Ga naar inhoud

Sanne82 : 16 december 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Oké, ben er even voor gaan liggen ^_^

 

We waren dus een uur te vroeg maar lekker rustig aangedaan en ze kwamen me ook al eerder ophalen en hebben we gezellig op m'n kamertje doorgebracht, wat gekletst, gelachen, beetje facebooken en met de andere vriendinnen ge'appt (inmiddels en zo blijft het ook, weten nu in totaal 4 vriendinnen het, wel zo makkelijk voor de afwisseling qua hulp, ook omdat ik nogal een schare aan dieren heb.)

Onder dat ik namelijk daar was zijn mijn 4 honden en een logeerhond (ik woon heel ruim hoor dus heb geen huis vol dieren haha) opgehaald door een vriendin die ik het op de valreep gister nog verteld heb omdat het niet oké voelde dat ik tegen haar aan het liegen was..

 

Nou rond 09:15 uur moest ik m'n operatie "badjas" aantrekken, lekker warme sokken en m'n mooie mutsje op doen en werd zo rond 09:30 uur opgehaald. 

Net voordat ik opgehaald werd kwam een lieve verpleegster nog even de demo siliconen brengen zodat ik toch nog even kon kijken of ik ze niet te groot vond, want echt... daar maakte ik me zo'n zorgen om...

nou ene t**t met hun bh gevuld met silicone en andere t**t heb ik m'n push-up bh, Naja de cup tegen aangehouden, shirtje aan en echt totaal geen verschil, precies zoals ik dus wilde hebben. 

Senorita, ik zag net je reactie pas ivm dat ze niet op voorraad waren, dit wist ik. Maar stiekem ging ik wel op m'n vriendin af die bij de passessie aanwezig was, maar omdat ik zelf erg laks was (domme ik, maarja... zo ben ik nou eenmaal) kon ik het me niet meer herinneren dus adviseer ik iedereen ook echt om foto's te maken van verschillende cc's zodat je thuis nog terug kunt kijken, echt nodig!! Dus als het me echt te groot zou zijn, had ik het, hoe erg ook... afgeblazen.. :20:

Goed voor mijzelf, waar ik het ook voor doe en geen verschil voor de buitenwereld omdat ik al 18 jaar met push-up's loop. 

 

Nou goed, ik ging lopend mee naar de voorbereidingskamer wat tevens ook de uitslaapkamer is en daar (omdat ik niet zenuwachtig was) heerlijk nog liggen kletsen met de, ja wat zijn ze eigenlijk... ze hebben m'n bloeddruk, hartslag en ademhaling in de gaten gehouden tijdens m'n operatie) echt nog wel lol gehad en gewoon gezellig. 

 

Na ruim een half uur kwam Drs. Nio bij me en begon het aftekenen. 

Onder het aftekenen vertelde dat hij hem voor de borstspier zou plaatsen waarvan ik eigenlijk een beetje schrok omdat hij tijdens de intake vertelde dat hij achter de borstspier geplaatst zou worden ivm mogelijk zichtbaarheid van randen, maar hij verzekerde me dan ik absoluut geen randen zichtbaar zou krijgen omdat ik een goed gevulde borst van mezelf heb/had (hoe noem je dat nu haha) en dat dit ook enorm veel pijn zou schelen en het eindresultaat ook zachter zou zijn. 

Dus gezegd dat mijn lot in zijn handen lag en ik hem hier 100% in vertrouwde, want wie ben ik om te zeggen dat ik hem er wel achter wilde hebben. Hij is de man met ervaring. 

Overigens zei hij wel dat hij hem er ook achter wilde plaatsen als ik dat liever had, maar tsja.. nogmaals... hij is de vakman dus ik vond het prima. 

Nou doorgereden naar de operatiekamer en overgehupst naar de operatietafel en nog even gegevens gecheckt of ik echt de persoon was wie hij dacht voor zich te hebben. 

Liet voordat ik m'n narcose kreeg nog snel even het etiket zien hoeveel cc de implantaten waren zodat ik nog meer gerust was en plop, ik deed m'n ogen dicht en ging lekker slapen. 

 

In de verte hoorde ik ineens, neeeee lekker blijven liggen u moet even goed wakker worden en hoplaaaa ogen open en direct wakker!

Bleek dus (heel gênant haha) dat ik met wakker worden meteen riep... Ik moet opstaan ik kan niet nog even blijven liggen want dan kom ik te laat, ik moet er nu echt uit ivm file!!

