Ga naar inhoud

Debsje : 12 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

 

Vandaag heb ik mijn 1ste consult bij Verdonck om 12.30u.

Een vragenlijste heb ik al. 

 

Maar ik had nog een vraag : 

 

Moet je iets meenemen of iets speciaals aandoen sport bh of een gewonne (spannend topje  of los ook )  ? 

Want als je de cups gaat passen moet je dan een grotere bh meenemen of hoe wordt dit gedaan ? 

 

Ik ben onzettend zenuwachtig !! 

Ik heb een enorm complex over mijn borsten , dus straks mijn bh uitdoen daar

krijg ik echt rillingen van !! 

 

Hoop trouwens ook snel een operatie te kunnen laten doen. Na 8 jaar er over na te denken, is mijn geduld op haha.

 

Groetjes Debsje x 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey! 

Wat leuk dat je eindelijk op consult kan :) je hoeft niets mee te nemen, hij heeft topjes liggen, en hij plakt die 'kipfilets' tegen je huid, topje erover en dat is het :) je kan wel altijd een lijstje meenemen met vragen die je zeker wil stellen, aangezien je dit echt vergeet op die moment hehe! 

Heel veel succes straks, komt goed! Is een hele aardige man! 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk dat vandaag alles gaat beginnen! Ik heb 14 aug pas mijn eerste consult en mij werd verteld dat ik zelf een strak t-shirt mee moet nemen zodat je goed kunt zien hoe de grotere maat onder kleding staat. Kleur t-shirt moest niet te licht of te donker zijn, dan kun je het beste het resultaat beoordelen, pastelkleur werd aangeraden. Veel plezier vandaag en sterkte met uitkleden (gaat ook niet mijn favoriete onderdeel worden:rolleyes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debsje,

 

Succes dalijk bij Verdonck.

Hij is echt een hele lieve rustige man die je gelijk op je gemak stelt, dus geen zorgen.

Dat uitkleden snap ik, had ik de eerste keer ook moeite mee, maar kijk gewoon even naar een andere kan uit, dan heb je niet zo het gevoel dat je "bekeken wordt".

Ik word de 28ste juli al geopereerd.

Er zijn hier nog twee meiden.

Ik weet niet of er nog mss ook nog plek is voor jou.

Maar als het goed is moet je dat aan de verpleegkundige vragen, Dezelfde meid die je gebeld hebt voor een afspraak voor de Consult, zij zal je kunnen zeggen wanneer het het eerst kan.

 

Succes straks, laat maar weten welke keuze je gemaakt hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan? Fijne man is het he?!

Ik ga vanavond voor de tweede keer passen bij Verdonck. Twijfel nog tussen 295 en 315 cc. Wat was jouw wens/advies?

 

Ben benieuwd naar je ervaring! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Anouk12:

Hoe is het gegaan? Fijne man is het he?!

Ik ga vanavond voor de tweede keer passen bij Verdonck. Twijfel nog tussen 295 en 315 cc. Wat was jouw wens/advies?

 

Ben benieuwd naar je ervaring! :)

 

Hoi , 

 

Ben net terug ! 

Ik was super zenuwachtig, maar hij is een heel rustige en aangename man , 

dus was wel snel soort op mijn gemak. 

 

Hij heeft mij aangeraden oftewel de sebbin 280cc of de Motiva 295cc te pakken .

Ben 1.69 en heb 70a en zou uitkomen op een volle c dan.

Groter ging blijkbaar niet omdat ik echt heel smal ben vanboven en heel kleine borsten heb kan er niets meer bij in. Tenzij ik deze nu laat zetten en dan binnen een paar jaar nieuwe, dat mijn huid een beetje uitgestrekt is. 

Mentor was zoiezo al te breed voor me.

 

Dus nu zit ik met het dillema tussen sebbin of motiva qua prijsverschil een pakje meer hé . 

