Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Fickta:

oh en als je dan klikt op het album wand ik heb het idd heel knullig in elkaar gezet ( ben hier niet handig mee ) maar schijnbaar als je door klikt kun je het wel zien hihi. als je op de titel van het album klikt?

 

Nou zie ik ze ja, dat was de truc :lol:

 

Ze zijn prachtig meid :wub: Je vriend is een pannekoek als hij je nu niet sexy zou vinden!! Jij hebt ook veel ruimte ertussen, dat heb ik dus ook, geeft voor mij ook weer een beter beeld :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei Jasmijn_:

Zo hey, wat een verhaal, geef me even om te lezen ok? :45:

 

Nee grapje, schrijf vooral zo uitgebreid, vind ik alleen maar leuk! 

 

Haha lijkt me heerlijk zonder bh, loop altijd het liefst zonder thuis! Ik ga graag naar de sauna, ben benieuwd hoe ik dat de eerste keer ga ervaren... 

 

Woehoeee wegtrekkend vocht, lekker alles uitplassen!  :D 

(sorry ik word een beetje melig hier) 

 

We hebben inderdaad wel samen foto's gekeken en vinden ook hetzelfde niet mooi, dus dat is al iets denk ik :P Hij wil vooral dat ik niet te groot ga, ook vanwege krachttraining enzo... Maar ik wil niet te klein gaan om spijt te voorkomen, dus daar hebben we minstens 2 keer op een dag een discussie over :45:

 

Ik vind jouw vriend echt zo lief overkomen! Mijne is ook een schatje hoor, hij bedoelt het allemaal alleen maar lief gelukkig! Ik heb nu 75B (met een beetje wijkende bhrand aan de bovenkant wel). Misschien heb je gelijk en is het dat wel, probeert hij me gewoon niet een slecht gevoel te geven over hoe ik er nu uitzie! Ik heb zelf best brede heupen, uitstekende ribben en redelijk brede schouders, dus voor mijn gevoel ben ik totaal uit verhouding. 

 

Ik had gisteren mijn consult bij dr. Straten en ben uitgekomen op dual plane rond HP Coh II. Heb 350 en 400cc gepast en ze leggen 375 en 400 voor me klaar. Mijn vriend vind dat ik voor 350 moet gaan, maar ik ben bang dat het klein uitvalt... 400 leek dan weer best groot, maar het is natuurlijk anders als het in je lichaam zit! Ik heb foto's gemaakt, zou jij je mening willen geven? :blush:

 

Wat heerlijk om te lezen dat je zo goed in je vel zit en je zo sexy voelt :wub:

 

Eten klinkt heerlijk!! Gelukkig is mijn vriend heel goed in koken, hoef ik het niet te doen hihi

 

Oh ja, ik word 22 december geopereerd!

 

Kus xx

wahaha nog een heel verhaal schrijver!

 

nou ik vond het altijd vreselijk zonder bh wand dan voelde ik me altijd een jongetje hihi!

 

haha echt he! nee ik heb bijna mijn gewicht weer terug ( - 1 kg aan tieten dan he! van mezelf mag ik dat er aftrekken )

 

ah jaa heerlijk de sauna! ik denk dat ik trots rond ga lopen daar haha! 

 

haha het is ook een lieverd, maar dat moet ook je gaat echt die steun nodig hebben! hoe jij jezelf beschrijft klinkt heel erg zoals het bij mij was qua bouw!

 

ah dat is idd wel super fijn dat je daarover op een lijn zit! naja ik snap je heel goed meid wand ik doe zelf ook heel veel kracht training, ik train nu 4 jaar jaar 4 soms 5 dagen in de week dus dat was voor mij ook erg belangrijk. ga je ook wedstrijden of zo doen in bb? of?

 

Persoonlijk vind ik mijn 500cc nog niet eens mega groot overkomen, het ligt echt aan je bouw en hoeveel je er voor al hebt. ik heb de 650cc ook voor gehad en toen zijden mijn vriend en ik meteen nee..  dat past niet bij me! achteraf denk ik dat het misschien ook wel mooi was geweest. ga je ze rond doen ja?

als je 85% hebt dan is het ook nog heel rond hoor! dual plane is wel beter vind ik persoonlijk als je periodes van laag in vet hebt, ik heb daar bewust voor gekozen wand ik wil dat ook als ik in mijn dunne periodes ben ze mooi over lopen en niet dat je een rand ziet, dus daar doe je wel verstandig aan denk ik!!!

