ging ook op zoek naar twee basic shirtjes met hogere hals, omdat die bh zo mega is dat ie overal onderuit komt. Dat soort shirtjes droeg ik nooit omdat ik dan net een rugbyspeler leek, maar nu kan/moet het dus. Had het een beetje gehad met de blousjes en polo's. Heb de shirtjes gevonden, maar kwam ook thuis met een zomerjurkje (maat S!) en een shirtje dat ik nu dus nog niet aan kon. Tja, ik kon mezelf echt niet beheersen en ze waren zooooooo leuk! Die hangen nu dus in de kast te wachten tot ik over iets meer dan een week weer normale bh's aan mag :-). Nou ja, dat wil zeggen, als de blauwe plek weg is, want die is pijnlijk met een gewone bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat een beheersing!! Ik mag (donderdag gehoord) weer normale bh's aan! Nou ik ga zo naar de stad!!!

Eerder had ik al een blouse met korte mouwen gekocht, ik kon moeilijk met mn armen boven mn hoofd en had alleen vestjes met lange mouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Setteh

haha, ik heb dus helemaal geen zelfbeheersing. Heb nu al een superleuk jurkje liggen, die nu eigenlijk nog iets te klein is bij m'n borsten, maar die na de operatie waarschijnlijk perfect zit :blush:

Vind het heel knap van je Miep dat je je nog zo kan inhouden hihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ach ja, ieder z'n ding! Ik heb vanaf januari geen nieuwe shirtjes en blousjes e.d. gekocht met het oog op deze operatie, dus ik vond dat ik wel weer genoeg zelfbeheersing had opgebracht :P .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou ik ga me tzt ook helemaal uitleven hoor.................maar heb nog even geduld omdat ik dan ook mooie bh's uit wil zoeken... :141:

maar heb me vandaag al even georienteerd in de stad.....en zoveel leuke dingen gezien man............. :107:

mijn tijd komt...................... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

kun je trouwens met dit forum ook met een wachtwoord werken als je inlogt????

mijn dochter heeft laatst zitten neuzen...hihi :blink: en ik wil dus wel dat ik in moet loggen en dat gaat nu gewoon zo.

bij .nl moest ik eerst een wachtwoord intyptn...... :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel wat gekocht hoor, maar de jurkjes wacht ik mee, omdat ik deze wil kopen met een normale bh om. Dan zitten jurkjes toch anders dan met die bh die ik nu aanheb.

Maar ikw as sinds december ook nog 7 kilo afgevallen, en alles was dus te groot geworden. Ik ben voor de crematie van mijn oma verplicht wezen shoppen, dat was echt nodig. Maar omdat ik dus eigenlijk alles te groot heb, ga ik in juni gewoon helemaal los. En dan ga ik eerst allerlei modeelen bh's passen zodat ik weet wat voor soort jurkjes ik kan kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kun je trouwens met dit forum ook met een wachtwoord werken als je inlogt????

mijn dochter heeft laatst zitten neuzen...hihi :blink: en ik wil dus wel dat ik in moet loggen en dat gaat nu gewoon zo.

bij .nl moest ik eerst een wachtwoord intyptn...... :98:

Ja dat kan, dan moet je eerst uitloggen. Zie linksboven, dan moet je er voor zorgen dat het vakje gegevens bewaren op deze computer (oid) niet aangevinkt staat. Dan moet je iedere keer je naam en login ingeven. Maar ik moet wel zeggen ook als je niet ingelogd bent, dan is het gewoon mogelijk om zo'n beetje alles te lezen. Dat vind ik zelf dus echt een nadeel. Dat jan en alleman gewoon mee kan lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het viel me erg tegen in de stad!! Bh's passen is niet leuker geworden.. heb er wel 15 aangehad en heb er 2 gekocht en nog ben ik er niet zeker over..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi unknown,

Welkom op dit forum! Ik ben bijna 3 weken geleden al geholpen, maar ik herken het hyper-blije gevoel helemaal! Toen ik eenmaal de beslissing genomen had, kon het me allemaal niet snel genoeg gaan. Waar heb je volgende week je eerste consult?

groetjes!

Hey!

Haha ja dat gevoel is wel leuk. Ben wel erg benieuwd. Ik ga volgende week (nog 4 dagen!!!!) op consult in het Zuiderziekenhuis Rotterdam,

Bij dr. Jaquet. Is iemand bekend met deze dokter of dit ziekenhuis??

Ik ga verder alleen nog maar voor informatie eigenlijk. Om daarna eens goed na te kunnen denken en de beslissing te kunnen nemen.

Maar gewoon het gevoel dat ik er misschien wat aan kan doen, dat dát misschien gewoon mogelijk is. Da's gewoon fijn :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Setteh
Nou het viel me erg tegen in de stad!! Bh's passen is niet leuker geworden.. heb er wel 15 aangehad en heb er 2 gekocht en nog ben ik er niet zeker over..

Oh wat sneu :(. Zou nu juist zo leuk moeten zijn dat je met tassen vol thuis zou kunnen komen :S.

Is er nu gewoon teveel keus dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

was de maat nog niet goed te meten/??? :unsure:

het is ook wel belangrijk om eerst naar een goede speciaalzaak te gaan denk ik ,,,,,maar misschien was je daar ook al natuurlijk :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.