Ga naar inhoud

Silvana : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Silvana:

Hi @Patries, wat leuk!!! Ik was de aller eerste op die dag. Ben om 8.30 geholpen. Ik vond het ook heel fijn allemaal. Iedereen was super lief en wat een heerlijk warm bedje! Ik was wel super zenuwachtig maar werd door Dr. Verdonck en zijn team op mijn gemak gesteld en voor ik het wist was het allemaal voorbij. Hij heeft me ook de protheses laten zien (onuitgepakt) in het nieuw doosje om de maat te controleren. Ik ben super snel in slaap gevallen door de verdoving en ik was ook al heel snel wakker na de operatie. Ze vroegen mij nog of ik nog even wilden blijven liggen maar ik was echt klaar wakker na 1 uur. Ik hoorde nog een dame in het bedje ernaast zeggen dat ze zenuwachtig was hihi. Ik voelde me wel een beetje duizelig toen ik opstond maar de reis naar huis (Amsterdam) was ok want heb gelukkig kunnen slapen. 

 

Het enige waar ik last van had de eerste dagen was ademhalen. Ik voelde veel druk op mijn borst. Mijn armen kon ik redelijk goed bewegen en ik heb goed kunnen slapen al deze dagen en neem de medicijnen strikt op tijd. de eerste 4 dagen moest iemand mijn tanden poetsen en eten geven. Nu kan ik dat allemaal zelf. Ik voelde me zo goed dat ik gestopt was met de medicatie 1 dag maar toen begon ik een branderige gevoel te krijgen aan mijn rechter borst op de plek van de incisie. Die borst is ook ietsje groter dan de ander. Ik heb met Dr. Verdonck gebeld en hij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang ik geen koorts krijg en geen vocht komt uit het verband komt. Dat heb ik gelukkig niet! Alleen nog een branderige gevoel bij de wond van mijn rechter borst als ik te lang loop en zit. Dat komt waarschijnlijk omdat die borst iets meer vocht vasthoudt dan de ander. Ik voel ook pijn aan mijn ribben, alsof iemand mij keihard geslagen heeft met een knuppel. De dokter zegt dat ik waarschijnlijk vocht heb en dat drukt een beetje. 

 

Als ik best plat lig op bed, heb ik nog hulp nodig om op te kunnen staan. Als ik wat rechter op bed lig lukt het zelf wel. Eind volgende week gaat het verband eruit :rolleyes: Vind het super spannend! en ook weer een opluchting want het verband begint een beetje te jeuken. Hoe gaat het met jou? en hoe laat ben jij geholpen die dag?

 

Veel liefs en beterschap!

@Silvana volgens mij heb ik je horen kletsen na de operatie?! Lag je in t eerste bed? Toen ik jou zo opgewekt hoorde zijn na de operatie was ik n beetje gerust gesteld. Ik dacht nog: ohh t valt reuze mee!! Helaas werd ik iets anders wakker na de operatie. Ik voelders me echt beroerd en nog goed ziek geweest. Ik heb ook bhoorlijk wat pijn gehad, direct bij t wakker worden al. Maar inmiddels gaat t n stuk beter! Heb mn medicatie nog wel nodig... 

 

Donderdag gaat t verband er af! Zo spannend! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei D-tje:

Hoi Mia, Silvana en Patries,

 

Thanks voor jullie snelle reacties, super fijn!

Ik ga 27 januari voor het eerst passen. Ik heb mijn consult in de Wellness Kliniek in Genk. Spannend!!

Ik moet dus zorgen dat ik een verwijsbrief heb en kan dan een echografie in het ziekenhuis laten maken, helemaal duidelijk. Ik moet me verder nog goed gaan verdiepen in soorten protheses en manier van plaatsen en dergelijke.