 

je kunt ook altijd nog een extra consult doen bij Nio he, misschien dat hij jullie kan helpen? hij heeft ons namelijk heel goed geholpen in de keuze naar mijn 500cc wand ik wou ook eerst niet te groot en toen deed hij het er in en ik ben blij dat hij zo goed heeft uitgelegd waarom ik daar beter voor kon gaan ook ivm mijn sport en mijn huid. hij heeft al veel meiden die ik ken geholpen die ook veel krachttraining doen.

 

ik zeg ga voor de grootste anders krijg je misschien spijt! 

 

zou je me even willen toevoegen wand ik kan geen fotos zien hihi!!

 

haha mijn vriend kookt ook beter dan ik vandaar dat mijn vader me maar even hielp om mijn vriend te bedanken hihi!

 

oeeeeehhh spannend snel al!!

 

xxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Nou zie ik ze ja, dat was de truc :lol:

 

Ze zijn prachtig meid :wub: Je vriend is een pannekoek als hij je nu niet sexy zou vinden!! Jij hebt ook veel ruimte ertussen, dat heb ik dus ook, geeft voor mij ook weer een beter beeld :D 

hahahaha! 

 

dank je wel meid!! echt he hihi! 

 

klopt dat vind ik zelf wel minder hoor! ik dacht achteraf nog van hadden ze niet voor de spier gemoeten maar dan kom ik weer in de knoop met de sport. maar aan de ruimte niets aan te doen, dat ik gewoon mijn bouw. juist omdat mijn borstkas dus breed is en omdat ik er veel ruimte tussen heb komt deze maat mooi uit :D

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Fickta:

hahahaha! 

 

dank je wel meid!! echt he hihi! 

 

klopt dat vind ik zelf wel minder hoor! ik dacht achteraf nog van hadden ze niet voor de spier gemoeten maar dan kom ik weer in de knoop met de sport. maar aan de ruimte niets aan te doen, dat ik gewoon mijn bouw. juist omdat mijn borstkas dus breed is en omdat ik er veel ruimte tussen heb komt deze maat mooi uit :D

 

xxx

 

Ik heb foto's in een berichtje gestuurd!

 

Dat was precies ook mijn overweging, maar sporten is echt zo belangrijk in mijn leven dat voor de spier eigenlijk geeneens een optie was! En bovendien wil ik nog wel weer een keer gaan cutten binnenkort en randjes zou ik helemaal erg vinden :blush: Ja de maat past echt perfect bij je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Fickta:

wahaha nog een heel verhaal schrijver!

 

nou ik vond het altijd vreselijk zonder bh wand dan voelde ik me altijd een jongetje hihi!

 

haha echt he! nee ik heb bijna mijn gewicht weer terug ( - 1 kg aan tieten dan he! van mezelf mag ik dat er aftrekken )

 

ah jaa heerlijk de sauna! ik denk dat ik trots rond ga lopen daar haha! 

 

haha het is ook een lieverd, maar dat moet ook je gaat echt die steun nodig hebben! hoe jij jezelf beschrijft klinkt heel erg zoals het bij mij was qua bouw!

 

ah dat is idd wel super fijn dat je daarover op een lijn zit! naja ik snap je heel goed meid wand ik doe zelf ook heel veel kracht training, ik train nu 4 jaar jaar 4 soms 5 dagen in de week dus dat was voor mij ook erg belangrijk. ga je ook wedstrijden of zo doen in bb? of?

 

Persoonlijk vind ik mijn 500cc nog niet eens mega groot overkomen, het ligt echt aan je bouw en hoeveel je er voor al hebt. ik heb de 650cc ook voor gehad en toen zijden mijn vriend en ik meteen nee..  dat past niet bij me! achteraf denk ik dat het misschien ook wel mooi was geweest. ga je ze rond doen ja?

als je 85% hebt dan is het ook nog heel rond hoor! dual plane is wel beter vind ik persoonlijk als je periodes van laag in vet hebt, ik heb daar bewust voor gekozen wand ik wil dat ook als ik in mijn dunne periodes ben ze mooi over lopen en niet dat je een rand ziet, dus daar doe je wel verstandig aan denk ik!!!

 

je kunt ook altijd nog een extra consult doen bij Nio he, misschien dat hij jullie kan helpen? hij heeft ons namelijk heel goed geholpen in de keuze naar mijn 500cc wand ik wou ook eerst niet te groot en toen deed hij het er in en ik ben blij dat hij zo goed heeft uitgelegd waarom ik daar beter voor kon gaan ook ivm mijn sport en mijn huid. hij heeft al veel meiden die ik ken geholpen die ook veel krachttraining doen.

