Ga naar inhoud

sterre : 14 december 2010 : Dr. Meesters : Sittard


Aanbevolen berichten

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Sterre,

Gefeliciteerd!!!! :64: Jammer van het overgeven, maar gelukkig is dat nu weer over, wel goed dat je weinig pijn hebt! Hopen dat het zo blijft, maar inderdaad goed je pijnstillers nemen en het zal wel meevallen! Mooi hoor 310cc, zal vast heel mooi worden, leuk ook te lezen dat je er al heel tevreden over bent! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sterre...

gefeliciteerd met je tweeling... :1big_boobs: ..Wat erg vervelend dat je zo enorm misselijk was ..gelukkig is dat nu over ..i hoop dat je een voorspeodig herstel zult hebben ..wel fijn hoor zo voor de kerstdagen je nieuwe boobs..laat je lekker verwennen de komende tijd ....

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Daar zijn ze dan eindelijk, je hebt er wat langer op moeten wachten maar het resultaat mag er zijn!!!!

Gefeliciteerd hoor!!! :1bouncingboobs::136::43:

Fijn dat je weinig pijn hebt, dat van die ribbenkast herken ik wel, daar had ik ook wat last, kan me na die eerste nacht nog herinneren dat ik dacht: lijkt wel of ie op mn ribben heeft gestaan ipv me borsten gegeven. Gelukkig trok dat heel snel weg, ik hoop bij jou ook.

Ik wens je een spoedig herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super mooi Sterre,

Zijn jou boobies ook zo hard? :)

Thanx MissD!

Heb net ff gevoeld, hihi, dat had ik nog niet gedaan,maar ze zijn inderdaad hard,

zal nog wel ff duren voordat dat zachter word, maar heb er niet veel last van jij wel dan MissD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik maakte me al zorgen dat er wat was :)

Maar vandaag voelen ze al wat soepeler..

Ik heb totaal geen last alleen recht op staan lukt niet vanwege de hechtingen..

Ze komen nu wel meer naar voren bij mij dat zal bij jou straks ook zo zijn want in het begin was bij mij het middenstuk erg opgezwollen en dat word langzamer wat minder en dan begin je de rondingen te zien is echt mooi..

succes er mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Daar zijn ze dan eindelijk, je hebt er wat langer op moeten wachten maar het resultaat mag er zijn!!!!

Gefeliciteerd hoor!!! :1bouncingboobs::136::43:

Fijn dat je weinig pijn hebt, dat van die ribbenkast herken ik wel, daar had ik ook wat last, kan me na die eerste nacht nog herinneren dat ik dacht: lijkt wel of ie op mn ribben heeft gestaan ipv me borsten gegeven. Gelukkig trok dat heel snel weg, ik hoop bij jou ook.

Ik wens je een spoedig herstel!!!

Hey daffy,

jahoor, de pijn is al enigzins vertrokken, ga de paracetamol afbouwen vind het wel goed zo!

enja , ik denk dat mijn ribben pijn hebben gedaan ,omdat ze eerst pasprothese hebben gepast??derin, deruit, haha

heb ook ff gespiekt bij jouw pics, ze worden steeds mooier Daffy,WAUW!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen!

ik heb een vraag, en hoop dat iemand daar antwoord op weet.

op 1 hechtpleister zie ik een beetje bloed zitten,mag je dat tussendoor verschonen, of is het beter om het te laten zitten?

a.s.vrijdag ga ik voor de hechtingen, en ben bang als het zolang zit dat ze het er niet meer afkrijgen.

Ik heb wel van die pleisters meegekregen maar ben vergeten of het nou wel of niet mag,

anders ga ik morgen ff bellen... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sterre

ik kan je daar helaas nog geen antwoord op geven ik ben zelf nog niet zo ver ..maar er zullen vast wel dames zijn die daar wel antwoord op weten ...hoe is het herstel heb je niet te veel pijn ?..ik heb je fotos bekeken maar die zijn echt heel mooi geworden zeg ..wat zul jij blij zijn ...ik hoop dat je vandaag nog een antwoord krijg anders bel je morgen toch gewoon naar de kliniek ..

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen!

ik heb een vraag, en hoop dat iemand daar antwoord op weet.

op 1 hechtpleister zie ik een beetje bloed zitten,mag je dat tussendoor verschonen, of is het beter om het te laten zitten?

a.s.vrijdag ga ik voor de hechtingen, en ben bang als het zolang zit dat ze het er niet meer afkrijgen.

Ik heb wel van die pleisters meegekregen maar ben vergeten of het nou wel of niet mag,

anders ga ik morgen ff bellen... :blush:

Ja dat mag! Het hoeft niet maar als ze vies zijn kun je de pleister gewoon vervangen! Ik heb toen om de 2 dagen een nieuwe pleister erop gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat mag! Het hoeft niet maar als ze vies zijn kun je de pleister gewoon vervangen! Ik heb toen om de 2 dagen een nieuwe pleister erop gedaan.

thanx Nicole voor je snelle reactie!

heb ze net verwisseld, ik dacht dat ik dan iets van hechtingen zou zien, maar er zitten volgens mij nog iets op van hechtpleisters?!

had jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx Nicole voor je snelle reactie!

heb ze net verwisseld, ik dacht dat ik dan iets van hechtingen zou zien, maar er zitten volgens mij nog iets op van hechtpleisters?!

had jij dat ook?

