Ga naar inhoud

Juniper Diana Gabriels dhr. Grabietz datum?


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Mijn naam is Susan en ben bijna 37jr. en moeder van 3 kinderen (dochter 18, zoon 14, dochter bijna 11)

Ik ben net gescheiden, altijd voor alles en iedereen klaar gestaan en besloten nu dingen te gaan doen die ik wil en mij gelukkig maken.

Helaas stond ik achteraan toen de borstenfee ging uitdelen dus had ik een volle A75 en na 3 kids is het een trieste A75 en had bijna mijn borsten laten vergroten maar door mijn eerste scheiding is het er niet meer van gekomen en in mijn vorige huwelijk ben ik er wel me bezig geweest, toen hier ook lid geweest maar mijn ex had altijd wel wat waardoor het werd uitgesteld want de centen waren steeds voor andere zaken nodig, beloftes beloftes, en uitstel tot ik het helemaal opgegeven had.

Nu ben ik net gescheiden, doodongelukkig mijn wat ik heb en voel me zo ongemakkelijk kan niet aan wat ik leuk vindt en moet rekening houden met kleden want er moet een maximizer bh onder kunnen om over zwemkleding maar te zwijgen, ik haat zwemkleding want ik hou ruimte over want ik ben gewoon zo goed als plat!

Nu krijg ik dit jaar waarschijnlijk weer veel geld terug van de belasting en heb besloten nu maar eens aan mijn eigen wensen te gaan voldoen en nu aan het verdiepen in borstvergrotingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juniper

Ik zit al een aantal weken op het forum. Ik ga voor 1 ste consult op 6 mei en operatie 2 juni. Ben me ook aan het verdiepen hier op het forum. Je zal hier veel terug vinden. Heb ja al een idee bij welke dokter je wilt gaan ? Super van je dat je de stap zet. Ik ken dat gevoel van zwemkledij. Is al jaren dat ik er over denk. Maar nooit de stap durven zetten en nu de zomer er weer aan komt heb ik besloten van niet meer uit te stellen. Ik verlang om eens ge sporten zonder kousen in mijn sport nu  bh omniet plat te lijken, die vullen niet meer in mijn BH te steken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op internet veel goede ervaringen gelezen van Diana Gabriels en de prijs daar is ook nog een beetje te doen, het blijft toch een hoop geld. Ik heb gezien dat sommige chirurgen van Diana Gabriels ook in andere klinieken werken met bekende naam. Moet nu even afwachten met wat ik terug krijg van de belasting, vorig jaar 4400,00 euro terug gehad van 2015 en 2016 heb ik meer verdiend dus hopelijk ook meer terug krijg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Diana Gabriels eerste consult en pas sessie 14-05-2017

 

Super lieve meiden daar, ben haar naam wel vergeten helaas. 

Het was heel rustig en moest alvast een vragenlijst invullen.

Ze ging vrij snel van start maar nam wel de tijd om rustig mijn vragenlijst te beantwoorden. 

Daarna de pas sessie en de 3D scan.

Ze stelde zelf voor om foto's te maken van het passen en de 3D scan werd me per email gestuurd.

Advies dat ik van haar kreeg was mentor protese cohensief rond HP 450 cc dual plane en als pc dhr. Grabietz, ben daar heel blij mee want ik had ook de voorkeur voor die pc.

Wel vond ik met passen en shirt aan het nog klein ogen, de 3D leek het wel heel groot. Denk op basis van passen met shirt 500 cc iets mooier zal vinden maar dat bespreek ik dan wel als ik een consult met Grabietz heb. 

Ook kreeg ik een informatie pakket mee om door te nemen.

Mijn voor Situatie is echt triest, stond helaas achteraan de rij toen moeder natuur ging uitdelen en heb altijd geworsteld met cup 75 aa/ 75a of een kleinvallende 75b omdat daar de beugels beter van zitten maar wat ruimte overhoudt. 

