Ga naar inhoud

Nilu : 5 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Bedankt allemaal!! Kijk er echt naar uit!! Nog 3 weekjes! Ben echt benieuwd wat hij mij gaat aanraden! Heb een afspraak gemaakt bij Bruno Demeyere. Als hij mij rond aanraadt, dan ga ik bij hem gaan denk ik. Als anatomisch beter is, dan ga ik ook eens luisteren bij Dr D'hondt! Nu ja, we zien wel, ik hou jullie op de hoogte! :)

Lfs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh wat spanennd Nilu,en die 3weken vliegen zo voorbij hoor,geloof me

ja heb je voor foto,s?dan zouden we mee kunnen kijken ,als je dat niet ziet zitten te plaatsen,geen probleem uiteraard :6:

hoeveel cc, heb je zelf in gedachten?en ronde zijn mooi,ookal klinkt het rond hahaha maar ballen krijg je met de prothesen hier in NL/Belgie niet snel hoor,is meer in Amerika

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. D'Hondt doet wel achter de spier hé! Jij wou toch graag voor de spier hebben of heb ik het nu even mis? :unsure: Nou ja, we zien wel wat er uit de bus komt! :rolleyes: Ben benieuwd! :P

Ja eigenlijk wil ik liefst voor de spier... Op dat vlak ben ik wel nog veel aan het twijfelen. Als Bruno mij zegt dat ik genoeg weefsel heb om het voor de spier te plaatsen, ga ik daar zeker voor!! Als hij zegt, achter de spier, dan zou ik wel eens gaan luisteren bij dr D'hondt want heb ook al veel mooie foto's gezien gedaan dr hem! Dus het hangt een beetje van mijn consult af! Zoals je zegt, we zien wel, maar ben raaaaaaaaaaaaaazend benieuwd!!! Ik ben wel bang om de verkeerde keuze te maken, :23: Voor de spier?? achter de spier?? eens ze erin zitten kun je eenmaal niet meer van gedacht veranderen é... :24:

Heb jij daar ook zo mee gezwoegd of wist je direct wat je wou?

Lfs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ja 't is ook allemaal niet makkelijk hé! Maar ik ging er eigenlijk al vanuit dat het bij mij wel onder de spier zou moeten, en toen ik bij Bruno toch de mogelijkheid had om voor de spier te laten doen was ik wel heel blij, en heb er geen spijt van. ^_^

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oh wat spanennd Nilu,en die 3weken vliegen zo voorbij hoor,geloof me

ja heb je voor foto,s?dan zouden we mee kunnen kijken ,als je dat niet ziet zitten te plaatsen,geen probleem uiteraard :6:

hoeveel cc, heb je zelf in gedachten?en ronde zijn mooi,ookal klinkt het rond hahaha maar ballen krijg je met de prothesen hier in NL/Belgie niet snel hoor,is meer in Amerika

greetzz moontje

Hi Moontje,

Ik was hier even in mijn topic aan het bladeren en zag dat ik nog niet gereageerd had op je post :blush:

Bij deze dus ;). Nee ik heb eigenlijk geen vóór foto's, maar eens het moment daar is dat mijn datum geprikt is ga ik er natuurlijk wel opzetten, zodat jullie kunnen vergelijken, voor en na bv ;)

Ik had eigenlijk altijd 300 cc in gedachten, dit mede omdat Dr Mesotten, toen ik bij haar was geweest, ze niet meer dan 300cc tot max 350 cc wou plaatsen. Ik zou graag op een D cup uitkomen maar ik heb eigenlijk geen idee of dat met 300 of 350 cc lukt? Dit hangt waarschijnlijk ook af van hoe smal je bent? Ik ben nu niet echt smal eerlijk gezegd, ik ben slank maar redelijk brede schouders... En ik zou idd het liefst ronde hebben... Nu maar hopen dat ik die krijg van Bruno hé :3:

Ik kijk er alleszins naar uit!! Ik hou jullie op de hoogte!

