Ga naar inhoud

Debsje : 12 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden/vrouwen 

 

Mijn dagje ! 

Ik moest om 10uur in diest zijn , natuurlijk zatk ik in mijn nachtritme en en had honher om kwart voor 12. Om 3 uur trg wakker en toch probere te slapen.

Om 7 uur opgestaan uiteindelijk en om half 8 vertrokke.

 

Om 10voor10 aangekomen in diest. Voor de mensen die nog moeten gaan. Het adres staat nog niey in de gps , als je studio diest ziet is er tegenover een straatje en het witte gebouw is het al :)

 

Stephanie deed open en voelde me al heel welkom , desondanks dat er nog een beetje verbouwinge bezig zijn, vond ik hetbal heel aangenaam. Nog wat papieren getekend en afscheid genomen van mijn vriend en direkt mee naar boven gegaan.

Daar ben ik naar een kamertje genome. Stephanie en Anouk dacht ik oftewel Anke ( ben slecht in namen) stelde me heel hard op mn gemakje , daar heb ik mijn kleren moete uitdoen , enkel onderbroekaanhouden en hebbe ze fotô getrokke van de voor situatie en een katheter geplaatst. Ik heb bang van naalden , maar dit viel echt super goed mee ! Dus geen stress hiervoor. Verdonck is dan nog langs geweest voor dëaat te bepalen , dit is 300 corsé geworden , 325 ging er absoluut niet in met mijn omvang. Nog snel papieren getekend en dan mocht ik na de operatie kamer. Ik had een beetje bang dat er mannelijke assistenen of dokters zate buite verdonck die ik nog niet kende, beetje nog het schaamtegevoel. Maar het het waren allemaal vrouwen , ik voelde me super op mn gemak. Super lieve mensen allemaal !!! Ik ben op de tafel gaan ligge armen gespreid , nog een paar dingen op me geplakt gekregen en aan mn vinger en dan narcose gekrege. Het voelde aan alsof ik binne nog geen minuut weg was. Ze hebben me wakker gemaakt in mn bed , of ik nog ben wakker geweest van de operatie onderweg na mn kamer moet wel , want heb in een rolstoel gezete om me na daar te verplaatste , maar herinner ik me niks van. Heb mn borste mss gezien , maar heb ik dan ook niks van meegekregen. Stephanie heeft me wakker gemaakt en ik moet zeggen , heb zo lekker geslapen ! Niks misselijk en ampef pijn , hier had ik veel bang voor. Ze zijn nog komen kijken, Verdonck is ook nog komen kijken nog wat uitleg gekregen en dat was het voor me. Ik kan alleen maar zeggen , dat ik super behandeld ben geweest door super mensen met een ontzettend lief en groot hart. Morge volgt een foto wel nog met verband mar dan heb je al een ideetje he .

 

Hoop dat ik de mense kan geruststellen die nog moete gaan 

 

 Groetjes ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

@Debsje Wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is! Nu weet ik dus wat er mij ook allemaal te wachten staat over een maandje...! Maar ze bellen dus je vriend op als de operatie erop zit en je opgehaald kan worden? Dat vroegen wij ons ook af, of mijn man dan al die tijd in of bij de kliniek moet wachten, of gewoon in de buurt moet zijn maar wel weg kan.

 

Hoe is de nacht verlopen? Wel lekker dat de operatie er nu op zit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships en @Tittie_chick jullie vriend kan daarblijve of gewoon ergens naartoe gaan en dan belle ze hem op , tegen dat je goed en wel wakker bent is hij dan daar. Mijn vriend is gwn na hasselt gegaan waar mijn ouders wonen is ma 20minute rijde , dus dat was redelijk dicht.

 

De pijn valt mee ik pak enkel antbiotica en 1 ibrufen en 1 paracetamol had ook een zwaarder voorschriftje gekregen maar dit hoeft voor mij niet.

 

De nachg is moeilijk voor me ,want ik werk in de nacht normaal dus ben al van 3 uur opnieuw wakker , maar pijn valt mee. Vind het heel lastig daf ik enkel op mijn rug kan ligge want ik ben een woeler. Het moeilijkste is uit bed geraken en op het knopje van de wc duwen , dinge waar op moet duwen en waar je kracht voor moet gebruiken. 

 

Ik probeer wel zo weinig mogenlijk te doen dus lig  veel in bed series te kijken . :D

 

Zal hier 2 ''flatterende '' foto's zette van hoe het ernu uitziet :P

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Debsje:

Hoi meiden/vrouwen 

 

Mijn dagje ! 

Ik moest om 10uur in diest zijn , natuurlijk zatk ik in mijn nachtritme en en had honher om kwart voor 12. Om 3 uur trg wakker en toch probere te slapen.

Om 7 uur opgestaan uiteindelijk en om half 8 vertrokke.