Ik ben 1.69/1.70 en slank gebouwd en weeg momenteel 56 kilo (14 kilo afgevallen door scheiding stress wat ik er moeilijk weer aan krijg)

Voor mijn kinderen was het nog stevig ook Al waren ze klein, nu na 3 kinderen zijn mijn borsten gewoon weg en kan ik wel janken.

Zwemmen of strand vindt ik verschrikkelijk want bikini's zitten niet mooi, sexy lingerie of mooie sexy nachthemdjes durf ik bijna niet aan want zonder maximizer of gevulde cups ziet het er gewoon niet uit. Ook kleding als strapless jurkjes/ topjes of kleding met open rug zou ik graag willen dragen maarja er moet een bh onder want zonder een maximizer bh voel ik me net een travestiet met dat platte bovenlichaam.

Het heeft mijn hele leven beïnvloed, schaamde me dood voor mijn partner en ben in het verleden al bezig geweest met het plannen van een borstvergroting. In 2000/2001 zou ik een borstvergroting laten doen en ben toen in het ziekenhuis geweest maar door mijn eerste scheiding ging dat niet door. Ik heb nog geprobeerd om via de verzekering vergoed te krijgen maar daar hadden ze net uit het pakket gegooit. Daarna heb ik nog een duur pakket gekocht dat beloofde met pillen en crème een cupmaat groter te krijgen maar het deed helemaal niets! In 2006 na het krijgen van mijn jongste kind zouden we mijn borsten laten vergroten beloofde mijn partner toen en was ik volop ermee bezig en ook op dit forum. Helaas beloofde mijn partner koeien met gouden horens en werd het steeds uitgesteld en op den duur was het van tafel geveegd. Nu na 20 jaar wachten heb ik eindelijk de mogelijkheid en dankzij flinke belasting teruggeven kan ik nu eindelijk mijn borsten krijgen waar ik zo lang op heb gewacht. Waarschijnlijk is dit ook een nu of nooit moment want ik ben net gescheiden en volgend jaar zal ik waarschijnlijk veel minder terug krijgen dus nu kies ik echt een keer voor mezelf waar ik me beter door in mijn vel zal voelen. 

En ik ben zo ongeduldig, ik kijk er zo verschrikkelijk veel naar uit. Het is nu wachten tot de centen op mijn rekening staan en dan meteen zo snel mogelijk een afspraak plannen voor de ingreep zodat ik hopelijk nog voor de grote vakantie terecht kan want wil in de vakantie kunnen genieten van zon, zee, zwembad en festivals en met de kinderen naar pretpark kunnen.

 

Ik vind het zo spannend!!!!

 

Foto's staan in een album

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Juniper:

Diana Gabriels eerste consult en pas sessie 14-05-2017

 

Super lieve meiden daar, ben haar naam wel vergeten helaas. 

Het was heel rustig en moest alvast een vragenlijst invullen.

Ze ging vrij snel van start maar nam wel de tijd om rustig mijn vragenlijst te beantwoorden. 

Daarna de pas sessie en de 3D scan.

Ze stelde zelf voor om foto's te maken van het passen en de 3D scan werd me per email gestuurd.

Advies dat ik van haar kreeg was mentor protese cohensief rond HP 450 cc dual plane en als pc dhr. Grabietz, ben daar heel blij mee want ik had ook de voorkeur voor die pc.

Wel vond ik met passen en shirt aan het nog klein ogen, de 3D leek het wel heel groot. Denk op basis van passen met shirt 500 cc iets mooier zal vinden maar dat bespreek ik dan wel als ik een consult met Grabietz heb. 

Ook kreeg ik een informatie pakket mee om door te nemen.

Mijn voor Situatie is echt triest, stond helaas achteraan de rij toen moeder natuur ging uitdelen en heb altijd geworsteld met cup 75 aa/ 75a of een kleinvallende 75b omdat daar de beugels beter van zitten maar wat ruimte overhoudt. 

Ik ben 1.69/1.70 en slank gebouwd en weeg momenteel 56 kilo (14 kilo afgevallen door scheiding stress wat ik er moeilijk weer aan krijg)

Voor mijn kinderen was het nog stevig ook Al waren ze klein, nu na 3 kinderen zijn mijn borsten gewoon weg en kan ik wel janken.