 

ik zeg ga voor de grootste anders krijg je misschien spijt! 

 

zou je me even willen toevoegen wand ik kan geen fotos zien hihi!!

 

haha mijn vriend kookt ook beter dan ik vandaar dat mijn vader me maar even hielp om mijn vriend te bedanken hihi!

 

oeeeeehhh spannend snel al!!

 

xxxx

 

 

 

Ja ik schrijf graag, komt vast niet als een verrassing :45: 

Bij sommige mensen krijg ik altijd alleen een 'ok' terug, soms vraag je af waar je het voor doet :P 

 

Zonder bh het huis uit vind ik wel verschrikkelijk, zelfs zonder push up bh eigenlijk al, daar train ik nu dan ook mee in de gym :blush: 

 

Ja die boobs hoef je er niet bij te tellen hihi. Wat goed dat je weer bijna terug zit op gewicht, you go girl!

 

Ik denk dat we wel een beetje op elkaar lijken, alleen ben jij iets slanker :P

 

Mijn vriend is een bodybuilder, dus ik train wel vooral voor het plaatje! Massa is kassa tenslotte :101: Nee, maar ik wilde wel een keer een wedstrijd doen, alleen heb ik een eetstoornis gehad (boulemia) en zijn we tot de conclusie gekomen dat het voor mij misschien niet zo verstandig is om zo diep te gaan:blush: 

 

Ik heb 550cc ook gepast, dat was echt een directe no-no, zag er belachelijk uit haha. Heb je spijt dat je niet groter bent gegaan? Ik ga voor rond ja, ik mis volume aan de bovenkant van mijn borsten, dus hoop ik daarmee meer op te vullen! 

 

Ik heb opzich wel een goed gevoel bij dr. Straten! Maar ik denk nog even na of ik misschien toch ook niet naar Nio nog wil... 

 

Toch maar de grootste dan misschien hihi, even nadenken nog!!

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Ik heb foto's in een berichtje gestuurd!

 

Dat was precies ook mijn overweging, maar sporten is echt zo belangrijk in mijn leven dat voor de spier eigenlijk geeneens een optie was! En bovendien wil ik nog wel weer een keer gaan cutten binnenkort en randjes zou ik helemaal erg vinden :blush: Ja de maat past echt perfect bij je!!

ja precies dat is het ook echt beter zo idd!! ik zou echt voor de 400cc gaan hoor hihi, vooral als je nog wat wil gaan cutten! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Ja ik schrijf graag, komt vast niet als een verrassing :45: 

Bij sommige mensen krijg ik altijd alleen een 'ok' terug, soms vraag je af waar je het voor doet :P 

 

Zonder bh het huis uit vind ik wel verschrikkelijk, zelfs zonder push up bh eigenlijk al, daar train ik nu dan ook mee in de gym :blush: 

 

Ja die boobs hoef je er niet bij te tellen hihi. Wat goed dat je weer bijna terug zit op gewicht, you go girl!

 

Ik denk dat we wel een beetje op elkaar lijken, alleen ben jij iets slanker :P

 

Mijn vriend is een bodybuilder, dus ik train wel vooral voor het plaatje! Massa is kassa tenslotte :101: Nee, maar ik wilde wel een keer een wedstrijd doen, alleen heb ik een eetstoornis gehad (boulemia) en zijn we tot de conclusie gekomen dat het voor mij misschien niet zo verstandig is om zo diep te gaan:blush: 

 

Ik heb 550cc ook gepast, dat was echt een directe no-no, zag er belachelijk uit haha. Heb je spijt dat je niet groter bent gegaan? Ik ga voor rond ja, ik mis volume aan de bovenkant van mijn borsten, dus hoop ik daarmee meer op te vullen! 

 

Ik heb opzich wel een goed gevoel bij dr. Straten! Maar ik denk nog even na of ik misschien toch ook niet naar Nio nog wil... 

 

Toch maar de grootste dan misschien hihi, even nadenken nog!!

 

Liefs xx

haha herkenbaar ik trainde met maximizers hihi!

 

ah wat grappig! Door mijn vriend ben ik er ook mee begonnen hihi! #fitcouple whahahahha!!!

