Ga naar inhoud

Slapeloze nachten: wanneer kan ik op mijn zij slapen?


Aanbevolen berichten

Hallo! :) Ik ben nu nog maar 1 week po (340cc voor de spier) maar ik wil graag weten vanaf wanneer je op je zij mag slapen? Zijn hier regels rond of is het enkel afhankelijk van de pijn? Ik doe al de hele week geen oog dicht. Heb alle tips al geprobeerd wat betreft de kussen in de knieholte, zwangerschapskussen enz... Ik kan normaal enkel op mijn buik slapen en dat zit er nu dus echt niet in<_<.

Momenteel slaap ik slechts een uurtje of 3 per nacht, het gaat echt niet van de rugpijn. Na een week nu ben ik werkelijk geradbraakt en ook mentaal gaat het steeds minder :(. Zeer blij met mijn boobies maar niet kunnen slapen overschaduwt het allemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff contact opnemen met je kliniek. Iederen kliniek en iedere plastische chirurg heeft zijn eigen regels. De een mag meteen op zij de andere pas na weken. Ik mocht na een week op zij slapen. Heb ze dual plane 

 

Ik sliep eerste 2 weken ook slecht. Begin nu pas goed te slapen na 2,5 week. Was na 2 tot 2,5u elke keer wakker omdat ik stijf was. Ik slaap met een gewoon kussen plat en een voedingskussen. Op rug in het voedingskussen gelegen met hoofd en schouders en nu op zij omarm ik een uiteinde, en dan voor tussen mijn benen naar mijn rug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vervelend zeg.. Ik mocht na 10 dagen gelukkig weer op mijn zij slapen. Maar ik heb ook wel gelezen dat andere dames langer moesten wachten van hun pc. Dit verschilt dus per pc. Dus je moet het echt even navragen aan je pc wanneer je dat weer mag. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zou het ook ff navragen. Ik heb ze ook voor de spier en mocht na 3 weken op zij slapen maar dit doe ik pas sinds 2 dgn een beetje hihi en ik ben nu 5 weken po...durfde het gewoon niet en ik vind Het nu nog eng, bang dat het misvormt raakt of zo whahaha :45: maar dat kan natuurlijk niet maar is mijn eigen stomme denkwijze weer ...:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:

Ja zou het ook ff navragen. Ik heb ze ook voor de spier en mocht na 3 weken op zij slapen maar dit doe ik pas sinds 2 dgn een beetje hihi en ik ben nu 5 weken po...durfde het gewoon niet en ik vind Het nu nog eng, bang dat het misvormt raakt of zo whahaha :45: maar dat kan natuurlijk niet maar is mijn eigen stomme denkwijze weer ...:45:

haha awww. na 6 weken is de inkapseling volledig toch? Kun je je daarna echt helemaal geen zorgen meer maken haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:

Ja zou het ook ff navragen. Ik heb ze ook voor de spier en mocht na 3 weken op zij slapen maar dit doe ik pas sinds 2 dgn een beetje hihi en ik ben nu 5 weken po...durfde het gewoon niet en ik vind Het nu nog eng, bang dat het misvormt raakt of zo whahaha :45: maar dat kan natuurlijk niet maar is mijn eigen stomme denkwijze weer ...:45:

 

Ik heb dat met 7 weken nog steeds!! Haha en dan heb ik ook nog de borstband om... lekker veilig:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei LindsayS:

Oh ik dacht als t ging zonder pijn dat het dan gewoon mocht... ik sliep na 2 weken alweer op m'n zij, nog wel met wat extra kussens. Heb ze wel voor de spier en was heel snel hersteld moet ik er wel even bij zeggen

Een snel herstel bestaat niet. Je kunt je wel snel 'goed' voelen, maar het herstel duurt bij iedereen even lang ;)
Kapselaanmaak gaat niet bij de een sneller dan bij de ander.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Natje3:

Mag ik eens vragen wat Dual plane betekent. Is waarschijnlijk voor of achter de spier denk. Ik moet nog op consultatie, maar ben hier al veel informatie aan het inwinnen. 

Dual plane is als de prothese gedeeltelijk achter de spier geplaatst wordt. Zo wordt voorkomen, bij meiden met een dunne huid of weinig eigen weefsel, dat de bovenrand van de prothese zichtbaar is.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het advies uit de kliniek dat het na 'enkele dagen' weer mocht. En ook zo snel mogelijk 'plat' slapen, dus niet weken half zittend. Ik ben nu 12 dagen po en slaap half op m'n zij sinds een paar dagen. Wel met een extra kussen zodat ik niet door kan rollen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei RID:

haha awww. na 6 weken is de inkapseling volledig toch? Kun je je daarna echt helemaal geen zorgen meer maken haha 

Klopt vandaar de 6 weken. Het inkapselen  van de prothese vindt plaats gedurende ongeveer zes weken na de borstvergroting. Als tijdens deze inkapselingfase de weefsels rondom de prothese te veel bewegen ten opzichte van de prothese kan de gewenste inkapseling niet (goed) plaatsvinden. De prothese kan dan gaan verplaatsen. Daarom is het van groot belang om de eerste zes weken de borstspier te ontzien en sporten, stofzuigen en strijken etc. te vermijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gisteren nog nagevraagd bij mijn pc (van Straten), na 4 weken mag ik half op m'n zij slapen dus met kussen in de rug. Na 6 weken mag ik gewoon helemaal op m'n zij.
Maar tot nu toe lig ik prima op m'n rug met m'n platte kussen en m'n voedingskussen onder m'n beentjes haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.