Zwemmen of strand vindt ik verschrikkelijk want bikini's zitten niet mooi, sexy lingerie of mooie sexy nachthemdjes durf ik bijna niet aan want zonder maximizer of gevulde cups ziet het er gewoon niet uit. Ook kleding als strapless jurkjes/ topjes of kleding met open rug zou ik graag willen dragen maarja er moet een bh onder want zonder een maximizer bh voel ik me net een travestiet met dat platte bovenlichaam.

Het heeft mijn hele leven beïnvloed, schaamde me dood voor mijn partner en ben in het verleden al bezig geweest met het plannen van een borstvergroting. In 2000/2001 zou ik een borstvergroting laten doen en ben toen in het ziekenhuis geweest maar door mijn eerste scheiding ging dat niet door. Ik heb nog geprobeerd om via de verzekering vergoed te krijgen maar daar hadden ze net uit het pakket gegooit. Daarna heb ik nog een duur pakket gekocht dat beloofde met pillen en crème een cupmaat groter te krijgen maar het deed helemaal niets! In 2006 na het krijgen van mijn jongste kind zouden we mijn borsten laten vergroten beloofde mijn partner toen en was ik volop ermee bezig en ook op dit forum. Helaas beloofde mijn partner koeien met gouden horens en werd het steeds uitgesteld en op den duur was het van tafel geveegd. Nu na 20 jaar wachten heb ik eindelijk de mogelijkheid en dankzij flinke belasting teruggeven kan ik nu eindelijk mijn borsten krijgen waar ik zo lang op heb gewacht. Waarschijnlijk is dit ook een nu of nooit moment want ik ben net gescheiden en volgend jaar zal ik waarschijnlijk veel minder terug krijgen dus nu kies ik echt een keer voor mezelf waar ik me beter door in mijn vel zal voelen. 

En ik ben zo ongeduldig, ik kijk er zo verschrikkelijk veel naar uit. Het is nu wachten tot de centen op mijn rekening staan en dan meteen zo snel mogelijk een afspraak plannen voor de ingreep zodat ik hopelijk nog voor de grote vakantie terecht kan want wil in de vakantie kunnen genieten van zon, zee, zwembad en festivals en met de kinderen naar pretpark kunnen.

 

Ik vind het zo spannend!!!!

 

Foto's staan in een album

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Goedemorgen!

 

Ik lees net je verhaal en herken erg veel. Ik had vroeger ook nooit echt grote borsten, maar ze stonden wel gewoon stevig, na 2 kindjes, was alles leeggezogen. Ik ben 174 en weeg 60kg.

 

Gisteren bij dr. Grabietz 500cc geplaatst en ben ben nu al ontzettend tevreden. Het moet natuurlijk nog zakken en herstellen, maar ik denk dat het erg mooi gaat worden. Ik zal je even toevoegen in mijn prive album, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal.

 

Mocht je vragen hebben, hoor ik het graag! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jasminav:

Goedemorgen!

 

Ik lees net je verhaal en herken erg veel. Ik had vroeger ook nooit echt grote borsten, maar ze stonden wel gewoon stevig, na 2 kindjes, was alles leeggezogen. Ik ben 174 en weeg 60kg.

 

Gisteren bij dr. Grabietz 500cc geplaatst en ben ben nu al ontzettend tevreden. Het moet natuurlijk nog zakken en herstellen, maar ik denk dat het erg mooi gaat worden. Ik zal je even toevoegen in mijn prive album, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal.

 

Mocht je vragen hebben, hoor ik het graag! 

 

Xxx

Ze zijn heel mooi geworden, ik lees en zie zoveel positieve resultaten van Grabietz wordt er zo ongeduldig van, hoop echt dat belasting terug haven snel komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Juniper:

Ze zijn heel mooi geworden, ik lees en zie zoveel positieve resultaten van Grabietz wordt er zo ongeduldig van, hoop echt dat belasting terug haven snel komt!

