Ga naar inhoud

sterre : 14 december 2010 : Dr. Meesters : Sittard


Aanbevolen berichten

Ja dual plane schrikt mij ook af, het lijkt op zich de ideale methode en als je erover leest dan lijkt het ook of de napijn minder is dan bij achter de spier, maar ik heb hier al veel te vaak gehoord dat het een drama is en dat het echt heel veel pijn doet.

Mijn pc doet zelden dual plane (kan eigenlijk niemand vinden die op deze manier door hem is geopereerd) dus ik denk niet dat ie dat bij mij gaat aanraden....het zal bij mij wel achter de spier worden (al hoop ik voor)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Daffy,

jij bent er ook vroeg bij zeg,6 uur in de morgen!! :100:

vind je het zelf niet erg spannend dat je pas op de ok dag pas weet wat je krijgt en hoe ze geplaatst gaan worden?

en hoe zit het met je zenuwen, vind het nu al spannend en dan moeten we nog 2 1/2 week wachten :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff ja mijn jongste heeft de vervelende gewoonte om al om 5 uur wakker te worden, midden in de nacht dus voor mn gevoel en dan is het ook nog eens nog lang niet licht buiten.......ach, hij is wel leif gelukkig haha.

Jaaaaa ik ben echt al zenuwachtig hoor, nou dat is misschien niet het goede woord maar ik merk wel dat ik aan niks anders meer kan denken en onwijze vreetbuien heb. Ik tel ook echt af, vertel iedereen elke dag hoeveel dagen ik nog moet wachten (alsof ze dat niet weten haha) en elk gesprek komt op 1 of andere manier toch uit op de operatie. beetje obsessief haha. Ik verontschuldig me ook telkens tegenover iedereen hoor, maar ze vinden het helemaal niet erg, ze zeggen zelf dat het logisch is dat ik er zo mee bezig ben omdat het geen nieuwe spijkerbroek is die je even aanschaft....dus ik ben blij dat ze me begrijpen haha.

Ik vind het niet zo erg dat ik nu nog niks weet, wat heb ik er eigenlijk aan om te weten hoeveel cc ik krijg. Ik weet toch niet hoe het eruit komt te zien als ze er eenmaal inzitten, dat weet je pas als het gebeurd is. Tuurlijk ben ik wel nieuwsgierig hoor, heb daarom de 29e een consult gepland bij een kliniek hier in de straat, gewoon om te horen hoeveel cc zij daar denken, dan heb ik vast een idee.

Wel vind ik het vervelend dat ik niet weet hoe ze geplaatst gaan worden, wil ze nl graag voor de spier maar de kans is heel klein want ik heb gewoon niet genoeg weefsel meer helaas....dus eigenlijk weet ik het dan natuurlijk wel, ze worden er gewoon onder geplaatst, dat is wat deze pc trouwens bij bijna iedereen doet.

Nog 19 dagen, nog 19 dagen, nog 19 dagen, joehoeeeee!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ben vanmiddag weer passen en kom toch weer op die 245cc uit!

heb nu een a/b85 en ga hiermee 1 1/2 cupmaat omhoog , dus een mooi c'ke

en voor de spier, mocht ik nu nog twijfelen kan ik altijd weer komen passen :125:

wat een geduld hebben ze daar met me en de pc al helemaal :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Ik denk nog steeds dat dit te weinig cc's is voor je!

Maar goed, als jij voor de 2e keer terug bent geweest en je komt er weer bij uit

dan zal het wel goed zijn toch... :D

Nu is het aftellen geblazen....

