Ga naar inhoud

Alyssa : 17 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik neem dus elke avond om 11 uur laatste in en dan pas om 7 uur 's ochtends weer. Dat is echt heel goed te doen! Heb nooit 's nachts wat ingenomen.

 

Verder gaat het steeds beter, kan opeens ook veel dingen zelf zoals opstaan, drinken pakken, broek dichtmaken, aankleden grotendeels.. Ben nu wel bang dat ik opeens terugval, ben benieuwd naar morgenochtend. Succes dames met de nacht!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste Reactie

Nouuu mijn voornemen heb ik helaas gefaald, ik sliep van 12 tot 2 en daarna was de pret over :( ik lag wel bijna plat (alsnog schuin op een paar kussens), dus protheses hingen bijna in mijn nek en ik voelde me kut en opstaan pffff na 100 pogingen met pijn en moeite gelukt. Echt een helse nacht. 

Hoe slapen jullie in hemelsnaam? Of slikken jullie andere pijnstillers haha? Gedetailleerde uitleg is gewenst haha. 

 

Enige lichtpuntje van vandaag: ik heb net heeeerlijk gedoucht :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar... de woensdagnacht was bij mij de laatste nacht op bed en ook de allerslechtste nacht wua pijn daarna ben ik verhuisd naar de bank.. lekker in t hoekje daardoor aan beide kanten meer steun en beter slapen..en je kunt ook lekker tegen de zijkant aanliggen zodat je t gevoel wat nabootst van op je zij te liggen.  snachts als ik wakker werd nam ik vaak paracetamol. Sinds vannnacht weer op bed met maar 2 kussens geslapen maar heb nu de borstband om dus voelt ook veiliger.. 

 

hoop dat je er wat aan hebt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plaats een dik zitkussen van de bank onder de matras (boxspring), waardoor het bed heel schuin loopt. Dan plaats ik drie kussens op het bed onder mn rug en eentje recht onder mn nek (zo'n rolkussen), zodat ik vast lig. En dan nog twee kleine kussens bij mn armen, zodat deze niet zakken. 

 

Ik zit wel redelijk schuin, maar word wakker in dezelfde houding zonder rugpijn. Doordat ik mn kin wat op mn borst hou, waardoor mn rug een beetje bol is krijg ik geen rugpijn. 

 

Weet niet of dit bij jou helpt. Verder word ik van de mediciijnen wel duf.

 

Verder helpt mijn vriend mij alleen met opstaan uit bed, ik doe dan letterlijk helemaal niks. Probeer me heel goed te ontspannen, zodat mn borstspieren zo min mogelijk samen trekken. 

 

Je moet ook niet bang zijn om je schouders naar achteren te gooien en een beetje te draaien met je schouders. 

 

Hoop dat je er wat aan hebt @Alyssa Wat voor pijn ervaar je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn de nachten ook nog heel vervelend.. Mijn hoofdeinde kan omhoog, dus ik ben continu met de afstandsbediening aan het uitproberen welke hoogte het fijnst is. Voor de rest slaap ik dan alleen op mijn normale hoofdkussen. Bij mij verpest mijn rechter schouderblad echt mijn nachtrust, het geeft zo'n zeurende pijn als ik daarop ga liggen. Ik heb het al geprobeerd met een kussentje onder het schouderblad, kussens in m'n rug, kussens in m'n nek.. Maar niks werkt. Ik had er maandagnacht en woensdagnacht het meest last van, dinsdagnacht viel het mee. 

Hebben jullie helemaal geen last van je schouderblad? 

 

Voor de rest gaat alles eigenlijk heel goed. Opstaan, dingetjes pakken, aankleden etc lukt me nog steeds zelf. Ik word niet duf van de medicijnen, gelukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alyssa:

Nouuu mijn voornemen heb ik helaas gefaald, ik sliep van 12 tot 2 en daarna was de pret over :( ik lag wel bijna plat (alsnog schuin op een paar kussens), dus protheses hingen bijna in mijn nek en ik voelde me kut en opstaan pffff na 100 pogingen met pijn en moeite gelukt. Echt een helse nacht. 

Hoe slapen jullie in hemelsnaam? Of slikken jullie andere pijnstillers haha? Gedetailleerde uitleg is gewenst haha. 

