Ga naar inhoud

sterre : 14 december 2010 : Dr. Meesters : Sittard


Aanbevolen berichten

Dag Dames,

Ook ik heb al veel gelezen hier op het forum, en vond het tijd worden om me eens bekend te maken.

Al jaren loop ik met de gedachten over een bv.maar mezelf telkens wijs maken dat ik mezelf moet accepteren zoals ik ben

drukte dat ook steeds de kop in ( herkenbaar?)maar nu dan eindelijk de stap gezet ( ieks!!)

Van mezelf heb ik een a-TJE en mijn onderwijdte is dan ook nog 87 ,pffff kun je nagaan dat het net 2 platte pannekoeken zijn.

Het enige voordeel is dat ze stevig zijn, en geen afhangers.

Ik heb ook al een gesprek gehad , ben opgemeten en heb protheses gepast met een sportbh.

Waarmee ik uiteindelijk uitkwam op 245cc mm.van mghan voor de spier ( wat ook mijn voorkeur zou zijn )

Zijn er meer dames die ook dit formaat voor de spier hebben gekregen, en die van een a-tje afkwamen,

hoop nml.op een volle c uit te komen ??

hoop dat ik goed plaats,moet nog ff uitzoeken hoe het allemaal werkt,hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi..

Welkom op het forum meis :D

Spannnend he eindelijk die stap hebben gezett!!

Welke kliniek ga je?

Ik heb geen ervaring met voor de spier, zelf heb ik ze achter!

maar ik heb wel eens gelezen dat als je een lage onderwijdte hebt, minder cc's nodig hebt om aan een grotere cup te komen

en met een hoge onderwijdte juist wat meer..

Maar je arts zal dit vast wel weten..

Wanneer gaat het gebeuren??

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18,

Ik ben al aan het aftellen,

het gaat gebeuren op 10 november

bij viasana kliniek door dr.Bauland

Ben overigens 38 jaar en heb 1 kind,sorry was dit vergeten zie ik nu bij

het voorstellen :67:

zou iemand mijn titel kunnen aanpassen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Welkom hier! :D

Fijn dat je al consult achter de rug hebt en al kunt beginnen aftellen! :64: Spannend hé! :104:

Ik heb ook voor de spier, 200cc anatomisch, en ben van A/AA naar C gegaan, maar ik heb maar een onderwijdte van 71. Wat Mii zegt klopt, hoe groter je onderwijdte hoe meer cc je nodig hebt, daarom lijkt 245 cc me in jouw geval wat klein, wil je niet doen twijfelen, maar als jij goed hebt aangegeven wat je wilt bekomen en je pc zegt dat je daarvoor die cc's nodig hebt, zal het wel zo zijn, hij heeft je tenslotte gezien en die cc's vallen ook bij iedereen anders uit, dus is het heel moeilijk vergelijken.

Zal je titel even aanpassen! Nog veel lees- en postplezier hier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Ja, het aantal cc's wat ik heb gepast met een sportbh.was precies de maat voor mij.

Ik zou tot 245cc voor de spier kunnen en tot 400 cc dual plane, ik heb ook 375 gepast maar paste

totaal niet bij mij, ben zelfs nog terug geweest om nog een x te passen en kwam weer op de 245 uit,alhoewel ik ook 300 cc

gepast heb en misstond me ook niet, maar ben bang dat het te opvallend groot word :107:

en heb het ook over de onderwijdte gehad, en tegen mij werd gezegd de pocket die je van jezelf hebt voor de spier zeg maar, en je vult die zo komt het er ook uit te zien,dacht eerst ook dat als iemand smaller is je dan meer borst zou zien als iemand die breder is, maar het gaat toch om de pocket....alhoewel ik soms toch nog twijfel over de cc's :19: denk dat ik voor de zekerheid nog ff bel of ze ook 320cc in het schap hebben liggen :45:

thanx voor het aanpassen van mijn topic titel!

liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Houd er wel rekening mee dat het toch wel wat vertekent zo'n passessie, het valt meestal wel wat kleiner uit achteraf als het in je lichaam zit. Grootte went ook snel, zul je vast al meer gelezen hebben hier, en zelfs 300 cc zal echt niet overdreven groot uitpakken als je 87 onderwijdte hebt. Maar ik begreep dat je dan niet meer voor de spier kunt krijgen en zo wil je het graag toch? Niet makkelijk allemaal hé, maar je pc heeft je ook gezien en weet ook het beste wat bij jou persoonlijk mogelijk is, komt vast wel goed!

