Ga naar inhoud

Nilu : 5 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hi Dames,

Ik ben nieuw hier op dit forum en wou me even voorstellen... (Het moest dus Demeyere (zonder n) zijn in de titel :))

Ik ben 29 en droom al jaren van een volle boezem. De meeste van mijn vriendinnen verklaren mij gek omdat ze vinden dat ik mooie borsten heb (ja, hallo MET push lijken ze idd niet klein :D). Ik heb nu een 75B, en ze zijn mooi van vorm maar ze zijn te klein. Ik zou zo graag eens een kleedje kunnen aandoen, ZONDER bh, of gewoon eens een bh kopen ZONDER vulling... Mijn gedacht gaat uit naar een volle D (in de hoop dat ik een gewone D krijg :)) Ik ben 1m72 en weeg 62kg, ik ben sportief gebouwd dus ik heb redelijk brede schouders...

Nu heb ik eindelijk de stap genomen om ervoor te gaan. Het liefst zou ik het zo vlug mogelijk laten doen maar ja, dat is buiten bepaalde dingen (thuis, werk,...) gerekend. Daardoor zou ik het pas kunnen doen in het voorjaar van 2011. Ik weet het, nog heeeeeeeeeeeeel lang maar sinds ik beslist heb gaat het gedacht NIET meer uit mijn hoofd, ik ben er constant mee bezig, het lijkt wel of ik borsten 'gek' word :31:

Ik heb dus al heel veel gelezen hier op dit forum en ik ben tot de vaststelling gekomen dat heel veel vrouwen heel tevreden zijn over ofwel Bruno Demeyere in gent of dokter D'hondt in Tongeren. Nu woon ik zelf in gent dus Demeyere zou wel handig zijn maar... Nu weet ik totaal nie of ik voor ronde of anatomische zou gaan, voor of achter de spier??? Ik weet dat het heel veel afhangt van je eigen vorm van borsten en of je genoeg weefsel hebt... Ik heb ook gelezen dat D'hondt vooral werkt achter de spier en anatomisch en Demeyeren voor de spier en met ronde prothesen?? HELP :)

Nu wou ik vragen of jullie je ervaringen met Demeyere of D'hondt zouden kunnen delen met mij? Of jullie eventueel foto's hebben van BV gedaan door beide chirurgen (via persoonlijke mail eventueel). Wat ongeveer de kostprijs is bij beiden?

Ik doe veel aan sport dus ik vermoed dat achter de spier dan niet zo een goede beslissing zou zijn?

Ik weet dat ik best op consult ga voor mijn vele vragen maar ik hoop dat jullie met toch al een eindje op weg kunnen helpen?

Ik ben 5 jaar geleden al eens op consult gegaan bij Dr Mesotten in Bonheiden, was ook heel tevreden van dat consult, zij ging bij mij McGhan plaatsen, 300cc achter de spier, rond (omdat zij vond dat er teveel risico is dat de anatomische prothese zou draaien...)

Alvast heeeeeeeel erg bedankt allemaal!!

Liefs, Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Nilu

Welkom :)

zoals je zelf al zegt,is achter de spier niet altijd voor de hand liggend als je sport,nu weet ik niet wat je uitoefent voor sport en hoeveel en hoe serieus,maar het is niet echt de handigste oplossing dan,achter de spier.

wel is het een veilige plaatsing,minder snel hang,geen randen enz enz

ik zou zelf ook niet voor de anatomische gaan,ik heb ze gehad,en niet mijn ding,en ook was ik bang voor draaien idd,gebeurd dan wel niet erg vaak,maar de kans bestaat er wel natuurlijk.

zelf ben ik van anatomische dual plane(tussen de spier) naar rond voor de spier gegaan,bij Dk De Meyere,totaal anders dus me totaalplaatje.

je mag best eens kijken,dan stuur ik je in een pbtje me linkje,geef maar een gilletje als je dat wilt.

Dk De Hondt,vind je in operatieverslagen,naam staat achter de operatiedatum,kan je zo inlezen de ervaringen van dames,mischien ook ervaringen in topic plastisch chirurgen :6:

veel plezier met het maken van je keus en zoektocht..

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje

Thx! :)

Als sport ga ik lopen, 3 keer per week, soms een half uur, soms een uurtje... het is niet echt een sport waar ik enorm veel oefeningen doe voor het bovenlichaam. Ik ga soms wel fitnessen en dansen maar door tijdsgebrek doe ik dat niet zoveel meer.

Zou super zijn moest ik je foto's even mogen zien, ik heb er namelijk nog niet zoveel gezien die gedaan zijn door Dr Demeyere. Bedankt alvast!

Het wordt idd een heuse maar leuke zoektocht. Ik denk alvast eens bij dr Demeyere te gaan, eens zien wat hij zegt, mss lukken ronde helemaal niet voor mij (door die pinchtest? Of zoiets :))...

