Ga naar inhoud

bk88 : 20 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Bedankt!

 

Toch gekozen voor 495cc 

 

ik had echt nog maar 2 slappe theezakjes ( cup A ) ben 1.80 & 65 kilo dus dat kon er makkelijk in. Ben zo benieuwd als ze strakjes gaan zakken hoe het er dan uitziet!! 

 

Iemand nog tips voor een fijne slaaphouding? 

 

Mijn rug vind dit allemaal niet zo prettig :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Op 22-3-2017 om 20:03 zei bk88:

Hieronder mijn verslag! 

 

Mocht me om 10 uur melden. Na wat korte testjes en nog een extra pas sessie mocht ik me om 11 uur aankleden. Om 1130 werd ik weg gereden en om 14 u lag ik op me kamer. Toen voelde ik me super goed! Maar na een half uur ging dat helaas minder. Ik had last van een jetlag en was erg moe.. Dit in combinatie met narcose was ik dus super duizelig!! Kon niet overeind komen.. Vreselijk. Heb een paar uur geslapen en toen voelde ik me eindelijk beter. Het gaat nu goed! Nog wel snel moe.. En echt knuffelen met de jongste ( 15 maanden ) zit r helaas niet in. Hij is nogal lomp dus dat durf ik niet aan. De pijn is ook goed te doen. Heb meer last van de rechter kant maar dit komt denk omdat ik daar ook de meeste dingen mee doe. Is dit herkenbaar?? 

 

borsten moeten nog wel echt zakken maar ook dat is volgens mij ook wel normaal! 

 

Heb een foto toegevoegd. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@bk88 hoi!

Ik heb gisteren consult gehad bij Frans en twijfel nog over 2 maten,wordt 6nov al geholpen ,,

Zou ik misschien in je album mogen meekijken?

En heb je ook foto's erbij staan waar je al langer p.o bent?

Waar de zwelling weg is zeg maar?

 

Dankjewel alvast,groetjes Fraukje!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.