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii,

lief dat je zo met me meedenkt, maar ik ben nu al 3x wezen passen,en kom steeds op die 245 uit,

deze pas ik daar ook met een sportbh d 85, en zit perfect, heb ook 300 cc gepast, misstaat me ook niet,maar kan niet op de spier , en op de spier vin ik zelf het mooist!en 375 cc is veels te veel voor mij, hou zelf niet van grote borsten, maar gewoon wat bij me past, niet te groot dus :36:

kun jij ondertussen alles weer mii?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog een vraag, hoop dat jullie me kunnen helpen :rolleyes:

als je voor de spier je prothese krijgt komen ze dan nog naar voren, of zit het zoals het zit

( behalve dat ze dan nog indalen )lees vaak dat ze met dual plane en achter de spier langer duurt voor het op zijn plek zit, maar hoe zit dat dan met voor de spier? :blush:

hoop dat iemand dit kan beantwoorden......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door het indalen is bij mij de vorm mooier geworden, eerst stonden ze nogal strak, als ik m'n foto's bekijk vind ik ze wel iets naar voren gekomen, maar de maat die ik had 7 d po heb ik eigenlijk nu nog steeds. Hoop dat dat je vraag voldoende beantwoord, anders vraag je maar hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je Eef voor de uitleg!

nog ff dit......

kreeg net een telefoontje uit Mill

of ik z.s.m. een afspraak wil maken met de anestesie,pffff :mad:

ze willen nog een x een gesprek en evt.onderzoek doen,ben nml. niet helemaal gezond, en ze hebben contact

opgenomen met mijn behandelend arts (Dacht dat dit al gebeurt was, niet dus :146: )

dus heb nu alsnog kans dat ik naar een ziekenhuis moet, in een kliniek mogen ze alleen gezonde mensen behandelen.

dus weet nu ff niet of het 10 nov. doorgaat :139:

ze snapte wel dat ik hier nu niet op zat te wachten... :27:

Link naar reactie
Delen op andere sites

a.s.donderdag om 13.00uur kan ik terecht, en als het alsnog een ziekenhuisopname word

kan ik denk ik niet zo snel terecht, wat voor mij inhoud dat het feestje niet doorgaat :102:

ik heb de hele maand vrij omdat ik dan geen werk heb, dat is elk jaar zo,op mijn werl weten ze van nix en dat wou ik graag houden zo, dus kwam voor mij perfect uit de maand november...en ja, wat is er dan met mij, best wel heftig maar er valt mee te leven, ga maar ff googlen dames, het heet acromegalie..

ga me haasten,nu

moet gaan werken ( half dagje)

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, dat is heftig!!!!!

Ik vind t echt heel kut voor je dat t nu (voorlopig) niet door kan gaan, en dat t nu ook een probleem met je werk gaat worden.

Ik hoop op een klein wondertje voor je zodat je misschien toch nog snel aan de beurt bent.

Had je dit niet voorzien? Heeft niemand je daar wat over gezegd van te voren?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het heel fijn dat jullie zo met me meeleven,

allereerst ff wat uitleggen,

op mijn allereerste gesprek begin september heb ik verteld over mijn acromegalie,

de pc is toen met mijn recente bloeduitslagen ( die had ik meegenomen )naar de anestehist gegaan, en die vond het verder geen probleem, de anestehist zei toen wel voor je definitief groen licht krijgt voor de o.k.stuur ik ook een fax naar jouw behandelend arts voor toestemming.....en na dikke twee weken belde de kliniek voor de operatiedatum, dus dacht daarmee dat ik groen licht had gekregen, anders plan je toch geen datum??nou, ik keiblij :rolleyes: en in afwachting de weekjes aftellen, nu ben ik 5 weken verder en 2 weken verwijderd van de datum krijgen we dit, of ik ff met spoed naar Mill wil komen, hadden ze dat van te voren niet kunnen bedenken :85: schijnt dat de anestehsieafdeling nu pas??contact heeft gehad met mijn behandelend arts.

wat een stretch zeg :wacko::wacko::wacko::wacko:

nouja, hoop maar op het beste voor morgen, en snap wel dat ze het beste met me voorhebben, maar toch....

misschien valt het wel mee, en maak ik me meer zorgen dan nodig is :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het echt, ik ga iig voor je duimen dat je alsnog groen licht krijgt!!!!

