Ga naar inhoud

Silvana : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Lieve vrouwtjes!

 

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het delen van jullie ervaringen! Het is heel fijn en geruststellend om te voelen dat er een luisterende oor is, vooral bij iets spannends als een ingreep. Ik ben ontzettend blij de forum te hebben gevonden :33:

 

Ik ben 28 jaar oud, 50 kg en 160 cm lang, woonachtig te Amsterdam. Ik had in mijn pubertijd hele mooie volle borsten, maar helaas met verloop der tijd zijn ze ingekrompen. Ik heb nu een volle cup A/kleine B (omtrek 70/75). Aangezien ik een klein smalle vrouwtje ben met kleine borsten lijk ik veel jonger dan ik eigenlijk ben. Ik heb een "meisjes" lichaam en mis heel erg wat meer vrouwelijkheid. Ik heb al jaren de behoefte aan iets grotere borsten dus draag dagelijks een "super booby bra" :36: Dat is een push-up BH met een super dikke vulling die jouw 2 cup maten groter geeft hihi. Toch zou ik het fijn vinden om normale BH's te kunnen dragen (zonder vulling) en lekker mijn bikini aan kunnen trekken. Om deze redenen heb ik jaren een borstvergroting overwogen! Maar ik wilde toch wachten tot ik wat ouder en zekerder was om echt op zoek gaan naar de droom chirurg: iemand die goed bekend staat om zijn werk en met wie je een goede click hebt. Na jaren te hebben gespaard en goed nagedacht over wat ik wilde, heb ik de lef bij elkaar gebracht om de eerste stap te nemen.

 

Ik en mijn vriend hebben heel veel gegoogled, veel gelezen over protheses en certificeringen, ervaringen van meiden aangehoord met een borstvergroting die ik persoonlijk ken, reviews op het internet gezocht van chirurgen en klinieken, klachten geinventariseerd en noem maar op. Na het verzamelen van informatie heb ik besloten om een consultatie afspraak te maken met Dr. Verdonck bij de Wellness Kliniek te Genk (Belgie). Ik vond het super spannend!!! Op 14 december was ik aan de beurt voor het eerste gesprek. Dr. Verdonck was heel geduldig en nam de tijd om alles goed uit te leggen en gaf me alle ruimte om vragen te stellen en de verschillende maten te passen. Hij stelde me echt op mijn gemak en liet toe dat mijn vriend, moeder en zusje mee naar binnen gingen. Het was super gezellig! Ik twijfelde heel erg aan de pasvorm, maar hij verklapte niet de maat om mijn keuze niet te beinvloeden. Het gesprek verliep heel fijn en hij vroeg me om rustig na te denken over mijn keuze van de maat (ik twijfelde tussen 260 en 280 cc) en om een echo te laten maken van mijn borsten en de kliniek het resultaat te mailen. Na het gesprek had ik een super goed gevoel en ik wist zeker dat ik door hem geopereerd wilde worden. Toch was ik benieuwd naar de mening van een ander chirurg. Ik had gehoord dat Diana Gabriels in Amstelveen (Nederland) heel bekend stond. Ik heb toen een afspraak gemaakt op 17 december. Het was toch kosteloos dus kon geen kwaad. Toen ik daar was kreeg ik een medische vragenlijst van de receptie die ik moest invullen. Vervolgens zag ik veel boze wachtenden die ongeduldig werden omdat het allemaal niet opschoot. En ja, na 1,5 uur wachten werd ik het zelf ook een beetje zat -_- Uiteindelijk mocht ik het kamertje binnen. Die keer gingen alleen mijn vriend en zusje mee. Ik werd toen geholpen door Diana zelf. Ik was verbaasd want zij geeft gewoon een advies maar heeft zelf geen medische achtergrond. Ze was wel heel aardig, maar ik merkte wel dat ze een sales persoon is. Niets mis mee hoor, maar ik miste wel de aanwezigheid van een dokter. Verder vond ik haar advies niet passend bij mij, de pasvorm die ik kreeg was veels te groot (net kanonnen) en eentje minder was dan weer te klein. Toch heb ik een vervolg afspraak gemaakt met een chirurg (die zij dan weer bepaalde) op 14 januari 2017. Na een half uur te hebben gewacht, was ik aan de beurt bij Dr. Greitz (ben zijn exacte naam vergeten). Ik vond het een akward gesprek. Hij raadde mij een ingreep af en vertelde me alleen maar negatieve dingen die mij konden overkomen. Ik werd ontzettend bang terwijl ik al de mogelijke complicaties uit mijn hoofd kende. Hij zei ook dat wat voor protheses ik ook zou zetten zouden leiden tot hele grote kanonnen bij mij...Hij stelde voor om het voor de borst spier te plaatsen. Toen ik hem vroeg waarom geen dual-plane werd mij verteld dat het de borstspier met de tijd dunner zou maken en uiteindelijk zou er maar een vliesje over blijven. Nou ik ben doodsbang naar huis gegaan...

