Ga naar inhoud

Jeanice : 4 september 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

Niet vergeten waar je het voor doet, probeer maar zoveel mogelijk te bedenken waarom je het ook alweer doet. Morgen om deze tijd heb je borsten!!

 

Heel veel succes!! Het gaat je echt meevallen, ik weet het zeker. Zet hem op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, 

 

ja hoor ik heb het overleefd! 

Van de nacht heb ik slecht geslapen... slecht denken en dromen pff.. Om 5u30 ging de wekker af. Nog voor de laatste keer met mijn kleine borstjes douchen. Mijn mama heeft me om 6u20 opgepikt. Ik mocht vooraf een kalmeringspilletje nemen van de dokter maar heb dit niet gedaan. (Stel je maar voor dat ik hierdoor slecht reageer op de operatietafel, aldus de hypochonder in mij) Uiteindelijk was ik rustig aangekomen in de kliniek. ik had mij precies neergelegd bij mijn zelfbesloten 'lot'. NO GUTS, NO TITS hahaha. 

In mijn kamer mocht ik mijn mooi operatiepakje aantrekken. Heeeel sexy. Daarna kwam dokter Colpaert mij aftekenen. Hij kwam net van het café zei hij. (Domme pc humor) Hij stelde mij gerust dat hij 335 cc ging proberen maar dat het kon dat het toch iets kleiner of groter kon zijn. 

 

Daarna werd ik weggebracht. Ik nam even afscheid van mijn mama aan de lift. Het leek net een film, zwaaien en kusjes gooien totdat de deuren sloten. Toen begon ik wel te wenen, omdat ik mama zag wenen. Ze reden met mijn bed tot net voor het OK (operatiekamer) Ik moest op het voorverwarmde bed gaan liggen in het koude OK. Wel een zalig bedje! Toen zag ik de anestesist, ik gaf aan veel bang te hebben voor de narcose. Hij zei dat het wel goed kwam. (Droog droger droogst...) de verpleging was wel heel lief en ik vroeg of ze me extra goed wouden ontsmetten (thanks voor de tip @best_boobie). Onder tussen zei de anesthesist dat hij me in slaap ging doen en ik vroeg of ik moest tellen maar hij zei dat dit niet nodig was. En hop ik was weg... In de uitslaapkamer werd ik wakker met mijn gezicht vol met kwijl hahaha. Ze hadden nog iets in mijn mond gestoken (iets plastik geen idee wat). Ik was meteen goed stoned wakker. Alles zag ik wel scheel. Echter niet misselijk, ik begon nonsens te spreken. Er kwam iemand aan mijn borsten en ik zei 'en wie zedde gy?!!!' en hij zo ' ik ben dokter colpaert'. Duidelijk zicht had ik dus nog niet. Blijkbaar hadde ze mij een kalmeringspil gegeven aangezien mijn angsten. Pijn had ik toen ik wakker werd. Geen olifant die op mij zat maar eerder een zware 'work-out' gehad. Ik heb wel meteen wat verdoving bijgekregen. Dit is ook echt heerlijk! Hahaha. Na een uurtje wakker te zijn en heel de tijd een gillend kind dat zijn wijsheidstanden net had laten trekken naast mij, mocht ik vertrekken naar mijn kamer. Vanuit de gang begon ik al 'MOEDER MOEDEUUUUUURRR' te roepen. Helemaal stoned en voelde me zo top ghaha. Ik wil meer van dat spul. Mama was vrij hard beschaamd maar ook heel blij om mij te zien. 

 

Naast een beetje draaiierig te zijn, voel ik me eigen echt goed. De pijn is super goed te dragen en mijn angsten zijn momenteel onder controle. (Ik ben echt een heel kleinzeerige) net ook mijn paspoort gekregen en heb 310 cc gekregen. Past nu al bij mijn lichaam, heb wel een bodybulder figuur precies nu :-p

 

Lig nu nog steeds in ziekenhuis. Mijn vriend is onderweg, net gedaan met werken. Straks komt Colpaert zijn laatste check-up doen en dan mag ik naar huis. 

 

IK KAN ECHT VAN DE DAKEN ROEPEN: IK HEB TIETEN :wub: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jeanice! ik ben constant aan het zoeken achter een goede pc... Ik vind het zo moeilijk kiezen. en dan kwam ik juist toevallig op de dag dat jij je tweeling hebt laten plaatsen op dit forum :D Wat vond jij van dokter Colpaert? en heeft er hier iemand ervaring met dokter Van Look? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sudkart:

Hey Jeanice! ik ben constant aan het zoeken achter een goede pc... Ik vind het zo moeilijk kiezen. en dan kwam ik juist toevallig op de dag dat jij je tweeling hebt laten plaatsen op dit forum :D Wat vond jij van dokter Colpaert? en heeft er hier iemand ervaring met dokter Van Look? 