 

oh jeetje nou dan is dat idd wel heel verstandig. ik heb namelijk idd ook mijn leven problemen gehad met eten. na de wedstrijd is het een paarmaanden heel slecht gegaan met me, ik heb echt veel moeite gehad om weer gezond te gaan denken over mijn lichaam en eten. ik heb daarom ook besloten om sowieso het komend jaar geen wedstrijd meer te doen omdat ik zo diep ging! wat goed van je dat je je boulimia hebt overwonnen ( al zal dat nooit helemaal lukken he? )

 

ik kwam vorige week ook echt in de stres met het gevoel van aangekomen te zijn, en dat heb ik gelukkig nu ook weer onder controle maar het blijft een strijd.. 

 

hihi na je fotos te hebben gezien denk ik dat 500 miss idd niet bij je past hihi! oh okee dan zal dat vast heel mooi worden met rond! :D

 

als je idd een goed gevoel bij hem hebt moet je gewoon bij hem blijven! ik denk dat dat super belangrijk is! bedoel je ligt daar wel en je lichaam maar aan hem overlaten hihi!

 

ik heb nog geen spijt van mijn 500cc, ik vind ze prachtig voor nu. misschien als ik helemaal aan ze gewend ben dat ik denk verdori had ik maar 650 gedaan. maar aan de andere kant krijg ik van iedereen terug dat dit perfect bij mijn lichaam past, ook als ik mijn kleren aan heb.. ik ben iig blij dat ik niet kleiner heb gedaan wand dat overwoog ik in het begin ook :D

 

oeh ben zo benieuwd naar hoe je boobs gaan worden!!

 

xxxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Fickta:

haha herkenbaar ik trainde met maximizers hihi!

 

ah wat grappig! Door mijn vriend ben ik er ook mee begonnen hihi! #fitcouple whahahahha!!!

 

oh jeetje nou dan is dat idd wel heel verstandig. ik heb namelijk idd ook mijn leven problemen gehad met eten. na de wedstrijd is het een paarmaanden heel slecht gegaan met me, ik heb echt veel moeite gehad om weer gezond te gaan denken over mijn lichaam en eten. ik heb daarom ook besloten om sowieso het komend jaar geen wedstrijd meer te doen omdat ik zo diep ging! wat goed van je dat je je boulimia hebt overwonnen ( al zal dat nooit helemaal lukken he? )

 

ik kwam vorige week ook echt in de stres met het gevoel van aangekomen te zijn, en dat heb ik gelukkig nu ook weer onder controle maar het blijft een strijd.. 

 

hihi na je fotos te hebben gezien denk ik dat 500 miss idd niet bij je past hihi! oh okee dan zal dat vast heel mooi worden met rond! :D

 

als je idd een goed gevoel bij hem hebt moet je gewoon bij hem blijven! ik denk dat dat super belangrijk is! bedoel je ligt daar wel en je lichaam maar aan hem overlaten hihi!

 

ik heb nog geen spijt van mijn 500cc, ik vind ze prachtig voor nu. misschien als ik helemaal aan ze gewend ben dat ik denk verdori had ik maar 650 gedaan. maar aan de andere kant krijg ik van iedereen terug dat dit perfect bij mijn lichaam past, ook als ik mijn kleren aan heb.. ik ben iig blij dat ik niet kleiner heb gedaan wand dat overwoog ik in het begin ook :D

 

oeh ben zo benieuwd naar hoe je boobs gaan worden!!

 

xxxx 

 

Ik heb weer wat te lezen hihi, zelfs qua schrijven lijken we op elkaar :45:

 

Haha wat leuk! Het werkt aanstekelijk :D Ik denk ook wel dat het nodig is dat je allebei die passie hebt! Wij zijn voor een training gemiddeld zo'n 2.5/3 uur van huis en dat dan 4 (hij 5) keer per week. Op het moment gaan we 4 keer in de week samen om 7 uur 's ochtends, vind het heerlijk om samen te trainen! En hij is ook een wandelende encyclopedie wat trainen betreft, hij leest alle wetenschappelijke artikelen, dus als ik het niet weet dan weet hij het wel :P Trainen jullie wel eens samen?

 

Ik hoor vaker dat meiden (of mannen) die een BB wedstrijd gedaan hebben, daarna issues krijgen. Volgens mij ben je een uitzondering als je het niet krijgt... Niet raar ook want eten, trainen en het 'plaatje' worden je focuspunt, dat is even waar het allemaal om draait! Wel vervelend dat jij er ook last van hebt gehad :22: Ik denk ook dat het iets is waar je nooit meer helemaal vanaf komt en op moeilijke momenten keert dat weer terug!  

