Ga naar inhoud

Namen jullie voorbeelden mee naar je eerste consult?


Aanbevolen berichten

Hallo.

 

ik heb me vanmorgen al even voorgesteld hier op het forum maar zit ook met erg veel vragen en weet niet goed waar ik die kan stellen, in dit topic wellicht?

 

ik sta nog helemaal aan het begin, nog geen consult gehad.

heb gister a klinieken in Zevenaar gemaild en wil daar een eerste consult plannen, puur om eens te weten wat er eigenlijk allemaal zou moeten gebeuren:)

 

verder las ik hier veel positiefs over Dr van Straten. Ben even op de site gaan kijken maar zie maar erg weinig foto's van bv en helemaal niet van buikwandcorrecties, iemand een idee war ik dit nog meer zou kunnen zien, hier wellicht?

 

de cosmed kliniek in duin en Bosch kwam ik ergens tegen met een hoge waardering en best scherpe prijzen, iemand hier misschien ervaringen mee?

 

zo dat waren wel even genoeg vragen in 1x denk ik. Ben gewoon zo enthausiast en nieuwschierig, wil graag alles weten:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendyvdw bedankt voor je reactie! Jou beviel het dus goed? Ik vond dat de prijs daar erg aantrekkelijk was. Maar kon kver de kliniek verder niet veel vinden behalve dat ze een doorstart hebben gemaakt volgens mij?

 

ik ga op consult bij dokter van straaten maar wil eigenlijk wel bij 2 op consult!

 

hoe gaat het nu met jou, al wat minder pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij a klinieken geweest . Ik vond het zelf heeft prettig . Super aardige consulente die je ook altijd wel honderd keer kan bellen met vragen. Ik ben geopereerd door vito Koeijers . Hij was ook aanwezig bij het eerste consult . Hele aardige chirurg en heeft bij mij heel goed werk geleverd . En de kliniek zelf, heb je niet veel mee te maken. Ze opereren niet daar. Ze regelen verder wel alles goed . Medicatie bh je hoeft eigenlijk nergens zelf achter aan te gaan . Succes met je keuze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Karola84:

Ik ben ook bij a klinieken geweest . Ik vond het zelf heeft prettig . Super aardige consulente die je ook altijd wel honderd keer kan bellen met vragen. Ik ben geopereerd door vito Koeijers . Hij was ook aanwezig bij het eerste consult . Hele aardige chirurg en heeft bij mij heel goed werk geleverd . En de kliniek zelf, heb je niet veel mee te maken. Ze opereren niet daar. Ze regelen verder wel alles goed . Medicatie bh je hoeft eigenlijk nergens zelf achter aan te gaan . Succes met je keuze !

Hoi bedankt voor je reactie!!

jij hebt je dus daar laten helpen? En heel tevreden zo te horen?

 

ik heb via de mail info bij ze aangevraagd maar las naderhand wat slechte verhalen kver die kliniek ervoor en over een arts daar dat ik dacht Hmmm laat ik verder kijken, maar jij bent iig wel tevreden?

 

ze zijn wel redelijk aan de prijs volgens mij he? Ik wil namelijk ook een mini buikcorrectie en dan zou ik zeker op 7000,- uitkomen:( Bij Frans zou dat ongeveer 1000,- minder zijn. Prijs staat niet op 1 uiteraard maar telt wel mee natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben heel tevreden . Ze zijn eigenlijk meer een tussen persoon geloof ik . En ze werken met meerdere artsen . Maar over de chirurg die jij noemt lees ik ook heel veel goeie verhalen hoor . Ik zou gewoon eens twee afspraken maken ergens en dan kijken wat je gevoel zegt . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal.

 

17mei heb ik mijn consult bij dr van straten.

Nu lees ik wel eens dat jullie foto's mee nemen maar at neem je dan precies mee?

ik zat te denken een stuk of 4-5 foto's waarop ik laat zien wat ik niet wil, print ik dan ff op 1 blaadjes en ook een paar met wat ik wel mooi vind.

alleen het moet niet gaan lijken op een werkstuk van school ofzo:P

 

hoe deden jullie dat? Ik wil bijv wel echt duidelijk maken wat ik niet mooi vind...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dat een super goede manier om je pc te helpen bij het visualiseren wat je wil toch? Ik zou alles wat je écht mooi vind en alles wat je écht niet wil meenemen, hoe duidelijker het beeld is dat je schept, hoe makkelijker je het de pc maakt denk ik. Die zal daar vast ook wel blij mee zijn :D Gewoon doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een foto van Pinterest die ik mee heb genomen :P
En ik heb gezegd dat ik wil dat er wel bolling in de borsten bovenop zit, maar op zo'n manier dat mensen zich af gingen vragen of het nou neppe of een hele goeie bh haha :P 

Sowieso gaat Frans vragen wat je mooi en niet mooi vind, dus vind het wel slim om daar alvast een voorstelling van te maken voor jezelf ;)
En nog 1 tip, zet je niet vast op een aantal cc's wat je wil hebben omdat andere meiden ook zulke mooie borsten hebben met die cc's.

Ik had namelijk in m'n hoofd dat ik 350 en max 400 wilde hebben, want anders werd het te groot. Hehe boy was I wrong.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker bedankt voor je reactie! Haha tis nog groter geworden dus? Ik heb geen aantal cc in mijn hoofd, wil iets van een volle D denk ik.

