Ga naar inhoud

sterre : 14 december 2010 : Dr. Meesters : Sittard


Aanbevolen berichten

@mii,

nee , inderdaad een jaar uitstellen zit ik ook niet op te wachten, dus hoop op een positief bericht volgende week!

ik heb gisteren de brief van mijn endocrinoloog op gevraagd, en ze is niet positief over mij, in die zin ze zegt dat ik niet stabiel ben wat betreft mijn igf-1 waarde, zegt je nix tuurlijk, geeft nix mij ook niet, maar is wel een belangrijke waarde, maar als ik terug kijk ,ik ben al vanaf 2005 onder behandeling en die waarde schommelt al jaren, dus vraag me af of ik ooit stabiel zal worden, het gaat er me nu om dat ik me goed voel met de nieuwe medicijnen, heb daarom ook mijn bloeduitslagen meegenomen naar de eerste intake, en die zagen er goed uit!was geen probleem, maar omdat mijn arts nu dwarslicht, gaat het niet door!

opereren aan een hypofysetumor(goedaardig overigens)heeft een fifty-fifty kans dat je vd acromegalie geneest, en die percentage vind ik te wein ig, daarbij kan door die operatie je hypofyse helemaal uitvallen, en daar zit ik niet op te wachten,aangezien de rest vd hypofysehormonen nog prima werken!

alle meiden die ik ken en die toch geopereerd zijn aan de hypofyse, hebben er nix aan gehad, ze zitten allemaal weer aan de medicatie, dus..... :huh:

vraag me af , als ik niu een ongeluk krijg en ik moet met spoed geopereerd worden, laten ze me dan ook liggen? :124:

ken zelfs iemand die met acromegalie een maagverkleing en een buikwandcorrectie gehad heeft :141:

denk dat ik maandag is ga bellen met mijn arts,vragen wat haar probleem is :124:

maar hoe gaat het met jouw Mii, kun je verder al weer alles, en gaat het goed op je werk, nergens last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het enige wat je nu kan doen is zoveel mogelijk informatie verzamelen en je zo goed mogelijk inlezen en dan alles aan je arts voorleggen. Met voorbeelden komen van vrouwen (en mannen) bij wie het ook goed is gegaan en idd vragen hoe het zou gaan als je ineens met spoed geopereerd moet worden na een ongeluk ofzo.

Ik ben benieuwd hoe ze reageert!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Goed idee om eens te bellen naar je behandelende arts, lijkt me ook wel dat het toch mogelijk moet zijn om een operatie te ondergaan als je voor die ziekte behandeld wordt. Zijn toch wel meer meiden die een of andere ziekte hebben en daarvoor medicijnen moeten nemen die een bv ondergaan. Ik ook oa. als je al jaren behandeld wordt en je voelt je goed en je bloeduitslagen waren niet direct een probleem voor de anesthesist in het begin, dus ik ga echt voor je duimen dat het toch in november kan doorgaan!:35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi zegt mij inderdaad niet zo heel erg veel...

Maar ik vind het ook een beetje apart, want net wat je zegt, wat nou als er iets gebeurd en je moet daarvoor

geopereerd worden??? dan moeten ze je ook opereren..

dus ik zou het nog maar eens goed navragen allemaal !!

ik ga echt heel hard voor je duimen hoor!!!!

met mij gaat het super :) nergens meer last van, ook tijdens zware werkzaamheden niet..

dus super tevreden hoor :D

Liefs en een fijnweekend :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Meiden,

kreeg vanmorgen een telefoontje van Viasanakliniek, met de mededeling dat dr.bauland me graag wil zien in nijmegen!!

Hij heeft nog geen contact gehad met de anesthesist daar,maar de secretaresse zei dat het hoogstwaarschijnlijk wel gaat lukken,dus hou me vast aan die strohalm :36: verder zei ze dat het waarschijnlijk tot eind dit jaar al vol zit met de operaties :mad: dus das minder, en toen ik belde naar nijmegen vertelde ze me dat het waarschijnlijk wel feb. kan worden :23:

dan moet ik een heel goed excuus vinden om minimaal 4 weken thuis te kunnen zijn van mijn werk :79: iemand suggesties??

en wil ook nog ff terugbellen of het kostenplaatje niet meer word als wat ik nu eigenlijk zou betalen bij viasana,en ohja de reden dat dr.Bauland dan pas in feb.kan is dat hij maar 1 ochtend in de week daar in het canesiusziekenhius opereert.