Ik vind weinig terug over sebbin en motiva heeft een nederlandse site. 
Maar vermits Verdonck toch deze aanraad kan dit niet slecht zijn. 

 

Welke heb jij aangeraden gekregen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei civet:

Heerlijk dat vandaag alles gaat beginnen! Ik heb 14 aug pas mijn eerste consult en mij werd verteld dat ik zelf een strak t-shirt mee moet nemen zodat je goed kunt zien hoe de grotere maat onder kleding staat. Kleur t-shirt moest niet te licht of te donker zijn, dan kun je het beste het resultaat beoordelen, pastelkleur werd aangeraden. Veel plezier vandaag en sterkte met uitkleden (gaat ook niet mijn favoriete onderdeel worden:rolleyes:)

 

Hoi , 

 

Hij heeft topjes liggen daar, wel in het fel roze :P 

Maar je kan er altijd zelf eentje meepakken als je zelf wil. 

Heb op een andere comment al gereageerd hoe het is verlopen, kan je hierboven terug vinden :D

 

 

Veel succes met je afspraak ! Valt reuze goed mee 

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gwenny:

Hoi Debsje,

 

Succes dalijk bij Verdonck.

Hij is echt een hele lieve rustige man die je gelijk op je gemak stelt, dus geen zorgen.

Dat uitkleden snap ik, had ik de eerste keer ook moeite mee, maar kijk gewoon even naar een andere kan uit, dan heb je niet zo het gevoel dat je "bekeken wordt".

Ik word de 28ste juli al geopereerd.

Er zijn hier nog twee meiden.

Ik weet niet of er nog mss ook nog plek is voor jou.

Maar als het goed is moet je dat aan de verpleegkundige vragen, Dezelfde meid die je gebeld hebt voor een afspraak voor de Consult, zij zal je kunnen zeggen wanneer het het eerst kan.

 

Succes straks, laat maar weten welke keuze je gemaakt hebt.

 

Hoi , 

 

Welke keuze heb jij gemaakt ? 

Voor mij gaat het tussen de Sebbin 280cc of de 295cc van Motiva ? :D

Spannend dat je al zo snel kan seg ! 

 

Ik ga straks eens bellen voor een afspraak alsk er uit ben welke van de 2 ik ga nemen xD 

Misschien dat ik hier nog wat meer ervaringen hoor van de merken dat ik er wel uitgeraak :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje oh fijn! Ik was zelf ook meteen op mijn gemak bij hem. 

 

Mentor is ook voor mij te breed dus dat is geen optie. Ik heb zelf een goed gevoel bij Motiva vanwege de gel en de kleinere kans op complicaties en na mijn gesprek wist ik het zeker. Zelf zit ik tussen de 70 en 75 cm in qua omtrek en heb nu een AA en ben 1.73 m.

 

Sebbin zal zeker niet verkeerd zijn en het is inderdaad een prijsverschil maar ga op je gevoel af en dan komt het vast goed.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Debsje:

 

Hoi , 

 

Welke keuze heb jij gemaakt ? 

Voor mij gaat het tussen de Sebbin 280cc of de 295cc van Motiva ? :D

Spannend dat je al zo snel kan seg ! 

 

Ik ga straks eens bellen voor een afspraak alsk er uit ben welke van de 2 ik ga nemen xD 

Misschien dat ik hier nog wat meer ervaringen hoor van de merken dat ik er wel uitgeraak :P 

Ik heb gelijk voor Motiva gekozen.

Ik heb redelijk wat gelezen over implantaten en alles aan Motiva lijkt me beter.

Ik heb ze ook gevoeld en ik vind ze natuurlijker en zachter aanvoelen.

Ook de extra beschermlaag binnenin vind ik belangrijk en de slimme gel.

het zijn de duurste implantaten op de markt volgens mij, maar naar mijn gevoel ook de beste die bij mij zouden passen. Ik denk ook dat ze het meest natuurlijke effect zullen geven. Dat hoop ik toch :P 

Ik denk dat zo als het goed is doe ik het maar een keer en mijn gevoel zegt Motiva.

