Ga naar inhoud

Nilu : 5 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ladies,

Thx voor de berichtjes!! Is lief, aangezien bijna NIEMAND in mijn omgeving weet wat ik van plan ben, kan ik er ook bijna met niemand over praten. Mijn vriend ja maar die weet het ook nie, ocharme, ik laat hem om de 5 minuten naar foto's kijken van borsten :154: Tegen dan ik er heb kan hij er waarschijnlijk geen meer zien :134: Och ja, er zijn zwaardere dingen in het leven dan foto's zien van borsten veronderstel ik ;)

Nu ja, ik ga jullie voorstellen even laten bezinken :)

@ Daffy, vond ik wel een goedje, het geld opzij zetten voor BH's haha geen slecht idee eigenlijk... als ik er echt nie uit raak ga ik toch op basis van iets moeten kiezen é

@ Moontje en eef: idd een 2de consult zou mss niet slecht zijn, en eens de voor en nadelen op een blaadje zetten en dan zien wie er het meest voordelen heeft! Heb idd geluk dat het nog even is, anders zat ik nu echt met de handen in het haar :145: Een 3de consult, dat durf ik niet meer :) haha... maar ik wil echt bij één van die 2 gaan dus ik ga er toch mijn weg moeten in vinden!

@Mii: ik zou bij Bruno 3000 betalen, en idd, Plovier is nu 150 euro duurder maar dat had ik enigszins verwacht. Het is nu zijn kliniek dus ik vermoed dat die prijzen langzamerhand toch een beetje zullen stijgen. En opzij leggen voor een wissel kan ik ook doen alhoewel ik vrees dat dat geld al vlug naar nieuwe kledij en BH's zou gaan!! ;)

Bedankt voor jullie reacties!! I'll keep you posted!

Xx, Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Dames,

Het is ondertussen heel lang geleden dat ik nog iets gepost heb op het forum. Ik ben wel altijd blijven meelezen met de verhalen want ik kan het niet uit mijn hoofd zetten. MAaaaarr de beslissing is gevallen, ik heb een afspraak gemaakt bij Dr Plovier. Op 5 september is het mijn beurt voor een bv. Ik moet om 10u in de kliniek zijn, operatie om 11u.

Kijk er zooo naar uit, eindelijk kan het aftellen echt beginnen!! Nog 2 maand!! :43:

Lfs,

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela

Ja ik ga bij Dr Plovier :) Mijn eerste datum lag idd vast bij Dr Demeyere maar door omstandigheden op het werk kon die niet doorgaan. Toen het moment kwam om een nieuwe afspraak vast te leggen is mijn keuze gevallen op Dr Plovier. Waarom... daar is niet echt een deftige reden... De enige reden die ik kan bedenken is dat ik bij Plovier meer een 'kliniek' gevoel had en mij daar iets beter bij voelde. Als ik moest afgaan op de foto's van de borsten die ik al heb gezien van beide, jah dan is beslissen onmogelijk :rolleyes:

Ik twijfel soms nog hoor (vooral als ik foto's zie van 'het werk' van Demeyere :D) maar dan zie ik weer foto's van het werk van Plovier en dan gaat die twijfel terug over... Een ding is zeker, bij beide is het goed dus een slechte keuze bestaat hier niet ;)

Lfs Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval bij beide zit je goed :)

Is alleen een keus die jezelf maakt en waarbij jij je het fijnst bij voelt.

Beide dokters maken hele mooie boobies!

Spannend helemaal, je consult en operatie achter elkaar :)

Gaat helemaal goed komen,nu alleen nog maar aftellen..... :43:

Groetjes Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nilu,

Ooh fijn dat je de beslissing hebt genomen, zal je vast weer wat rust geven in je hoofd! Ik zal je titel effe aanpassen!