Is er nog iemand meer die zich in het ziekenhuis heeft laten opereren, en zou ik dan mogen weten van je wat jij daar hebt betaald, en hoe was de nazorg daar?

loop misschien een beetje op de zaken vooruit,misschien keuren ze me daar ook af, maar ja een slimme meid is op haar (vollere) toekomst voorbereid :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Ik ga mee voor je duimen dat het in Nijmegen mag doorgaan voor je, wel jammer dat het pas in februari zou kunnen, zou gewoon zeggen op je werk dat je een operatie moet ondergaan (zonder te vertellen welke, dat het persoonlijk is of zo), anders krijg je inderdaad niet zomaar 4 weken vrijaf. Heb je zwaar werk? Weet het effe niet meer, niet iedereen neemt nl 4 weken verlof ervoor.

Succes vast voor donderdag!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Ik lees het nu pas, nadat ik al heb gereageerd op je lieve bericht in n eigen topic.

Jeetje, februari...is nog wel een eind weg ja, maar aan de andere kant.....het is zo niuwe jaar hoor na al die feestdagen en dan is het ook zo weer februari!!!

Kan je trouwens niet door een andere pc geopreerd worden? Die wel eerder kan? Of een ander ziekenhuis? Zodat het eerder kan?

Ik ben benieuwd hoor, ik ga iig aan je denken donderdag!!!! Hou ons op de hoogte!!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daffy,

hmmm, vind het wel een goeie eigenlijk, ander ziekenhuis andere pc,weet alleen niet welke :106:

heb me daar totaal niet in verdiept....

iemand suggesties?

wil wel graag een echte tietendokter , en niet iemand die dit af en toe eens tussendoor doet voor de afwisseling zeg maar, ben geen proefkonijntje :P nouja, als ie maar ervaren is....

dusja, heeft er iemand ervaring in het ziekenhuis met een pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daffy,

hihi, zitten we tegelijk te tikken zeg,

enja, ik heb een leuke dag gehad in snowworld, samen met my sister, mijn hubbie en haar vriend,

was een mooie afleiding na die stresvolle week,

thanx voor het vragen,

liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje,

ik heb het er voor over om dan maar een maand geen inkomsten te hebben, klinkt raar maar moet denk ik wat :blush: of ik moet nog een hele goeie smoes verzinnen voor de ziektewet, daarom kwam de maand november me mooi uit, heb al mijn snipperdagen opgespaard en die laat ik in november uitbetalen , omdat ik in de maand november nooit geen werk heb , vandaar dat ik me dan ook wou laten opereren, en hoefde ik op mijn werk nix uit te leggen :70:

lief dat je voor me gaat duimen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Ja kan best begrijpen dat je dat ervoor over zou hebben! :141: En wist dat november je goed uitkwam ivm je werk, sneu dat het nu niet zal lukken, maar misschien inderdaad wel bij een andere pc/kliniek/ziekenhuis?

Ga zeker voor je duimen dat je binnen niet al te lange tijd eindelijk je droomboobs kunt hebben! Is je van harte gegund!:147:

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daffy,

hmmm, vind het wel een goeie eigenlijk, ander ziekenhuis andere pc,weet alleen niet welke :106:

heb me daar totaal niet in verdiept....

iemand suggesties?

wil wel graag een echte tietendokter , en niet iemand die dit af en toe eens tussendoor doet voor de afwisseling zeg maar, ben geen proefkonijntje :P nouja, als ie maar ervaren is....

dusja, heeft er iemand ervaring in het ziekenhuis met een pc?

Nou er is hier iemand, Nicole heet ze en zij laat haar borsten door dr Meesters (een vrouw) in het Orbis ziekenhuis in Sittard vergroten. Je moet anders haar topic maar even doorlezen.