Ja, wat de pocket betreft, de ruimte dus die gecreëerd wordt voor de prothese, die wordt door de pc zelf gemaakt, dus zou toch denk ik ook wat groter kunnen gemaakt worden zolang het binnen de grenzen van je eigen borst blijft, maar misschien is er dan niet meer plaats te maken dan voor die 245 cc. :unsure: Ach, valt ook voor iedereen anders uit, weet je soms wat de breedte van je eigen borst is, en de breedte van de prothesen die je krijgt? Meestal wordt er zo'n 2 cm afgedaan van de breedte van je eigen borst en dat wordt dan de breedte voor de prothese die past binnen jouw borstweefsel. Mijn boobs waren 12 cm breed en dus paste er een prothese in van 10 cm, maar is tijdens de operatie toch gelukt er een van 10,5 breed in te doen, toch een verschil van 175 cc naar 200 cc in mijn geval, en denk dat dat toch ook het verschil heeft gemaakt van een B of C cup te bekomen bij mij, en ben toch wel heel blij ermee nu.

Mocht die 320 cc passen in jouw geval, ik zou er toch voor kiezen dan hoor! :4:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sterre,

Spannend allemaal he?

Ik word op dezelfde datum als jij geopereerd dus ik ga je topic volgen!!

Pffff ondanks dat het nog maar een maandje wachten is lijkt het wel alsof de dagen voorbij kruipen. Vooral nu ik op dit forum zit...iedereen mag al of is al geweest haha. Ik had eigenlijk 1 september al een afspraak maar heb die toen verzet omdat ik het te warm vond buiten en omdat er nog zoveel leuke feestjes en festivals waren overal. Heb ik nu natuurlijk spijt van haha.

Veel plezier met aftellen!!!!

Gr Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ eefje,

mijn pc heeft toen niet echt advies gegeven,omdat ik zelf er echt van overtuigd was van die 245cc,

en er ook echt vanuit ga dat wat je past er ook zo uit komt zien ,of ben ik nou zo naief :wacko:

maar ik heb mijn maten destijds nog opgevraagd en de maattabel opgezocht van mc ghan en klopt dat er voor de spier maar 245cc inkan. hier heb je ze: hoogte links 11 en rechts 10.5

breedte links 17 en rechts 17.5

krijg dan de 245 MM van mc ghan

wil ik meer dan word het dual plane, weet niet of ik dit wel wil, ook omdat het herstel dan langer is

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ eefje,

mijn pc heeft toen niet echt advies gegeven,omdat ik zelf er echt van overtuigd was van die 245cc,

en er ook echt vanuit ga dat wat je past er ook zo uit komt zien ,of ben ik nou zo naief :wacko:

maar ik heb mijn maten destijds nog opgevraagd en de maattabel opgezocht van mc ghan en klopt dat er voor de spier maar 245cc inkan. hier heb je ze: hoogte links 11 en rechts 10.5

breedte links 17 en rechts 17.5

krijg dan de 245 MM van mc ghan

wil ik meer dan word het dual plane, weet niet of ik dit wel wil, ook omdat het herstel dan langer is

liefs :116:

Hey Sterre,

Ik heb zelf geen passessie gehad, een pasprothese in de cc's die ik kon krijgen was er niet, maar heb toch al dikwijls gelezen dat het kleiner uitvalt in het echt, is ook maar een indicatie, en wordt bovenop je eigen borst geplaatst wat toch niet hetzelfde is als in je borst.