 

Om 10voor10 aangekomen in diest. Voor de mensen die nog moeten gaan. Het adres staat nog niey in de gps , als je studio diest ziet is er tegenover een straatje en het witte gebouw is het al :)

 

Stephanie deed open en voelde me al heel welkom , desondanks dat er nog een beetje verbouwinge bezig zijn, vond ik hetbal heel aangenaam. Nog wat papieren getekend en afscheid genomen van mijn vriend en direkt mee naar boven gegaan.

Daar ben ik naar een kamertje genome. Stephanie en Anouk dacht ik oftewel Anke ( ben slecht in namen) stelde me heel hard op mn gemakje , daar heb ik mijn kleren moete uitdoen , enkel onderbroekaanhouden en hebbe ze fotô getrokke van de voor situatie en een katheter geplaatst. Ik heb bang van naalden , maar dit viel echt super goed mee ! Dus geen stress hiervoor. Verdonck is dan nog langs geweest voor dëaat te bepalen , dit is 300 corsé geworden , 325 ging er absoluut niet in met mijn omvang. Nog snel papieren getekend en dan mocht ik na de operatie kamer. Ik had een beetje bang dat er mannelijke assistenen of dokters zate buite verdonck die ik nog niet kende, beetje nog het schaamtegevoel. Maar het het waren allemaal vrouwen , ik voelde me super op mn gemak. Super lieve mensen allemaal !!! Ik ben op de tafel gaan ligge armen gespreid , nog een paar dingen op me geplakt gekregen en aan mn vinger en dan narcose gekrege. Het voelde aan alsof ik binne nog geen minuut weg was. Ze hebben me wakker gemaakt in mn bed , of ik nog ben wakker geweest van de operatie onderweg na mn kamer moet wel , want heb in een rolstoel gezete om me na daar te verplaatste , maar herinner ik me niks van. Heb mn borste mss gezien , maar heb ik dan ook niks van meegekregen. Stephanie heeft me wakker gemaakt en ik moet zeggen , heb zo lekker geslapen ! Niks misselijk en ampef pijn , hier had ik veel bang voor. Ze zijn nog komen kijken, Verdonck is ook nog komen kijken nog wat uitleg gekregen en dat was het voor me. Ik kan alleen maar zeggen , dat ik super behandeld ben geweest door super mensen met een ontzettend lief en groot hart. Morge volgt een foto wel nog met verband mar dan heb je al een ideetje he .

 

Hoop dat ik de mense kan geruststellen die nog moete gaan 

 

 Groetjes ! Xx

Hey debsje, blij te horen dat alles goed is verlopen en dat je zo positief bent over Dr. Verdonck en zijn crew.

Volgens mij mag je best tevreden zijn met het resultaat. Aan de foto's te zien, ga je volgens mij echt mooie volle rondingen hebben!! Voor mij is het allemaal nieuw en ben dus zo hard aan het aftellen naar mijn eerste afspraak. Ik ga zoals vele anderen een vragenlijst maken maar weet niet goed waar te beginnen :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Lynda:

Ik weet er niks meer van dat ik binnenkwam in de kamer :)

 

Ik heb meer pijn van de borstband en mijn bovenrug dan van mijn borsten. 

Ook niet misselijk idd. 

 

Welterusten alvast!

Hey Lynda, hoe zijn uw ervaringen met Dr. Verdonck? Ik mag 14 oktober op eerste consultatie. Voor mij is het allemaal nieuw maar ben wel vastberaden de stap zetten. Kan al niet wachten maar eerst zien welke protheses en hoeveel cc en dergelijke :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2017 om 14:46 zei Debsje:

@Brabs

Ik heb je erin gezet. En nee ben eigenlijk helemaal nog niet zenuwachtig. Meer zenuwen voor de maat haha :D

 

Aan de andere die erin stonden , heb net ontdekt dat er nu alleen nog de laatste naam instaat die ik heb toegevoegd. Raar :huh:

Dus geef me een seintje als je er terug wilt instaan want weet niet meer allemaal wie er in stond.

 

Groetjes

Zou ik er bij in mogen? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2017 om 20:03 zei Anastasia:

@Debsje, hoop dat corsé gaat lukken als je daar voor wilt gaan, je hebt in ieder geval een goede uitgangs situatie. Ik ben nogsteeds super blij met de corsé, en vind ze zelf ook niet nep ogen. Morgen 5 weken po en worden steeds mooier, ga nu gelijk ff nieuwe foto's in m'n album zetten.

