Ga naar inhoud

bk88 : 20 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

Ben 28 jaar en mama van 2 kids ( dochter van 3, zoontje van 6 maanden ) 

 

Na de tweede bevalling en 4 maanden borstvoeding heb ik nu van een kleine C nog maar een slappe a cup over. Heb nooit echt grote borsten gehad maar ze waren wel mooi stevig! Helaas is dat nu weg gezakt en wil ik heeel graag een borstvergroting. 

Ben nu sinds een maandje een beetje aan het oriënteren en lezen. 

Ik wil binnenkort een afspraak maken voor een consult bij DR Straten. 

Iemand ervaring met hem? 

Hebben jullie tips wat te vragen.. 

Ik wil graag een D cup en wil natuurlijk het liefst dat het er een beetje natuurlijk uitziet.. Ben 1.80. Hoeveel cc zou dit worden en wat is mooier rond op druppelvormig? 

Wat een vragen allemaal he! 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.
Ik word over 1.5 week geholpen door Frans. Ik heb voor ronde prothese gekozen omdat ik bovenop wat meer bolling wil. Het gaan 400 of 450 cc's worden.
Rond of druppelvorming is een keuze die je zelf moet maken/bespreken met Frans. Ik wil je wel adviseren om rechtstreeks naar Kliniek Heyendael te gaan en niet via Diana Gabriels.
Ik ga je volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou boven ook wat meer vulling willen! Dat is nu door gewichtsverlies een en al bot..

Ik ga dit zeker met hem bespreken. 

 

Ik ga ook rechtstreeks naar hem toe.. Lees zoveel negatieve berichten over Diana.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Nog even en dan is het zover!! 

 

20 maart krijg ik dan eindelijk m'n borstvergroting! 

 

Huidige status :

 

Moeder van 2 kleine kids 

cup 75B 

179cm & 65 kg 

 

Ik krijg 440 of 495 cc anatomisch/dual plane. 

 

Ik twijfel dus nog in de aantal cc.. Aangezien ik lang ben en nu niet veel meer heb past 495 cc prima en stond het ook mooi maar ben zo bang dat het misschien toch net iets te groot word.. 

 

Verder ben ik op zoek naar tips! 

 

Wat in huis halen? 

 

Sport bh.. Wat nog meer? 

 

Veel liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bk88

 

He meis,

 

Ik heb je topics even samengevoegd,en de titel aangepast, in dit topic kun je nu al je verdere updates,en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten.

 

Als jij hebt gepast en je werd daar zelf helemaal blij van dan is dat over het algemeen de goede keuze, want zowieso ogen prothese borsten altijd kleiner dan echte borsten.Blijf je echter twijfelen dan kun je altijd nog een keer gaan passen.

 

Het verschil tussen de beide cc

 

440 cc - 12.5 breed - 6.2 projectie

495 cc - 13 breed - 6.5 projectie

 

Via de zoekbalk kun je verschillende topics vinden over de voorbereidingen, bijv ingeven, boodschappenlijstje, welke sport bh etc.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
6 minuten geleden zei Kimely:

Succes morgen!

Voor mij nog 72 nachtjes voordat ik word geopereerd door dr. Straten :D 

Je geduld word beloond hoor.. Hij maakt hele mooie borsten en staat hoog aangeschreven door veel meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh spannend, morgen is DE dag! Veel succes. Ik ben benieuwd naar je ervaringen bij Heyendael en met dokter Straten. Ik heb donderdag een eerste afspraak bij dokter Straten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bk88, heel veel succes morgen. Mooie tijd om je te melden. Dan lekker ff tukken en als je wakker wordt, dan heb je je "Fransjes". Die worden vast prachtig. Ik heb hier al veel mooie borsten van Frans voorbij zien komen. 

Good luck, meis. :71::71::71:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mynthe:

Dank je wel!

Ben echt nerveus, amai! Xx

Hihi, dat is normaal. Ik was ook aan het shaken kort van tevoren, dadelijk heb je coctailtje en gaat t gelijk over. Relax! Komt goed!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Hoe is het gegaan gisteren? Ben je de nacht goed doorgekomen? 

 

Liefs,

Loulou_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329

@bk88, ik ben ook erg benieuwd naar hoe de operatie is gegaan:).

 

Hoe was de dag? Hoe voel je je nu?

 

Snapt jouw jongste dat je even niet kan tillen;)? Kun je wel knuffelen met ze of doet dat ook pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder mijn verslag! 

 

Mocht me om 10 uur melden. Na wat korte testjes en nog een extra pas sessie mocht ik me om 11 uur aankleden. Om 1130 werd ik weg gereden en om 14 u lag ik op me kamer. Toen voelde ik me super goed! Maar na een half uur ging dat helaas minder. Ik had last van een jetlag en was erg moe.. Dit in combinatie met narcose was ik dus super duizelig!! Kon niet overeind komen.. Vreselijk. Heb een paar uur geslapen en toen voelde ik me eindelijk beter. Het gaat nu goed! Nog wel snel moe.. En echt knuffelen met de jongste ( 15 maanden ) zit r helaas niet in. Hij is nogal lomp dus dat durf ik niet aan. De pijn is ook goed te doen. Heb meer last van de rechter kant maar dit komt denk omdat ik daar ook de meeste dingen mee doe. Is dit herkenbaar?? 

 

borsten moeten nog wel echt zakken maar ook dat is volgens mij ook wel normaal! 

 

Heb een foto toegevoegd. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329

Ahh fijn dat je je wat beter voelt, met een jetlag uit een narcose komen lijkt mij ook best heftig voor je lijf:o.

Fijn dat je nog even de mogelijkheid kreeg extra te passen! Je borsten zijn mooi geworden! Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden? 

 

Heb je nu hulp thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.