 

Ik heb de echo laten maken en de huisarts zou het resultaat opsturen naar de Wellness Kliniek. Dat was ze vergeten en ik had al 2 weken vakantie opgenomen om de ingreep te laten uitvoeren. Ik wilde pas een reservering maken en een aanbetaling doen als Dr. Verdonck het resultaat had bekeken. Tot mijn verbazing zei de Wellness Kliniek tegen mij dat ik mijn gewenste operatiedatum niet zou redden omdat het 5 dagen zou duren tot de echo aan de dokter werd voorgelegd ivm drukte. Hun oplossing was dat ik een reservering zou maken en dus 500 euro zou aanbetalen en dan konden ze mij voorrang geven en de echo aan de dokter te geven. Dat vond ik niet zo fijn. Ik wilde gewoon eerst weten of ik wel de ingreep kon aangaan voordat ik iets moest aanbetalen, aangezien 2 kleine cystes in mijn borsten waren gevonden. Ze waren wel goedaardig maar toch wilde ik de mening van de dokter te horen krijgen. Ik twijfelde een beetje aan de ingreep bij de wellness kliniek puur omdat ze alleen 1 soort/merk prothese aanbieden. Die had wel alle europese certificeringen maar geen FDA. Ik wilde toch wel graag Mentor. Dat bood Diana Gabriels wel aan maar ik had geen goed gevoel daar.

 

Na nog meer onderzoekjes te doen op het internet heeft mijn vriend The Belgian Breast Clinic gevonden!!! En Dr. Verdock is daar de eigenaar van! Ik werd toen zo blij dat ik meteen gebeld heb in de ochtend. Heb Dr. Verdonck meteen aan de lijn gehad, een paar vragen gesteld en toen besloten een afspraak te maken voor een consultatie gesprek. Hij heeft mijn tel. nr. aan Stephanie (de medical manager en verpleegkundige) gegeven om alles te regelen. Ze is ook super lief!!! Ik kon gelukkig heel snel bij ze terecht, afgelopen donderdag 19 januari :rolleyes: Ik ging toen weer met mijn vriend en zusje. We werden ontzettend goed ontvangen door Stephanie en konden op tijd terecht bij Dr. Verdonck. Het was weer een super fijn gesprek. Ik heb daar best lang gezeten want ik twijfelde nog steeds een beetje aan de maat en ik paste de pasvormpjes meerdere malen hihi. Ik vond het heel fijn dat ze naast mijn gewilde mentor prothesen ook nog 2 andere merken hadden (Sebbin en Motiva). Mijn keuze werd nog moeilijker omdat Motiva ook FDA is approved en het is een slimme gel die mooi meegaat met de bewegingen van het lichaam. 

 

Nu is het super spannend om een keuze te maken! Ik weet meer dan 100% zeker dat ik bij Dr. Verdonck en Stephanie in goede handen ben en wil heel graag de operatie laten uitvoeren bij the Belgian Breast Clinic. Ik wil graag voor de Motiva Ergonomix met Qid (high profile) gaan. Het zou dual-plane worden geplaatst. Ik ben heel erg bang voor de pijn!!! Vind het allemaal heel eng maar wil er zeker voor gaan! Alleen twijfel ik nu of 280 niet te klein gaat zijn. Ik wil dus van een kleine 75B naar een volle D. Ik vroeg me af of er vrouwen op het forum zijn die ongeveer mijn postuur hebben en ook Motiva 280 cc hebben gekozen. Wat is jullie maat en zijn jullie er blij mee? Ik ben bang dat 280cc te klein of te groot wordt...zo lastig dit.