 

Liefs, xx Denise 

Geen dank @D-tje! Ik heb Dr. Verdonck ook voor het eerst ontmoet bij de Wellness Kliniek. Hij is echt de beste! Je zult het zelf zien. De enige prothese die ze daar aanbieden is de Monobloc Softone. De reden dat ik op zoek ging naar andere klinieken was omdat ik gewoon uit nieuwsgierigheid wilde vergelijken. Ik ben bijv. bij Diana Gabriels in Amstelveen geweest en daar hadden ze alleen Mentor (echt een hele bekende) maar ik wist zeker dat ik door Verdonck geholpen wilde worden. Hij heeft nooit gezegd dat hij een eigen kliniek had of op andere plaatsen werkte maar daar kwam ik gauw achter door mijn search op het internet en het lezen van reviews. Zo ben ik ook dit forum tegengekomen :wub:. Toen vond ik uit dat de Belgian Breast Clinic van Verdonck zelf is en hij biedt 3 verschillende soorten protheses (Sebbin, Mentor en Motiva). De laatste 2 zijn zelfs FDA approved! Na het bespreken van je wensen zal hij je inlichten welke plaatsing (voor of achter de spier) jouw gewenste resultaat zal leveren.

 

Heel veel succes en laat ons weten hoe je consult is gegaan! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Eef.n:

@Silvana volgens mij heb ik je horen kletsen na de operatie?! Lag je in t eerste bed? Toen ik jou zo opgewekt hoorde zijn na de operatie was ik n beetje gerust gesteld. Ik dacht nog: ohh t valt reuze mee!! Helaas werd ik iets anders wakker na de operatie. Ik voelders me echt beroerd en nog goed ziek geweest. Ik heb ook bhoorlijk wat pijn gehad, direct bij t wakker worden al. Maar inmiddels gaat t n stuk beter! Heb mn medicatie nog wel nodig... 

 

Donderdag gaat t verband er af! Zo spannend! 

 

 

Ahw @Eef.n wat naar om te horen dat je veel pijn had. Gelukkig voel je je inmiddels beter! Het komt goed, probeer zo min mogelijk te doen en op tijd je medicatie innemen. Anders kan je Dr. Verdonck even bellen, kijken wat hij je aanraadt. 

 

haha wat grappig dat je mij hoorde! Ik was in 45 min na de ingreep klaar wakker en ready to go. Ze waren allemaal verbaasd en wilden dat ik nog even bleef liggen maar ik voelde me echt heel goed gelukkig. Ik had ook en lange weg te gaan naar huis (Amsterdam) dus wilde ook zo snel mogelijk in de auto stappen. Ik heb zelf ook wat medicatie nodig nu nog (ik neem alleen nog de Paracetamol) want als ik te lang rondloop en geen medicatie inneem voel ik de wond branden aan mijn rechter borst. Ik las in de bijsluiter dat een van de bijwerkingen van Ibuprofen als je het te lang inneemt is vocht houden. Ik ben daarom ermee gestopt, kijken of het een beetje helpt want mijn rechter borst is wel ietsje dikker dan de ander en ook mijn rechter ribben aan de zijkant doen pijn en het voelt opgezwollen daar.

 

Ik lees dat een paar dames hebben gedurft het verband zelf eraf te halen. Ik ben daar heel bang voor dus ik wacht ook lekker tot volgende week donderdag om het verband en de hechtingen door Dr. Verdonck te laten verwijderen. Maybe zie ik je dan!

 

Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Silvana:

Ahw @Eef.n wat naar om te horen dat je veel pijn had. Gelukkig voel je je inmiddels beter! Het komt goed, probeer zo min mogelijk te doen en op tijd je medicatie innemen. Anders kan je Dr. Verdonck even bellen, kijken wat hij je aanraadt. 

 

haha wat grappig dat je mij hoorde! Ik was in 45 min na de ingreep klaar wakker en ready to go. Ze waren allemaal verbaasd en wilden dat ik nog even bleef liggen maar ik voelde me echt heel goed gelukkig. Ik had ook en lange weg te gaan naar huis (Amsterdam) dus wilde ook zo snel mogelijk in de auto stappen. Ik heb zelf ook wat medicatie nodig nu nog (ik neem alleen nog de Paracetamol) want als ik te lang rondloop en geen medicatie inneem voel ik de wond branden aan mijn rechter borst. Ik las in de bijsluiter dat een van de bijwerkingen van Ibuprofen als je het te lang inneemt is vocht houden. Ik ben daarom ermee gestopt, kijken of het een beetje helpt want mijn rechter borst is wel ietsje dikker dan de ander en ook mijn rechter ribben aan de zijkant doen pijn en het voelt opgezwollen daar.