Is dus meteen de man die mij tijdens de operatie in de gaten hield toen ik dit riep en m'n been al uit het bed zwaaide, op m'n gaan liggen haha maar ik was loei sterk en de gespierde meneer hield me niet in z'n eentje :154:

Heeft ie al liggend de rest op moeten roepen en ze hebben me met z'n 6'en in bedwang moeten houden omdat ik zo sterk was hahaha (erg toch)

Ik weet helemaal van niks en het ergste is ook nog dat dit tafereeltje 20 minuten heeft geduurd.

 

Heb tegen iedereen die ik tegen kwam m'n excuses aan geboden en ze zeiden nou, (m'n volledige naam) vergeten we nooit meer hoor, dit word een "aan de keukentafel en verjaardag" gesprek hahahaha

Gekke was toen ik dus wakker werd, ik ook direct super helder was en mezelf omhoog ging hijsen, wat dus natuurlijk niet mocht en meteen m'n warme dekbedje omlaag schoof om te koekeloeren, meteen tevreden!

Binnen 5 minuten was ik op m'n kamertje en 10 minuten later had ik m'n eerste bakkie thee (omdat ik het zoooo koud had) en 2 beschuitjes met jam al achter m'n kiezen. 5 minuten later had ik al geplast, niet duizelig niks.

Kwam nog zo'n lieve verpleegster om me even uit te leggen ivm verschonen van de gaasjes ivm mogelijk wondvocht en uittrekken van het vest, dat dit langzaam gebeuren moet en uitleg van medicijnen en bladiebla en toen was het wachten op m'n vervoer (die was even naar huis gegaan) en eind pleidooi van Drs. Nio en liep ik 1,5 uur nadat ik wakker was alweer de kliniek uit, echt boven verwachting!

Drs. Nio preekte mij bijna dat ik echt 2 dagen bedrust moest houden, als een mummi me niet mocht bewegen haha (moest ik wel bij lachen, denk dat ie haarfijn in de gaten had hoe ik in elkaar steek..) Hij vertelde dat hij bloedvaatjes allemaal netjes heeft dichtgebrand en als ik te veel ga doen de eerste 2 dagen en met name m'n armen zwaaien en dergelijke dat zo'n adertje dan weer open kan gaan en ik dan vanavond om 23:00 uur met een enorme borst en het zweet op m'n rug in m'n bed lig en dat ik dan om 00:00 uur weer op de operatietafel lig, dit maakte wel indruk dus ik houd me er zoveel mogelijk aan!

Sommige dingen moeten even, maar ik lig de komende 2 dagen platter dan plat en maandag zal ik weer langzaam tot leven komen en mag ik ook lekker douchen. Denk dat ik dat tegen die tijd ook wel even lekker vind. Vriendinnetje net geregeld dat zij m'n haren komt wassen, alle schaamte opzij en gaan met die banaan ;)

 

Ik lig nu lekker in m'n bedje en aangezien de slaapkamer in verbouwing ligt heb ik hier geen tv dus ga ik om 20:30 ff op de bank liggen om een keertje de voice te kijken, volg ik niet maar even behoefte aan en daarna lekker weer m'n bedje in.

Gisteravond nog een pan verse kippensoep gemaakt dus die ga ik ook lekker opwarmen. 

 

Echt waar, de pijn valt me 100, wat zeg ik.. 1000% mee en moet echt heeeel goed nadenken bij deuren open en dicht doen en spulletjes pakken, want dit mag natuurlijk niet "ff".

 

Als ik m'n "pijn" omschrijven moet dan zeg ik dat ik een te strakke knellende bh aan heb, dat gevoel kennen jullie wel en zelfs als ik me nu consentreer op de wondjes, dan nog voel ik ze niet. Vanmiddag met wakker worden was dat eigenlijk het enige dat ik voelde als schrijnende "pijn", meer een naar gevoeltje eigenlijk. 

 

Hoop dat dit zo blijft uiteraard en ben heeeeeel benieuwd naar het eindresultaat straks. 

Aanstaande woensdag, dus krap een week later moet ik op controle komen en dan hoor ik verder!

Ik ga bij de Hema sport bh's kopen en zal deze woensdag wel meenemen zodat zij kunnen zeggen welke maat ik moet houden, want over een week mag ik afwisselen qua bh zodat het vest gewassen kan worden. 