 

Enige lichtpuntje van vandaag: ik heb net heeeerlijk gedoucht :wub: 

Heyy, ik ben er dus achter dat ik ook erg wakker lig van de Celebrex! Sinds vannacht gestopt en heb toen voor t eerst sinds de po 4 uur achter elkaar geslapen! Nu dus alleen paracetamol maar wel veel pijn. In het ergste geval neem ik nog ibuprofen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Nikitaxx:

Bij mij zijn de nachten ook nog heel vervelend.. Mijn hoofdeinde kan omhoog, dus ik ben continu met de afstandsbediening aan het uitproberen welke hoogte het fijnst is. Voor de rest slaap ik dan alleen op mijn normale hoofdkussen. Bij mij verpest mijn rechter schouderblad echt mijn nachtrust, het geeft zo'n zeurende pijn als ik daarop ga liggen. Ik heb het al geprobeerd met een kussentje onder het schouderblad, kussens in m'n rug, kussens in m'n nek.. Maar niks werkt. Ik had er maandagnacht en woensdagnacht het meest last van, dinsdagnacht viel het mee. 

Hebben jullie helemaal geen last van je schouderblad? 

 

Voor de rest gaat alles eigenlijk heel goed. Opstaan, dingetjes pakken, aankleden etc lukt me nog steeds zelf. Ik word niet duf van de medicijnen, gelukkig. 

 

Thanks @jeda @Willlemyn @AngelinaJJen @Nikitaxx

Ik neem de tips zeker mee, ik heb er echt wat aan! Ik denk dat ik mijn bovenlichaam te veel aanspan als ik lig en dan ook gestresst word ofzo. Misschien dat ik vanavond de celebrex laat liggen.. 

@Nikitaxx ik had gisteren erg last van de spieren in mijn schouders, ze waren knoerhard. Ik heb toen zo'n spiercreme met diclofenac erop gesmeerd, dat scheelde wel. Ook warme douche erop helpt.  

Ik heb verder weinig last, voornamelijk spierpijn en druk. Als ik ga liggen dan krijg ik ook pijnlijke, akelige steken in mijn borst dus daarom blijf ik nu maar rechtop. 

 

We houden contact dames! En thank God for you guys want zonder jullie support lag ik denk ik te janken van ellende ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje @Alyssa! Ik mag ook verder niet klagen qua pijn, bij mij is het ook vooral druk en wat spierpijn. Maar dat schouderblad irriteert me, dus ik ga ook eens even naar een crème kijken! 

 

Ik heb nu trouwens de Carefix Mary aan, wat een fijne beha is dat zeg! Ik had die Triumph liever niet gehad want daar heb ik echt niks aan.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2017 om 12:31 zei Alyssa:

Ik heb geslapen van 12 tot 4, toen een half uur wakker geweest en daarna geslapen tot 7u. @Willlemyn hoe ging het bij jou?

 

Ik had helemaal uitgekeken naar het douchen, maar dat viel ook tegen want ik werd helemaal duizelig en moest mijn vriend roepen omdat ik anders out was gegaan. Mijn carefix Anna was te klein en ben nog niet zo beweeglijk met mijn armen dus heb nu weer de strakke triumph beha aan:wacko: 

Mijn rechterborst en arm herstellen goed, mijn linkerborst en arm willen nog niet zoveel helaas. Ik zou eigenlijk stukje gaan wandelen met mijn vriend maar heb nu maar weer Netflix aangezet. Hoe is het met jullie herstel? 

 

Hoi,

Ik lees even mee, ben ook geopereerd door Frans Straten en vind het leuk te lezen hoe anderen het ervaren (hebben).

Er zijn meer meisjes die bij Straten geweest zijn waarbij de linkerborst wat langzamer gaat en meer pijnlijk is. Ik had dat zelf ook en op dit forum zeiden meer meisjes toen; De bekende 'langzamere linkerkant' :P

Komt helemaal goed! :D

Mocht je vragen hebben, kun je ze altijd stellen! Veel sterkte met het herstellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei neen004:

 

Hoi,

Ik lees even mee, ben ook geopereerd door Frans Straten en vind het leuk te lezen hoe anderen het ervaren (hebben).

Er zijn meer meisjes die bij Straten geweest zijn waarbij de linkerborst wat langzamer gaat en meer pijnlijk is. Ik had dat zelf ook en op dit forum zeiden meer meisjes toen; De bekende 'langzamere linkerkant' :P

Komt helemaal goed! :D

Mocht je vragen hebben, kun je ze altijd stellen! Veel sterkte met het herstellen! 