 

Ik lees dat een paar dames hebben gedurft het verband zelf eraf te halen. Ik ben daar heel bang voor dus ik wacht ook lekker tot volgende week donderdag om het verband en de hechtingen door Dr. Verdonck te laten verwijderen. Maybe zie ik je dan!

 

Liefs!!!

@Silvana fijn dat t zo goed ging na je operatie! Zeker met zo'n lange terugreis voor de boeg!!! Hopelijk trekt t vocht snel weg.. sinds wanneer ben je gestopt met de ubiprofen? Merk je verbetering? 

 

Ik slik alleen s ochtends en s avonds ook nog de ubiprofen erbij maar dat bouw ik komende dagen ook af! Ik hou ook nog vocht vast. 

 

T verband zelf verwijderen durf ik ook niet hoor. En ik heb toch nog best veel last dus ik hou die paar dagen gewoon nog vol. Vindt t wel even veilig zo. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eef.n:

@Silvana fijn dat t zo goed ging na je operatie! Zeker met zo'n lange terugreis voor de boeg!!! Hopelijk trekt t vocht snel weg.. sinds wanneer ben je gestopt met de ubiprofen? Merk je verbetering? 

 

Ik slik alleen s ochtends en s avonds ook nog de ubiprofen erbij maar dat bouw ik komende dagen ook af! Ik hou ook nog vocht vast. 

 

T verband zelf verwijderen durf ik ook niet hoor. En ik heb toch nog best veel last dus ik hou die paar dagen gewoon nog vol. Vindt t wel even veilig zo. 

 

Liefs 

@Eef.n Ik ben 2 dagen geleden helemaal gestopt met de Ibuprofen en ik voel wel een verbetering. Dat merk ik voornamelijk aan minder pijn en opzwelling bij mijn ribben. De Paracetamol neem ik nog steeds maar ik breek de 1000 mg pilletjes in 2 sinds vandaag om maar 500 mg binnen te krijgen elke keer. Ik ga even kijken hoe het dan gaat. Liefs en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo fijn om dit hele verslag te lezen!! Ik wens jullie alvast super veel succes toe met jullie nieuwe borsten. Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik overtuigd geraak.

Ik ga morgen bellen voor een afspraak met de belgian breast clinic. Ik ben super benieuwd. Kan je snel terecht voor een afspraak? En hoe verloopt zo een intake gesprek precies?

Ik ben echt een totale leek. Zou graag van een kleine B naar een volle C gaan. Maar hoe kies je in godsnaam de juiste implantaten. Lijkt me geen makkelijke opgave!

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kelly732:

Zo fijn om dit hele verslag te lezen!! Ik wens jullie alvast super veel succes toe met jullie nieuwe borsten. Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik overtuigd geraak.

Ik ga morgen bellen voor een afspraak met de belgian breast clinic. Ik ben super benieuwd. Kan je snel terecht voor een afspraak? En hoe verloopt zo een intake gesprek precies?

Ik ben echt een totale leek. Zou graag van een kleine B naar een volle C gaan. Maar hoe kies je in godsnaam de juiste implantaten. Lijkt me geen makkelijke opgave!

 

Groetjes

 

Hey Kelly!

 

je kan best snel op intake, ik kon binnen de 2 weken. Daar legt dokter Verdonck je alles uit en vraagt wat je wens is (maat/foto's/...). Hier laat hij je ook protheses passen. Je kan je nog wat inlezen op het forum en al je duizenden vragen (zoals ik hihi) aan de dokter stellen. Je mag na je eerste gesprek zelfs nog zoveel afspraken maken als je wil, vanaf dan gratis. 