 

Heel verhaal, maar voor nieuwelingen ook wel weer fijn zo'n uitgebreid verslag te lezen denk ik. 

 

Ik zit er in ieder geval lekker bij met kerst en als enige smoes voor familie dat ik wat last van m'n rug heb. (Zoals het er nu voorstaat uiteraard)

Sonja1985, lief dat je hier reageert!! Ik zal jouw topic ook even opzoek , reuze benieuwd. Geloof dat we maar bofkonten zijn zeg!!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanne82

Wat een heerlijk verslag en fijn te lezen dat je weinig zo pijn ervaart.

Ik geef Dr. Nio helemaal gelijk als het mogelijk is om op de spier te plaatsen dit de minst pijnlijke methode is.

Maar al heb je nu weinig pijn doe het wel rustig aan zeker met je 4 honden:57:

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heel fijn hoor, dat was wel 1 van de 2 dingen waar ik tegenop zag omdat ik niet wist wat ik kon verwachten omdat dit bij ieder mens verschillend is natuurlijk

 

Vanaf de eerste dag eigenlijk al dat ik echt vanuit m'n hoofd moet denken, nee dit mag niet.. nee dit kan niet. Best lastig maar ook heel fijn natuurlijk, beter zo dan anders.

Ook m'n pijnstillers niet meer ingenomen en merk dan ook geen verschil, dus echt geen klagen!

 

Tuurlijk snap ik Drs. Nio dat als zijn voorkeur uitgaat naar voor de borstspier ik hem hierin ook moet vertrouwen, maar was voor mij even een omschakeling omdat ik dacht dat achter de spier een mooier, zachter en natuurlijker resultaat geeft maar hij vertelde dat in mijn geval voor de borstspier zachter zou zijn dan erachter, hij zal het wel weten denk ik dan :)

 

Ik doe rustig aan en houd zoveel als mogelijk m'n ellebogen in m'n zij gedrukt als ik wat wil pakken o.i.d. en luister ook goed naar m'n lichaam.

Maar eerlijk is eerlijk, iets minder afhankelijk te moeten zijn dan vooraf gedacht is wel echt een verademing.

Ik lig languit op de bank en vriendinnen wisselen af qua visite en de een komt alleen een bakkie thee drinken en kletsen en de ander vraag ik om even "iets" te doen, ik verdeel het over ze, wel zo eerlijk haha.

 

gelukkig had ik nog een robotstofzuiger op zolder liggen dus die doet voor het oog het werk, echt ook een aanrader.

 

Ben ondertussen aan het zoeken naar sport bh's want dan neem ik die mee woensdag naar controle dan kan Drs. Nio de juiste maat bepalen, kom er alleen nog niet helemaal uit welke ik moet aanschaffen, lekker rondspeuren dus nog.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, net weer even gespiekt en word nu al blijer. 

Was wel al blij omdat er geen vulling meer in moet (bh's) maar vind ze toch wel mooi ook nu. 

 

Beetje gek mens ben ik geloof ik haha, dringt wat later door bij mij... B)

 

Dus wat kan mij het schelen...

foto is van nu net, 2 dagen na de operatie :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dus ze zijn voor een ander dus ook mooi, niet alleen voor mij...?

Ik vond die van Wicked zo ontzettend mooi, zo zijn/worden die van mij denk ik niet of zal dat nog gebeuren na het uitzakken..?

Ik vermoed dat ik er dan meer cc had moeten hebben, maar dit wilde ik niet omdat het nu echt niet anders is dan anders voor iedereen, niemand gaat het zien bij me, zo blij mee!

Mijn voorsituatie, alleen was ik op deze foto's nog wel 15 kilo zwaarder dan nu (niet dik maar overal wat gevulder) ik zal Drs. Nio even de foto's vragen door te sturen die hij vlak voor de operatie maakte, want er is echt wel wat verloren gegaan doordat ik afgevallen ben. Hier lijkt het misschien nog wel wat maar geloof me, dat was het niet. 