Ik zal idd eens kijken bij de pc topics, had ik maar gezien nadat ik ijn berichtje al had gepost :blush:

Bedankt alvast voor de info! leuk dat je hier alles kan delen! Ik ben namelijk van plan het aan niemand te vertellen (behalve het vriendje natuurlijk ;)) Spannend :)

Lfs

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje

Thx!

Als sport ga ik lopen, 3 keer per week, soms een half uur, soms een uurtje... het is niet echt een sport waar ik enorm veel oefeningen doe voor het bovenlichaam. Ik ga soms wel fitnessen en dansen maar door tijdsgebrek doe ik dat niet zoveel meer.

Zou super zijn moest ik je foto's even mogen zien, ik heb er namelijk nog niet zoveel gezien die gedaan zijn door Dr Demeyere. Bedankt alvast!

Het wordt idd een heuse maar leuke zoektocht. Ik denk alvast eens bij dr Demeyere te gaan, eens zien wat hij zegt, mss lukken ronde helemaal niet voor mij (door die pinchtest? Of zoiets )...

Ik zal idd eens kijken bij de pc topics, had ik maar gezien nadat ik ijn berichtje al had gepost :blush:

Bedankt alvast voor de info! leuk dat je hier alles kan delen! Ik ben namelijk van plan het aan niemand te vertellen (behalve het vriendje natuurlijk :) ) Spannend

Lfs

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nilu

ja achter de spier heb je ookal wegspring vormen bij de minste inspanning hoor,maar je zit wle veilig uiteraard,want je ziet geen randen(alhoewle ik ze nog wel eens zie hier en daar) en je voorkomt vroegtijdig hang,kijk ik heb echt geen hang van mezelf,zelfs niet na 3kindjes,dus ik kon heel goed voor de spier hebben,heb zelfs nu grote zware prothesen en nog geen hang,en dat zal er verlopig niet komen ook,en dat wou ik nu juist zo graag :145:

ik zou zoiezo eens 2 consulten doen,en dan kan je dat samenvoegen en een keus maken,want het is niet niks he,zo een stap naar een bv,vroeger dacht ik ook altijd,ze proppen er wat in en zien maar hoe het uitpakt,maar nee,het zit net wat ingewikkelder in elkaar :rolleyes:

aantal cc,s merken prothesen,plaatsing,soorten prothesen(ronde/anatomische) enz

uiteraard mag je me foto,s zien,ik ga je die zo dadelijk prive sturen in je mailbox van het forum.

zal je een foto sturen van me voorsituatie en me dual plane en me voor de spier nu,en een linkje naar me album.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Moontje!! :) Die ronde prothesen zijn inderdaad mooier dan die dual plane. Die van mij mogen wel iets kleiner ;)

Ik kan echt niet wachten om te gaan jong, en het is nog zolang wachten :( Maar eerst een consult, dat is toch al één stap dichter ;)

Bedankt vr de info!

Grtjs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan,ja is ene enorm verschil he,terwijl dual plane ook erg mooi kan staan bij sommige,maar goed,mijn voorkeur is het niet,persoonlijk me mening dan he.

B-cupje heeft ook dual plane,en dat vind ik dan echt een mega mooi resultaat,zo zie je maar,het moet bij je passen om het maar zo te zeggen.

wanee rhad je alles in gedachten?een consult en een operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefst had ik alles zo snel mogelijk gepland :) Maar ja, dat is buiten mijn werk gerekend natuurlijk. Voor de operatie moet ik sowieso wachten tot juni 2011. Op zich vind ik dat niet erg eigenlijk, vóór de zomer vind ik eigenlijk een ideaal moment, spijtig dat die zomer nog 9 maand ver ligt :102: . De reden dat het pas dan kan is voornamelijk werk gerelateerd, we zitten met enorm personeel tekort waardoor alles vol geboekt staat tot eind mei 2011. Tijdens het kerstverlof ben ik wss een paar dagen thuis maar net niet lang genoeg om deftig te recupereren vrees ik... En tijdens die feesten doe ik het dan ook liever niet. Dus ja, mijn consult had ik graag zo snel mogelijk gepland, ook al moet ik dan 8 maand wachten, eens de datum vaststaat ben je natuurlijk al een stap dichter é en is het al meer 'echt' :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nilu,

Wat spannend dat je een borstvergroting wil! Ik zelf ben geopereerd bij dr de Hondt en heel erg tevreden met het resultaat.

Dr de Hondt werkt voornamelijk met anatomische protheses achter de spier. Ik sport zelf ook veel, maar heb nog nooit gehoord dat anatomische protheses dan niet geschikt zijn.

Ik heb ook een foto album, die mag je ook bekijken hoor! Ik zal je zo ff een pbtje sturen met het wachtwoord!