We hebben toch een speciale band he omdat we tegelijk geopereerd zouden worden!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Daffy, maar helaas is de band verbroken :102:

mijn behandelend arts uit tilburg heeft overleg gehad met erasmus rotterdam,

en daar vonden ze me niet stabiel genoeg, dus durft viasana kliniek geen risico te nemen...

snap het wel, maar toch

heb misschien nog kans om geopereerd te worden in het ziekenhuis door dr.bauland in nijmegen

daar opereert ie ook nml.

in de loop van volgende week hoor ik daar iets meer van.

de secretaresse van dr.bauland had al meteen na het gesprek wat ik met de anesthesist gehad heb gebeld met het canesius ziekenhuis in nijmegen, daar wiste ze het zometeen ook niet :mad:

daarom is nu afgesproken dat eerst dr.bauland contact opneemt met de anesthesist van nijmegen en dat ik daar in de loop van volgende week iets van hoor..ik zou in principe ook meteen naar nijmegen kunnen voor de intake, maar zoals de secretaresse zei,het kan ook een tweede teleurstelling worden als ik daar weer te horen krijg dat het niet doorgaat,vandaar dat dr.bauland eerst zelf gaat overleggen wat te doen, dus......

en dan is het voor mij nog de vraag of ik dan ook binnen een paar weken geholpen kan worden,heb alleen de maand nov.vrij

en kan er misschien nog een paar weekjes "bijlullen"..lukt dat n iet in de maand nov.dan word het een jaartje wachten

:139: :139:

maar voor jouw komt het nu wel steeds dichterbij Daffy,\ik blijf je zoiezo volgen hoe het je allemaal vergaat!

Ben je nog wezen passen in de kliniek bij je "om de hoek"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat vind ik dat nou rot voor je zeg, echt!!!!!! :23:

Dan ga ik vanaf vandaag elke dag voor je duimen dat je zsm wat hoort van dr Bauland en dat zij het je net zo veel gunnen als ik, dus dat er iig echt zsm achteraan wordt gegaan. Bah wat een teleurstelling, maar het gaat hier natuurlijk wel om je welzijn dus dan is het wel goed dat ze voorzichtig zijn en alle gevaren uitsluiten voordat je je nieuwe boobies krijgt. Ik hoop echt dat het nog mogelijk mag zijn in november! En in het slechtste geval gaan we gewoon aftellen naar volgend jaar......

Ik heb morgen mn intake hier in de kliniek. Heb een sportbh gekocht en mn witte tshirtje al klaar gelegd. Ben benieuwd wat hij er allemaal over zegt.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx Daffy, voor je medeleven en steun!

doet me toch goed, dringt nu steeds meer tot me door dat het 10 nov.echt niet doorgaat :102::81::77::74: dit is zo'n beetje hoe ik me nu voel..

Maar ben wel benieuwd wat je morgen te horen krijgt..... ;)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sterre,

wat jammer nou, om te lezen dat je minder goed nieuws hebt gekregen. Vind het echt niet leuk voor je. Je leeft je nu uit naar je nieuwe borsten, en nu is er een kans dat het niet gaat gebeuren. Besef wel dat het om je gezondheid gaat, en hoe moeilijk het ook is, het echt niet zomaar is! Het is wel de bedoeling dat je goed en gezond zo'n operatie ingaat en even gezond je herstel meemaakt. Stel je voor dat er iets mis gaat? Nee nee, dat is het echt niet waard! De drs doen het echt voor jou!!!! Het ergste dat je nu kan overkomen is dat je je borsten uitstelt. Geloof me, de tijd gaat zoooo snel!

Laten we hopen dat het toch in het ziekenhuis lukt! Maar mocht het niet zo zijn, gebeurt het over een jaartje zeker ;) Ik ga ook heel hard voor je duimen!! Hoop echt dat het allemaal gewoon kan!

Hou ons op de hoogte!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Oei, wat erg voor je dat je operatie niet door kan gaan in de kliniek :( , ga ook echt voor je duimen dat je toch nog in november kan geholpen worden in het ziekenhuis, kan me voorstellen dat het een serieuze teleurstelling voor je is, je kijkt er ook al zo lang naar uit natuurlijk! En een jaar moeten uitstellen is niet niks ook! Maar goed, je gezondheid gaat natuurlijk voor!

Sterkte meis!

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx meiden voor jullie steun!!

hoop dat ik volgende week een positief bericht krijg, zodra ik het weet laat ik het jullie weten.

a.s.zondag ga ik lekker een dagje skieen, even geen boobiedag voor mij :141:

liefs aan jullie allen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.