Dank je wel! Ja ik vind Grabietz echt super! Ook de andere resultaten die ik heb gezien. Haha ja snap ik! Gelukkig kan je best snel terecht bij hem volgens mij. Voor je het weet kan je genieten van je nieuwe aanwinst! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jasminav:

Dank je wel! Ja ik vind Grabietz echt super! Ook de andere resultaten die ik heb gezien. Haha ja snap ik! Gelukkig kan je best snel terecht bij hem volgens mij. Voor je het weet kan je genieten van je nieuwe aanwinst! :53:

wauw ik lees veel over dr Grabietz, is het zo dat je via Diana gabriel kan kiezen voor PC?? ik heb u mijn eerste consult staan voor dr. Fresow  heb ook 2 kindjes en altijd stevige klein 75B gehad, nu wat slapper dus, ik ben 170 en 54 kg, ik zou toch graag ook naar dr. Grabietz willen ik lees ook dat veel meiden achteraf meer zouden willen.. mijn vriend is bang dat ik teveel neem, ik liet je foto zien jasmina hij vind het to much ik vind het perfect hahahaha hoeveel cc heb jij en wat voor prothese??

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Wennepen:

wauw ik lees veel over dr Grabietz, is het zo dat je via Diana gabriel kan kiezen voor PC?? ik heb u mijn eerste consult staan voor dr. Fresow  heb ook 2 kindjes en altijd stevige klein 75B gehad, nu wat slapper dus, ik ben 170 en 54 kg, ik zou toch graag ook naar dr. Grabietz willen ik lees ook dat veel meiden achteraf meer zouden willen.. mijn vriend is bang dat ik teveel neem, ik liet je foto zien jasmina hij vind het to much ik vind het perfect hahahaha hoeveel cc heb jij en wat voor prothese??

 

Je kan via Diana wel je voorkeur uitspreken. Ik ben echt tevreden (ookal ben ik pas gisteren geopereerd). Mijn man was ook bang dat het te groot zou zijn. Uiteindelijk voor 500cc gegaan rond hp dual plane. De foto's zijn van net na de operatie, nog hoog en gezwollen. Ze moeten nog op hun plek komen te staan natuurlijk. Je moet ook gewoon eventjes gaan passen en kijken wat het beste bij jou lichaam past. Heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bijna hetzelfde verhaal als jij. Geen kindjes gehad dat niet, maar na een gewichtsverlies van ongeveer 25 kg waren mijn borsten ook flink gekrompen. Gelukkig waren ze wel stevig maar het paste niet bij me.

Denk dat ik voor het afvallen een flinke C/kleine D had, daarna was het een A en met veel mazzel een B en dan droeg ik nog vulling om een beetje rondingen te hebben. 

Ben iets breder dan jij door het vele sporten en krachttraining, ben 1.68 en weeg normaal 72kg, ook 500cc HP gekregen. 

 

Heb je al een potentiële datum of hangt dat af van wanneer dr Grabietz plek heeft in zijn agenda? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben momenteel erg dun en licht in gewicht, ben door stress van de scheiding 14 kilo afgevallen en heb erg veel moeite om dat er weer aan de krijgen want ik vind 65 kilo min veel beter staan en zit nu op de 55/56 kilo dus ik hoop dat ik snel ga aankomen want ik heb nu alles minder dan normaal en mijn billen zijn nu ook niet wat het geweest is en ik durf nu ook niet echt aan krachttraining te doen omdat ik bang ben nog meer af te vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-21 om 18:41 zei Rocker:

Hier bijna hetzelfde verhaal als jij. Geen kindjes gehad dat niet, maar na een gewichtsverlies van ongeveer 25 kg waren mijn borsten ook flink gekrompen. Gelukkig waren ze wel stevig maar het paste niet bij me.

Denk dat ik voor het afvallen een flinke C/kleine D had, daarna was het een A en met veel mazzel een B en dan droeg ik nog vulling om een beetje rondingen te hebben. 

Ben iets breder dan jij door het vele sporten en krachttraining, ben 1.68 en weeg normaal 72kg, ook 500cc HP gekregen. 