 

Ik ben 'genezen', maar een normale relatie met voeding zal ik denk ik nooit krijgen... Bovendien ben ik gewoon overdreven kritisch op mezelf en vind ik mezelf al snel te dik, niet altijd maar wel met periodes! 

 

Ja ik geef me maar gewoon over in de hoop dat hij er wat moois van maakt :D En 500 was te groot geweest ja :P Bij jou staat het wel echt heel goed! Perfect in balans :wub:

 

Ik ben ook heel benieuwd, kan echt niet wachten! Nog een maand te gaan, pfff duurt lang hihi

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2017 om 10:48 zei Chellebel:

@Fickta heerlijk om al jou verhalen te lezen! Krijg er nu al helemaal zin in. Ik krijg 19 dec 500cc dual plane van Nio. En ben nu wel reuze benieuwd hoe het er bij jou nou uitzien hihihihi. Dank je wel voor je heerlijke verhalen. En ik ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat. Groetjes Rachel

aah super spannend meid! het wordt vast prachtig! ik zal je even in mijn album toevoegen dan kun je even kijken hoe Nio ze bij mij heeft gecreëerd hihi! ah super lief van je meid! wat is jou voor situatie nu? Nio is echt super! 

 

het gaat erg goed! ik ben vandaag weer aan het werk! en ik ben gister heel stiekem een klein beetje in de sportschool aanwezig geweest hihi :56:! we hebben een aantal apparaten waarbij ik echt alleen mijn benen train en dan hoef ik niet te slepen met gewichten, maar dat was nog wel even heftig na 3 weken niets doen hih! dus ik ben maar rustig gaan wandelen op de loopband tot vriendjelief klaar was! ( hij ook weer blij haha! )

 

ik zal zo even een update en nieuwe foto's toevoegen! 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fickta WoW dat is wel super snel dat je weer naar de sportschool kan. Ik hoop dat ik dat ook weer zo snel zou kunnen. Ik heb nu een lege A cup. Ik had niet veel maar ik ben 23 kilo afgevallen en heb nu nog minder als dat ik al had. Super lief dat je mij toevoegt aan je album. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met Nio en dat je herstel zo goed is verlopen. Ik ga zo even bij je spieken hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Chellebel:

@Fickta WoW dat is wel super snel dat je weer naar de sportschool kan. Ik hoop dat ik dat ook weer zo snel zou kunnen. Ik heb nu een lege A cup. Ik had niet veel maar ik ben 23 kilo afgevallen en heb nu nog minder als dat ik al had. Super lief dat je mij toevoegt aan je album. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met Nio en dat je herstel zo goed is verlopen. Ik ga zo even bij je spieken hihihi

naja echt sporten kan je het niet noemen en eigenlijk ga ik denk ik veel te snel dus ik heb vandaag wel besloten om echt mijzelf af te remmen. ik kan echt al heel veel maar ik moet wel meer mijn rust pakken en energie gebruiken voor momenten dat het nodig is. zoals vandaag werk ik ( gister was ik vrij ) en vanavond blijf ik echt wel weer thuis. 

 

aah jeetje, nou dan hebben wij een zelfde voor situatie denk ik hihi! wat knap van je 23 kg! helemaal goed meid, je bent nu toegevoegd, er zit nu ook een foto tussen van gister v.s een week geleden :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olaa lieve meiden!

 

het is weer tijd voor een update!!:57:

 

 ik heb weer gewerkt en dat ging heel erg goed, gelukkig remt mijn bassin en iedereen om mij heen mij ook echt af ( moet echt wel )!!

 

zaterdag ochtend dacht ik oké, het is hier in huis een dikke bende, ik ga even wat doen:122:. even wet bijna 2 uur lang opruimen en ligt schoonmaken zonder dat ik even na dacht over dat dat allemaal nog niet zo slim is:12:.. wand daarna was ik ook helemaal op, mijn borsten voelde ''zwaar'' en toen moest ik nog van alles doen, met mijn moeder naar de winkel, naar de sinterklaas intocht en naar mijn zus. om 16.00 was ik echt kapot en ben ik naar huis gegaan en heb ik geslapen tot 20.00. dat was echt een wake-up call dat ik echt rustiger aan moet doen! 

