Ga naar inhoud

Alyssa : 17 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat bij jullie! 

 

Ik ben ook gestopt met de paracetamol, nu smeer ik eigenlijk alleen mijn nek en schouders nog in. Daarnaast doe ik eigenlijk alles zelf, kan redelijk plat liggen, zelf douchen en slaap de hele nacht door. Dus tot nu toe heb ik echt een prima herstel. Ik voel natuurlijk wel druk en spanning, maar ik kan het geen pijn noemen. 

 

Wanneer moeten jullie op controle? Ik moet woensdag.. Vraag me alleen wel af hoe die pleisters eraf gehaald worden, hoe dat dan gaat met die hechtingen die eraan vastgeplakt zitten enzo. Lijkt me maar pijnlijk allemaal haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste Reactie

Haa allemaal, 

Ik ben ook gestopt met paracetamol maar kon vannacht niet slapen dus heb toen een ibuprofen gepakt (alle paracetamol is op haha oeps). Soms wel nog last hoor, steekjes en druk. Ik slaap al vrij laag, dat is wel echt 10x lekkerder dan rechtop. @AngelinaJJ ik hoop dat het bij jou gauw ook beter gaat. Ik heb gemerkt dat het bij beter ging toen ik eindelijk een nacht goed had geslapen. 

Het opstaan gaat wel, maar dan pak ik mijn knieën vast en schommel ik omhoog hihi, hoop alleen dat ik mijn borstspieren daar niet per ongeluk mee belast en dat ik straks kapselvorming heb, dat is nu echt wel een angst van me. 

 

Ik moet woensdag om half 10, ben ook zeeeer benieuwd hoe ze die doorzichtige pleisters los gaan krijgen :ph34r: lijkt me ook helemaal niks! Hoop dat je gelijk hebt @MissM hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, 

 

Fijn dat het met jullie allemaal zo goed gaat! Ik heb een beetje een beurs gevoel aan de zijkant nu. Verder wel goed. Kan ook veel zelf, ben alleen bang dat ik alweer teveel doe.. 

Slaap 's nachts echt waardeloos. Krijg enorm last van mijn rug van het op mijn rug slapen.. Vanochtend om 5u er maar uit gegaan. Heeft iemand de gouden tip? Voltaren gel tegen de verkramping?

 

Ben ook benieuwd woensdag naar wat ze bij de controle zeggen :-) Ik moet pas 12.45 dus zie jullie niet!

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Alyssa:

Haa allemaal, 

Ik ben ook gestopt met paracetamol maar kon vannacht niet slapen dus heb toen een ibuprofen gepakt (alle paracetamol is op haha oeps). Soms wel nog last hoor, steekjes en druk. Ik slaap al vrij laag, dat is wel echt 10x lekkerder dan rechtop. @AngelinaJJ ik hoop dat het bij jou gauw ook beter gaat. Ik heb gemerkt dat het bij beter ging toen ik eindelijk een nacht goed had geslapen. 

Het opstaan gaat wel, maar dan pak ik mijn knieën vast en schommel ik omhoog hihi, hoop alleen dat ik mijn borstspieren daar niet per ongeluk mee belast en dat ik straks kapselvorming heb, dat is nu echt wel een angst van me. 

 

Ik moet woensdag om half 10, ben ook zeeeer benieuwd hoe ze die doorzichtige pleisters los gaan krijgen :ph34r: lijkt me ook helemaal niks! Hoop dat je gelijk hebt @MissM hihi 

Ja die pleisters!! daar zie ik ook erg tegenop! Hebben jullie niet ook erg last van vocht in de buik? Ik lijk nog steeds 5 maanden zwanger! Las iemand iets over 3 weken zeggen, hoop toch wel van sneller! 

 

Gelukkig gaat het bij de meesten de goede kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei AngelinaJJ:

Ja die pleisters!! daar zie ik ook erg tegenop! Hebben jullie niet ook erg last van vocht in de buik? Ik lijk nog steeds 5 maanden zwanger! Las iemand iets over 3 weken zeggen, hoop toch wel van sneller! 

 

Gelukkig gaat het bij de meesten de goede kant op!

Ik heb het ook nog steeds. Echt waardeloos... -_- duimen dat het snel over is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei AngelinaJJ:

Ja die pleisters!! daar zie ik ook erg tegenop! Hebben jullie niet ook erg last van vocht in de buik? Ik lijk nog steeds 5 maanden zwanger! Las iemand iets over 3 weken zeggen, hoop toch wel van sneller! 

 

Gelukkig gaat het bij de meesten de goede kant op!

 

hier begon de buik te  verminderen na 2 weken, nu week 3 krijg ik mijn broeken terug volledig en makkelijk dicht, het is anders geweest voordien hahahha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Bij mij in de papieren stond de dag van de afspraak voor controle als de pleisters verwijderd worden insmeren met vaseline dit veraangenaamd het los maken miss voor jullie ook een tip ?

Oké dat is wel een goede tip, thanksss! Ik voelde straks wat hards onder mijn linkertiet, meteen paniek, bang voor kapselvorming. Maar ik zag nu dat het opgedroogd bloed is en ook een bultje, een soort puistje. Ik had ook veel last na wandelen, dus heb nu toch maar weer pijnstillers genomen.. 

Ik ben benieuwd wat ze te vertellen heeft bij de controle. Heeft zo'n assistent eigenlijk wel een medische opleiding gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alyssa:

Oké dat is wel een goede tip, thanksss! Ik voelde straks wat hards onder mijn linkertiet, meteen paniek, bang voor kapselvorming. Maar ik zag nu dat het opgedroogd bloed is en ook een bultje, een soort puistje. Ik had ook veel last na wandelen, dus heb nu toch maar weer pijnstillers genomen.. 