Wat ik zeker niet wil is heel rond, maar ook niet te langwerpig, dat ze bijna tot onder de kin komen. Geen grote gleuf ertussen dat ze naar buiten hangen, en geen puntjes dat de tepels naar boven wijzen, zo das eruit :D

 

ik wil ze mooi vol maar wel natuurlijk, mogen best ietsje hangen.

 

@LaylaLou bedankt voor je reactie!

ja het is wel de duidelijkste manier lijkt mij. Maar ben bang dat ik als een student over kom met mijn knutselwerkjes zo haha. Maar ga het toch wel doen. Wil wel duidelijk hebben wat ik mooi vind:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 Ik had allemaal plaatjes op mijn mobiel met boobies die ik wel en juist niet mooi vond. Het waren veelal plaatjes met borsten in een bh of topje. Frans zei bijna gelijk al dat hij daar niet zoveel aan had. Dus heb hem uitgelegd wat ik vooral juist niet wil. Vervolgens hebben we samen besproken wat het dus wel ging worden.

 

Tevens gaat de consulente je ook nog wat foto's tonen bij je consult. A.d.h. daarvan kan je ook al zien/zeggen wat je niet mooi vindt. Spannend hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 volgens mij is het wel heel gebruikelijk om foto's mee te nemen hoor, ik zie die tip in ieder geval vaak langskomen dus ik denk dat het voor de pc ook niet als een verassing zal komen als je voorbeelden mee hebt. 

 

Ik ben zelf ook foto's aan het sparen hahaha. Heb een mapje op mijn computer waar ik foto's in opsla. Het lastige is natuurlijk wel dat ik er vaak geen 'before'-foto bij heb dus ik weet niet of het aansluit op mijn eigen situatie. Maar een idee hebben van wat je wil is natuurlijk altijd goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook foto's meegenomen. Juist van wat ik wél wil én wat ik niet wilde. 

Had m'n iPad meegenomen. Als je op sites gaat kijken van verschillende klinieken staan daar juist voor en na foto's op zodat je een beter beeld hebt van een vergelijkbare voorsituatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me helemaal aan bij alles wat hierboven al gezegd is. Ik had "last" van een gedraaide anatomische prothese en kwam met 2 boekwerken bij pc's aanzetten.

 

Eerste boekwerk met 1,5 jaar proces voortgang van het krijgen van tieten (collage van +/- 30 foto's van voorsituatie (vooraanzicht, zijaanzicht links en en zijaanzicht rechts) t/m foto's van ongeveer 1,5 jaar po. 

 

2e boekwerk ook van +/- 30 foto's van wat ik mooi vind en nog een stuk of 5 foto's wat ik absoluut niet mooi vind / niet wil hebben. 

Kreeg van 1 pc zelfs te horen: "Zo, jij hebt je huiswerk goed gedaan" :45:

Ze zullen wel denken, dat mens is knettergek maar dat kan me helemaal geen f..k schelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joy1980Haha dan had jij inderdaad wel een heel boekwerk mee.

maar dan is het inderdaad wel duidelijk ja! Beter als dat je achteraf sprijt hebt!!

 

@Liefbeestje iPad is idd ook nog een idee ja.zou ik ook nog kunnen doen inderdaad.Ben dan bang dat dat allemaal te lang duurd misschien maar ja het is natuurlijk wel het belangrijkste wat ze moeten weten eigenlijk..

 

ik heb inmiddels een afgesloten mapje op mijn telefoon met mijn eigen voor foto's 'slik' en een mapje met wat ik wel en niet mooi vind.daar kies ik dan gewoon van beide de 5 duidelijkste uit en neem die wel mee:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Ik had m'n eerste consult foto's laten zien op m'n telefoon, en ik liet dus blijkbaar ronde protheses voor de spier zien. En ik dacht anatomisch achter de spier te laten zien en te willen haha. Daarbij wat ik liet zien en zei mooi te vinden bleek niet realistisch vanwege mijn BMI die vele mate hoger was dan van de dames die ik liet zien. Dus ik raad het zeker aan, dan krijg je ook een beter beeld van wat realistisch en vooral haalbaar is. Bij m'n tweede consult (andere pc) hoefde ik geen foto's te laten zien, hij benoemde en adviseerde al gelijk wat ik wilde bereiken en zocht. Maar zeker voor je eerste consult een aanrader, mss is de pc er is niet blij mee maar het geeft JOU een beter beeld van wat haalbaar is voor JOUW situatie:) Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Theezakje34:

Ja eigenlijk heb je wel gelijk ja!!ben dan bang dat ik knullig overkom^_^

 

mail ga eens even goede plaatjes opzoeken, heb al een paar van prachtige boobies, maar ja of ze haalbaar zijn voor mij is nog maar de vraag natuurlijk ;)

Hoi meis

Ik heb wat site hier in de voor en na foto's

https://www.breastimplantsbymentor.com/breast-augmentation/before-after-photos/gallery bij deze site moet je even op de foto klikken voor de aantal cc.

https://www.tcclinic.com/surgical/breast-augmentation/before-after-photos/a-cup-to-c-cup/ en hier via google.

https://www.google.nl/#q=breast+augmentation+before+after+photos&spf=1

Ik vind dat de klinieken hier in ons land erg achter lopen met informatie die zijn geplaatst bij de voor en na foto's.:145:

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag eens voor foto's gemaakt en serieus, ik zie nu oas dat mijn tepels echt ongelijk zijn:o

 

bijna 34 jaar en ik kom er nu pas achter... Hoe gaat dat met een vergroting, kunnen ze dat iets bijstellen zeg maar of is daar niets aan te doen en zal het alleen maar meer opvallen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.