Mooi wel duidelijk te zien dat ze van onder goed gevuld waren en van boven niet. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo maf hè, ik sla eigenlijk nooit een nacht over zonder minimaal een keer wakker te worden en nu al lekker voor de derde keer op rij door kunnen slapen. Denk ook door de rust in m'n hoofd qua dingen regelen voor de operatie en wie weet een stukje narcose dat nog in m'n lichaam zit al voel ik daar zelf helemaal niks van, alleen die vette huis wat @Sonja1985 (het is gelukt wat handig :) ) vertelde, nu ook weer een glim gezicht, zou zo m'n hele lichaam er mee in kunnen vetten haha

 

Ik lig ook voor het eerst ècht op m'n zij, zo lekker als je zij slaper bent. Maar ik doe dat hoogstens 5 minuten hoor, al mocht ik wel op m'n zij liggen van Drs. Nio, had er naar gevraagd, maar voelt niet 100% oké in m'n hoofd. 

 

Vandaag is douche dag en dit zou ik eigenlijk met een vriendinnetje doen zodat zij m'n haren kon wassen maar ik denk dat ik nu m'n bed uit stap en zelf ga douchen, haren wassen doe ik dan wel als slangenvrouw, ellebogen klem ik steeds in m'n zij, dan maak ik die fout niet hihi

 

Komt ook zo een klant langs, maar die is met 5 minuten weer weg en daarna samen met een vriendinnetje m'n honden naar de trimsalon brengen en even naar de supermarkt en ik lekker lopen met m'n handen in m'n zakken, maarrrr ik ben er even uit. Kijk er nu al naar uit!

Vraag ook wel of ze even mee gaat naar de Hema om wat sport bh's te kopen dan neem ik die woensdag mee want vanaf vrijdag mag ik gaan afwisselen zodat ik deze wie ik nu aan heb kan wassen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Sanne82:

Oké, net weer even gespiekt en word nu al blijer. 

Was wel al blij omdat er geen vulling meer in moet (bh's) maar vind ze toch wel mooi ook nu. 

 

Beetje gek mens ben ik geloof ik haha, dringt wat later door bij mij... B)

 

Dus wat kan mij het schelen...

foto is van nu net, 2 dagen na de operatie :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Super mooi! Ik hoop dat die van mij ook zo worden!

Jij hebt 320cc Monobloc hydrogel voor de spier laten plaatsen toch? Wat was jouw cupmaat voor voor de operatie als ik vragen mag? 

Ik twijfel zelf heel erg tussen de 295cc en 320cc van monobloc hydrogel en ik vind jouw resultaat erg mooi, dus vandaar deze vraagbaak. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies ik had 80B en bij mij kon voor de spier omdat ik van mezelf een voldoende gevulde borst had. 

Ik zou eerst ook een maatje kleiner nemen, maar m'n vriendin die mee was vond het maatje meer ook prima te doen en Drs. Nio zei ook dat hij vond dat ik voor 320 zou kunnen gaan. Dus toen besloten om dat aantal cc te nemen. 

En ik moet zeggen, omdat ik niet wil dat het opvalt aangezien ik altijd goede push ups aan had, dat het ook totaal geen verschil maakt voor de buitenwereld. 

 

Maar voor of achter de spier ligt dus compleet aan je huidige borsten. 

 

Ga jij ook naar Drs. Nio?

Ik heb namelijk precies verteld wat ik wilde qua grootte, natuurlijke vorm en Monobloc Hydrogel ipv silicone en hij zei dat hij mij begreep en vanaf dat punt heb ik m'n lot in zijn handen gelegd zeg maar, omdat hij hier de arts met de gouden handen genoemd word. 

 

Wat is jou voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Sanne82:

@B00bies ik had 80B en bij mij kon voor de spier omdat ik van mezelf een voldoende gevulde borst had. 

Ik zou eerst ook een maatje kleiner nemen, maar m'n vriendin die mee was vond het maatje meer ook prima te doen en Drs. Nio zei ook dat hij vond dat ik voor 320 zou kunnen gaan. Dus toen besloten om dat aantal cc te nemen. 

En ik moet zeggen, omdat ik niet wil dat het opvalt aangezien ik altijd goede push ups aan had, dat het ook totaal geen verschil maakt voor de buitenwereld. 

 

Maar voor of achter de spier ligt dus compleet aan je huidige borsten. 

 

Ga jij ook naar Drs. Nio?

Ik heb namelijk precies verteld wat ik wilde qua grootte, natuurlijke vorm en Monobloc Hydrogel ipv silicone en hij zei dat hij mij begreep en vanaf dat punt heb ik m'n lot in zijn handen gelegd zeg maar, omdat hij hier de arts met de gouden handen genoemd word. 

 

Wat is jou voorsituatie?