 

Wow ik heb echt mij hart gelucht en een ontzettend lang bericht geschreven :36: Sorry!!! 

 

Ik kijk uit naar jullie reacties! Heel veel liefs!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silvana, leuk te horen dat je in de BBC bij Verdonck gaat. Zeker een goede keuze als je een natuurlijk resultaat wil en inderdaad een aangenaam man met veel geduld.

Ik ben nu meer dan een jaar PO en heb de Motiva full 295cc gekregen. 

Voordien had ik ook een 75b, maar slechts voor de helft gevuld meer.... nu heb ik een 70D..

Kijk maar eens naar mijn foto's en ik heb indertijd ook een verslagje geschreven.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei popie:

Hey Silvana, leuk te horen dat je in de BBC bij Verdonck gaat. Zeker een goede keuze als je een natuurlijk resultaat wil en inderdaad een aangenaam man met veel geduld.

Ik ben nu meer dan een jaar PO en heb de Motiva full 295cc gekregen. 

Voordien had ik ook een 75b, maar slechts voor de helft gevuld meer.... nu heb ik een 70D..

Kijk maar eens naar mijn foto's en ik heb indertijd ook een verslagje geschreven.

Groetjes.

Hey ! 

Heb ondertussen ook even naar je foto's gekeken :D. Ik vind ze wel er als een volle D uitzien. Ik denk gewoon ook dat postuur vaak meespeelt en met je mooi slank lichaam vindk dat ze er toch wel als een mooie grote D uitzien :) ! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei twijfelgeval92:

Hey ! 

Heb ondertussen ook even naar je foto's gekeken :D. Ik vind ze wel er als een volle D uitzien. Ik denk gewoon ook dat postuur vaak meespeelt en met je mooi slank lichaam vindk dat ze er toch wel als een mooie grote D uitzien :) ! 

Xxx

 

Thx meid, :53:

 

Heb zaterdag mijn eerste push-up gekocht sinds ik mijn nieuwe boobs heb, zal proberen een foto te uploaden. Hierin lijken ze nog net iets groter ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/22/2017 at 8:36 AM, popie said:

Hey Silvana, leuk te horen dat je in de BBC bij Verdonck gaat. Zeker een goede keuze als je een natuurlijk resultaat wil en inderdaad een aangenaam man met veel geduld.

Ik ben nu meer dan een jaar PO en heb de Motiva full 295cc gekregen. 

Voordien had ik ook een 75b, maar slechts voor de helft gevuld meer.... nu heb ik een 70D..

Kijk maar eens naar mijn foto's en ik heb indertijd ook een verslagje geschreven.

Groetjes.

Lieve Popie, super bedankt voor je reactie! Wat een lichaam heb jij zeg!! En super mooie borsten die goed bij je postuur passen!! Ik twijfel nog of ik 280cc zal nemen (advies van Dr. Verdonck) of net ietsje groter zoals jij...Ik denk dat ik nog een afspraak ga maken om te passen. Of kan dat ook op de dag van de operatie zelf? Super spannend allemaal! Ik denk er de hele tijd aan...Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de complimentjes :) :66:

 

Als je twijfelt ga dan zeker nog eens langs. De dag van de operatie kan je wel niet meer passen.

 

De algemene raad is hier op het forum is: als je twijfelt ga dan voor de grootste, want ze wennen zo snel :) . 

Ik heb zelf na lang twijfelen de raad van Verdonck opgevolgd en voor de iets kleinere gegaan. 295 ipv 315. Deze verschillen slechts enkele mm. Ik hield altijd de gedachte in mijn achterhoofd dat ik ooit wel eens een wissel moet laten doen, dan kan ik steeds groter gaan. En was ook bang dat iedereen in mijn omgeving zou merken dat ik een bv heb laten doen. Wat uiteindelijk niet nodig was...... niemand heeft mij er tot vandaag over aangesproken (misschien hebben ze wel een vermoeden ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei popie:

 

Thx meid, :53:

 

Heb zaterdag mijn eerste push-up gekocht sinds ik mijn nieuwe boobs heb, zal proberen een foto te uploaden. Hierin lijken ze nog net iets groter ^_^