 

Veel plezier!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2017 om 12:10 zei Silvana:

Geen dank @D-tje! Ik heb Dr. Verdonck ook voor het eerst ontmoet bij de Wellness Kliniek. Hij is echt de beste! Je zult het zelf zien. De enige prothese die ze daar aanbieden is de Monobloc Softone. De reden dat ik op zoek ging naar andere klinieken was omdat ik gewoon uit nieuwsgierigheid wilde vergelijken. Ik ben bijv. bij Diana Gabriels in Amstelveen geweest en daar hadden ze alleen Mentor (echt een hele bekende) maar ik wist zeker dat ik door Verdonck geholpen wilde worden. Hij heeft nooit gezegd dat hij een eigen kliniek had of op andere plaatsen werkte maar daar kwam ik gauw achter door mijn search op het internet en het lezen van reviews. Zo ben ik ook dit forum tegengekomen :wub:. Toen vond ik uit dat de Belgian Breast Clinic van Verdonck zelf is en hij biedt 3 verschillende soorten protheses (Sebbin, Mentor en Motiva). De laatste 2 zijn zelfs FDA approved! Na het bespreken van je wensen zal hij je inlichten welke plaatsing (voor of achter de spier) jouw gewenste resultaat zal leveren.

 

Heel veel succes en laat ons weten hoe je consult is gegaan! Liefs!

 

@Silvana Wow bedankt voor deze info! Ik had geen idee dat Verdonck een eigen kliniek heeft. Zoals ik begrijp is de Monobloc Softone kwalitatief minder goed dan Sebbin, Mentor en Motiva? Misschien is het dan inderdaad beter om naar Verdonck te gaan in zijn eigen kliniek! Heb jij gekozen voor Mentor? Zit daar qua prijs ook een verschil in? Thanks voor je reacties, je helpt me heel goed:) 

 

Liefs Denise

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/2/2017 om 11:50 zei D-tje:

@Silvana Wow bedankt voor deze info! Ik had geen idee dat Verdonck een eigen kliniek heeft. Zoals ik begrijp is de Monobloc Softone kwalitatief minder goed dan Sebbin, Mentor en Motiva? Misschien is het dan inderdaad beter om naar Verdonck te gaan in zijn eigen kliniek! Heb jij gekozen voor Mentor? Zit daar qua prijs ook een verschil in? Thanks voor je reacties, je helpt me heel goed:) 

 

Liefs Denise

 

Geen dank @D-tje! De Monobloc Softone is niet per se minder goed dan Sebbin, Mentor en Motiva, maar ik vond het fijn dat ik zelf een keuze kon maken uit meerdere soorten protheses. Mentor en Motiva hebben een FDA certificaat naast de Europese certificaten en als je de protheses in je hand vasthoudt merk je wel een verschil qua gevoel (zachtheid). Er zit ook natuurlijk een prijsverschil in. Bij de Belgian Breast Clinic zijn de prijzen inclusief 21% BTW:

Sebbin: 2595,- (http://www.sebbin.com/en/women.html )
Mentor: 2995,- (http://www.mentorwwllc.com/global-us/Breast.aspx)
Motiva Ergonomix met Qid : 3395,- (http://motivaimplants.com/ )

 

Bij de Wellness Kliniek betaal je incl. BTW voor de Monobloc SoftOne: 3261,- (http://www.laboratoires-arion.fr/)

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana Hee! Hoe was t gisteren om je cadeautje uit gepakt te krijgen? Was je tevreden? 

 

Ik vond het echt geweldig!! Ben zo verliefd op m'n boobies!! De juiste maat, mooi in verhouding!! Door dr. Verdonck is echt het juiste geadviseerd voor mijn wens om natuurlijke borsten te krijgen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n en @PacificLady Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe borsten!! :wub: Heb er echt geen worden voor! Ik wil er de hele tijd naar kijken hihihi :D Ik ben nog steeds zeer onder de indruk van Dr. Verdonck! :59: Hij heeft magische handen! Zijn werk is echt uitstekend!!! Leuk om te horen dat jullie ook zo blij zijn! Ik ben blij dat ik naar zijn advies heb geluisterd. Nu nog het litteken goed verzorgen, elke dag de borsten goed masseren en insmeren en nog een review schrijven op kliniekervaringen.nl voor de dames die deze geweldige forum niet kennen. Zoooo blij mee! :43:Ben trouwens al helemaal gestopt met de medicatie. Ik heb af en toe nog een branderige gevoel aan mijn rechter borst, maar dat is normaal. Ik kan ook goed bewegen whohooo!!! Hoe gaat het met jullie? en wat zijn jullie van plan te gebruiken om de litteken te verzorgen?