Hoi!

Ja, ik heb mijn operatie op 10 april 2017 bij Nio in het OLVG gepland staan. Ik heb zojuist (naar aanleiding van jouw berichtje) gestuurd dat ik toch voor 320cc ga, want dat is echt een mooi formaat zoals ik het bij jou zie. Mijn aanvankelijke keuze was overigens ook de 320cc, maar heb het een aantal weken geleden veranderd naar 295cc. Ik was zo bang dat ik het toch te groot zou vinden en dat ik misschien toch rimpelvorming zou krijgen.. Maarja hij zegt dat 320cc moet kunnen en had heel goed gekeken en gevoeld, dus daar vertrouw ik dan maar op. Hij is immers de expert en inderdaad een chirurg met gouden handjes, dat bevestigen jouw meesterwerken maar weer :P

Mijn voorsituatie is namelijk een 70C, dus vandaar dat een plaatsing bij mij voor de spier mogelijk is. Ja, ik had tijdens het consult ook echt het idee dat hij helemaal begreep wat ik wilde en kwam er met zo veel vertrouwen uit dat ik daarna eigenlijk ben gaan twijfelen.. Want het ging allemaal zo vertrouwd, vloeiend en snel.. Ik ben helemaal niet gewend om zo snel en soepeltjes dat soort belangrijke keuzes te maken.. 

Ik vind het echt super leuk om jouw verhaal te lezen, omdat mijn situatie vrij vergelijkbaar is met die van jou. Zelfde soort protheses, plaatsing voor de spier, zelfde aantal cc, zo'n natuurlijk mogelijke vorm borsten, ook ik wil uitkomen op hetgeen zoals ik er altijd al bijloop met mijn dik gevulde push up bh's, want ik wil ook niet dat iemand het weet op drie zeer dierbare mensen in mijn omgeving na dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat ik niet begrijp hè @B00bies... 

Ik heb me niet bijzonder goed ingelezen hier op het forum dis misschien dat ik het daarom niet helemaal snap...

Maar jou borsten zijn toch groter dan mijn natuurlijke borsten, als wij er allebei 320 in laten plaatsen dan worden die van jou toch groter dan die van mij want jij had toch al meer of snap ik het niet helemaal?

 

Ik lees dit namelijk wel veel vaker hier op het forum dat mensen naar anderen kijken en zeggen oh dan doe ik dat ook want ik wil hetzelfde...

 

Dat klopt dan toch niet?

Ik wil je niet weer aan het twijfelen maken hoor maar dit vroeg ik me af..

 

maar dan nog... die 25 gram verschil is natuurlijk niet veel en als jij er toen op dat moment een goed gevoel bij had zou ik zeggen vooral gaan voor dat maatje meer en dus 320. 

Zoals ik al schreef heb ik tot het laatste moment getwijfeld en toen ik het nog 1x zag waren al m'n zorgen direct van tafel en ging ik vol goede moed aan de wandel naar de operatiekamer. 

 

En nu heel blij mee, vind ze ook heel mooi, maar moet wel wennen dan anderen ze dan ook mooi vinden haha

 

Dan denk ik, is dat echt zo? B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sanne82:

Maar wat ik niet begrijp hè @B00bies... 

Ik heb me niet bijzonder goed ingelezen hier op het forum dis misschien dat ik het daarom niet helemaal snap...

Maar jouw borsten zijn toch groter dan mijn natuurlijke borsten, als wij er allebei 320 in laten plaatsen dan worden die van jou toch groter dan die van mij want jij had toch al meer of snap ik het niet helemaal?

 

Ik lees dit namelijk wel veel vaker hier op het forum dat mensen naar anderen kijken en zeggen oh dan doe ik dat ook want ik wil hetzelfde...

 

Dat klopt dan toch niet?

Ik wil je niet weer aan het twijfelen maken hoor maar dit vroeg ik me af..

 

maar dan nog... die 25 gram verschil is natuurlijk niet veel en als jij er toen op dat moment een goed gevoel bij had zou ik zeggen vooral gaan voor dat maatje meer en dus 320. 

Zoals ik al schreef heb ik tot het laatste moment getwijfeld en toen ik het nog 1x zag waren al m'n zorgen direct van tafel en ging ik vol goede moed aan de wandel naar de operatiekamer. 