 

28ste juli krijg ik 255cc Full erbij :) 

En dan heb ik hopelijk mooie tietjes

Ik kan al bijna niet meer wachten.

 

Overigens kan je je over de operatiedatum al informeren, kan daarna nog kiezen welke implantaten je graag wil.

 

Succes ermee in ieder geval en hopelijk kan je snel een keuze maken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames ! 

 

Heb net gebeld voor een afspraak voor de operatie ! 

Ik kon in augustus al, maar heb  voor 1 september gekozen. 

Mijn vriend zag augustus niet zitten helaas en moeilijk voor verlof te pakken. 

 

Hij staat er ook niet compleet achter , hij begrijpt mijn keuze wel. 

Maar vind het zo vermoeiend om me continu te moeten verdedigen voor mijn keuze. 

Alleen hij weet dit ook en mijn beste vriend, want voor de rest is mijn mama;familie en toch 2 van mijn zussen 

goed kwa boezem en mijn jonste zus heeft er niet echt een complex van.
Dus snappen echt niet waarom ik dit zou doen..  

Hebben jullie hier ook ervaringen mee dat zogoed als niemand achter je staat ? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje

Ik ben.dat gevoel. Buiten mijn man, nicht en een goede vriendin weet niemand het. Ik heb het mijn ma.verteld dat ik het ging laten doen en reageerde nogal kort. Nu ben.Ik al 6 weken po en weet ze het niet. Ofwel weet ze het, maar zegt ze er niets over. Ik heb het dan liever zo.

Ik ben ook door Verdonck geopereerd. Ik heb voor motiva 235cc gekozen. Ik heb een kleine C. En ik vond dit al groot genoeg. Ik wil niet dat het zo opvalt dat iedereen me erover aanspreekt. In een spannend topje is het voor mij wel even wennen. Dan zie je het wel redelijk goed.Ik ben 1m69 En weeg 55kg. 

Ik had een kleine A.

Als je twijfelt over de grote. Zeker nog eens passen. Want ik ben één van de enige op het.forum hier die zegt, het mocht zeker niet groter;) Maar dat zal ook wel komen omdat ik al 43 jaar ben.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

@Debsje

Ik ben.dat gevoel. Buiten mijn man, nicht en een goede vriendin weet niemand het. Ik heb het mijn ma.verteld dat ik het ging laten doen en reageerde nogal kort. Nu ben.Ik al 6 weken po en weet ze het niet. Ofwel weet ze het, maar zegt ze er niets over. Ik heb het dan liever zo.

Ik ben ook door Verdonck geopereerd. Ik heb voor motiva 235cc gekozen. Ik heb een kleine C. En ik vond dit al groot genoeg. Ik wil niet dat het zo opvalt dat iedereen me erover aanspreekt. In een spannend topje is het voor mij wel even wennen. Dan zie je het wel redelijk goed.Ik ben 1m69 En weeg 55kg. 

Ik had een kleine A.

Als je twijfelt over de grote. Zeker nog eens passen. Want ik ben één van de enige op het.forum hier die zegt, het mocht zeker niet groter;) Maar dat zal ook wel komen omdat ik al 43 jaar ben.:D

 

Oh Super leuk voor je ! 

En jammer dat je mama er nie zo achter staat !
Maar zolang je zelf gelukkig bent is het belangrijkste denk ik dan :)

Goh twijfel niet over de maat hoor ;p
Had gewoon op wat meer begrip gehoopt van mijn familie en vriend. Mischien als ik vertel dat ik toch de stap heb genomen dat ze me toch gaat steunen. 
 De rest van mensen maakt me nietzoveel uit, wat hun er van denken.;p 

Als ik er gelukkiger door word kan niemand me meer tegenhouden,;')  :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Debsje:

 

Hoi , 

 

Welke keuze heb jij gemaakt ? 

