Ga naar inhoud

Annnita (Niiietje) : 23 maart 2009 : MC Leeuwarden


Gast niietje

Aanbevolen berichten

Nou ik was eigenlijk gewoon naar de Livera gegaan en later naar Hunkemoller.. was juist zo happy dat ik nu naar 'gewone' winkels kon..

Misschien heel gek maar die voorgevormde bh's zaten allemaal anders en raar.. ik heb sport bh 80C en heb heeleboel verschillende maten gepast want het zat allemaal raar, mn borst kwam er bovenuit... Heb nu een niet voorgevormde witte met rood en een voorgevormde zwarte.

Mijn vriend zei ook, ik zat te zeuren dat ik niet echt steun had in die bh's maar blijkbaar is dat niet nodig.. die bandjes zijn suuuper dun! Zeker in vergelijking met m'n 75G bh's... Dat was dus erg gek.. Deze bh's zitten nu wel oke.. maar het viel me erg tegen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey

hoe gaat het met je?

en is het je de afgelopen week wat meegevallen met werken?

en alle wonden mooi dicht?

heb je ook foto's ?

ben zo nieuwsgierig..zal nog wel erger worden als ik een datum weet..

zal morgen ff het mcl bellen

en kijken wanneer ze plek hebben.

groetjes marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

hey marjan

ja ga maar gauw een datum prikken voor na de zomer!!!!

en het werken is me goed bevallen.

iedreen hield er wat rekening mee dat ik nog wel iets rustig aan wou doen...........zo lief :125:

en mijn wond is nog steeds goed dicht, mooie dikke korst .

heb wel weer even een stukje verband er los op zodat de bh niet wrijft zeg maar.

als alles goed en wel klaar is lekker shoppen in leeuwarden.heb gister met mijn zoon geshopt en al even rond geneust :131:

ooooowwwwwwww was het maar zover.

moet 20 mei voor controle weer en ben benieuwd wat ie zegt.

he jij hebt zeker nog geen topic op "operatieverslagen borstverkleining"

ik zie tenminste alleen bij "voorsteltopic"staan................. :huh:

krijg jij nou door het lezen van al die verhalen van iederen nou niet de kriebels van was het maar zover???? :D

nou ik hoor van je.................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Balen zeg, met die bh's! Ik heb van de week stiekem ook een bh gepast, ook een voorgevormde, maar zat inderdaad ook vreemd. We zijn gewend om de hele boel erin te hijsen en goed te moeten leggen e.d. en dat hoeft nu niet. De bh is eigenlijk meer voor de sier dan voor de steun. Hij paste op zich wel, maar omdat m'n borsten toch nog pijnlijk waren maar ff niet gedaan. Ik ging eigenlijk voor een nieuwe sportbh, maar kon de verleiding echt niet weerstaan. Hij was zooooooo leuk en .... in de opruiming :). Toch maar niet gekocht, was er niet zeker van. Nog maar even wachten :).

Miep, ik had het jurkje eerst met mega bh gepast en toen bh ff uitgedaan om te kijken. Zat echt prima. Er kan iig een strapless bh onder, dus dat wordt gelukkig geen probleem ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja ik heb laatst ook een strapless gepast en dat is echt super hoor.ik hoefde niet meer zo te hijsen iedere keer.........en bang te zijn dat ze eruit floepten hahaha :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Haha, heel herkenbaar! Strapless werkte eerst alleen in m'n galajurk die eigenlijk net te strak zat én met dubbelzijdig tape aan de binnenkant! Anders zakte die bh net zo hard weer naar beneden ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ja krijg echt de kriebels en zou gelijk wel willen

maar ja gaat straks ook wel weer snel genoeg.

nog ff op mijn tanden bijten(kan ik ook niks meer eten :rolleyes: )

zal morgen ff een topic openen op de operatieverlagen bvk

hoop dan ook een datum te kunne vermelden

ben blij dat het zo goed gaat met je dat geeft mij goede hoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja dan zitten we allemaal weer op 1 lijn hahaha...zoekt wel zo gemakkelijk.......... :125:

ik hoop voor je dat je veel aan dit forum en aan ons zult hebben de komende tijd en natuur ijk daarna :131:

en dames wat de bh's betreft....natuurlijk is je hele borst veranderd, zowel qua grootte als model, en dat is logisch dat het dan even zoeken is naar een nieuw model.

voorgevormde cups kunnen nu wel helemaal niet goed of lekker meer zitten net als beugels.

we moeten gewoon geduld hebben en verschillende soorten en maten proberen..denk ik :124:

we hebben jaaaaaaaaaren aan dezelfde maat en soort vast gezeten en goed laten adviseren kan dan geen kwaad denkik.