 

Heb je al een potentiële datum of hangt dat af van wanneer dr Grabietz plek heeft in zijn agenda? 

 

Nee ik heb nog geen datum want ik zit te wachten op mijn belasting teruggaven en ik weet niet wanneer dat op mijn rekening staat dus dat is even afwachten en dan zo snel mogelijk een afspraak maken.

 

Maar ik lees hier dat je ook nog een afspraak krijg met de pc om daar alles mee te bespreken, weet dus niet of ik die afspraak al kan maken of dat dat pas gaat wanneer ik een datum kan prikken (geld er is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juniper Nou ik hoop dat het geld er snel is, weet hoe vervelend het is als je niet zoveel kan sparen door allerlei redenen.

Bedoel je die jaarlijkse inkomstenbelasting? Die heb ik vorige week gekregen, dus zal denk ik voor jou ook snel volgen dan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Rocker:

@Juniper Nou ik hoop dat het geld er snel is, weet hoe vervelend het is als je niet zoveel kan sparen door allerlei redenen.

Bedoel je die jaarlijkse inkomstenbelasting? Die heb ik vorige week gekregen, dus zal denk ik voor jou ook snel volgen dan! 

 

Ja die bedoel ik, ik heb nog geen bericht gehad van de inkomsten belasting teruggaven van hun zelf (weet wel wat ik ga krijgen) dus zit nu vol spanning te wachten tot ik weet wanneer ik het krijg om een afspraak te plannen en ik hoop ook dat het lukt om 2 weken vrij te krijgen want ik moet het ook met werk echt voor de grote vakantie doen anders kan ik straks geen vrij krijgen of zit met mijn vakantie dat ik niets kan.

 

En eerlijk is eerlijk ik kan niet wachten tot ik eindelijk borsten heb en me echt vrouw kan voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt maandag 12 juni geopereerd door Dhr Grabietz.

Ik had voor ik mijn 2 kindjes kreeg een 75C .

Ik heb beide kinderen borstvoeding gegeven en nu een 75B cup over.

Het probleem bij mij is dat de volume uit de bovenborst weg is.

Mijn borsten hangen absoluut niet, ze zijn alleen wat slapper als voorheen.

Doordat het volume weg is uit de bovenborst gaan eigenlijk bijna alle bh's open staan aan de bovenzijde (gapen).

 

Ik voel me er al een aantal jaren onzeker over en nu ik toch zeker weet dat ik geen kinderen meer erbij wil heb ik besloten er iets aan te laten doen.

 

Ik wil absoluut geen hele grote borsten en ben nog steeds niet voor 100% uit hoeveel cc het gaat worden.

Daarom heeft Dhr Grabietz voor mij 4 verschillende maten besteld 275 /300/ 325 en 350 cc .

Ik moest de komende weken thuis maar eens goed gaan passen met boterhamzakjes gevuld met het aantal cc wat ik nu zelf het mooiste vind en dan mag ik op de dag van de operatie aangeven wat het wordt.

Ik denk zelf 300 cc, maar zoals ik al zei ben ik er nog niet 100% aan uit.

 

Nu de operatie langzaam in zicht komt begin ik wel wast nerveus te worden, ik ben zelf erg bang voor de narcose (is bij de geboorte van mijn laatste kindje het nodige mis gegaan met de narcose), dus wat dat betreft moet ik mezelf echt over een drempel heen tillen.

 

Ik hoor van Grabietz alleen maar hele goede verhalen, hij schijnt de protheses echt supermooi te plaatsen en hele kleine sneetjes te maken waardoor het litteken straks echt minimaal tot haast niet meer zichtbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Yeah!!!!! Ik heb een datum voor het consult met dhr. Grabietz op 17-07-17 ben benieuwd wat hij gaat zeggen wat mogelijk is, ik zelf vondt 450 cc erg klein ogen met passen dus hoop dat 500cc mogrlijk is. En 21-08-17 staat de operatie ingepland want het kon niet eerder want het is erg druk.

 

Zo spannend!!!!! Kan niet wachten tot het zo ver is en vind het tegelijkertijd doodeng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.