 

hier is het de rechterkant, ik lig graag dwars :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nikitaxx:

Dankje @Alyssa! Ik mag ook verder niet klagen qua pijn, bij mij is het ook vooral druk en wat spierpijn. Maar dat schouderblad irriteert me, dus ik ga ook eens even naar een crème kijken! 

 

Ik heb nu trouwens de Carefix Mary aan, wat een fijne beha is dat zeg! Ik had die Triumph liever niet gehad want daar heb ik echt niks aan.. 

 

die triumph is vreselijk. heb die na 2 dagen weg gebonjourt

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MissM:

 

die triumph is vreselijk. heb die na 2 dagen weg gebonjourt

Dan heb je het nog lang volgehouden, ik ben een uurtje onderweg naar huis geweest en daar ging ie direct uit. Mijn zusje had er namelijk nog eentje liggen van haar operatie, lijkt op de Carefix Mary maar dan met meer naden. Dus ik had geluk dat ik meteen wat anders aan kon! 

 

Ik had direct na de operatie echt een dikke bult boven m'n rechterborst, ik denk dat het de spier was. Dat is al flink weggetrokken en wordt zelfs al soepel, ik was al bang dat dat ook weken zou duren. 

 

Het valt me vandaag op dat ik kan gaan zitten waar/hoe ik wil, echt heel fijn! Ik had al niet veel moeite of pijn, maar wisselde toch wel veel van houding ivm m'n schouderblad. Ben er trouwens wel achter gekomen dat die pijn in m'n schouderblad vanuit mijn nek komt, die hele spier is dik en gespannen.. Dus daar ga ik zometeen eerst even wat opsmeren want als dat minder zou zijn kan ik denk ik ook gewoon doorslapen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikitaxx ik heb dat ook op men bovenrug en nekspieren. Ze staan zo gespannen. Liggen er echt dik op. Net een bodybuilder whahaha. Maar ze moeten dringend gaan ontspannen want loop er krom door....nu weet ik het..ik ben een gespierde bultenaar :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM hahahaha ja dat heb ik dus ook! 

 

Ik ben gestopt met de celebrex (had er geen last van maar ook geen pijn als ik het niet gebruikte) en gisteren voor het slapen gaan heb ik die spier ingesmeerd met Voltaren en een Voltaren tablet geslikt. Ik heb van 23:30 tot 9 uur doorgeslapen, dus ik heb nu helemaal niks meer te klagen volgens mij. Vanochtend voor de zekerheid nog paracetamol genomen maar dat is eigenlijk ook niet eens nodig, want dat is inmiddels allang uitgewerkt en ik heb nog nergens last van. 

 

Hoe gaat bij jullie allemaal? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikitaxx dat is al goed he zonder celebrex, dan zal je gauw gaan kunnen stoppen met de pct ook denk ik. en dan nog een goede nachtrust. kikkert een mens helemaal van op.

had gisteren een feestje, wou de bb uit doen maar heb m toch weer uitgedaan. voelde net iets veiliger :D

alleen iets te veel gedronken waardoor ik natuurlijk niets pijn meer voelde en nu vannacht voelde ik men bh spannen  op men littekens. word een blauwe plek denk ik, maar voor de rest alles goed gegaan. buiten dat iedereen het zwembad insprong en ik mooi aan de kant kon blijven zitten grrrrr.balen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook niet de bekende linkerkant maar de rechter.. echt een heel irritant plekje die blijft branden denk dat de prothese daarheen moet zakken, want toen ze de vorige keer zakte Brande t ook heel erg. Dus hoop dat die snel op zijn plek zit want dit is heel irritant en pijnlijk.. 

 

@Nikitaxx Wauww dan gaat het goed met je zeg!!! Altijd fijn een goed herstel. 

