Ga naar inhoud

KANDY: 14 oktober 2010 : Dr. Nolens : Virga Jesse Ziekenhuis : Hasselt:


Aanbevolen berichten

Ik moest even bijlezen hoor omdat ik hier alweer een tijdje niet was geweest. Ik ben blij dat alles goed gaat en leuk dat je schoonfamilie zo positief is. Ik heb dat ook hoor dat ik in spiegels ga kijken. Die jeuk heb ik wel gehad maar vooral door de tape waarmee de gaasjes waren vastgeplakt. Ik heb ook wel verband om gehad hoor maar na de tijd kreeg ik van die gaasjes. Ik denk dat ik een soort van allergie heb voor de tape. Ik heb zelf geen steunkousen aangehad omdat ik zo nu en dan uit bed moest en een stukje moest gaan lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dag dames,

vandaag was ik in de Hema, vooral voor sint-snoep-goed, maar moest toch ook effe bij de lingerie gaan kijken.... en heb het risico genomen, sportBH gekocht, zonder passen, 80C ... aan de kassa gevraagd of ik zeker kan ruilen, ..maar ruilen is niet nodig ... hij past, een C-cup past!

Ik had gemerkt dat mijn nieuwe zwarte BH, D-cup, die ik moest kopen 2 weken na de ingreep, ietsie pietsie te groot was geworden... en daardoor heb ik een C durven nemen. (Ik dacht nog effe om zowel de C als de D te kopen, maar dan moest ik zowiezo nog gaan ruilen.)

Ik ben er echt blij mee, en heb ook een foto getrokken met 't kaartje er nog aan, zoals Patricia.

Dit weekend probeer ik tijd te maken om foto's in een album te krijgen.

groetjes,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag dames,

weer een tijdje geleden dat ik nog eens iets gepost heb. Ik lees wel nog geregeld mee, maar reageren komt er dikwijls niet van, waarvoor sorry.

Gisteren-avond naar de controle geweest en dokter is heel tevreden. De wonden zijn mooi dicht, alleen een "harde verdikking" in het midden moet ik nog 2 weken in 't oog houden. Als ze dan niet weg is, moet ik afspraak maken en gaat hij er een pikuur inzetten zodat het niet hard blijft. Heeft nog iemand zo'n pikuur nodig gehad??

Ik heb mijn moed nog eens bijeen gepakt en ben naar de lingerie-winkel geweest. Omdat mijn tepels nog steeds hard zijn en zichtbaar zijn in een eng bloesje, wou ik iets voorgevormd, gewatteerd en mooi, liefst in grijs of zwart. En ja, het is éne donker-groen en éne fel blauw geworden, mooi, voorgevormd, maar toch D-cup. Nochtans is mijn sportBH van hema een C-cup en die past mooi. Het was wel een vriendelijke en discrete verkoopster, want ik had pas aan de kassa door dat ik toch D-cups gekozen had.

Och ja, het zij zo, volgens de dokter en ook volgens die verkoopster moet de "stijfheid" nog steeds wat uit mijn bortsen trekken en zou 't kunnen dat ik toch nog op een C-cup uitkom. Na de feestdagen ga ik ook terug volop sporten, en op mijn eten letten ... wie weet blijft er niks meer over.

zo, moet ik gang schieten,

groetjes,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kandy,

Je hele verhaal gelezen en ook over de gevoelige tepels. Maar worden je tepels ook niet zacht als het warm is?

Dat heb ik wel maar zodra het koud is worden ze hard en extra gevoelig. Wat wil je in deze koudere periode.

Bij mij is het voor de rest rustig. Draag nog steeds netjes mijn sport bh's en ga pas andere kopen na de 6 weken.

Jij heel veel sterkte!

Groetjes, Peppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.