 

En nu heel blij mee, vind ze ook heel mooi, maar moet wel wennen dan anderen ze dan ook mooi vinden haha

 

Dan denk ik, is dat echt zo? B)

Ja, klopt maar zo kijk ik er ook naar. Daarom vroeg ik jouw cupmaat dan kan ik ongeveer inschatten hoe het bij mij wordt. Het wordt bij mij in verhouding dan ook iets groter. Ik projecteer het zeg maar op mijn lichaam. 

Qua hoeveelheid borstweefsel voor de operatie zullen wij waarschijnlijk niet zo veel verschillen. Jij had alleen net iets meer, want een 80B (zal denk ik een lege 80B zijn geweest vanwege het afvallen?) is net zo groot als de borst in een 70D. En als het een lege 80B was, dan moet die ook nog opgevuld worden en dan komt het helemaal in de buurt van mijn voorsituatie. 

Dus de cupmaat is bij mij dan uiteindelijk groter, omdat ik een kleinere omvang heb, maar de grootte van de borst is ongeveer hetzelfde. Maarja om het nog beter te kunnen vergelijken moet ik dan ook eigenlijk weten hoe breed jouw borsten waren en zou ik ook een voor-foto moeten zien van nadat je die 15 kilo bent afgevallen. (Ik neem aan dat je die 80b had nadat je was afgevallen)

Dus er ligt wel degelijk een complete redenatie aan ten grondslag xd. Of die ook klopt is een tweede. Maarja je weet sowieso nooit 100% zeker hoe het wordt, maar nu kan ik iig een beetje een inschatting maken. En zie ik hoe groot de protheses uitvallen. Dan hoop ik ook op eenzelfde vorm borsten of iig ook zo natuurlijk.. Maar dat komt wel goed met Nio en met deze protheses ligt het pornogehalte in zijn algemeenheid gelukkig vrij laag:P

Pff wat een verhaal xd

En het is wat jij zegt die 25cc maakt niet zo veel uit, maarja.. in mijn hoofd kan ik mij er toch heel druk over maken xd 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben niet zo dom aangelegd maar snap er de ballen van wat je nu verteld haha

Dat een 80B zelfde is als een 70D klopt toch niet B)

 

Maar op zich vond ik ze niet drastisch kleiner geworden na het afvallen, wel wat natuurlijk maar niet dat het (voor mij) een wereld van verschil was. 

 

Ik had hetzelfde als jij hoor, dat bij mij die 40 gram verschil bij mijn dillema idd niet veel is en ik toen ook dacht, ja dat zijn nog niet eens 2 plakjes kaas :75:

Maar naarmate de datum dichterbij kwam werden ze per nacht ook geloof ik 40 gram groter, op het laatst liep ik er bij als Lola Ferrari :154:

 

Ik vind het fijn te lezen dat je ze er natuurlijk uit vind zien, daar maak ik me nù weer druk om haha, pfffff

 

Maar goed, ga voor die 25cc extra want mijn dillema was 40cc en ben ook blij dat ik dat gedaan heb en dat is bijna het dubbele!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 december 2016 om 16:49 zei Sanne82:

Oké, net weer even gespiekt en word nu al blijer. 

Was wel al blij omdat er geen vulling meer in moet (bh's) maar vind ze toch wel mooi ook nu. 

 

Beetje gek mens ben ik geloof ik haha, dringt wat later door bij mij... B)

 

Dus wat kan mij het schelen...

foto is van nu net, 2 dagen na de operatie :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel erg mooi! Ik heb zelf een lege 80c, ongeveer gelijk aan jou voorsituatie. Krijg 23 feb 350cc anatomisch voor de spier geplaatst. Als ze een beetje op die van jou lijken straks, ga ik heeeeel tevreden zijn. 

Goed om te lezen dat je er zo weinig pijn van ervaart, hopelijk kan ik dat straks ook zegge, alleen krijg ik er wel een buikwandcorrectie bij. maar goed, heb 4 weken vrij na de operatie, hopen dat ik dan gewoon weer aan het werk kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sanne82:

Nou ben niet zo dom aangelegd maar snap er de ballen van wat je nu verteld haha

Dat een 80B zelfde is als een 70D klopt toch niet B)

 

Maar op zich vond ik ze niet drastisch kleiner geworden na het afvallen, wel wat natuurlijk maar niet dat het (voor mij) een wereld van verschil was. 