 

zondag heb ik ook echt veel geslapen en gister is mijn vriend gezellig eerder naar huis gekomen om schoon te maken :wub:. Nogmaals ik leer echt dingen los laten:5:, met nadruk op dat ik nog in een leerproces zit :45:

 

Naja iig... MIJN BOOBIES ZAKKEN!!! omg ze lijken met de dag mooier te worden en te groeien alleen door dat ze zakken! ik ben zo verlieft! en mijn vriend is ook helemaal gelukkig met ze :45: ik heb weer even een foto geüpload, heel grappig om te zien! vorige week v.s gister. 

 

Nu ze zakken, pas ik de bh die ik voor na de operatie had gehaald ook niet meer.. dus we zijn de C en de D denk ik voorbij :wub::136:! het gevoel dat ze zakken ( ik hoop dat dat gevoel onder de kenners van ons herkenbaar is:68:,  en niet alleen bij mij is wand dat lijkt me dan niet zo goed:help: ) is wel naar, ik ben sinds zaterdag ze een beetje aan het ''ondersteunen" als ik lang zit of loop. je voelt dat het onderin voller word en dat drukt iets op mijn littekens. 

 

zondag heb ik trouwens de hecht pleisters er af gehaald. en links zit dicht!!! rechts nog niet, is dat goed kenners? vast wel toch? Naja ik verwacht dat een deze dagen rechts ook dicht gaat! ik smeer de littekens nog niet in, de rest wel met nivea, maar ik hoorde dat biodermal fijner is dus ik ga dat alvast halen! 

 

Oja ik heb de bamboe bh van de HEMA even gehaald, ja bamboe dat schijnt heel fijn te zijn aan je huid! in maat XL, of te wel geen steun aan de band onder mijn borsten maar bij borsten voelen toch wat lekkerder door dat er steeds een stof tegen aanzit denk ik? in dit topje hebben mijn lieveschatjes alle ruimte en vrijheid om te zakken! trouwens mijn tepels werden ook aardig geïrriteerd van al die verschillende hemdjes!

 

Dus aangezien ze zo zakken denk dat ik onder de band uit gekomen ben!! :43: 

 

gister ben ik dus even in de sportschool geweest, jaja ik weet dat ik hier boven schrijf dat ik mijzelf goed heb toegesproken.. nou, ik had gister dus echt niets gedaan overdag en ik vond het heerlijk om mijn ouder ritueel weer even op te pakken. ik probeerde een beetje benen te doen op apparaten waarbij ik niets met mijn armen hoef te tillen of wat dan ook.. maar dat koste me veel energie waarbij ik mijzelf weer streng heb toegesproken. ik zou alleen cardio doen, een beetje fietsen en wie gaat er nou weer dom haar benen doen? 

 

dus maar rustig wezen wandelen op de loopband en dat voelde echt goed.

 

ik heb er bewust voor gekozen om het grotendeels stil te houden maar ik ben benieuwd hoelang het duurt voor iedereen in de sportschool het door heeft. ik zag een aantal mensen heel onopvallend kijken.. dus dat is wel even een dingetje :blush: maar goed ik heb ze niet voor niets en ze zijn te mooi om te verstoppen:109:

 

Kortom het gaat super goed hier, alles geneest en zakt mooi dus ik ben blij! nu alleen nog weer even een stapje terug doen met alles en dan komt het helemaal goed!! 

 

ik heb dus nieuwe foto's toegevoegd in mijn album! 

 

xxxxx :53:

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei CupA84tje:

Hey goed te lezen dat ze mooi zakken! Ik zag al wat foto’s ziet er super goed uit ! Ja mensen zullen wel kijken is best lastig maarre inderdaad te mooi om niet te showen! Hihi x x 

dank je!! jaa ben zo blij dat ze zakken!

jaa precies! ga ze niet verstoppen!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-11-2017 om 13:55 zei Fickta:

ik heb dus nieuwe foto's toegevoegd in mijn album! 

 

Jammer... ik heb alleen toegang tot degene met je pasfoto's en met je zwarte sportbh aan. :(

Ben ook benieuwd. Zou ik eens mee mogen kijken, Fickta?

 

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Jaydee:

Jammer... ik heb alleen toegang tot degene met je pasfoto's en met je zwarte sportbh aan. :(

Ben ook benieuwd. Zou ik eens mee mogen kijken, Fickta?

 

XXX Jaydee

jaa tuurlijk!!! ik heb mijn album een beetje ingewikkeld gemaakt heb ik begrepen hihi!

je moet even op de titel klikken en dan kun je de andere foto's ook zien :D 

 

tenminste als het goed is lukt het dan? laat maar even weten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.