Ga naar inhoud

Nilu : 5 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hay Dames!!

Ik ben dus vandaag langs de dokter geweest om de knoopjes te laten verwijderen. Hij zei dat het er goed uitzag maar zei wel 'ik ga het toch maar ontsmetten en een gaasje op doen want er komt wat vocht uit, in het midden van t litteken'... :24: NEE!! Hebben jullie dat ook gehad of was alles mooi dicht? Er was volgens de dokter wel geen gaatje, gewoon nog niet volledig dicht...

Ik panikeer waarschijnlijk weer te vlug maar ik wa alweer ongerust :blush: ... het zag er wel niet ontstoken uit volgens de dokter en hij zei ook 'het is heel mooi genaaid, binnen 2 weken zie je daar niets meer van' :D Dat vond ik dan wel weer goed! ;)

Hopelijk gaat t vlug dicht...

Lfs,N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Nilu

ben je alsnog bij de huisarts geweest of dk plovier,voor de draadjes?

dat het nog niet helemaal dicht is,heb ik geen ervaring mee,bij mij was t altijd netjes dicht,zolang het geen gaatje is en de huisarts/plovier zegt dat het er mooi uitzag,zal er niks ana de hand wezen meis.

hou t gewoon wel in de gaten,altijd iets wat niet dicht is in de gaten houden uiteraard,komt goed,als je het goed verzorgd en droog houd,zal t binnen enkele dagen dicht zijn.

je boobs zijn mooi he,echt een mooi totaalplaatje heb je nu136.gif

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Bij mij is er 1 weekje wondvocht uit mijn boob gekomen na het knippen van de knoopjes. Iedere keer netjes afgedekt en schoongemaakt met betadine.

(mijn andere boob is een probleempje mee, maar als dat niet was geweest... dan was het litteken na 1 week mooi dicht)

Ik heb wel een borstlift gehad, dus ietsje meer littekens, maargoed ;)

Ik lees het wel vaker dat er een steekje lekt. Je bent ook snel weer aan het werk gegaan, dus ergens ook wel logisch dat je wondjes ietsje langzamer genezen zijn als dat je 1 week plat op bed had gelegen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tx Ladies!

@ Moontje: Ja ik ben toch bij de huisarts langs geweest, mijn huisarts is op verlof maar ben bij een andere geweest. Zijn eerste reactie was ‘ah dat ziet er goed uit, mooi en fijn, binnen 2 weken zie je daar niets meer van’… dus ik happy happy… :136: 2 sec later zegt hij ‘ik ga het toch ontsmetten en een plakker op doen want er komt toch een beetje vocht uit’…  het was echt niet veel maar hij wou geen risico’s nemen om het onbeschermd te laten. De grote gaasjes die erop waren van in de kliniek waren wel volledig droog en proper, dat vond hij ook al positief!! Hij zei wel dat het niet open stond, er is geen gaatje!! Moet het ondertussen ontsmetten met iso-betadine en een gaasje of plakker op doen… Ik zal mij deze week maar wassen in bad en mijn borsten droog houden :D

Tx voor het compliment!! Leuk om te horen! Ik ben ook echt blij, ze mogen wel niet meer slinken!! Haha

@Piepke: ja ik ben redelijk vlug gaan werken :( Maar ik kan ook niet stil zitten :D... Ik ga t zo dadelijk terug schoonmaken. Het wondvocht is wel niet door de plakker heen gekomen vandaag dus dat is al een goed teken. Ben al geruster nu ik weet dat het af en toe voorvalt... tx! Kga dadelijk eens kijken! Ik heb gelezen dat jouw wondje terug dicht gegroeid was?? :136: Goed zeg! Hopelijk vrijdag een positieve uitslag!! Ik duim mee!! :71:

Lfs,N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nilu

ooh super goed te horen,dat er geen gaatje ofzo zat,en dat de gaasjes er proper uitzagen,zegt toch al veel hoor,dus dat zit wel snor,vaak is het ook gewoon niets,is het gewoon wat huid wat net is blijven plakken en dat kotm dan beetje los,waardoor je wat vocht kan verliezen,er is in elk geval geen reden tot paniek.