Voor mij gaat het tussen de Sebbin 280cc of de 295cc van Motiva ? :D

Spannend dat je al zo snel kan seg ! 

 

Ik ga straks eens bellen voor een afspraak alsk er uit ben welke van de 2 ik ga nemen xD 

Misschien dat ik hier nog wat meer ervaringen hoor van de merken dat ik er wel uitgeraak :P 

Net zoals @Gwenny heb ik om dezelfde redenen uiteindelijk voor Motiva gekozen. Sebbin wilde ik sowieso niet en mentor vond ik te stug en toch iets te breed. 

 

Ik ben 1,68m en 60-61kg. Ben van een 70A naar 70E gegaan met motiva 275cc full. Voor zicht een c-cup denk ik.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Debsje.

 

Fijn om te lezen dat je een fijn consult hebt gehad.

 

Heb je ook nog andere pc gedaan?

Ik heb 5/8 consult bij Verdonck ben ook wel benieuwd wat hij mij gaat aanraden.

 

Er zijn er precies niet veel die sebbin hebben, ik stond er nochtans voor open. Laat je weten wat het wordt?

 

Hier weet nog niemand van de familie het denk ook dat ze het niet zouden begrijpen maar wel men keuze respecteren.

 

Groetjes 

Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Karen1989:

Dag Debsje.

 

Fijn om te lezen dat je een fijn consult hebt gehad.

 

Heb je ook nog andere pc gedaan?

Ik heb 5/8 consult bij Verdonck ben ook wel benieuwd wat hij mij gaat aanraden.

 

Er zijn er precies niet veel die sebbin hebben, ik stond er nochtans voor open. Laat je weten wat het wordt?

 

Hier weet nog niemand van de familie het denk ook dat ze het niet zouden begrijpen maar wel men keuze respecteren.

 

Groetjes 

Karen

Inderdaad.. ik vond ook niet veel meiden die sebbin hebben.. maar ik heb deze wel genomen, niet omdat ze het goedkoopst zijn, maar omdat zowel ik en mijn man ons hierbij het beste voelden.. gek hè :) en ik moet zeggen dat ik super super super tevreden ben! Ze zijn echt super natuurlijk! 

 

Dus hier een positieve ervaring met Sebbin! (280cc trouwens) 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Karen1989:

Dag Debsje.

 

Fijn om te lezen dat je een fijn consult hebt gehad.

 

Heb je ook nog andere pc gedaan?

Ik heb 5/8 consult bij Verdonck ben ook wel benieuwd wat hij mij gaat aanraden.

 

Er zijn er precies niet veel die sebbin hebben, ik stond er nochtans voor open. Laat je weten wat het wordt?

 

Hier weet nog niemand van de familie het denk ook dat ze het niet zouden begrijpen maar wel men keuze respecteren.

 

Groetjes 

Karen

Hoi,

 

Ik ben alleen naar verdonck geweest , las er zoveel goed van en had er echt ook een goed gevoel bij. Heel vriendelijke man ook :)

 

Mijn besluit voor implantaten staat nog altijd niet vast.

Ik heb tot 2 weken voor de operatie tijd om te beslissen.

Dus ga nog wat wachten en lezen hier op de forums over de meninge van de mense over beide :P

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JW22:

Inderdaad.. ik vond ook niet veel meiden die sebbin hebben.. maar ik heb deze wel genomen, niet omdat ze het goedkoopst zijn, maar omdat zowel ik en mijn man ons hierbij het beste voelden.. gek hè :) en ik moet zeggen dat ik super super super tevreden ben! Ze zijn echt super natuurlijk! 

