Ga naar inhoud

sterre : 14 december 2010 : Dr. Meesters : Sittard


Aanbevolen berichten

ben vandaag na ruim 5 weken op controle geweest, en hoef pas na 1 jaar weer terug voor controle.

alles zag er goed uit,en dr. meesters zei nog dat als ze er meer had ingedaan, dat het dan net neppers zouden lijken, dus ben er nu heel blij mee dat ze dat niet heeft gedaan!

mag nu ook gewoon weer alles doen, dus we gaan lekker sporten vanaf vandaag( was stiekum al een beetje begonnen :lol: )en ik mag vanaf nu ook gewone bh's aan :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Sterre,

Wat gaat het toch allemaal snel hé! Net nog even gespiekt naar je picjes! Mag je zeker heel trots op zijn, ze zien er inderdaad heel natuurlijk uit! :123:

Geniet van je herwonnen vrijheid! En van het dragen van je nieuwe bh's!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Wat gaat het toch allemaal snel hé! Net nog even gespiekt naar je picjes! Mag je zeker heel trots op zijn, ze zien er inderdaad heel natuurlijk uit! :123:

Geniet van je herwonnen vrijheid! En van het dragen van je nieuwe bh's!!!

Liefs, :53:

Dank je Eefje!

vannacht ook voor het eerst zonder harnas geslapen, dat was echt lekker :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben afgelopen woensdag op controle geweest en alles was goed, mag sindsien ook normale bh's aan.

Maar als ik een hele dag een bh aan heb gehad en ik doe hem savonds uit , heb ik bijna hetzelfde gevoel als toen je voor het eerst de sportbh uit deed, is dit normaal?net of ze eraf willen vallen, een beetje dat zwaartekrachtgevoel :blush:

Of is dit nog ff wennen.....moet het nog meer eigen worden?

heb verder nergens last van, ook niet met een gewone bh dragen, zit hartstikke lekker!

wie herkent dit misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.