Ga naar inhoud

Jeanice : 4 september 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Lyynniie:

Heb het doorgestuurd. Zou je toevallig ook het onderwerp kunnen veranderen van deze topic?

 

Sorry voor de vele vragen!

 

danku danku danku

Oh zeker!!
Had ik over het hoofd gezien dat je al een datum hebt!!
Goed dat je het even zegt :)
Ik verhuis je ook meteen naar de operatieverslagen, zodat je hier al je updates kunt blijven plaatsen :35:

Heel veel succes deze zomer met aftellen!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei best_boobie:

Even nog wat extra info over mij. Ik ben 1m66 en weeg 49 kg. Ik krijg 335cc anatomisch natrelle. (Mijn voorsituatie is een kleine 70B) 

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? :45:
Jouw tekst in een zogenaamd citaat van mij plaatsen hahaha.
Ik vind het knap :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie geen idee ! Sorry hahaha. Ik probeer het te wissen maar weet niet hoe. Hahaha 

 

Oke poging 2 B) even extra informatie: ik ben 1m66 en weeg 49kg. Ik krijg 335cc anatomisch natrelle achter de spier. Mijn voorsituatie is een kleine 70B. 

 

Volgens de berekeningen van Best_boobie krijg ik een 70D/70E. Het zal eruit zien als een volle C. Hopelijk krijg ik wel geen E. Ik ben bang dat ik omver zal vallen. Ook veel moeilijker om mooie BH's te vinden van een E cup. Of ben ik verkeerd? Zou ik dan niet voor 300cc gaan ofzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Lyynniie:

@best_boobie geen idee ! Sorry hahaha. Ik probeer het te wissen maar weet niet hoe. Hahaha 

 

Oke poging 2 B) even extra informatie: ik ben 1m66 en weeg 49kg. Ik krijg 335cc anatomisch natrelle achter de spier. Mijn voorsituatie is een kleine 70B. 

 

Volgens de berekeningen van Best_boobie krijg ik een 70D/70E. Het zal eruit zien als een volle C. Hopelijk krijg ik wel geen E. Ik ben bang dat ik omver zal vallen. Ook veel moeilijker om mooie BH's te vinden van een E cup. Of ben ik verkeerd? Zou ik dan niet voor 300cc gaan ofzo? 

lees ff mijn reactie op je pb...
Een E in bh is geen E voor hoe het eruit ziet. Niet meteen in de stress schieten...
Ik probeerde het uit te leggen, maar volgens mij heb je niet meer verder gelezen nadat je E zag staan :45: 
Het wordt een C, geen E. Ja je hebt wel een bh maat D/E nodig straks, maar je krijgt een C als boobs. Naakt zijn ze zoals een C.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Theezakje34:

Oke en dan gewoon De ziektewet in dus? Maar dan moet het dus ook wel echt geheim blijven anders krijtje daar achteraf misschien problemen mee of niet?

Nee, zolang ik een ziektebriefje heb, heb ik hier ook recht op. En volgens privacywetten moet je niet meer info geven over je operatie. (In belgie toch) ik heb ook een psychisch lijden he. (kan ook een burn-out van krijgen) Problemen ga ik er niet mee krijgen zolang ik hiermee in orde ben, denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zullen ze er normaal gezien uitzien. :wub::wub::wub: Mijn 3D foto!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo, 

 

Maandag een gesprek gehad met mijn baas omtrent de operatie. Hij was nog van niks op de hoogte. Ik raapte dus al mijn moed bijéén en vroeg om een gesprek. Hij vroeg me waarover het ging en ik dacht: 'komaan nu niet om de pot draaien'. Ik zei meteen : " oke 4 september word ik geopereerd, het is niets ergs! Ik moet wel 6 weken thuis blijven." Hij keek mij verbaasd aan en zei: Oké bedankt om het mij nu al te laten weten. Ik hou er rekening mee voor de uurroosters. "  Haha, vele vlotter dan verwacht. :o Ik dacht bij mezelf "Hiervoor heb je dus 3 nachten niet goed geslapen" <_< typisch ik...

 

Aangezien het gesprek zo vlot liep (met een koffietje erbij) heb ik besloten om open kaart te spelen. (Hij zou het immers toch zien) Zijn reactie was wel super hilarisch toen ik zei dat het om een Boobjob ging. Hij werd mega ongemakkelijk en

zei "jij hebt dat toch niet nodig." Waarop ik reageerde: "Och dat zijn allemaal sokken in mijn BH hoor." Toen kwam de awkward silence... :lol: Heb ook wel meteen gezegd dat dit niet waar is. (Is ook echt niet waar. Wel maximisers hahaha!) 