Ik ben inmiddels 4 maanden PO en het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's heb gemaakt. Ik heb gelukkig nergens meer last van, ze voelen al heel natuurlijk en geen pijn meer gelukkig!

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames,

@ Moontje, idd mooie vooruitzichten :) Het lijkt nog immens ver maar mijn besluit staat vast! Als er plaats is wordt het zeker juni, ik kan dan een paar weken verlof nemen, dus dan ben ik op mijn gemak! Nu eerst het consult, ben echt benieuwd wat ze mij gaan aanraden! :D

@ Joyce! Thx voor je pb! Heb de foto's bekeken en ze zijn echt mooi van vorm :) Ik weet het echt niet wat ik moet kiezen maar ik denk dat ik best eens luister naar de raad van de PC's. Mss ben ik helemaal geen 'rond' type of helemaal geen 'anatomisch' type ;) Ik kijk er wel naar uit om te weten wat het uiteindelijk gaat worden :) Ik heb al van beide PC's heel mooie resultaten gezien dus ik ga bij beiden eens langsgaan. Ik wou dat het al zo ver was!!! Nu ik eindelijk beslist heb er werk van te maken, kan het niet vlug genoeg gaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nilu,

Welkom hier! :D

Ik ben bij dr. De Meyere geweest (heb je titel trouwens aangepast, hihi ^_^ ) en ben één van de weinigen die bij hem anatomische geadviseerd kreeg. Ronde zou je bij mij randen gezien hebben. Neem aan dat jij wel ronde zult kunnen krijgen aangezien je van jezelf al een 75B hebt, dan zul je vast wel genoeg weefsel hebben om de randen mooi te bedekken. :) Spannend allemaal hé! Maar inderdaad na een consult weet je tenminste zeker wat bij jou persoonlijk mogelijk is, wij zijn hier natuurlijk allemaal leken.

Wens je vast veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met je consulten. Als je mijn foto's wilt zien dan geef je maar een gilletje.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eefje

Thx en bedankt voor het aanpassen van de titel :)!

Het zou leuk zijn moest ik je foto's eens mogen zien, heb nog geen anatomische gezien dr Demeyere. Stuur je pb met ww? Ik vermoed dat die ook boven de spier geplaatst zijn? Het is inderdaad spannend, ik denk er constant aan en zit de hele tijd op het forum :blush:

En ik moet dan nog zo lang wachten, ik ga gek worden van verlangen tegen dat het juni is :4:

Ik ga alleszins zo snel mogelijk een afspraak maken, dan heb ik dat al, dan nog een datum vastpinnen en kan ik enkel nog uitkijken naar B-day :D

Lfs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nilu,

Stuur je zo m'n ww in een pbtje! Ze zijn inderdaad ook boven de spier geplaatst.

Oei, best nog lang juni, maar zolang je bezig blijft en hier komt rondhangen zal de tijd ook wel weer vlug passeren. Kun je niet vroeger? Vind de winter wel een geschikte periode voor een bv, ben je mooi klaar tegen volgende zomer, maar ja, het moet ook passen natuurlijk. ;)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje!

Sorry vr de late reply, het zijn nogal drukke dagen geweest. Bedankt voor je pb, ze zijn echt mooi, proficiat! Het 'naai'werk is ook goed gedaan vind ik, je ziet er bijna niets meer van! Ik ga morgen bellen voor een consult, hopelijk ga ik dan iets wijzer zijn want ik heb enorm veel vragen :) Ja juni is idd nog heel lang, ik ben aant het kijken of ik een gaatje heb ergens in december maar ik vrees er een beetje voor :( ...

Ik kijk er echt naar uit!! Ik heb in gans mijn leven nog nooit zoveel borsten gezien of de laatste weken :152: Ik weet nu alleszins wel wat ik NIET en WEl wil...

Ik laat ietsje weten als ik op consult ben geweest!

Lfs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje!

Sorry vr de late reply, het zijn nogal drukke dagen geweest. Bedankt voor je pb, ze zijn echt mooi, proficiat! Het 'naai'werk is ook goed gedaan vind ik, je ziet er bijna niets meer van! Ik ga morgen bellen voor een consult, hopelijk ga ik dan iets wijzer zijn want ik heb enorm veel vragen :) Ja juni is idd nog heel lang, ik ben aant het kijken of ik een gaatje heb ergens in december maar ik vrees er een beetje voor :( ...

Ik kijk er echt naar uit!! Ik heb in gans mijn leven nog nooit zoveel borsten gezien of de laatste weken :152: Ik weet nu alleszins wel wat ik NIET en WEl wil...

Ik laat ietsje weten als ik op consult ben geweest!

Lfs,

Nilu

Thanks! :68: Geef de eer aan Bruno, hihi, prachtwerk van hem en hij kan supermooie littekens maken.

Ook benieuwd naar je consult, ik blijf je in de gaten houden :13: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.