ik hoop toch echt een c aan te kunnen, maar dat zal persoort ook wel anders zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

eigenlijk hebben wij vrouwen het best wel zwaar te verduren zit ik zo te denken.................. :wacko:

borsten krijgen :rolleyes: ,menstrueren :angry: ,kindjes baren :14: borsten verkleinen :98: overgang :81: .........................

dat we dat allemaal aankunnnen bewijst toch echt dat we het sterkste geslacht zijn........ :91: .hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat dacht je van cystes op zeer intieme plekken. 10 weken gelden heb ik één laten verwijderen, heb er 6 weken last van gehad. En eigenlijk is het nog niet helemaal dicht daar vanonder, maar goed ik laat het eerst maar zo, als het pijnlijk blijft moet er wel nog iets aan gedaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou das balen.......ik logde per ongeluk.(ja hoe heb ik het zo )uit en ik wist mijn wachtwoord niet meer :blush:

ben echt de niietje vaneerst maar dan met 3 i tjes hahaha dus niiietje...

moet alles dus weer opnieuw invoeren......maar dames graag nu op deze topic spreken !!!!!!!!!!!

de andere is niet meer door mij in gebruik. ga nog wel de laatste berichten lezen maar ga reageren in deze topic

komt je dit niet bekend voor miep???????????? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey niiietje

dat is idd balen maar heb je gevonden hoor

loopband is inderdaad lopen niet joggen..vind ik ook vreselijk.

doe wel step maar dat is te deon.

lijkt me echt super om wat meer te kunnen doen..bv zwemmen zonder ze eerst te plek te leggen hihi

nou ja deze zomer zo maar en volgend jaar voor de bikini

zal me douchen want moet aan het werk

groetjes marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wist ook mijn wachtwoord niet meer. Het is wel balen hoor dat het achterhalen van je oude wachtwoord niet werkt. Is misschien iets waar ze toch wat aan moeten doen. Anders krijgen ze hier zoveel dubbele accounts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

:excl: MEIDEN DEZE TOPIC IS NIET MEER DOOR MIJ IN GEBRUIK!!! :excl:

IN DE LIJST STA IK NU ONDER : ANNITA (VOORHEEN NIIETJE) !!!!!! :40:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja ik heb nu ook mijn naam in de lijst aangepast, wel zo makkelijk misschien...want ja 2 niietjes....ook weer niet overdrijven nou :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

hoe kan je dat melden dat er dubbele topics staan....inderdaad echt stom, ben gisteravond lang bezig gewwest om een ander wachtwoord op dezelfde naam maar alles wat ik probeerde het lukte niet...baalde behoorlijk hoor :146:

ga in ieder geval never weer uitloggen :163:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Dacht ik dat er eindelijk weer iemand iets interessants te melden had vandaag, ben jij alle topics aan het spammen :20: !

Gaat het verder allemaal goed met je? Geen wondjes meer opengegaan?

Tip voor de volgende keer: gebruik overal hetzelfde wachtwoord! Ik gebruik bij onbelangrijke sites (zoals deze) overal een simpel wachtwoord dat ik altijd weet. Je kan bv ook je geboortedatum of pincode gebruiken. Nooit meer probleem met vergeten wachtwoorden. :43: Voor belangrijke dingen heb ik weer een ander wachtwoord: dat moet vaak ook uit letter, cijfers en leestekens bestaan. Wat trouwens ook goed werkt: mijn computer vraag automatisch of ik het wachtwoord wil opslaan wanneer ik op een nieuwe site een wachtwoord aanmaak of een wachtwoord wijzig. Ook heel handig! Hoef je alleen maar je inlognaam te onthouden. Opschrijven werkt trouwens ook goed, dat doet m'n moeder altijd ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ik had bijna hetzelfde.. Via mozzila firefox kon ik niet inloggen omdat ik mn wachtwoord niet meer weet.. via internet explorer wordt mn wachtwoord onthouden.. haha dus ik kan alleen met internet explorer nog online hier..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja had het ook ingesteld als "onthouden"maar het ging toch niet... :wacko:

en ook dacht ik mijn wachtwoord nog te weten , omdat ik ninderdaad steeds dezelfde vaak gebruik maar ook DAT ging dus niet goed ...

had echt het smoor even in.....maar kan jullie ook niet missen :119::106: dus maar weer een nieuwe aangemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Oh jongens wat een korstjes ellende weer :24: !

Zodra ik bij een van jullie lees dat het korstje eraf is, krijg ik meteen de neiging om m'n eigen korstjes te checken :blush: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Annita Niietje niiietje,

Ik heb je ook gevonden hoor!

Vervelend die korstjes lekker laten drogen morgen!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.