Veel aftelplezier!!!:136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames!! Ik heb even een vraagje... ik vermoed dat je best een sportbeha extra koopt (of 2) om af en toe af te wisselen met de martelband? Nu is mijn vraag, hebben jullie die op voorhand gekocht? Indien ja, welke maat koop je dan best? Ik heb hier al ontdenkt dat je met een aantal CC's niet echt kunt beslissen over een maat... Ik zou graag op een grote C, kleine D uitkomen dus koop ik er dan best 2? :31:

Mss een domme vraag maar de 'boobie' stress begint toe te slaan :D

Lfs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

@ Janine: tx! kan ik mss idd best doen, alhoewel... ik zal maar een vriendin sturen, wie weet met wat hij thuis komt :D

@ Mii18: Oh geen speciale reden hoor, ik schrijf nog weinig zelf op dit topic, of ergens anders, daarmee. Maar ik moet uiteraard nog mijn verslagje erop zetten binnen 2 weken :rolleyes: .

Ondertussen had ik nog een vraagje. Ik had hier al gelezen dat Valérie zelf contact opneemt om de operatie te bevestigen een 2-tal weken voor de ingreep. Is dit nog steeds zo?

Lfs,

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nilu,

Ze hebben van de beclinic wel tegen mij gezegt dat ze twee weken van te voren contact met me opnemen.

Dus dat is nog wel de bedoeling denk ik...

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Bevestiging is er en geld is juist overgemaakt!! Spannend!! Nu kan ik niet meer terug!!

Maar nu stapelen de zenuwen en de vragen zich echt op... wat als ik het niet goed vind, wat als ze te groot zijn, of te klein, wat als er iets fout loopt... en heleboel 'wat als' vragen dus :145: Als dat maar goed komt!! :19: Maar vooral ook veel twijfel, ik ben nu gezond, ik zou het echt enorm erg vinden moest ik het daardoor niet meer zijn want er kan altijd iets fout lopen...

Maar ik vermoed dat iedereen dit hier wel heeft een paar dagen vóór hun bv denk ik?? Hoop ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt hé!! Nu kan ik het NIET meer uit mijn hoofd zetten! Nu ja, ik vertrek dadelijk op vakantie tot de dag vóór mijn bv dusssss ik hoop dat de tijd vlug voorbij gaat!!

Het zal dus tot na mijn bv zijn dat ik terug op dit forum kom, dan MET boobies!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nilu,

Nee gek genoeg had ik die twijfels totaal niet ! Ik dacht er niet aan..

Eigenlijk zijn die weken voor mijn bv voorbij gevolgen, was totaal niet zenuwachtig!!

Ook geen twijfels.. Misschien omdat ik het zo graag wilde en het zo zat was om onzeker te zijn door het niet hebben van borsten!!

Komt allemaal wel goed, risico's zijn echt wel nihil..

en jij hebt straks mooie boobs :D

Fijne vakantie, waar ga je heen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat heeeerlijk! Hopelijk kun je je gedachten een beetje verzetten tijdens de vakantie! Tot laterssss, hele fijne vakantie toegewenst! Laatste vakantie 'zonder'boobies!

Ben erg benieuwd hoe het jou vergaat met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii: Leuk jong, geen stress hebben, wou ook meer van dat :D!! Heb zojuist je foto's gezien, Ze zijn echt prachtig geworden :136:

Laat ons hopen dat ik net zo blij ben met die van mij!!

Bedankt! We gaan 10 dagen naar het zuiden van Frankrijk, lekker gezellig, huisje gehuurd met een paar vrienden, wordt echt leuk!!

@ Janine: bedankt! Idd laatste vakantie zonder boobies!! :43: Ik post mijn verslagje van zodra ik 'ze' heb!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames, Maandag is het dus zover maar ik zit met een vraagje. Op de documentatie die ik van BeClinic heb gekregen staat dat je 2 weken op voorhand geen aspirine mag gebruiken. Nu zit ik met zo een gigantische koppijn dat ik er misselijk van ben. Mag ik dan echt niets nemen daartegen? :98:

Tx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaah Nilu! :107:

Morgen is jouw dag!

Heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes meid!

Gaat helemaal goedkomen, op naar JOUW nieuwe boobies!

Hoe laat ben je aan 'de beurt? '

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.