Ga naar inhoud

Nilu : 5 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Nilu,

Fijn dat je consult zo goed is meegevallen en je overtuigd bent van je zaak! Had zelf ook nog enkele consulten gepland staan, heb ze ook na m'n eerste consult afgezegd, vond ook als je kunt staan achter wat je wordt geadviseerd waarom nog bij andere gaan, raak je misschien alleen maar van in verwarring, maar goed dat is voor ieder zelf te bepalen, sommigen vinden het toch fijn nog extra consulten te doen.

Nou, 300/350cc zal je zeker een mooi maatje gaan opleveren, en gelukkig kun je ronde krijgen! Super! En ook tof dat je al een natuurlijk spleetje hebt, ben je mee gezegend dus! Nu nog je datum vastleggen en je kunt gaan aftellen! Maart/april is alleszins al weer een stuk dichterbij! :D

Liefs, :53:

PS: je titel is vast aangepast en als je je datum hebt word je verhuisd naar de operatieverslagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Nilu,

leuk dat je consult zo goed was,en 300 a 350 klinkt goed! en als je liever de 350 hebt,dan moet je dat gewoon zeggen,als de grootste past,wil ik die,dan schrijft hij dat op en krijg je de grootste als het past.

erg fijn dat je voor de spier kan krijgen,en ook nog is rond,wow je kan dus krijgen wat je wilt,dat hoor je niet vaak,super toch!

en wat een mazzel,scheelt toch weer enorm,juni of maart-april :136:

heb je een paar datums gekregen,om te keizen of bel je tegen de tijd even?

afijn meid,je bent een stap dichterbij en dat voelt vast goed.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nilu,

Ik ben erg blij voor je dat het consult zo goed is gegaan.

Als je je er echt heel goed bij voelt, is het overbodig om nog andere consults te doen. Uiteindelijk moet je toch op je gevoel vertrouwen en kiezen voor datgene waar je je het beste bij voelt.

Zoals Eefje al zei, bijkomende consults kunnen dan alleen nog maar voor verwarring zorgen.

Super dat alles kan zoals jij gehoopt had! En die 300 à 350 cc zullen zeker een mooie maat opleveren!

Nu maar hopen dat je snel een effectieve datum hebt he, dan kan je alvast beginnen aftellen!

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx ladies voor de berichtjes!! :) Ik ben echt blij jong dat ik kan krijgen wat ik wil. De PC zei zelf ook gisteren dat hij zal zien wat er in past, als 350 er onnatuurlijk uitziet ging hij voor de 310 gaan maar als het erin kon en er natuurlijk uitzag ging hij zeker de 350 cc nemen dus daar zit ik wel goed. ;) En mijn vriend gaat mee hé, kan hij gelijk ook eens kijken wat er leuk uitziet... :)

Een datum heb ik nog niet besproken, dat moest ik vandaag eerst eens zien op mijn werk, maar voor mij zou 8 april eigenlijk het best passen. Ik hoop dat deze datum voor hun ook past, anders zal het toch wachten worden tot juni vrees ik :(.

Nu vroeg ik mij af of ik nu eigenlijk al kan bellen om de operatie vast te leggen op 8 april? Is dat niet te vroeg of maakt dat niet uit?

En mijn consult bij dr Plovier, cho, ik zou eigenlijk wel willen gaan, gewoon om te luisteren maar heb idd schrik dat ik weer ga beginnen twijfelen dan :/

Ooooooooooh ik kijk er zo naar uit, ik denk bijna aan niets anders meer :D Tis maar een dikke 5 maand meer dan (haha, dichtbij is het ook niet echt hé ;))

@ Moon! Nog eens veel succes morgen!

Grtjs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 april is een prachtdatum!!! (mijn verjaardag haha)

Ik zou geen consult nemen bij dr Plovier hoor, de consulten daar stellen eigenlijk niks voor dus dan kom je van een kouwe kermis thuis. Het echte consult krijg je daar pas een uur voor de operatie.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nilu,

Fijn dat je consult zo goed was... :D

Gefeliciteerd met je komende datum..

300 of 350 cc voor de spier gaat je zeker een mooi maatje geven..

Ik zou ook niet meer naar Dr.Plovier gaan..

Je bent nu toch zeker van je keuze dus waarom verwarring scheppen?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nilu,

Ik zou al bellen om je datum van 8 april te vragen, dan staat het vast en kun je er naar toe leven! :) Lijkt nu nog ver weg, maar voor je het weet is het al zover joh! :7:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Ladies!!

Het is nog wel even wachten nu maar ik heb alvast al een ticker gemaakt, maakt het allemaal toch een beetje 'echter' :106: (nu maar hopen dat ik het juist heb gedaan en dat hij effectief tevoorschijn komt ;))

Ik ga nu waarschijnlijk wel een beetje minder 'forumen', (alhoewel dat dat moeilijk wordt, borsten beheersen mijn leven voor het ogenblik :152: ) maar hoe minder ik eraan denk, hoe vlugger de tijd voorbij zal gaan!!!!! (hoop ik :141: )

@Moon: veel succes met het herstel en met je nieuwe aanwinst ;)

Tot binnenkort dames!!

Liefs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nilu,jij bent sneller in april dan je mischien verwacht hoor,al ik je wel snap,het klinkt nog ver weg.

straks lekekr de feestdagen en je werk erbij,komt helemaal goed met jou.

met mij herstel gaatie prima! ben stikblij en heb amper pijn,heerlijk toch :1bouncingboobs:

greetzz moontje

fijne zondagavond

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Dames,

HELP, Dilemma!!!