De maten die je hier opgeeft zijn me niet helemaal duidelijk. Zijn dat de maten van je borsten? Zoja, die breedte van 17 en 17,5, dan zou je dus plaats hebben voor een prothese van +-15 cm breed in theorie. Neem aan dat je de McGhan 410 bedoelt, daarvan is de MM 245cc 11,5 breed. Dus zou je eigenlijk meer kunnen hebben denk ik. Maar ben natuurlijk geen pc!:blush:

Je schrijft dat je zelf overtuigd was van die 245 cc en dat je pc je daarover geen ander advies heeft gegeven, was je daarvan overtuigd door je passessie? Sorry voor m'n vele vragen misschien, maar wil je toch nog eens goed laten nadenken over die cc's, zou zonde zijn moest het je achteraf tegenvallen. Als je nog te veel twijfelt misschien toch nog maar eens langs gaan om alles te bespreken, kan nooit kwaad.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dus toch, maar als je borsten min. 17 cm breed zijn past er dan echt niet meer in dan die 245 MM, die is maar 11,5 breed, lijkt me nogal een verschil? :unsure: De hoogt lijkt wel te kloppen, je hebt zelf 11 en 10,5 en die prothese is 10,6. Vraag me alleen af of een andere prothese niet beter zou passen in jouw geval. Bijvoorbeeld de LM-serie van McGhan 410, die is breder dan ze hoog is. Mja, ik ben natuurlijk ook maar een leek, veel succes toch nog met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ eefje,

hihi, we hebben tegelijkertijd een berichtje geplaatst!

maar heb geen advies gekregen van hem, hij zei alleen dat voor de spier tot 245cc kon, en dat het verder dual plane word en dan kan er tot 400 cc in.Ik zelf was ervan overtuigd dat het 245cc zou worden, omdat ie het beste bij me past.

Verder zei hij alleen dat ik er goed over na moest denken omdat er ook dames zijn die na de bv op controle komen die zeggen dat er best n og wel wat meer in had gemogen, met andere woorden, ben zeker van je zaak.

Daarom ben ik nog een tweede x teruggegaan om te passen , bij een assistente van hem die er de eerste x ook bij was,en zei zij ook de eertse x was je zo zeker van je zaak, ja, zei ik, maar nu dus niet meer, vandaar dat ik nog een xtje kom passen,

en weer kom ik op 245 uit, zei vertelde me ook dat word een mooie volle c!

maar het blijft twijfelen wat te doen,de een heeft meer cc nodig om tot een mooi resultaat te komen en de ander minder cc's

heb ondertussen op natrelle gekeken en volgens mij heb ik inderdaad meer keuze vd spier?!

dankzij jou Eefje, :38: jij wees me erop, volgens mij kijkt de pc alleen maar naar de hoogte vd borst wat erin past,hoop wel dat als ik nog een andere keuze daarin heb, dat de tepels niet naar het plafond wijzen :67:

denk dat ik vd week maar is ga bellen!!

liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sterre,

Als ik jou was zou ik inderdaad ook voor meer cc gaan..

245 cc lijkt wat weinig als je onderwijdte 87 hebt..

Maar je moet het natuurlijk zelf weten ! :)

Ik heb onderwijdte 76 en ik ben met 450 cc op een 75E uitgekomen!

Achteraf had het nog wel iets groter gemogen..