Tot nu toe is mijn ervaring met dr Colpaert echt top. Ook goede opvolging (moet donderdag al terug). Ik raad hem zeker aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jeanice :45::45::45: 
Wat een heerlijk verslag en ben echt blij voor je dat je het overleefd hebt nadat je pc een nachtje doorgehaald had in het café :45:

Elke 6 uur 1000 mg paracetamol nemen he! Niet wachten tot de pijn begint. ALs je er thuis nog geen op hebt, dan gewoon NU beginnen en je wekker elke 6 uur zetten.

Als ik nog moet helpen met schema, hoor ik het wel :) 


Van harte met je boobs meid!! En een heel goed herstel gewenst!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Ja ik heb om 20 u mijn eerste paracetamol genomen. (Ookal heb ik niet echt pijn.) Gewoon inderdaad om de pijn voor te zijn. Om 2u zal ik dus mijn volgende nemen. Misschien lukt het mij om enkel met paracetamol 1 g rond te komen. Anders heb ik nog van dr Colpaert tramadol voorgeschreven gekregen. 

 

Hopelijk verloopt alles oke vannacht. Heb wel een beetje stress, durf ook niet goed in slaap vallen omdat ik bang ben dat mijn ademhaling zou stoppen. Dit omdat dit ook gebeurt tijdens de narcose... (Ja, ik ben weer aan het 'hypochonderen' hahaha. Bij mij al een werkwoord geworden.) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jeanice:

@best_boobie Ja ik heb om 20 u mijn eerste paracetamol genomen. (Ookal heb ik niet echt pijn.) Gewoon inderdaad om de pijn voor te zijn. Om 2u zal ik dus mijn volgende nemen. Misschien lukt het mij om enkel met paracetamol 1 g rond te komen. Anders heb ik nog van dr Colpaert tramadol voorgeschreven gekregen. 

 

Hopelijk verloopt alles oke vannacht. Heb wel een beetje stress, durf ook niet goed in slaap vallen omdat ik bang ben dat mijn ademhaling zou stoppen. Dit omdat dit ook gebeurt tijdens de narcose... (Ja, ik ben weer aan het 'hypochonderen' hahaha. Bij mij al een werkwoord geworden.) 

 

Drink nog ff een paar glazen water. Hoe beter je gehydrateert bent, hoe beter het is tegen het vasthouden van vocht.

Slapen mag, want ademhalingsdepressies komen alleen vlak na een narcose voor. Zolang je die hebt, mag je niet van de recovery (uitslaapkamer) af. Dus die heb je niet meer en ga je ook niet meer krijgen. 100% zeker!!

Probeer even een of andere ontspanningsoefening te doen en ga lekker slapen. Als je vanaf nu altijd wakker moet blijven omdat je nieuwe boobs hebt, dan wordt je er ook niet knapper op ;) 

Welterusten

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sudkart:

ja heb ik idd al dikwijls gehoord over hem! Welke siliconen heeft hij gebruikt? ik heb al vaak gelezen dat de motiva ergonomic veilig en goed is.

 

Hij gebruikt enkel Natrelle. Hij beweert dat deze top en enorm veilig zijn. (Kunnen ook niet lekken)  Maarja elke pc zal uiteindelijk zijn product verkopen ;-). Je moet zeker eens op consultatie bij hem gaan. Kost 25 euro en verder geen verplichtingen. Hij is idd zeer bekend in Antwerpen. Ik ken enkele vriendinnen die ook al bij hem zijn geweest en zijn super tevreden over hem. Hij luistert en probeert zo goed mogelijk je wens te evenaren, zonder risico's te nemen.

 

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meiden,

 

Eerste nacht goed doorstaan. Pijn is een klein beetje toegenomen. Borstbeen is ook vrij hard gezwollen. Ik geef nog altijd een score van 4 op 10. Het 'olifant op mijn lijf'-effect heb ik gelukkig niet. Ook lijkt het niet of ik ben aangereden door een vrachtwagen. (Lucky me!) Het heeft bij mij eerder een stekende pijn als ik bijvoorbeeld op de zeeppomp druk, of het zakje van koekje wil opentrekken. Zelfstandig rechtop gaan zitten, vanuit ligstand, lukt niet. Daar heb ik hulp bij nodig. Mijn borsten hadden van de nacht veel stuwing. Precies alsof ze aan het groeien waren in de puberteit (heeft niet lang geduurt bij mij.) Zo een beetje samentrekken. Heel eerlijk, soms geeft het wel een prettig gevoel haha precies een massage vanuit de binnenkant van mijn borst (oke verklaar mij maar gek nu!) 

 

Ik ben nu 1 dag en 2u PO. Ik pak om de 6uur een paracetamol 1 g. Hierbij is het goed te houden. Hopelijk blijft het zo verder gaan. Pff ik had deze keuze zoveel eerder moeten maken!