 

Veel liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Silvana:

@Eef.n en @PacificLady Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe borsten!! :wub: Heb er echt geen worden voor! Ik wil er de hele tijd naar kijken hihihi :D Ik ben nog steeds zeer onder de indruk van Dr. Verdonck! :59: Hij heeft magische handen! Zijn werk is echt uitstekend!!! Leuk om te horen dat jullie ook zo blij zijn! Ik ben blij dat ik naar zijn advies heb geluisterd. Nu nog het litteken goed verzorgen, elke dag de borsten goed masseren en insmeren en nog een review schrijven op kliniekervaringen.nl voor de dames die deze geweldige forum niet kennen. Zoooo blij mee! :43:Ben trouwens al helemaal gestopt met de medicatie. Ik heb af en toe nog een branderige gevoel aan mijn rechter borst, maar dat is normaal. Ik kan ook goed bewegen whohooo!!! Hoe gaat het met jullie? en wat zijn jullie van plan te gebruiken om de litteken te verzorgen?

 

Veel liefs! 

@Silvana en @PacificLadyfijn dat je zo blij met je nieuwe borsten bent! Ik blijf er ook naar kijken hoor en m'n bh gaat meerdere keren per dag uit om ze even te bewonderen! 

 

Ik smeer ze nu in met bio oil, eigenlijk omdat ik dit vaker gebruik en in de kast heb staan. Maar op de littekens zitten nu nog pleisters, die mogen er morgen af. Dan ook weer heerlijk douchen!! 

 

Wat wil jij gaan gebruiken? Ik had ook al iets gelezen hier over gewoon kokosolie. 

 

Ik slik trouwens nog wel de paracetamol. Merk nu ik weer actiever ben dat m'n borsten direct gaan branden en dit gevoel blijft. Vandaag de eerste dag alleen met de kids, merk dat dit wel een stapje te ver is! Ze slapen nu allebei dus ik ga ook maar even rusten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana hoe was de operatie gegaan? En hoeveel cc heb je uiteindelijk genomen? Ik ben min of meer net zo groot als jij, 1m63 en 55kg, en wil ook van kleine b naar kleine d... bij mij was 365cc geadviseerd.... ga 1/3 bij verdonck om te passen, want twijfel enorm over die 365cc....

@lien. wordt je 31/3 geopereerd? ? Ik ook!! Misschien zien we elkaar daar!!! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei xstephx:

@Silvana hoe was de operatie gegaan? En hoeveel cc heb je uiteindelijk genomen? Ik ben min of meer net zo groot als jij, 1m63 en 55kg, en wil ook van kleine b naar kleine d... bij mij was 365cc geadviseerd.... ga 1/3 bij verdonck om te passen, want twijfel enorm over die 365cc....

@lien. wordt je 31/3 geopereerd? ? Ik ook!! Misschien zien we elkaar daar!!! :-D

O leuk! Ook in Lichtaart? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/11/2017 at 1:08 PM, Eef.n said:

@Silvana en @PacificLadyfijn dat je zo blij met je nieuwe borsten bent! Ik blijf er ook naar kijken hoor en m'n bh gaat meerdere keren per dag uit om ze even te bewonderen! 

 

Ik smeer ze nu in met bio oil, eigenlijk omdat ik dit vaker gebruik en in de kast heb staan. Maar op de littekens zitten nu nog pleisters, die mogen er morgen af. Dan ook weer heerlijk douchen!! 

 

Wat wil jij gaan gebruiken? Ik had ook al iets gelezen hier over gewoon kokosolie. 

 

Ik slik trouwens nog wel de paracetamol. Merk nu ik weer actiever ben dat m'n borsten direct gaan branden en dit gevoel blijft. Vandaag de eerste dag alleen met de kids, merk dat dit wel een stapje te ver is! Ze slapen nu allebei dus ik ga ook maar even rusten! 