Grjs,

Nilu

PS: btw ik heb gezien dat jij op 22oktober ook terug aan de beurt bent? :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Nilu

Ja de ene krijgt met 300cc idd al ene D of E cup,ik had met 375cc zelfs maar een magere C cup,dus ja,ja ik heb ook brede schouders,en er komt bij mij bij,dat ik alles in de breedte heb :angry: waardoor ik dus al snel projectie naar voor mis,waardoor ik dus nu al voor de 3de keer onder mes ga,om em wens te behalen :133::145:

ja ik weet niet hoe je zou geplaatst wou,maar De Meyere doet liefst voor de spier he,en met eigen wens achter de spier,niet dual plane.en Bruno heeft zelfs een bepaalde prothese met afgevlakte randen waardoor je zeker dus voor de spier kan nemen(bij mee rinfo erover,pb Eefje dan even)

klopt,ik mag 22okt weer ja,ben mega benieuwd :1bouncingboobs: mede omdat ik dus 2 behandelingen in 1 heb :ph34r:

ben benieuwd naar je consulten hoor,echt wel!

en bedankt voor je reaktie alsnog :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nilu,

Welkom op het forum !!

Ik las net je tekstje waarin je jezelf voorstelt en ik moet zeggen dat we veel gemeen hebben.

In januari word ik 29 jaar en had ongeveer dezelfde cupmaat als jij, ben van ongeveer dezelfde grootte (1.74m) en gewicht en doe ook vaak aan sport (hardlopen, fitness, zumba en spinning).

Ik ben geopereerd door Dr.Plovier bij Beaucare in Machelen en heb met hem alles besproken qua cc's en plaatsing.

Zelf had ik ook een voorkeur voor plaatsing voor de spier (omwille van de herstelperiode, vaak sporten,...) en op zich had dit wel gekund bij mij wat betreft eigen weefsel, maar hij raadde toch aan om ze achter de spier te plaatsen, zelfs al doe ik veel aan sport.

Jammer dat je nog zo lang moet wachten voor de operatie MAAR dan ga jij volgende zomer zéker tegemoet met een volle boezem :43:

No worries, iedereen hier is een beetje borstengek (geworden), dat is volkomen normaal :D

In ieder geval wens ik je veel succes en plezier bij het hele proces en als je nog vragen hebt, zullen we ze met alle plezier beantwoorden!

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames!

Na mijn vele uren hier lezen op het forum ;) heb ik nog een afspraak gemaakt voor een consult - dit keer is het Dr. Plovier geworden. Ik mag gaan op 30 oktober. Ik lees ook enkel maar positieve dingen over deze pc en heb al heel wat mooie foto's gezien, dus ik dacht, waarom ga ik daar niet eens luisteren. Ik heb ook gezien dat hij, op verzoek, voor de borstspier doet dus dat is ook al een plus (alhoewel dat ik op dat vlak nog enorm twijfel) :wacko:

Nu dinsdag Dr Demeyere, spannend, ben echt benieuwd wat hij mij gaat aanraden!!

@Jilly, bedankt voor je bericht!Idd nog lang wachten, ik heb het proberen regelen met het werk om nog vrij te krijgen voor de kerstperiode maar dat gaat niet dus het wordt sowieso Juni... :139: Ik ga wel blij zijn als de datum geprikt is, zo heb ik toch weer iets om naar uit te kijken!! :126:

Liefs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies,

Toch nog even een vraagje. Dit in verband met littekens, ik vind het hier niet direct op het forum maar zijn jullie van beide (Plovier - Demeyere) PC's tevreden van de littekens? De reden dat ik het vraag is omdat ik gisteren de littekens zag van een vriendin (heeft jaren geleden een bv laten doen) en bij haar is het pure horror :107: Dik, vuurrood, hard, schuin,... echt niet mooi gedaan...