Jullie weten wel nog dat ik op 30 oktober normaal gezien een afspraak had met Dr. Plovier? Die had ik afgezegd aangezien ik zeker was van mijn stuk bij Bruno. Wel, ik zat nog altijd met de bekende 'wat als' vragen, zoals jullie allemaal wel hadden vermoed ik... Wat als ik ze niet mooi vind, wat als er iets misgaat, wat als voor de spier toch niet lukt... Het feit dat ik nog zo lang moet wachten op mijn BV bevordert die vragen natuurlijk nie :rolleyes: . Nu zat ik vorige week met een vriendin te spreken die onlangs ook een bv heeft ondergaan en die zei 'als je nog met vragen of twijfels zit, doe gewoon nog een paar consulten, je moet niet zeggen dat je al een afspraak hebt voor een bv maar dan ben je mss zekerder. En als er ooit iets misgaat ga je jezelf nooit kunnen verwijten dat je maar één consult hebt gedaan'... Nu daarin had ze gelijk, ik kon toch maar zeker zijn van mijn stuk, ik ga nog een consult doen en zien wat de andere dokters mij aanraden.

Dus de volgende morgen belde ik terug naar Beclinic en ik mocht gisteren gaan om 11u. Loop al gans de week ziek dus vrijdagnacht nie veel geslapen, voelde mij ellendig zaterdagmorgen :98: maar ben toch geweest!

Resultaat!! Dilemma!! Ik ben sinds gisteren enorm beginnen twijfelen terug! Op consult ging alles vlotjes, dokter :35: , kliniek :35: , voor de spier is geen enkel probleem aangezien ik genoeg weefsel heb, heeft mij opgemeten en mijn afmetingen zijn ook :35: ... kortom, mijn algehele gevoel was :35: ....

Maar wat nu?? Ik heb bij beiden een super gevoel, wat kies ik dan??? Bij Bruno had ik een beter 'menselijk' gevoel als je snapt wat ik bedoel (het feit dat ik mij gisteren niet 100% voelde kan natuurlijk ook wel een oorzaak zijn :)) Bij Plovier heb ik een beter 'Dokter' gevoel, dat is voor mij enorm belangrijk, we spreken ten slotte over sleutelen aan je lijf...

Kortom, ik weet het niet meer! Sorry voor mijn lange, saaie ;) verhaal, ik weet ook dat niemand mij kan helpen bij die keuze maar toch.... Het enige dat ik zeker weet is dat ik bij beide in goeie handen ben, daar twijfel ik nie aan dus een foute keuze kan ik nie maken (denk ik toch)... :103:

Wat zouden jullie doen?

Thx!

Liefs, N

PS: oja en even ter info, de kostprijs is ondertussen 2600 euro en heb 50 betaald voor mijn consult (zonder doktersbriefje, was dit bij de andere 'Plovier' dames :) ook zo?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2450 betaald aan operatiekosten en 35 aan consult bij Plovier maar dat is omdat hij ten tijde van het consult en de afspraak maken voor operatie nog bij Beaucare werkte en dat waren (zijn) hun prijzen.

Maar ja, die 150 euro maakt op zo'n bedrag ook niet echt uit, had ook voor hem gekozen als ik die 2600 had moeten betalen.

Moeilijk hoor voor je, als je bij allebei zo'n goed gevoel hebt, ik zou je echt geen advies kunnen geven, het zijn allebei erg goede pc's. Als ik eerder op dit forum was gekomen en ik had geweten van Bruno, had ik ook bij hem op consult gegaan en waarschijnlijk voor hetzelfde dilemma hebben gestaan.

Wat betaal je bij Bruno? Als je echt geen keuze kan maken dan kan je altijd nog voor de goedkoopste gaan en het verschil in geld opzij leggen voor leuke bh's na afloop. Hahaha misschien een beetje stom advies maar anders weet ik het ook niet.

Anders maak je ook bij dr Plovier een afspraak om te opereren en beslis je gewoon over een tijdje pas, naarmate de tijd verstrijkt en zeg je 1 van de afspraken af. Je hebt toch nog tijd zat.

succes meid!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig trouwens dat iedereen Bruno gewoon bij zn voornaam noemt en alle andere pc's bij hun achternaam :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nilu

weet je wat je ook kan doen,bij beide artsen een 2de consult plannen,en kom je er dan nog niet uit,een 3de kliniek/arts zoeken,

je hebt het voordeel nog lange tijd te wachten met je operatiedatum,dus maak er gebruik van :6:

is ook allemaal niet makkelijk he,en leg ook de nazorg goed naast je neer om die te bekijken,als er wat opdoet,welke kliniek is beste te bereiken en laat je geen zeur voelen,al heb je 100 vragen na je operatie,de nazorg is niet bij allen(helaas even goed) Bij Artemedis kan ik je garanderen van wel,100% zelfs savonds,zelfs sweekends enz enz

hoop dat je eruit komt :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nilu,

Ja, das wel een heel moeilijke vraag! Zoals Moon zegt, misschien nog een tweede consult bij beiden doen of verder kijken?! Volg je hart, bij beide zit je sowieso goed, Bruno maakt wel heeeeel mooie littekentjes, even ter informatie hihi :P

Succes met je dilemma!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Nilu...

Jeetje dillemma, :wacko:

Tjaa.. lastige keuze!

Ik ben ook door dr.plovier geholpen en ik vind hem echt een topper :D

en er zijn hier veel meiden die helemaal tevreden zijn over hem,

maar ik heb er ook veel gezien van bruno...

Dus wat dat betreft zit je wel goed !!

Dus de prijs is wel een beetje omhoog gegaan bij dr.plovier..

naja die 150 euro scheelt ook niks..

Hoe duur is bruno? anders zou ik voor de goedkoopste gaan en het geld wat je overhoud

apart leggen voor de volgende wissel??

Succes met je keuze... :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.