Oh leuk ! Wat zegt de PC over pushups? Had hier en daar wat gelezen over die bhs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei twijfelgeval92:

Oh leuk ! Wat zegt de PC over pushups? Had hier en daar wat gelezen over die bhs xx 

Denk dat het niet aangeraden wordt. Ga mijn push-up ook enkel aandoen voor extra decollete in kleedje ofzo. Dus af en toe voor de gelegenheid. Denk dat je ze het best niet te lang aandoet. Maar is ook weer van geval tot geval, denk dat bijvoorbeeld f-cupje bijna niets anders aandoet dan push-up..... zolang je er geen last en pijn van hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei popie:

Denk dat het niet aangeraden wordt. Ga mijn push-up ook enkel aandoen voor extra decollete in kleedje ofzo. Dus af en toe voor de gelegenheid. Denk dat je ze het best niet te lang aandoet. Maar is ook weer van geval tot geval, denk dat bijvoorbeeld f-cupje bijna niets anders aandoet dan push-up..... zolang je er geen last en pijn van hebt.

Had zoiets gelezen daarom dat ik het liefst eens vroeg. Ik dacht dat je extra ruimte kon duwen zo voor de prothese waardoor de pocket groter komt en de prothese zou gaan rondzwerven :D ... Klonk nogal ieuw haha vind dat wel jammer als men dat niet meer  pushup mag dragen. Vooral voor idd de mooie décolleté haha :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Silvana!

Fijn dat je ook zo een goed gevoel had bij Verdonck! Hij houdt van natuurlijke resultaten, dus te groot gaat hij je niet aanraden. Je bent een stukje kleiner en dunner dan mij (174cm en 64kg). Zelf heb ik nu ook nog een kleine 75/80B, en hoop op een volle C, kleine D uit te komen. Hiervoor raadde Verdonck mij 315cc (Motiva full) aan, dus met jouw postuur zal de kleinere maat waarschijnlijk wel hetzelfde effect geven lijkt me? 
Zelf koos ik voor Motiva omwille van het natuurlijker meebewegen. Die 1000 euro tanden bijten vond ik het wel waard :). Uiteindelijk zit je bij BBC nog bij de goedkoopste tarieven dacht ik. 
Hij zei me dat je pas na 6 maanden echt een push-up aankon, maar inderdaad af en toe valsspelen moet maar kunnen ^_^

 

en @popie fijn te lezen dat niemand wat merkte van je bv! Hoe heb je het zo goed kunnen verbergen? Daar ben ik nog steeds super zenuwachtig voor... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 27/1/2017 om 07:39 zei lien.:

Hey @Silvana!

Fijn dat je ook zo een goed gevoel had bij Verdonck! Hij houdt van natuurlijke resultaten, dus te groot gaat hij je niet aanraden. Je bent een stukje kleiner en dunner dan mij (174cm en 64kg). Zelf heb ik nu ook nog een kleine 75/80B, en hoop op een volle C, kleine D uit te komen. Hiervoor raadde Verdonck mij 315cc (Motiva full) aan, dus met jouw postuur zal de kleinere maat waarschijnlijk wel hetzelfde effect geven lijkt me? 
Zelf koos ik voor Motiva omwille van het natuurlijker meebewegen. Die 1000 euro tanden bijten vond ik het wel waard :). Uiteindelijk zit je bij BBC nog bij de goedkoopste tarieven dacht ik. 
Hij zei me dat je pas na 6 maanden echt een push-up aankon, maar inderdaad af en toe valsspelen moet maar kunnen ^_^

 

en @popie fijn te lezen dat niemand wat merkte van je bv! Hoe heb je het zo goed kunnen verbergen? Daar ben ik nog steeds super zenuwachtig voor... 