 

lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Jeanice said:

Goeiemorgen meiden,

 

Eerste nacht goed doorstaan. Pijn is een klein beetje toegenomen. Borstbeen is ook vrij hard gezwollen. Ik geef nog altijd een score van 4 op 10. Het 'olifant op mijn lijf'-effect heb ik gelukkig niet. Ook lijkt het niet of ik ben aangereden door een vrachtwagen. (Lucky me!) Het heeft bij mij eerder een stekende pijn als ik bijvoorbeeld op de zeeppomp druk, of het zakje van koekje wil opentrekken. Zelfstandig rechtop gaan zitten, vanuit ligstand, lukt niet. Daar heb ik hulp bij nodig. Mijn borsten hadden van de nacht veel stuwing. Precies alsof ze aan het groeien waren in de puberteit (heeft niet lang geduurt bij mij.) Zo een beetje samentrekken. Heel eerlijk, soms geeft het wel een prettig gevoel haha precies een massage vanuit de binnenkant van mijn borst (oke verklaar mij maar gek nu!) 

 

Ik ben nu 1 dag en 2u PO. Ik pak om de 6uur een paracetamol 1 g. Hierbij is het goed te houden. Hopelijk blijft het zo verder gaan. Pff ik had deze keuze zoveel eerder moeten maken!

 

lieve groetjes!

hey, goed om te horen dat je herstel prima gaat. Mag ik vragen of je alleen paracetamol gebruikt of ook andere medicatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TheWildchild:

hey, goed om te horen dat je herstel prima gaat. Mag ik vragen of je alleen paracetamol gebruikt of ook andere medicatie?

 

Ik pak enkel om de 6 uur 1 paracetamol van 1 g. De dokter heeft mij ook tramadol voorgeschreven maar dit heb ik nog niet moeten innemen.

 

kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden, 

 

Dag 3 PO is ingegaan. De nacht verliep ietsjes moeilijker dan de voorbije nacht. Vooral het 'rugslapen' begint zijn tol te wijzen. Ook mijn borstbeen is heel hard gezwollen. Heb bijna een 3de borst haha. Pijn is momenteel een score van 5,5 op 10. Eigenlijk hoef ik niet echt te klagen.. ik pak nog steeds enkel paracetamol 1 g om de 6uur. Ik merk wel dat mijn maag het moeilijker begint te verdragen. Ik word snel misselijk. Klopt het dat de 3de dag het ergste is? 

 

Mijn huid ter hoogte van mijn borst en gezicht zijn enorm vettig. Het lijkt alsof ik een créme heb opgesmeerd. Echter heb ik dit niet gedaan... Komt dit ook bij andere meiden hier voor? Ik mag een week niet douchen, dus ik voel me vrij vies. Aan de wastafel is echt niet hetzelfde.

 

Morgen al terug op controle bij dr Colpaert. 

 

Ik heb mijn borsten nog steeds niet gezien zonder BH. Ik durf niet goed kijken. In BH zien ze er zo raar uit. Vrij breed ipv vooruitstekend. (Geduld geduld geduld...) Morgen misschien een glimpje onder toezicht van dokter Colpaert.

 

kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jeanice:

Hallo lieve meiden, 

 

Dag 3 PO is ingegaan. De nacht verliep ietsjes moeilijker dan de voorbije nacht. Vooral het 'rugslapen' begint zijn tol te wijzen. Ook mijn borstbeen is heel hard gezwollen. Heb bijna een 3de borst haha. Pijn is momenteel een score van 5,5 op 10. Eigenlijk hoef ik niet echt te klagen.. ik pak nog steeds enkel paracetamol 1 g om de 6uur. Ik merk wel dat mijn maag het moeilijker begint te verdragen. Ik word snel misselijk. Klopt het dat de 3de dag het ergste is? 

 

Mijn huid ter hoogte van mijn borst en gezicht zijn enorm vettig. Het lijkt alsof ik een créme heb opgesmeerd. Echter heb ik dit niet gedaan... Komt dit ook bij andere meiden hier voor? Ik mag een week niet douchen, dus ik voel me vrij vies. Aan de wastafel is echt niet hetzelfde.

 

Morgen al terug op controle bij dr Colpaert. 

 

Ik heb mijn borsten nog steeds niet gezien zonder BH. Ik durf niet goed kijken. In BH zien ze er zo raar uit. Vrij breed ipv vooruitstekend. (Geduld geduld geduld...) Morgen misschien een glimpje onder toezicht van dokter Colpaert.

 

kus!

Hey meis weet hoe je je voelt ik ben ook wat misselijk mischien komt het bij mijn door de medicijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jeanice Kan dit niet komen louter omdat je dus niet mag douchen? Meestal als je de huid dus een dag of langer geheel niet afneemt blijft de aangemaakte huid olieen op de huid liggen waardoor je een vettige huid krijgt. Mag je ook helemaal geen vochtig washandje erover heen trekken zonder jezelf verder nat te maken? Mij werd verteld dat ik alleen tot onder mn borsten mocht douchen, maar dat ik wel mezelf mocht afnemen op de borstkas zonder de pleister nat te maken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.