Dus denk er goed overna!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het blijft twijfelen wat te doen,de een heeft meer cc nodig om tot een mooi resultaat te komen en de ander minder cc's

heb ondertussen op natrelle gekeken en volgens mij heb ik inderdaad meer keuze vd spier?!

dankzij jou Eefje, :38: jij wees me erop, volgens mij kijkt de pc alleen maar naar de hoogte vd borst wat erin past,hoop wel dat als ik nog een andere keuze daarin heb, dat de tepels niet naar het plafond wijzen :67:

denk dat ik vd week maar is ga bellen!!

liefs, :116:

Nou, denk als je de hoogte aanhoud dat je tepels niet naar het plafond zullen wijzen hoor, hihi, maar met een iets breder prothese zal je borst waarschijnlijk wel meer opgevuld worden. Ben benieuwd wat je pc er over denkt! :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dinsdag over een week ga ik nog een xtje passen, maar denk wel dat ik bij de 245cc blijf

ikzelf houd niet van grote borsten, wil gewoon dat het "bijgevuld" word dat het een beetje een is met de rest van me lijf.

had gisteren nog mijn maat opgemeten , onderwijdte is 86 en bovenwijdte is 100cm...dus een grote A kleine B :lol: en hoop met die 245cc op een volle c uit te komen..... :125: ....het duurt nog 3 en een halve week en ben nu al zenuwachtig :blush:

ben nu al aan het "oefenen" om op mijn rug te slapen,pfffffffffffff

fijn weekend allemaal :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog 26 dagen en dan mogen we!!!!! Ik kan ook echt niet wachten hoor!!! Hoe laat ben je aan de beurt? Ik moet er om 11 uur zijn, denk dat ik dan rond 12 geopereerd word.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet jij al voor hoeveel cc je gaat?

Zoveel mogelijk cc. :1big_boobs: Ik heb nu een lege B, maar voor mn zwangerschappen had ik een volle D en tijdens mn zwangerschappen en borstvoedingsperiode een F. Ik wil ze dus weer flink op laten vullen en wil MINIMAAL op die D uitkomen, maar groter mag ook.(liever zelfs) Ik ben benieuwd wat de pc daarvan vindt, ik ben nl vrij tenger (1,70 en 55 kilo) maar ja, ik ben het nou eenmaal gewend om grote borsten te hebben. Mijn ene zusje is helemaal goed bedeeld, die weegt iets meer dan ik maar heeft van zichzelf een F, heeft er ook wel af en toe last van hoor, maar het staat haar wel mooi vind ik. Mijn andere zusje heeft pech, die heeft echt bijna niks maar weegt wel een heel stuk meer dan ik. na haar zwangerschap vorig jaar is het nog gaan hangen ook. Zij gaat het ook laten doen als ze dalijk een 2e kindje heeft...

Gek eigenlijk hoe dit soort dingen bij 3 zussen zo kan verschillen.

Maar ja, die cc's zeggen niet zoveel he? De 1 heeft maar 200 nodig om aan een C te komen, de ander 350 bijv. En dan maakt het ok nog eens uit of ie voor of achter de spier geplaatst wordt. Ik heb een extra consult bij een andere kliniek aangevraagd. Ik ga daar puur heen uit nieuwsgierigheid hoor, wil graag alvast weten wat de arts aanraadt aan cc's en of ie het beste boven of onder de spier kan. Bij mijn pc krijg ik dat pas een uur voor de operatie te horen, die doet niet aan passessies tijdens het consult dus dat is wel jammer.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sterre!

Ben benieuwd hoeveel cc's je uiteindelijk kiest. Ik heb zelf 81cm omtrek en een A-cup. Ik wil op een C uitkomen en mijn pc heeft 360cc en 400cc aangegeven. Dat is echt een verschil met het advies voor jou! Ik ben zelf een beetje bang dat het juist te groot uitpakt, maar het zag er goed uit bij het passessie, dus ik ga er niet verder over zeuren. :P Ik raad je aan bij het passen wat foto's (met kleding ook) te maken. Dan kun je thuis ook rustig kijken! :38:

Succes met het kiezen! :48:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan morgen komen passen!!

manlief kan a.s. dinsdag niet en kan morgen dus wel ff mee,

ben benieuwd wat ie me gaat adviseren,het dual plane gebeuren schrikt me toch wel af m.n. omdat ik een aandoening heb waarbij mijn spieren ook aangetast zijn zeg maar( zijn stug en stram en snel moe)en ben beetje bang dat het herstel dan nog langer duurt :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.