 

Achjaa... om een heel lang verhaal kort te houden. Hij zei dat ik moet doen waarbij ik me goed voel. Hij was ook blij dat ik 6 weken vroeg en niet 3 of 4 weken. Vanaf een maand ziekte mag je blijkbaar vervanging zoeken. (In de jeugdzorg of althans binnen mijn organisatie) (Dus ne win-win) Ik voldoende rust en hij heeft vervanging in het team! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf vandaag een vrij harde off-day. Elke maal als ik mijn 3D simulatie laat zien, reageert mijn omgeving van: "dat is echt heel groot". Gevolg: ik word nu al super onzeker en ik heb ze nog eens niet :unsure:

 

Nu ben ik toch aan het nadenken om voor een 'kleinere maat' te gaan ipv 335 cc. Ik weet dat ik mij van de commentaar niets moet aantrekken maar ik doe het toch.

 

ik wil mij confortabel voelen in mijn nieuw lichaam en mij niet meteen onzeker beginnen voelen. 

 

Daarnaast ben ik ook gewoon bang dat het effectief te groot wordt. Dit aangezien ik inderdaad een vrij 'smalleke' ben. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: Wat goed dat je zo door je gesprek met je baas heen fietste, super!
Nu weet je waar je aan toe bent en kun je lekker naar je bv toeleven.

Uhm 1 ding he: het zijn JOUW boobs, laat anderen lekker lullen ;)
Stel dat jij kleiner gaat nemen omdat anderen jaloers zijn op de grootte, zit jij straks met de gebakken peren en weer een gesprek met je baas. Moet je dan uitleggen dat je te kleine prothesen genomen hebt en dat je opnieuw gaat, nu voor groter. Dan zit die arme man helemaal met zijn mond vol tanden :45: 

Lekker doen wat JIJ wil meid. Jij betaalt ervoor, dus jij wilt het resultaat dat bij jou past. Wat anderen willen, moeten ze lekker zelf weten.
En anders zeg je tegen iedereen dat je er vanaf ziet en doe je het gewoon voor jezelf. Wie zijn die anderen dat ze er iets over te zeggen hebben?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Ja je hebt 100% gelijk. Het is gewoon zo moeilijk. Ik wil zeker niet te groot maar ook niet te klein. Klopt het dat om de 25cc je 1 mm in projectie vergroot? Ik dacht ik doe gewoon 300 cc  ipv 335cc maar dan scheelt dit dikke 1 mm in projectie(das ook niet de moeite he ;)

 

Vaak zie ik meisjes met dezelfde voorsituatie als mij die dan uitkomen met 255 of 275 cc op een D cup. Dat maakt mij vooral zorgen omdat ik nog meer heb in cc. (En niet meer wil als een volle c /Max kleine D) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jeanice:

@best_boobie Ja je hebt 100% gelijk. Het is gewoon zo moeilijk. Ik wil zeker niet te groot maar ook niet te klein. Klopt het dat om de 25cc je 1 mm in projectie vergroot? Ik dacht ik doe gewoon 300 cc  ipv 335cc maar dan scheelt dit dikke 1 mm in projectie(das ook niet de moeite he ;)

 

Vaak zie ik meisjes met dezelfde voorsituatie als mij die dan uitkomen met 255 of 275 cc op een D cup. Dat maakt mij vooral zorgen omdat ik nog meer heb in cc. (En niet meer wil als een volle c /Max kleine D) 

 

xxx

hm, denk niet dat je dat zo kunt stellen...
Hebben wij het hier in pb al over gehad, anders stuur me ff pb :P
Dat vind ik iets makkelijker, heb ik verder alles bij elkaar staan Dan kan ik wat maten voor je onder elkaar zetten :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nog één dikke week en ik heb dikke tieten :P. Nu heb ik twee vraagjes... ik ben enorm bang voor striemen. Een collega van mij gaf aan dat ik me best al op voorhand enkele dagen insmeer met 'bio oil'... wat denken jullie? 

 

Mijn huisdokter zegt dat ik me best, dag voor de operatie of dag zelf, nog was met 'iso-betasdine wash' dit om alle 'slechte' bacterien te bestrijden. Echter heeft anestesist hier niets over gezegd. Zou ik dit doen? 

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

 

#Ikbenzozenuwachtig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je net een pb gestuurd maar reageer hier nog even op je vragen ^_^

 

Ik ben na de operatie bio oil gaan gebruiken en heb wel wat kleine striemen gekregen maar die zijn nauwelijks zichtbaar, ik stoor me er ook niet aan. Geen idee of het ook preventief werkt, maar het geen kwaad dus je kunt het altijd proberen toch? 

 

Die tip over de betadine wash heb ik nog nooit gehoord en is niet nodig, ze ontsmetten je huid uitgebreid op de operatietafel. Maar ook hier: het kan geen kwaad dus gewoon doen als het jou wat rust geeft!

 

Sterkte met aftellen (en hopelijk ook een beetje plezier met de voorpret)!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes maandag meid!! en je echt niet te veel zorgen maken, komt heus wel goed. voor hen is dit routine. geniet van je slaapje kussssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.