@Eef.n Hoe gaat het nu? Ik heb alleen nog een branderige gevoel als ik te lang loop en te actief ben, maar als ik dan rustig ga zitten trekt het weg. De opzwelling is bij mij enorm verminderd en ze beginnen nu steeds zachter aan te voelen. Ik smeer 2x per dag bio-olie en heb overdag siliconen pleisters van Dermatix op de incisie en s'avonds voor her slapen gaan smeer ik de wondjes met de siliconen gel van Dermatix. Ik weet van mezelf dat ik geen goede littekenvorming heb, vandaar dat ik ze nu al zoveel mogelijk probeer te verzorgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/15/2017 at 9:21 AM, xstephx said:

@Silvana hoe was de operatie gegaan? En hoeveel cc heb je uiteindelijk genomen? Ik ben min of meer net zo groot als jij, 1m63 en 55kg, en wil ook van kleine b naar kleine d... bij mij was 365cc geadviseerd.... ga 1/3 bij verdonck om te passen, want twijfel enorm over die 365cc....

@lien. wordt je 31/3 geopereerd? ? Ik ook!! Misschien zien we elkaar daar!!! :-D

Hey @xstephx! Wat leuk dat je bijna aan de beurt bent om te passen bij Verdonck :) Bij mij is de operatie heel goed gegaan en ben ontzettend snel hersteld. Ik ben echt onder de indruk! Ik ben 3 weken PO en kan nu alles doen, geen pijn meer. Ik heb wel echt super rustig aan gedaan afgelopen weken, misschien gaat het daarom zo goed nu. Ik heb uiteindelijk 295cc genomen van Motiva. Hij had de pasvorm in 280cc en 310cc volgens mij en ik vond 310 extreem groot bij mezelf dus heb voor een tussenmaat gekozen, 295cc dus. Ik ben nu zo gewend geraakt aan mijn borsten dat ik soms denk dat het wel iets groter had gekund maar ik moet natuurlijk nog 6 maanden wachten tot het uiteindelijke resultaat. Ze zijn wel nu al superrrr mooi, echt heel natuurlijk en de incisie is echt klein! Je kan ook de foto's bekijken van @popie, ze heeft ook Motiva's 295cc van Verdonck en ze heeft ook onze postuur. Haar borsten zijn echt heel mooi geworden! Ik hoop dat dit je helpt. Veel liefs en succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Silvana:

Hey @xstephx! Wat leuk dat je bijna aan de beurt bent om te passen bij Verdonck :) Bij mij is de operatie heel goed gegaan en ben ontzettend snel hersteld. Ik ben echt onder de indruk! Ik ben 3 weken PO en kan nu alles doen, geen pijn meer. Ik heb wel echt super rustig aan gedaan afgelopen weken, misschien gaat het daarom zo goed nu. Ik heb uiteindelijk 295cc genomen van Motiva. Hij had de pasvorm in 280cc en 310cc volgens mij en ik vond 310 extreem groot bij mezelf dus heb voor een tussenmaat gekozen, 295cc dus. Ik ben nu zo gewend geraakt aan mijn borsten dat ik soms denk dat het wel iets groter had gekund maar ik moet natuurlijk nog 6 maanden wachten tot het uiteindelijke resultaat. Ze zijn wel nu al superrrr mooi, echt heel natuurlijk en de incisie is echt klein! Je kan ook de foto's bekijken van @popie, ze heeft ook Motiva's 295cc van Verdonck en ze heeft ook onze postuur. Haar borsten zijn echt heel mooi geworden! Ik hoop dat dit je helpt. Veel liefs en succes!!

 

@Silvana Wat fijn om alles weer te kunnen he! Ben je nog steeds blij met ze? Lees dat je soms denkt of ze groter gekunt hadden? 

 

Met mij gaat t ook goed! Ik merk ook dat ik steeds meer kan. Al zegt m'n lichaam ook vaak om toch een stapje terug te doen. Na een hele dag met twee kleine kindjes ben ik s avond s echt op! Dat branderige gevoel heb ik dan ook... en gewoon pijnlijke borsten. Ben wel al een aantal dagen van de paracetamol af! 

 

Heb jij ook ontzettende jeuk aan je borsten? Ik word er helemaal stapelgek van! Kijk uit naar t moment dat ik ze weer ga insmeren elke dag! 