Wel niet gedaan door één van deze 2 pc's maar toch zou ik het spijtig vinden moest je het litteken zo goed zien...

Zijn die bij jullie goed genezen?

@ Moon en Eefje; THX!!! Ik kijk juist in mijn agenda en idd, het is dus woensdag, ik zat echt met dinsdag in mijn hoofd :106: . Natuurlijk omdat ik er zo naar uitkijk waarschijnlijk! ;) Ik moet daar om 18u zijn! Ik laat jullie weten hoe het verlopen is!

Liefs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nilu

littekens verschilt idd echt per arts hoe die eruit komen te zien,maar ook speelt je huid en genezingsprocses mee he.

als de basis goed zit,dus wat je arts maakt ,dan zit je vaak al goed qua uiteindelijke resultaat van je litteken.

ik had bij me eerste arts,dikke lelijke littekens en zelfs groter dan nu met me grotere prothesen,maar dat is normaal,want bij dual plane maken ze je sneden iets groter.

nu bij Dkt Meyere heb ik filmsterrenlittekentjes,ongelofelijk,dun,en amper zichtbaar,en hij is zelfs kleiner dan me eerste,al ik jammer vind dat ik aan de uiteinden me littekentjes van vorige keer nog zie,die dikke lelijke.

Eefje heeft ook erg mooie en dunne littekentjes :6:

spannend joh woensdag ,ben razend benieuwd wat er gezegd word en hoe je het vond op consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nilu..

Ik heb van dr.Plovier ook een heel mooi dun streepje gehad!!!

bij mij geneest het wel langzamer geloof ik.. Mijn litteken is nog paarsig ipv rood..

Ik rook ook misschien heeft het daar mee te maken?

Ik heb ook geen andere littekens waar ik de genezing kan mee vergelijken dus misschien gaat het bij mij allemaal wat langzamer..

Maar ik had niet gedacht dat de littekens zo mooi waren, gewoon heel dun en recht!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nilu..

Ik heb van dr.Plovier ook een heel mooi dun streepje gehad!!!

bij mij geneest het wel langzamer geloof ik.. Mijn litteken is nog paarsig ipv rood..

Ik rook ook misschien heeft het daar mee te maken?

Ik heb ook geen andere littekens waar ik de genezing kan mee vergelijken dus misschien gaat het bij mij allemaal wat langzamer..

Maar ik had niet gedacht dat de littekens zo mooi waren, gewoon heel dun en recht!

Liefs :58:

Het kan wel komen door het roken maar ook zeker door hoe jouw lichaam het doet. Ik rookte niet voor en tijdens mn zwangerschappen en toch ging het helemaal fout met de genezing van mijn keizersnede. Nu rook ik wel, ben wel van plan om te stoppen, was eigenlijk al gestopt 3 maanden maar ben 2 maanden geleden weer begonnen helaas. Zaterdag heb ik een knalfeest in Antwerpen met een hele grote groep vrienden en ik weet zeker dat ik daar, mede door de alcohol, flink zal gaan roken. dat wordt gelijk de laatste keer....hopelijk voor altijd maar zeker tot ver na de operatie, vooral ook omdat ik al zo slecht genees. Dan heb ik nog ruim 2 weken voor de operatie, dat is wel genoeg toch voordat die troep uit mn lijf is? Hoe zit het trouwens met alcohol? Hoe lang van te voren mag je niet drinken en hoe lang erna niet? Ik ben geen alcoholist ofzo maar hou wel van een drankje haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik heb gewoon doorgerookt hoor voor mijn operatie en daarna ook gewoon weer!

Ik vind dat stoppen onzin, maar goed, dat is ieder zijn eigen keus natuurlijk :)

Alcholhol... Pff.. Weet ik even niet meer!!

Na je operatie mag je 1 a 2 glazen drinken denk ik, totdat je littekens dicht zijn en je hechtingen eruit zijn..