 

Ik had hetzelfde als jij hoor, dat bij mij die 40 gram verschil bij mijn dillema idd niet veel is en ik toen ook dacht, ja dat zijn nog niet eens 2 plakjes kaas :75:

Maar naarmate de datum dichterbij kwam werden ze per nacht ook geloof ik 40 gram groter, op het laatst liep ik er bij als Lola Ferrari :154:

 

Ik vind het fijn te lezen dat je ze er natuurlijk uit vind zien, daar maak ik me nù weer druk om haha, pfffff

 

Maar goed, ga voor die 25cc extra want mijn dillema was 40cc en ben ook blij dat ik dat gedaan heb en dat is bijna het dubbele!

Hihi ja het klinkt raar, maar het is wel echt zo dat het formaat van de borsten in een 80B hetzelfde is als die van een 70D. Zie hieronder het plaatje, dat illustreert hoe het zit. Welke maat sport bh draag jij nu eigenlijk? Hoe gaat het met het herstel?

Hihi ja echt ik ben zo bang dat ik het achteraf te groot vindt, niet mooi of dat het er heel nep uitziet. Maarja hier op het forum wil bijna iedereen achteraf bezien toch meer cc. En het is toch een hoop geld en een behoorlijke ingreep, dus ik wil wel verschil zien. :P 

Hihi ja ik snap zelf niet zo goed, dat je niet ziet hoe mooi ze zijn geworden. Even wennen denk ik :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@senorita in m'n verslagje straks hieronder plaats ik ook de (afschuwelijke) foto's van vlak voor de operatie, heb deze even vanaf Drs. Nio z'n camera genaakt maar geeft wel een beeld hoe ze waren nadat ik was afgevallen en schrok er zelfs van dat ze er zo erg aan toe waren haha!

 

@B00bies schrik er niet van want dat deed ik wel voorheen als ik dit las in andere verslagen, maar heb eerst de 80D gepast maar onmogelijk dat de dames zich hier lekker in zouden voelen haha dus werd het een 80E :blink:

Ennuhhh ik snap er nog niks van...

een B cup was naar mijn idee de helft van een D cup bij wijze van...

Dubbel D was in mijn ogen altijd Pamela Anderson en nu heb ik een E cup :70: maarrrr daar ben ik dan wel blij mee hoor want dat zie je er niet aan af haha :44:

@Charlie& bovenstaand kun je dus lezen dat het een E cup is geworden maar als jij weet hoe je ze wilt hebben heeft Drs. Nio aan een half woord genoeg hoor!

Ik heb gewoon m'n supergevulde bh aangetrokken (driedubbele push up van de Terstal, dus geen dure bh) en gezegd, zo moeten ze worden en niet groter of kleiner en dit is echt exact gebeurd!

 

Ik ga zo m'n verslag schrijven van gister en vandaag (controle). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou komt weer een lap tekst aan hoor...

 

Gisteren eigenwijs als ik ben heb ik een beetje halfbakken schoon gemaakt in huis en met een bezem al voor me uitduwend (dus geen heen en weer bewegingen) de hondenharen en zand opgeveegd en toen met de stofzuiger en alleen de slang de hoopjes opgezogen. 

Daarna met een vriendin naar de lingeriezaak om een sport bh te kopen omdat ik vandaag voor controle moest bij Drs. Nio en ik hem graag wilde laten zien wat ik gekocht had. 

Dit werd een 80E (wow)

 

Savonds lekker om de bank gehangen en vroeg naar bed omdat ik er wel moe van was en iet wat spierpijn in m'n oksel, Naja net daarboven. 

 

 

Vandaag vroeg op en hup onder de douche. 

Ik mocht vanaf afgelopen maandag douchen en heb dit ook lekker iedere dag gedaan, heerlijk zittend op een "hoog" krukje en heb ook iedere dag zelf m'n haar kunnen wassen, al voorover gebogen met m'n hoofd en "krampachtig" met m'n armen lopen stoeien, maar heee het lukt. 

Omdat ik totaal niet belemmerd word door m'n lichaam qua pijn oid vereist het wel wat denkwerk omdat ik al snel geneigd ben m'n armen hoger te doen dan dat het is toegestaan, moet echt m'n koppie erbij houden, best lastig haha

 

Nou aangekomen bij Drs. Nio vroeg hij hoe het ging, dus ik nou eigenlijk prima, misschien zelfs wel té goed..

oké, nou laat maar zien dan zei hij haha. 