 

Ik smeer ze nu ook 2x per dag met bio-oil in. Verder niks.. maar goed dat jij extra maatregelen neemt met je littekens! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Silvana:

Hey @xstephx! Wat leuk dat je bijna aan de beurt bent om te passen bij Verdonck :) Bij mij is de operatie heel goed gegaan en ben ontzettend snel hersteld. Ik ben echt onder de indruk! Ik ben 3 weken PO en kan nu alles doen, geen pijn meer. Ik heb wel echt super rustig aan gedaan afgelopen weken, misschien gaat het daarom zo goed nu. Ik heb uiteindelijk 295cc genomen van Motiva. Hij had de pasvorm in 280cc en 310cc volgens mij en ik vond 310 extreem groot bij mezelf dus heb voor een tussenmaat gekozen, 295cc dus. Ik ben nu zo gewend geraakt aan mijn borsten dat ik soms denk dat het wel iets groter had gekund maar ik moet natuurlijk nog 6 maanden wachten tot het uiteindelijke resultaat. Ze zijn wel nu al superrrr mooi, echt heel natuurlijk en de incisie is echt klein! Je kan ook de foto's bekijken van @popie, ze heeft ook Motiva's 295cc van Verdonck en ze heeft ook onze postuur. Haar borsten zijn echt heel mooi geworden! Ik hoop dat dit je helpt. Veel liefs en succes!!

 

Wauw, dank je voor het mooie compliment, *bloos* :blush:

Is wel altijd leuk te horen dat iemand je boobs mooi vindt :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Eef.n said:

 

@Silvana Wat fijn om alles weer te kunnen he! Ben je nog steeds blij met ze? Lees dat je soms denkt of ze groter gekunt hadden? 

 

Met mij gaat t ook goed! Ik merk ook dat ik steeds meer kan. Al zegt m'n lichaam ook vaak om toch een stapje terug te doen. Na een hele dag met twee kleine kindjes ben ik s avond s echt op! Dat branderige gevoel heb ik dan ook... en gewoon pijnlijke borsten. Ben wel al een aantal dagen van de paracetamol af! 

 

Heb jij ook ontzettende jeuk aan je borsten? Ik word er helemaal stapelgek van! Kijk uit naar t moment dat ik ze weer ga insmeren elke dag! 

 

Ik smeer ze nu ook 2x per dag met bio-oil in. Verder niks.. maar goed dat jij extra maatregelen neemt met je littekens! 

 

 

 

@Eef.nJaaaa het is echt fijn om steeds meer te kunnen! Voor jou nog leuker met je kinderen. Ik was gister bij een vriendinnetje op bezoek en ze heeft een meisje van 1 jaar. Ik vond het zo moeilijk om me in te houden en haar niet op te tillen. Ze zijn zo schattig! Je moet goed naar je lichaam luisteren en nog heel voorzichtig zijn. Ik heb helemaal geen jeuk, wel een branderige gevoel aan mijn rechter borst als ik te actief ben. Ook fijn dat je af bent van de paracetamol :43: De bio-olie is echt fijn, maybe kan je ze 3x per dag insmeren? Kijken of dat de jeuk een beetje wegneemt... Ik hoorde ook dat het goed is om de wondjes lichtjes in te masseren met bio-olie. Wat betreft de grootte van mijn borsten ben ik wel heel blij, maar ik was gewend geraakt aan hoe ze eruit zagen toen het verband verwijderd werd. Nu de opzwelling is weggetrokken leken ze ineens veel kleiner maar het past goed bij de proportie van mijn lichaam, ben namelijk heel klein. Ik hoop dat aankomende maanden snel voorbij zijn om het uiteindelijke resultaat te zien en mooie bh'tjes te kopen :wub: Ik kan trouwens alleen op mijn rug slapen en als ik helemaal plat lig op bed dan kan ik niet zelf opstaan, heb nog wel een duwtje nodig achter mijn rug hihi. Ik probeerde vandaag auto te rijden maar het lukte niet zo goed om te schakelen dus ik wacht nog even ermee. Heel veel liefs en in de zomer zijn onze mooie meloentjes helemaal ready! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.