Ik ben benieuwd wat ze te vertellen heeft bij de controle. Heeft zo'n assistent eigenlijk wel een medische opleiding gehad? 

Oh eng ja! Ik twijfel ook met elke beweging af en toe mag ik die wel maken heel gek Haha.. 

ik heb met 2 weken pas controle ben morgen een week po

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alyssa wat fijn dat het Al zo goed gaat.. Die pleisters vallen echt mee hoor.. hoef je niks voor op te smeren ofzo.. ik zag er ook heel erg tegenop maar valt heeeel erg mee... En ja ze is verpleegkundige die je woensdag gaat helpen. Ik ben er maar heel kort even geweest was meteen aan de beurt toen we er waren en had eigenlijk op dat moment ook geen vragen. 

 

Dus niet te druk maken om die pleisters hoor :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze nemen ook nog eens fotos van je borsten en littekens en sturen deze door naar frans. dus alles word gedubbelchecked

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei MissM:

ze nemen ook nog eens fotos van je borsten en littekens en sturen deze door naar frans. dus alles word gedubbelchecked

Dat hebben ze bij mij niet gedaan... geen foto gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei jeda:

Dat hebben ze bij mij niet gedaan... geen foto gemaakt. 

 

aah das raar, bij mij voor en zijaanzicht,en de littekens. ze zei dat frans alles nog checkt en als er iets zou zijn ze me zouden opbellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei MissM:

 

aah das raar, bij mij voor en zijaanzicht,en de littekens. ze zei dat frans alles nog checkt en als er iets zou zijn ze me zouden opbellen

Heel apart.... nou ja had verder zelf ook weinig vragen etc en t ziet er goed uit dus zal wel oké zijn.. maar beetje weird dat ze t niet bij iedereen doen dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt ze weer aan... je moet je borsten niet zo afkraken hoor!!! Maar vond t eind rijden voor zo klein en kort bezoekje wel wat hoor hahah maar goed t is weer gecheckt en alles was in orde.. nu zien dat die 6 weken beetje snel voorbij gaan vliegen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei jeda:

Komt ze weer aan... je moet je borsten niet zo afkraken hoor!!! Maar vond t eind rijden voor zo klein en kort bezoekje wel wat hoor hahah maar goed t is weer gecheckt en alles was in orde.. nu zien dat die 6 weken beetje snel voorbij gaan vliegen... 

:3: haha i know, nee ben al wat meer tevreden hoor. ik zie dat ze veranderen. maar het waren echt misbaksels. zelfs men man zegt al dat ze groot worden dus als hij het al zegt veranderd er wel degelijk iets :109:

maar idd, 1.5uur rijden en ben 15m binnen geweest. men man heeft ze met vragen bestormd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vanmorgen op controle geweest. Ik werd fijn snel geholpen door Lisa. Ik was al iets eerder aan de beurt dus denk dat ik jou daarom niet heb gezien @Truusje! Lisa keek naar mijn borsten en zei: "Oh ik zie dat ze je flink met verdoving hebben ingespoten". Weet niet of dat door de blauwe plekken onder mijn borsten kwam haha maar goed. Nog steeds mooi blauw... Ze voelde aan mijn borsten, merkte op dat de linker nog wat langer nodig had om te herstellen (die is ook nog dikker) en ze heeft foto's gemaakt. Ik baal er eigenlijk wel van dat de linker nog groter is!! Moet ik meer geduld hebben? Ze vroeg hoe lang ik pijn had gehad na de bevalling, en ik zei dat de eerste drie dagen een hel vond. 

Ze vertelde dat ik na de 6 weken alle beha's aan mocht, behalve push up. Ze zei wel dat ik niet te veel moest kopen, omdat ze nog veranderen. Ze adviseerde me om na 4 maanden de borsten bij een goede lingeriezaak op te laten meten. 4 maanden lijkt nog zo ver weg...maar heb wel al zin om nieuwe beha's te kopen! Ookal ben ik alleen maar push-up beha's gewend, dus wordt het toch een beetje gek om daar niet naar te kijken in de winkels... 

Hoe is het bij de rest gegaan? Hoe gaat het met jullie? @Willlemyn en @Truusje en wie ik allemaal vergeet te taggen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah ik dacht al, ik was er precies om kwart voor 10 en toen was er niemand meer haha. Controle was bij mij ook goed gegaan. Zag er goed uit. Ik vroeg nog of ze het niet te groot vond ( soms twijfel ik of het niet te groot is haha) maar ze vond het goed bij me lichaam passen. Vanaf maandag mag ik weer proberen auto te rijden en op me zij slapen. Maar dat zal dan nog wel niet gaan haha. Ik ben ook gewend om alleen de maximizers te passen bij de hunkemuller dus zal wel even wennen zijn :45:. Moet zeggen dat het nu wel aardig goed ga. Ik merk alleen wel als ik even loop of sta dat mijn linkerborst heel erg gaat tintellen en soort van kramp krijg. Maar dit hoort er allemaal bij zei lisa. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alyssa Geduld is een schone zaak, zie het als twee verschillende wonden die beide op hun eigen manier genezen. Gewoon rustig afwachten. 

 

Bij mij is ook alles goed gegaan. Ze zei dat ik vlotjes aan kwam lopen haha. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik me weer de oude voel. Maar ben er wel op geattendeerd dat ik rustig aan moet blijven doen. 

 

Ze worden nu gelukkig ook al iets soepeler. Gaan jullie ook al creme smeren? @Truusje @jeda @Alyssa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ze attendeerde mij er ook op :45: ik deed me vest aan maar me arm deed ik naar achter maar dat mocht dus niet haha. Fijn dat alles goed was bij iedereen. Ik mag maandag beginnen met creme te smeren. Dus ik moet nog even wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.