 

@MissM oooo jee vond je t niet eng dat je dan snachts onvoorzichtig ging slapen met wat drankjes op? Je word toch wat losser dan haha.. en beetje jammer dat je na zon gezellige avond nu de vruchten ervan kunt plukken :( en ja zwembad ben geen zwemmer maar verlang nu t niet kan om is lekker te gaan zwemmen hahha... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeda was niet dronken maar natuurlijk doet de drank wel iets he. was vooral heel moe. dus in bed gekropen met kussens, maar men bh durft soms naar boven te kruipen (die band) en dat voelde ik nu dus net niet en ja...dan heb je dit. maar cava hoor. ben blij dat ik me eens ontspannen heb, al let je toch steeds of je nergens tegen botst haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MissM:

@jeda was niet dronken maar natuurlijk doet de drank wel iets he. was vooral heel moe. dus in bed gekropen met kussens, maar men bh durft soms naar boven te kruipen (die band) en dat voelde ik nu dus net niet en ja...dan heb je dit. maar cava hoor. ben blij dat ik me eens ontspannen heb, al let je toch steeds of je nergens tegen botst haha

Neee snap wel dat je niet dronken was Hahahha maar doelde meer dat je dan wat losser en gemakkelijker word tenminste heb ik wel al zijn t maar een paar sapjes haha... 

ooo ja nou idd als dat t ergste is dan valt t mee gelukkig :).. je zal vast en zeker lekker en ontspannen geslapen hebben  :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeda dat zeker :D hoe gaat het  het met jou voor de rest? is dat waar dat je prothese zakt als je je littekens voelt branden dan? want hier branden ze niet meer lol, dan zakken ze mss niet :o

 

hier is de zijkant nog erg gevoelig, en de wonden zijn heel gevoelig, ze zien er wel helemaal dicht uit nu. dus kan beginnen smeren denk ik. straks nog eens voor alle zekerheid door men mannetje laten checken voor dat ik er bio oil opsmeer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM nou dat weet ik niet hoor maar dat heb ik er zelf van gemaakt :45: aangezien ik op een nacht ineens een hele pijnlijke brandende borst niet bij litteken maar hele vel van de borst had echt wist niet waar ik t moest zoeken en even later was die wat gezakt en toen was de pijn weg daarna begon de andere dus dacht even doorbijten zakt straks ook weer weg.. dus vandaar dat ik dat denk hahha.. maar nu is t echt een puntje waar ik ook t idee heb dat die daar nog wat heen moet... 

 

dus dat houd niet in dat ze bij jou niet meer zullen zakken haha dat zal vast nog wel.. sowieso met t ploppen tenminste als ik dat uit alle verhalen lees haha.. 

 

fijn dat de littekens dicht zijn. Bij mij ook gelukkig :) tot zover ik t bekeken heb haha.. we moeten gewoon geduld hebben verder gaat t heel goed op dat ene plekje na dat irriteert me echt :(.. 

 

jij al wat meer tevreden met je boobs? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even benieuwd hoe het met jullie gaat? Hebben jullie nog veel pijn?

 

Ik ben inmiddels bijna gestopt met medicatie, slik nog 2 par per dag. Heb vrijwel geen pijn meer. Opstaan uit bed lukt sinds 2 dagen ook zelf en ik kan gelukkig al wat meer plat liggen. Tot nu toe in de ochtenden ook geen steken meer. Verder kan ik alles ook alweer zelf. Heb alleen wel regelmatig jeuk aan m'n borsten.

 

Hoe is het met jullie? @Alyssa en @Truusje en de rest van de dames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Willlemyn:

Ik ben even benieuwd hoe het met jullie gaat? Hebben jullie nog veel pijn?

 

Ik ben inmiddels bijna gestopt met medicatie, slik nog 2 par per dag. Heb vrijwel geen pijn meer. Opstaan uit bed lukt sinds 2 dagen ook zelf en ik kan gelukkig al wat meer plat liggen. Tot nu toe in de ochtenden ook geen steken meer. Verder kan ik alles ook alweer zelf. Heb alleen wel regelmatig jeuk aan m'n borsten.

 

Hoe is het met jullie? @Alyssa en @Truusje en de rest van de dames.

Dat klinkt om jaloers op te worden! Ik slik nog 8 paracetamol, om de 6 uur dus en kan nog steeds niet veel. Vannacht wel de eerste nacht zonder uren achtereen wakker te hebben gelegen. Ook iets minder pijn... verder nog geen grote verandering helaas! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi willemijn, fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Hier gaat het ook goed ik doe eingelijk ook alles zelf alleen me haren wassen laat ik nog wel doen ( dik en lang haar). Ik heb nu alleen wel last van licht in me hoofd zijn dus dat is was minder.... Helemaal plat liggen durf ik nog niet ik word nu elke nacht wel een keertje wakker dat ik aan me linkerborst last heb. Dus we gaan de goeie kant op. Ik slik alleen para als ik last krijg anders neem ik het ook niet in. 

 

^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.