Voor je operatie zou ik ook maar ff oppassen, het verdunt je bloed natuurlijk he!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was ook niet van plan om vlakvoor de operatie nog te gaan drinken maar as. zaterdag kan toch wel gewoon? Dat blijft toch niet weken in je bloed zitten?

Dan stop ik zondag met roken en drinken en wat zal ik dan gezond zijn zeg op de dag van de operatie haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies,

Toch nog even een vraagje. Dit in verband met littekens, ik vind het hier niet direct op het forum maar zijn jullie van beide (Plovier - Demeyere) PC's tevreden van de littekens? De reden dat ik het vraag is omdat ik gisteren de littekens zag van een vriendin (heeft jaren geleden een bv laten doen) en bij haar is het pure horror :107: Dik, vuurrood, hard, schuin,... echt niet mooi gedaan...

Wel niet gedaan door één van deze 2 pc's maar toch zou ik het spijtig vinden moest je het litteken zo goed zien...

Zijn die bij jullie goed genezen?

@ Moon en Eefje; THX!!! Ik kijk juist in mijn agenda en idd, het is dus woensdag, ik zat echt met dinsdag in mijn hoofd :106: . Natuurlijk omdat ik er zo naar uitkijk waarschijnlijk! ;) Ik moet daar om 18u zijn! Ik laat jullie weten hoe het verlopen is!

Liefs,

Nilu

Hey Nilu,

Ja hoor, dr. De Meyere maakt echt supermooie littekentjes, ongelofelijk dun, kun je haast niet geloven! :136: Zag er na een half jaar al bijna niets meer van! Neem maar een kijkje in m'n album!

Liefs,:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje,

Heb ze zonet nog eens bekeken je foto's en idd, je ziet er bijna niets meer van!! Nu is het waarschijnlijk nog beter dan toen je 6 maand PO was? Ik hoop dat ik hetzelfde resultaat heb!

Mijn huid kan namelijk af en toe een beetje vervelend doen, ik reageer heel sterk op bepaalde dingen en heb vlug last van een gezwollen huid dus 'fingers crossen' op een goeie afloop!!

Maar ik rook al niet dus blijkbaar is dat al een voordeel ;)

Liefs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nilu,

Ook mijn littekens zijn al erg mooi genezen en volgens mn huisarts was het zeer fijn en mooi gedaan. 'Met de complimenten aan de chirurg' zei hij toen ik de draadjes eruit ging laten doen.

4 jaar geleden ben ik ook al eens onder het mes gegaan voor plastische chirurgie en die littekens zijn helemaal niet zo mooi dus het scheelt wel van chirurg tot chirurg.

Dus ook wat dat betreft ben je bij Dr.Plovier in goeie handen ;-)

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Nou mijn eerste consult zit erop :) en het is heel fijn verlopen. Voelde mij direct op mijn gemak eigenlijk! En ik heb geluk, weefsel genoeg voor ronde prothesen en het wordt 300 of 350 cc (te bepalen tijdens de operatie)... stiekem hoop ik dat er 350 cc inkan :D ... EN ik heb een natuurlijk spleetje dus dat zal alleen maar versterkt worden, Z A L I G <_<

Nu heb ik nog een afspraak bij Dr Plovier maar ik moet eerlijk zeggen, ik was gisteren zo overtuigd van mijn consult dat ik die afspraak bij Plovier gewoon ging afzeggen... waarom nog een consult als dit echt goed voelt? En ik weet nu wel zeker dat ik voor de spier wil, 100%

Nu ja, het kan geen kwaad om eens te gaan luisteren vermoed ik...

En de datum, dat zal maart of april worden, is toch al geen juni meer ;)!! En ik kijk er ZOOOO naar uit!!

Grtjs,

Nilu

PS: kan iemand de titel van mijn topic aanpassen? Ik ga niet meer naar dr D'hondt gaan, ik ben overtuigd van het 'ronde' aspect ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.