ja zeker hoor,vind je totaalplaatje erg mooi,staat je goed,en nee slinken zla wel loslopen,enkel mooier,nog mooier van vorm worden ze1big_boobs.gif en wat wens je je nog meer.

en gaat slapen,werken en je dagelijkse dingetjes ook een beetje goed als vanouds?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje! Ja ben echt blij dat ze dicht zijn (foto'tje in galerij) Paniek om niets dus :rolleyes: maar ja, beter te vlug panikeren dan te laat hé :D

Alles gaat eigenlijk redelijk goed... slapen doe ik nog altijd op mijn rug maar dat gaat goed. Ik heb al even op mijn zij gelegen en dat gaat eigenlijk goed maar ik durf nog niet :blush: Al de rest gaat ook vlotjes, autorijden (vooral vitesse in achteruit zetten) gaat maar ik voel het wel af en toe, en soms schrik ik wel van hoe zwaar iets wel is :124: ... en hoeveel je eigenlijk je borstspier gebruikt!! Niezen doet ook zoveel pijn!!! haha :31: Soms denk ik dat ik teveel doe... ik voel mijn spier wel geregeld als ik beweeg maar t doet geen pijn, ik hoop dat dit geen kwaad kan :11:

En met jou?? Nog steeds happy happy? Je bent bijna één jaar PO hé!!

Lfs, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaa je nieuwe foto,s bekeken,en sjees wat mooi he,ze gaan al iets dalen zag ik,en ik schrok wel ff van je littekenfoto,s dacht OMG wat een rode plekken,maar.... was paniek om niks,want is dus ontsmettingsmiddel,hihi

ze gaan nu al een ronde mooie vorm krijgen,een natuurlijke ronde vorm zeg maar,heel mooi,en ik zie gewoon op de foto,s dat je zelf mega trots ben,als een pauw,en terecht ook!!!

ja nee je moet geen schrik hebben op je spier(en)(pijn) hoor,want je bent net ene dikke 2weken po nog maar,en die spieren zul je dus wel nog even blijven voelen,heeft echt even tijd nodig.

je zei al,mischien doe ik te veel,kijk er maar mee uit,dat je idd niet je spieren overbelast,want het inkapselen gebeurd nu op zijn hardst zeg maar,dus belemmer dat maar niet,en zeker geen ellebogen boven schouderhoogte houden nog he,afijn mama moon heeft weer gesproken,hihi nee hoor meid,bedoel het zeker niet bemoeierig,wil je alleen behoeden thas allrolleyes.gif

Nice pic,s hoor136.gif

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik zal er op letten mama Moon ;) Nee hoor, weet ik wel dat het niet bemoeierig bedoeld is hoor :P Alle hulp en info is welkom hé! Ja ik moet er echt op letten dat ik mijn ellebogen niet boven mijn hoofd doe, en dat doe ik ook niet bewust maar ik denk af en toe wel onbewust... Vb vandaag stak ik een speldje in mijn haar, zag mijn elleboog gaan en dacht shit, te laat... :107:

Maar ik let er verder echt op hoor, ik wil geen problemen achteraf!!

Tx!!

Lfs, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Hay!!

@ Eefje: Tx meid, is echt leuk om te horen... ben er heel blij mee! Zal blij zijn al alles genezen is en ik ermee 'buiten' kan komen :1bouncingboobs: hihi

@ Faye: Dank je!! :68: Het is nog even hé bij u? Voor je het weet is het zover en kan je met je nieuwe boobies het nieuwe jaar in!! :43:

Lfs, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay dames! Even een vraagje!

Volgende week maandag (3 oktober) zit de 4 weken 'martelband' periode erop :136: Yaay!

Nu zou ik op 30 september naar een feestje moeten, 3 dagen ervoor... Denk je dat ik een avondje zonder kliniekbeha mag of zou ik dat niet doen??

Heeft iemand van jullie dit vroeger gedaan?

Lfs, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.