Dus ik me uitgekleed en totaal niet seksistisch ofzo, riep hij met twinkelde oogjes, zoooo dàt ziet er mooi uit zeg!

Ik meteen, nou nou... :blush:

Nee zegt ie, dit zie ik echt zo graag.. hier doe ik het voor!

Geen zwelling en keurig op de plek waar ze horen, echt fantastisch!

 

Toen bedacht ik me ineens dat smorgens met m'n haren borstelen, ik wat "klots" geluiden hoorde. 

Hierop ging hij wat duwen en voelen en zei dat er inderdaad minimaaaal iets aan vocht zat, maar dat dit vanzelf wegtrekt. 

Ik wijt het aan dat ik gister iets te veel gedaan had, gewoon ff op m'n kop gehad van de nieuwe dames, ze zijn er net en nu al praatjes.. :P

 

Compressievest mocht ik nu al aan de wilgen hangen, was niet meer nodig. Het kan verder met een sport bh, dag en nacht. Waarop ik die gister gekochte dus even tevoorschijn trok en deze was niet goed. 

In mijn ogen was het een goede, lekker stevig en met voorsluiting. Maar hij zei, hier moet je straks mee gaan basketballen, deze bh leggen ze in je nek en daar willen we ze niet hebben, daar moeten ze niet naar toe gestuurd worden. 

Gewoon een simpele van de Hema, achtersluiting en waar ze fijn in vallen ipv inhangen, want ze moeten niet van koers veranderen. En ik ben al 2x bij de Hema geweest eergisteren en gisteren, maar ik dacht dat deze te slap zouden zijn dus toen maar naar de lingeriezaak en er 1 van Fila gehaald. 

 

Met het kerstdiner (wat bij ons niet zo opgedirkt gaat omdat we er geen waarde aan hechten) mocht ik een paar uurtjes een push up bh aan, dat word dus een gewone, waarom push up als ik nu al tevreden met ze ben)

Verder gehad over in en om het huis, stofzuigen niet doen.. (al met z'n armen zwaaiend, die bewegingen) dat mag over 5 weken weer en dan mag ik ook de ramen zemen (hoezeeee :145: haha) en dan ook weer kruiwagens str*nt rijden van de dieren hierachter haha (whoop whoop)

Wandelen? Mag lekker hoor, geen belemmering!

Afspraak gemaakt voor over 3 maanden en toen naar buiten en bijna bij de auto bedacht ik me, sh*t autorijden vergeten te vragen, dus weer naar binnen.

*klop klop*, jaja..

Uhmmm ik ben van autorijden vergeten te vragen, vanaf wanneer mag ik dit weer, kleine stukjes onafhankelijkheid, u kent het wel.

Nou dat mag normaal na een week maar jij mag dit nu al hoor, kan geen kwaad.

 

Mooi dus bij thuiskomst omgekleed en met de hondjes naar het strand, in de wind en regen maar oh wat was dat heerlijk.

 

Zit nu net als een oud vrouwtje gepropt op het stuur zodat ik het stuur rond kan en met schakelen dicht bij de pook zit, ik rijd in een transit dus een grote bus.

 

Belt, een half uurtje na thuiskomst toen ik had bedacht, oké nu in totale rust film kijken, m'n vader...

Ben je druk? Uhhhh hoezo?

Nou je moeder haar auto moet opgehaald worden bij de garage maar ze is aan het werk.

(Zij weten dus van niks..!)

 

Oké pap, ik kom je ophalen en dan rijden we even naar de garage (helleluja)

Maar het is gelukt, gelukkig vandaag bijna alleen maar rechte wegen, nauwelijks bochtenwerk en nu moe op de bank.

Onderweg in de auto nog m'n jas uitgetrokken, heeft ie nog aan m'n mouw getrokken om te helpen achter dat stuur, thnx pap dat had ik net ff nodig ivm iets anders haha

Maar er is hem totaal niks opgevallen, zo blij blij blij!

 

vanmiddag die bh al teruggebracht en morgen maar naar de Hema voor de andere.

Maar hou wel snachts dat compressievest aan ipv sport bh en dan kan ik later altijd nog verder afbouwen maar voelt niet goed als ik dit meteen omgooi. Heb ook absoluut geen last van dat vest dus geen straf en alles voor de meiden haha!

 

hieronder nog even wat foto's van vlak voor de operatie, gemaakt door Drs. Nio (schaam schaam)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.