Bij mij zat er op de littekens ook nog een soort van witte pleisterreepjes , en dan de waterdichte erover. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zat er op de littekens ook nog een soort van witte pleisterreepjes , en dan de waterdichte erover. :6:

Ja, het lijkt inderdaad op pleisterreepjes, maar de pleisters die erover heen zaten waren niet waterdicht,

en die ik nu verwisseld heb zijn weer andere, lijkt me meer waterdicht, maar hou de dames wel droog :141:

ben wel benieuwd a.s.vrijdag als de hechtingen eruit gaan, mijn rechterkant trekt nog het meest van begin af aan al.

als ik ga verzitten of verliggen dan is die echt wel voelbaar ( het litteken ) denk dat die te strak is dichtgenaaid :blush:

heeft er iemand meer hier ook last van?

buiten dat gaat het prima, het voelt wel hard aan, heb enigzins gevoel in mijn tepels en de rest van mijn borsten,

en de enige x dat ze nog stijfjes aanvoelen is smorgens bij het opstaan, dan voel je toch wel dat je er gewicht aan heb hangen,

dit vind ik trouwens ook als je je bh uitdoet, dan voel je de zwaartekracht, was de eerste x bang om de bh uit te doen, was bang dat ze op mijn tenen zouden vallen :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

ik heb daar ook last van hoor vooral nu de bh band zo strak op de litteken zit voelt echt niet prettig..

Bij mij zie je ook wat bloed maar ik heb geen pleisters mee gekregen..

En dat hardheid had ik ook dat gaat weg na een tijdje,bij mij is het trouwens in de ochtend wat soepeler en in de avond als ik ga slapen wat harder :)

In mijn tepels heb ik al gevoel en mijn borsten ook alleen de onderkant niet helemaal..

In het begin zat het bij mij allemaal strak en aangespannen nu zie ik ook dat mijn borst naar voren is gekomen vooral aan de bovenkant zie je nu echt de rondingen.. Zie jij al veranderingen? :)

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

ik heb daar ook last van hoor vooral nu de bh band zo strak op de litteken zit voelt echt niet prettig..

Bij mij zie je ook wat bloed maar ik heb geen pleisters mee gekregen..

En dat hardheid had ik ook dat gaat weg na een tijdje,bij mij is het trouwens in de ochtend wat soepeler en in de avond als ik ga slapen wat harder :)

In mijn tepels heb ik al gevoel en mijn borsten ook alleen de onderkant niet helemaal..

In het begin zat het bij mij allemaal strak en aangespannen nu zie ik ook dat mijn borst naar voren is gekomen vooral aan de bovenkant zie je nu echt de rondingen.. Zie jij al veranderingen? :)

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, bij mij zijn ze ook aan het veranderen

mijn rechterborst is al verder ingedaald dan mijn linker.

Heb jij ze ook vd spier?

weet niet of ze ook nog verder naar voren komen bij vd spierplaatsing,

denk dat dat alleen bij achter de spier en bij dual plane gebeurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het lijkt inderdaad op pleisterreepjes, maar de pleisters die erover heen zaten waren niet waterdicht,

en die ik nu verwisseld heb zijn weer andere, lijkt me meer waterdicht, maar hou de dames wel droog :141:

ben wel benieuwd a.s.vrijdag als de hechtingen eruit gaan, mijn rechterkant trekt nog het meest van begin af aan al.

als ik ga verzitten of verliggen dan is die echt wel voelbaar ( het litteken ) denk dat die te strak is dichtgenaaid :blush:

heeft er iemand meer hier ook last van?

buiten dat gaat het prima, het voelt wel hard aan, heb enigzins gevoel in mijn tepels en de rest van mijn borsten,

en de enige x dat ze nog stijfjes aanvoelen is smorgens bij het opstaan, dan voel je toch wel dat je er gewicht aan heb hangen,

dit vind ik trouwens ook als je je bh uitdoet, dan voel je de zwaartekracht, was de eerste x bang om de bh uit te doen, was bang dat ze op mijn tenen zouden vallen :152:

hahahahahaha :154: :154: :154: je beschrijft het gevoel wel grappig ..ik zie het dan ook al helemaal voor me in cartoon vorm ..hahahaha ..helaas kan ik er nogniet mee over meepraten sterre ik moet nog een weekje gedult hebben ..hoe is het allmeaal met de pijn ? kanje een beetje slapen snachts?

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahaha :154: :154: :154: je beschrijft het gevoel wel grappig ..ik zie het dan ook al helemaal voor me in cartoon vorm ..hahahaha ..helaas kan ik er nogniet mee over meepraten sterre ik moet nog een weekje gedult hebben ..hoe is het allmeaal met de pijn ? kanje een beetje slapen snachts?

gr emmy

Hoi emmy,

ik heb geen pijn meer, eigenlijk ook niet gehad meer een beurs gevoel en wat last van mijn ribben m.n.aan de rechterkant,

en aan die rechterkant doen ook de hechtingen het zeerst, een trekkerig gevoel, het word wel elke dag minder, vandaag voel ik me echt goed,

moet opletten dat ik niet teveel ga doen :lol:

en ja een slaapkont ben ik toch al niet,ook omdat ik een man heb die gruwelijk snurkt, die heb ik verbannen naar een andere kamer :130:

anders komt er van mun schaarse nachtuurtjes nix terecht, maar dit komt ook omdat ik een aandoening heb die helaas ook snachts doorwerkt :146:

en het rugslapen gaat eigenlijk steeds beter, na de derde nacht kwam ik er echt gebroken uit en dacht echt dit ga ik geen 14 nachten volhouden, haha,

maar heb er al 7 nachten opzitten en ga vd week ff proberen als de hechtingen eruit zijn of ik een beetje kan zijslapen :141:

maar voor jouw nog een weekje emmy, spannend he!

wat ga je krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.