@lien. Hi! Jaaaa Verdonck is echt super! Ik vond het heel fijn dat je keuze hebt uit verschillende protheses van goede kwaliteit (Mentor en Motiva zijn zelfs FDA approved) en dat hij je keuze niet beinvloedt. Hij was ook super geduldig! Ben blij dat ik bij hem terecht kon. Ben je al geopereerd? Ik ben nu zelf 1 week PO en heb ook Motiva gekozen door de goede kwaliteit en het natuurlijk meebewegen van de smart gel. Ik kan niet wachten tot het verband eraf gaat! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Silvana:

@lien. Hi! Jaaaa Verdonck is echt super! Ik vond het heel fijn dat je keuze hebt uit verschillende protheses van goede kwaliteit (Mentor en Motiva zijn zelfs FDA approved) en dat hij je keuze niet beinvloedt. Hij was ook super geduldig! Ben blij dat ik bij hem terecht kon. Ben je al geopereerd? Ik ben nu zelf 1 week PO en heb ook Motiva gekozen door de goede kwaliteit en het natuurlijk meebewegen van de smart gel. Ik kan niet wachten tot het verband eraf gaat! Liefs!

Nee, pas 31 maart!!! Spannend! En ik had inderdaad net hetzelfde gevoel als jij. Ik ga je volgen, ben nieuwsgierig naar het verloop. 

 

Goed herstel nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Leuk om jullie verhalen te lezen!

Ik heb ook een consult ingepland bij dokter Verdonck op 27 februari.

In de e-mailbevestiging van mijn consult staat dat ik vooraf een echografie moet maken.

Hebben jullie dit ook gedaan? Waar kun je dit laten doen en wat zijn hiervan de kosten?

 

Alvast bedankt voor een reactie!

 

Xx Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Patries:

Hee @Silvana ik ben ook 27 januari door Verdonck geholpen :) Ik vond het een hele prettige ervaring. Hoe laat was jij daar en ben je ondertussen al goed opgeknapt? 

Liefs Patries

Hi @Patries, wat leuk!!! Ik was de aller eerste op die dag. Ben om 8.30 geholpen. Ik vond het ook heel fijn allemaal. Iedereen was super lief en wat een heerlijk warm bedje! Ik was wel super zenuwachtig maar werd door Dr. Verdonck en zijn team op mijn gemak gesteld en voor ik het wist was het allemaal voorbij. Hij heeft me ook de protheses laten zien (onuitgepakt) in het nieuw doosje om de maat te controleren. Ik ben super snel in slaap gevallen door de verdoving en ik was ook al heel snel wakker na de operatie. Ze vroegen mij nog of ik nog even wilden blijven liggen maar ik was echt klaar wakker na 1 uur. Ik hoorde nog een dame in het bedje ernaast zeggen dat ze zenuwachtig was hihi. Ik voelde me wel een beetje duizelig toen ik opstond maar de reis naar huis (Amsterdam) was ok want heb gelukkig kunnen slapen. 

 

Het enige waar ik last van had de eerste dagen was ademhalen. Ik voelde veel druk op mijn borst. Mijn armen kon ik redelijk goed bewegen en ik heb goed kunnen slapen al deze dagen en neem de medicijnen strikt op tijd. de eerste 4 dagen moest iemand mijn tanden poetsen en eten geven. Nu kan ik dat allemaal zelf. Ik voelde me zo goed dat ik gestopt was met de medicatie 1 dag maar toen begon ik een branderige gevoel te krijgen aan mijn rechter borst op de plek van de incisie. Die borst is ook ietsje groter dan de ander. Ik heb met Dr. Verdonck gebeld en hij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang ik geen koorts krijg en geen vocht komt uit het verband komt. Dat heb ik gelukkig niet! Alleen nog een branderige gevoel bij de wond van mijn rechter borst als ik te lang loop en zit. Dat komt waarschijnlijk omdat die borst iets meer vocht vasthoudt dan de ander. Ik voel ook pijn aan mijn ribben, alsof iemand mij keihard geslagen heeft met een knuppel. De dokter zegt dat ik waarschijnlijk vocht heb en dat drukt een beetje. 

 

Als ik best plat lig op bed, heb ik nog hulp nodig om op te kunnen staan. Als ik wat rechter op bed lig lukt het zelf wel. Eind volgende week gaat het verband eruit :rolleyes: Vind het super spannend! en ook weer een opluchting want het verband begint een beetje te jeuken. Hoe gaat het met jou? en hoe laat ben jij geholpen die dag?

 

Veel liefs en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei D-tje:

Hoi allemaal,

 

Leuk om jullie verhalen te lezen!

Ik heb ook een consult ingepland bij dokter Verdonck op 27 februari.

In de e-mailbevestiging van mijn consult staat dat ik vooraf een echografie moet maken.