@Anastasia dit forum is helemaal nieuw voor me. Ik heb op 14 oktober een eerste afspraak bij Dr. Verdonck en hoop me met dit forum goed te kunnen voorbereiden. Zou je mij willen toevoegen aan uw album (al moet ik wel nog even uitzoeken hoe dit alles werkt:D) groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimk ik heb mijn vragenlijstvan dit forum gehaald mlet je eens effe kijken bij 

de 2de reactie vond ik een goede vragenlijst , zal je in mn album zette , nu staat enkel voorsituatie erin x 

 

 

@Tittie_chick ik denk dat het ook komt,doordat het corsé komt dat de rondinge al goed te zien zijn, ik hoop dat ik er trots op kan zijn. Nu 2weken wachten vol spanning haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jeaw:

@Debsjegood to hear you not have much pain,look very good for sure your new brests you can see iT already.gr jeaw

 

Did you already made a choice abouth the high or corsé?

I didn't saw the implants, i made the choice because the pictures of the corsé looked also beautiful too me. And i really wanted a good volume in my breast x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje Wow,t ziet er al mooi uit! Ben ook benieuwd naar je resultaat over 2 weken haha! Dat je zo in je nachtritme zit is wel vervelend, gelukkig hoef je overdag ook weinig te doen nu. Valt het nog altijd wel wat mee met de pijn? Ik hoop zo dat t bij ook wat meeval, zie er wel tegenop om zoveel medicatie te slikken! Moest je de borstband al gelijk om,  ik dacht dat Verdonck zei dat ik er pas een hoefde te kopen voor rond de controle 2 weken po. Maar kan t mis hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships ja de borstband werd direkt aangedaan , pijn valt mee . Heb vandaag tot nu toe enkel.de antbiotica ingenome , pilletje tegen migraine en voor mn maag. Wel soms hevige steken , maar al bij al vind ik het goed meevalle vandaag.

 

@Jeaw good luck tomorrow and keep me up to date, if you are feeling better !

I am happy for you that your day is almost there ! ^^  xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lynda ja vind het ook heel strak zitten , maar denk dat het ook komt met de zwelling. Ik had gistere en vandaag percies de indruk dat ze wat meer gezwollen waren omdat de druk op het verband nog harder was ;p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje Hi yesterday wake up 6 am leave home 7.30 take daughter to school first.trafic jam in Brussel much normaly 1hour 45 drive to Diest now 2 hour 40.arive Diest 10.15 45 min befor time.at THE reception meet Stephanie and she ask Some question and i sign Some paper.she said Will be 280 corse or 300.than go upstaire and wait for About 1hour  they come for me About 11.30.prepair for operation and than dr verdonck come to me and said Will be 300 corse.about 12 i think they put me in to sleep and i wake up About 13,05,pain was ok and 1 hour later i can go home.same traffic jam like befor i sleep in car little and arive home 17,15.my husband go for medication and i take befor go sleep.husband need to help me go toilet go bed because i can not move good yesterday.i sleep ok last night and now already start to feel better for to move.good that iT is weekend so i not alone.now have to wait for 2 week till can see my boobs again,they lett me look yesterday but no remember so good Hehe.i put already pics in my album.how About you now debsje?gr jeaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

 , 

 

Aan de mensen die in mijn privéalbum willen ( tis enkel nog de voorsituatie , want heb nog steeds het verband ) 

kunnen jullie de naam nog eens doorgeven. 

Heb er al een paar toegevoegd , maar weet niet meer wie er nog allemaal in wou. 

De bug is eruit , dus nu zou het geen probleem niet meer zijn :) 

 

Groetjes x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Debsje:

 , 

 

Aan de mensen die in mijn privéalbum willen ( tis enkel nog de voorsituatie , want heb nog steeds het verband ) 

kunnen jullie de naam nog eens doorgeven. 

Heb er al een paar toegevoegd , maar weet niet meer wie er nog allemaal in wou. 

De bug is eruit , dus nu zou het geen probleem niet meer zijn :) 

 

Groetjes x 

 

He Debsje, Ik wil wel graag eens piepen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Debsje hoe is het nu? Al een weekje verder!

 

Mijn verband zat echt veelste strak. Ik heb er eerst een paar knipjes in gegeven, maar dit was nog niet voldoende. Denk door de vocht en zwelling. Dus heb ik het verband eraf gehaald en een carefix bh aangedaan. Dat was een opluchting zeg! 

Met de pijn valt het wel mee. Meer mijn rug of nek waar ik last van heb dan de borsten. 

 

De maat vind ik echt perfect. Daar ben ik zo blij mee!  Twijfelde natuurlijk heel erg. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Debsje:

 , 

 

Aan de mensen die in mijn privéalbum willen ( tis enkel nog de voorsituatie , want heb nog steeds het verband ) 

kunnen jullie de naam nog eens doorgeven. 

Heb er al een paar toegevoegd , maar weet niet meer wie er nog allemaal in wou. 

De bug is eruit , dus nu zou het geen probleem niet meer zijn :) 

 

Groetjes x 

 

ik zou graag ook eens meekijken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.