Zij kon ook echt heel snel terecht, binnen 2 weken zelfs!!!

Ze had ergens rond 23 oktober als ik het me goed herinner een consult en daarna mocht ze een sfpraak maken. Die afspraak staat nu 9 nov, dus zelfs 1 dag voor mij.

Sittard is nietr naast de deur voor je maar ik moet ook een aardig eind reizen en ik vind het niet zo erg, wat is nou 1 dagje toch? Altijd betr dan maanden wachten en daarbij blijf je toch een nacht in het ziekenhuis na de operatie!

Nou kijk maar even, misschien kan je Nicole een pb sturen voor de details of alvast googlen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Wat een goed nieuws dat je toch waarschijnlijk geopereerd kan worden in het ziekenhuis

maar tot feb. wachten, balen joh!! :134:

en zeker omdat je dan geen 4 weken vrij kan nemen..

dan inderdaad toch maar op zoek naar een ander ziekenhuis?

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey!!!!!! wat goed, toch iets om naar uit te kijken dan de 10e!!!! :35: :35: :35:

ben heel blij voor je, laten we hopen op goed nieuws die dag en dat je toch nog dezelfde maand geopereerd kan worden!!!!

En ik ben benieuwd wat je arts zegt as. maandag!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo Ik ben nu ook voor je aan 't duimen! Zoals ik al zei ben ik die dag net het ziekenhuis uit!

Ik had inderdaad heel snel een OK datum. Ik had op 27 oktober mijn consult en word de 9de geholpen! Ik krijg 375 cc achter de spier. Zij heeft de voorkeur om de operatie achter de spier te doen omdat hierbij minder complicaties optreden volgens haar. Maar ze gaf bij mij wel aan dat voor de spier ook prima kon bij mij! Dus ze kijkt wat mogelijk is, stuurt je wel maar laat de keuze bij jou! Ben eens benieuwd of je nu meer CC's krijgt dan eerst de bedoeling zou zijn! Hou ons maar op de hoogte:D Dan probeer ik zsm te posten na de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo Ik ben nu ook voor je aan 't duimen! Zoals ik al zei ben ik die dag net het ziekenhuis uit!

Ik had inderdaad heel snel een OK datum. Ik had op 27 oktober mijn consult en word de 9de geholpen! Ik krijg 375 cc achter de spier. Zij heeft de voorkeur om de operatie achter de spier te doen omdat hierbij minder complicaties optreden volgens haar. Maar ze gaf bij mij wel aan dat voor de spier ook prima kon bij mij! Dus ze kijkt wat mogelijk is, stuurt je wel maar laat de keuze bij jou! Ben eens benieuwd of je nu meer CC's krijgt dan eerst de bedoeling zou zijn! Hou ons maar op de hoogte:D Dan probeer ik zsm te posten na de operatie!

@nicole

ben ook benieuwd wat zij me gaat adviseren,

jeetje, volgende week om deze tijd heb jij je nieuwe boobs al :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Succes met je consult bij dr. Meesters de 10de! :101:

Heb je datum weggehaald in je titel, als je verder nieuws hebt passen we je titel zeker nog verder aan! Je geeft dan maar een gilletje mocht het ons ontgaan zijn!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Succes met je consult bij dr. Meesters de 10de! :101:

Heb je datum weggehaald in je titel, als je verder nieuws hebt passen we je titel zeker nog verder aan! Je geeft dan maar een gilletje mocht het ons ontgaan zijn!

Liefs, :53:

Thanx Eefje

voor het aanpassen van mijn titel!

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben net terug van consult in nijmegen.

Heb met dr.Bauland nog alle gegevens doorgenomen en heb voor 22november

een afspraak met de anesthesist, die bepaalt of ik groen licht krijg of niet :blush:

dus tis weer afwachten, het enige voordeel is nu dat ik in het ziekenhuis een goedkoper prijskaartje heb

als in de kliniek :lol:

ben benieuwd naar a.s. maandag , het telefonisch gesprek met mijn endocrinoloog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.