Hebben jullie dit ook gedaan? Waar kun je dit laten doen en wat zijn hiervan de kosten?

 

Alvast bedankt voor een reactie!

 

Xx Denise

Hoi Denise,

 

Klopt, dr Verdonck wil er graag zeker van zijn dat de borsten gezond zijn, voordat hij gaat beginnen.
Ik woon zelf in NL en heb aankomende week een afspraak ingepland om een mammografie te laten maken in het ziekenhuis. Je krijgt van dr Verdonck een verwijsbrief mee, deze kun je gebruiken. Helaas wil het ziekenhuis waar ik naar toe ga ook nog een verwijsbrief van mijn eigen huisarts, omdat dr Verdonck een 'buitenlandse' arts is. Daar moet ik dus nog even achteraan. Als dat niet lukt, zal ik het zelf moeten betalen. De kosten in dat ziekenhuis voor een mammografie komen op ongeveer 95 euro uit. Dan kan ik het achteraf nog proberen te declareren bij mijn zorgverzekering.

 

Ga je de 27e voor het eerst passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei D-tje:

Hoi allemaal,

 

Leuk om jullie verhalen te lezen!

Ik heb ook een consult ingepland bij dokter Verdonck op 27 februari.

In de e-mailbevestiging van mijn consult staat dat ik vooraf een echografie moet maken.

Hebben jullie dit ook gedaan? Waar kun je dit laten doen en wat zijn hiervan de kosten?

 

Alvast bedankt voor een reactie!

 

Xx Denise

Hi Denise! Bij Verdonck ben je echt in zeer goede handen!!! Ik kon geen betere chirurg wensen! Bij welke kliniek heb jij het consult? Ik heb de borstvergroting laten doen bij zijn eigen kliniek (The Belgian Breast Clinic). Mijn echo heb ik laten doen in het ziekenhuis met een verwijsbrief van de huisarts. Bij mij is het vergoed door de verzekering. Hou er rekening mee dat het resultaat van de echo ongeveer een weekje in beslag neemt. 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @D-tje. Leuk dat je ook naar Verdonck gaat. Het is een hele lieve man waar je je meteen bij op je gemak zult voelen. Iedereen die bij hem gaat moet een echo/ mammografie laten maken, zonder dat opereert hij niet. Het is voor hem een stukje zekerheid dat hij op gezonde borsten werkt. Bij mij werd het een mammografie omdat ik boven de 30 ben, heb het in het ziekenhuis laten doen en de kosten waren rond de 90 euro. 

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Silvana:

Hi @Patries, wat leuk!!! Ik was de aller eerste op die dag. Ben om 8.30 geholpen. Ik vond het ook heel fijn allemaal. Iedereen was super lief en wat een heerlijk warm bedje! Ik was wel super zenuwachtig maar werd door Dr. Verdonck en zijn team op mijn gemak gesteld en voor ik het wist was het allemaal voorbij. Hij heeft me ook de protheses laten zien (onuitgepakt) in het nieuw doosje om de maat te controleren. Ik ben super snel in slaap gevallen door de verdoving en ik was ook al heel snel wakker na de operatie. Ze vroegen mij nog of ik nog even wilden blijven liggen maar ik was echt klaar wakker na 1 uur. Ik hoorde nog een dame in het bedje ernaast zeggen dat ze zenuwachtig was hihi. Ik voelde me wel een beetje duizelig toen ik opstond maar de reis naar huis (Amsterdam) was ok want heb gelukkig kunnen slapen. 

 

Het enige waar ik last van had de eerste dagen was ademhalen. Ik voelde veel druk op mijn borst. Mijn armen kon ik redelijk goed bewegen en ik heb goed kunnen slapen al deze dagen en neem de medicijnen strikt op tijd. de eerste 4 dagen moest iemand mijn tanden poetsen en eten geven. Nu kan ik dat allemaal zelf. Ik voelde me zo goed dat ik gestopt was met de medicatie 1 dag maar toen begon ik een branderige gevoel te krijgen aan mijn rechter borst op de plek van de incisie. Die borst is ook ietsje groter dan de ander. Ik heb met Dr. Verdonck gebeld en hij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang ik geen koorts krijg en geen vocht komt uit het verband komt. Dat heb ik gelukkig niet! Alleen nog een branderige gevoel bij de wond van mijn rechter borst als ik te lang loop en zit. Dat komt waarschijnlijk omdat die borst iets meer vocht vasthoudt dan de ander. Ik voel ook pijn aan mijn ribben, alsof iemand mij keihard geslagen heeft met een knuppel. De dokter zegt dat ik waarschijnlijk vocht heb en dat drukt een beetje. 