 

Dus hier een positieve ervaring met Sebbin! (280cc trouwens) 

 

groetjes 

Hoi ,

 

Dankje voor je reactie !! Helpt zeker om tot de uiteindelijke beslissing te komen als ik wat resultaten zie ;p  

Ben net naar je foto's gaan kijken , ziet er heel mooi uit :)

En ga er zeker nog over nadenken, welke ik ga pakken :D

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Debsje:

Hoi ,

 

Dankje voor je reactie !! Helpt zeker om tot de uiteindelijke beslissing te komen als ik wat resultaten zie ;p  

Ben net naar je foto's gaan kijken , ziet er heel mooi uit :)

En ga er zeker nog over nadenken, welke ik ga pakken :D

 

Groetjes

 Top :) als je iets moet weten.. dan vraag je maar raak hè! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei JW22:

Inderdaad.. ik vond ook niet veel meiden die sebbin hebben.. maar ik heb deze wel genomen, niet omdat ze het goedkoopst zijn, maar omdat zowel ik en mijn man ons hierbij het beste voelden.. gek hè :) en ik moet zeggen dat ik super super super tevreden ben! Ze zijn echt super natuurlijk! 

 

Dus hier een positieve ervaring met Sebbin! (280cc trouwens) 

 

groetjes 

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt :).

Je moet nemen waar jij je het beste voelt en zijn dat de minst dure is dat mooi meegenomen toch?

Welke cup kom je dan nu uit?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Karen1989:

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt :).

Je moet nemen waar jij je het beste voelt en zijn dat de minst dure is dat mooi meegenomen toch?

Welke cup kom je dan nu uit?

 

Groetjes

Inderdaad :) Uhm met de 280 cc kom ik nu uit op een D.. had een bikini van toen ik zwanger was een C en deze past echt niet meer :D het oogt wel gewoon een C denk ik hoor :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik wordt ook 1 september door Verdonck geopereerd. Ik heb gekozen voor Motiva 375 cc. Ben 1.80 en 65 kilo. Nu een kleine 75b. Vind het wel spannend omdat ik denk dat ze vrij groot zullen zijn. Maar iedereen zegt dat met mijn lengte het prima kan. 

Ben op 3 consults geweest en alle 3 kwam ik uit op 375cc. 

 

Weet jij ook nog niet op welke locatie de operatie is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lynda:

Hoi! Ik wordt ook 1 september door Verdonck geopereerd. Ik heb gekozen voor Motiva 375 cc. Ben 1.80 en 65 kilo. Nu een kleine 75b. Vind het wel spannend omdat ik denk dat ze vrij groot zullen zijn. Maar iedereen zegt dat met mijn lengte het prima kan. 

Ben op 3 consults geweest en alle 3 kwam ik uit op 375cc. 

 

Weet jij ook nog niet op welke locatie de operatie is?

Hoi,

 

Nee ik weet idd nog niet waar het zal zijn. Hoop niet te ver weg en dat ik niet te laat moet gaan ! De maat zal wel mooi zijn hoor ! Als je met het passen u goed voelde , zal je wel geen spijt hebben :D

Ik zie dat je voor de motiva gaat, ga er toch ook voor kiezen 

Pfff nu aftellen !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2017 om 13:36 zei Debsje:

Hoi,

 

Nee ik weet idd nog niet waar het zal zijn. Hoop niet te ver weg en dat ik niet te laat moet gaan ! De maat zal wel mooi zijn hoor ! Als je met het passen u goed voelde , zal je wel geen spijt hebben :D

Ik zie dat je voor de motiva gaat, ga er toch ook voor kiezen 

Pfff nu aftellen !!! 

Ik had begrepen dat ze in september alleen in Lichtaart opereren maar wellicht wijzigt dat nog en komen er nog andere locaties bij...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

Ik had begrepen dat ze in september alleen in Lichtaart opereren maar wellicht wijzigt dat nog en komen er nog andere locaties bij...? 

 

Hoi ,

 

Ik ben zelf van Antwerpen dus voor mij zou het goed uitkomen, maar had percies ook begrepen dat het ook op andere locaties kon zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.