 

Als ik best plat lig op bed, heb ik nog hulp nodig om op te kunnen staan. Als ik wat rechter op bed lig lukt het zelf wel. Eind volgende week gaat het verband eruit :rolleyes: Vind het super spannend! en ook weer een opluchting want het verband begint een beetje te jeuken. Hoe gaat het met jou? en hoe laat ben jij geholpen die dag?

 

Veel liefs en beterschap!

Het kan best zijn dat ik je heb zien liggen haha. Toen ik naar binnen mocht om me uit te kleden, rond 10.45, had een dame haar gordijntje niet helemaal dicht, in het 3e bed van links geloof ik. Ik heb zo gelachen met iedereen daar, was ook totaal niet zenuwachtig. 

Maar dan heb je flink wat kilometers afgelegd die dag, fijn dat de terugweg goed te doen was.

ik heb de 2e dag flink pijn gehad, keek steeds op de klok of t al tijd was voor een pijnstiller. Maar daarna is t alleen maar beter gegaan. Ben al een aantal dagen van de pijnstilling af en kan goed vooruit. Het is alleen s'morgens wat stijf met opstaan.

Het verband jeukte enorm en krulde aan alle kanten op, werd er echt vervelend van, dus heb contact opgenomen met Stéphanie en ik mocht het er van haar afhalen en een sportbeha aandoen. Ik heb mijn boobs gisteren voor het eerst gezien en ben sindsdien verliefd op ze:wub: Ze zijn echt super mooi geworden. Heb je ook donderdag je afspraak voor je verband en de hechtingen? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mia, Silvana en Patries,

 

Thanks voor jullie snelle reacties, super fijn!

Ik ga 27 januari voor het eerst passen. Ik heb mijn consult in de Wellness Kliniek in Genk. Spannend!!

Ik moet dus zorgen dat ik een verwijsbrief heb en kan dan een echografie in het ziekenhuis laten maken, helemaal duidelijk. Ik moet me verder nog goed gaan verdiepen in soorten protheses en manier van plaatsen en dergelijke.

 

Liefs, xx Denise 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Patries:

Het kan best zijn dat ik je heb zien liggen haha. Toen ik naar binnen mocht om me uit te kleden, rond 10.45, had een dame haar gordijntje niet helemaal dicht, in het 3e bed van links geloof ik. Ik heb zo gelachen met iedereen daar, was ook totaal niet zenuwachtig. 

Maar dan heb je flink wat kilometers afgelegd die dag, fijn dat de terugweg goed te doen was.

ik heb de 2e dag flink pijn gehad, keek steeds op de klok of t al tijd was voor een pijnstiller. Maar daarna is t alleen maar beter gegaan. Ben al een aantal dagen van de pijnstilling af en kan goed vooruit. Het is alleen s'morgens wat stijf met opstaan.

Het verband jeukte enorm en krulde aan alle kanten op, werd er echt vervelend van, dus heb contact opgenomen met Stéphanie en ik mocht het er van haar afhalen en een sportbeha aandoen. Ik heb mijn boobs gisteren voor het eerst gezien en ben sindsdien verliefd op ze:wub: Ze zijn echt super mooi geworden. Heb je ook donderdag je afspraak voor je verband en de hechtingen? 

Liefs 

Wauwieee wat fijn!!! Ik kan niet wachten om mijne te zien hihihi. Ben super blij voor je! Ik voel me helemaal top en kan al heel veel zelf maar ik durft toch nog niet dat verband eraf te doen. Ben een beetje bang. Het is ook opgekruld op mijn rug maar ik wacht toch tot volgende week donderdag voor de hechtingen en het verband. Ik denk dat je mij niet gezien hebt want ik lag bij het aller eerste bedje (aan de kant van de kluisjes zeg maar) en tegen die tijd was ik al weg hihi.

 

Doe nog rustig aan he de laatste dagjes! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.