Ga naar inhoud

Sanne82 : 16 december 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Inderdaad een lap tekst maar heerlijk om te lezen! (de dames zijn er net en nu al praatjes) :154:

Enne afschuwelijke foto's schaam schaam?? Vind ik totaal niet ! Zijn genoeg dames die zo met je willen ruilen denk ik!

Natuurlijk vind ik de boobies  na je operatie mooier maar vind echt niet dat je een afschuwelijke voorsituatie had hoor. En wat een timing van je vader om jou in te schakelen voor die auto terwijl je net toestemming had gekregen om weer te rijden:63:

Ik kan alleen nogmaals zeggen dat ik hoop dat het mij net zo vergaat als jou, 't is gewoon een succesverhaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Sanne82:

En hier nog de foto's van 1 dag na de operatie en van vanmorgen dag 5

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Haha wat ontzettend leuk geschreven! Zat gewoon te grinniken achter mijn telefoon. Ik vind je voorsituatie eigenlijk wel meevallen hoor niets om je voor te schamen. Maarja het eindresultaat dat je nu hebt is natuurlijk wel veel mooier, dat snap ik ook wel. 

Wat fijn dat het zo goed gaat. Wel uitkijken dat je niet te veel gaat doen, die 6 weken herstel daar valt of staat het mee. 

Volgens mij ben jij echt een modelpatient voor dr Nio als ik het zo lees. Echt leuk dat hij ook zo enthousiast is.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies twijfelkont....

Ik hoop dat ik je twijfels weg kan nemen door het volgende te vertellen haha

 

Drs. Nio zei tijdens de passessie dat vrouwen na de operatie altijd zeggen, had nog wel een maatje groter gemogen..

 

No way, dacht ik!

Dit is groot zat en never dat ik zou denken, ze hadden nog wel groter gekund..

 

Toen ik naar de operatiekamer gereden werd na het aftekenen, zei hij ook nog, maak je absoluut geen zorgen om de grootte want achteraf ga je zeggen, ze hadden nog wel groter gekund. 

Klets niet dacht ik, maar hield wijselijk m'n mond!

 

Sta ik (Naja zat) net lekker te douchen, kijk naar beneden en denk, hmm ze hadden nog wel een maatje groter gekund:154:

Meteen mezelf voor m'n kop geslagen en gezegd dat ik normaal moest doen, maar dat zelfs IK dat notabene dacht, nou dat wilt wat zeggen hoor. 

Dus kan me absoluut niet voorstellen dat jij er spijt van gaat krijgen, echt niet!!

 

Ben zooooooo blij dat ik dat maatje kleiner niet genomen heb!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sanne82:

@B00bies twijfelkont....

Ik hoop dat ik je twijfels weg kan nemen door het volgende te vertellen haha

 

Drs. Nio zei tijdens de passessie dat vrouwen na de operatie altijd zeggen, had nog wel een maatje groter gemogen..

 

No way, dacht ik!

Dit is groot zat en never dat ik zou denken, ze hadden nog wel groter gekund..

 

Toen ik naar de operatiekamer gereden werd na het aftekenen, zei hij ook nog, maak je absoluut geen zorgen om de grootte want achteraf ga je zeggen, ze hadden nog wel groter gekund. 

Klets niet dacht ik, maar hield wijselijk m'n mond!

 

Sta ik (Naja zat) net lekker te douchen, kijk naar beneden en denk, hmm ze hadden nog wel een maatje groter gekund:154:

Meteen mezelf voor m'n kop geslagen en gezegd dat ik normaal moest doen, maar dat zelfs IK dat notabene dacht, nou dat wilt wat zeggen hoor. 

Dus kan me absoluut niet voorstellen dat jij er spijt van gaat krijgen, echt niet!!

 

Ben zooooooo blij dat ik dat maatje kleiner niet genomen heb!!

Hihi oki dat klinkt dan weer geruststellend :P ik laat het dan gewoon hierop staan en dan kijk ik of ik wat meer richting de opera

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Sanne82:

@B00bies twijfelkont....

Ik hoop dat ik je twijfels weg kan nemen door het volgende te vertellen haha

 

Drs. Nio zei tijdens de passessie dat vrouwen na de operatie altijd zeggen, had nog wel een maatje groter gemogen..

 

No way, dacht ik!

Dit is groot zat en never dat ik zou denken, ze hadden nog wel groter gekund..

 

Toen ik naar de operatiekamer gereden werd na het aftekenen, zei hij ook nog, maak je absoluut geen zorgen om de grootte want achteraf ga je zeggen, ze hadden nog wel groter gekund. 

Klets niet dacht ik, maar hield wijselijk m'n mond!

 

Sta ik (Naja zat) net lekker te douchen, kijk naar beneden en denk, hmm ze hadden nog wel een maatje groter gekund:154:

Meteen mezelf voor m'n kop geslagen en gezegd dat ik normaal moest doen, maar dat zelfs IK dat notabene dacht, nou dat wilt wat zeggen hoor. 

Dus kan me absoluut niet voorstellen dat jij er spijt van gaat krijgen, echt niet!!

 

Ben zooooooo blij dat ik dat maatje kleiner niet genomen heb!!

Hahaha dus toch wel dat maatje meer xd Maar idd jij blij dat je voor die grotere maat bent gegaan!

Dat klinkt dan weer geruststellend :P ik laat het dan gewoon hierop staan en dan kijk ik of ik wat meer richting de operatie nog kan passen als ik dan nog twijfel. 

Maarja gisteren was "hoe heurt het eigenlijk" op tv en toen begon mijn vriend erover dat als ik zulke grote neptieten krijg hij dat echt vreselijk zou vinden blabla. Dus dan begin ik weer te denk "maar het wordt toch niet zo groot bij mij of wel?". Had even aan Nio moeten vragen of hij een foto wilde maken. Maarja dat is altijd achteraf he xd 

En ik moet zeggen die borsten waren ook echt niet mooi, maarja gelukkig weet ik dat dr Nio alleen maar hele mooie borsten maakt. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lekker dan dat hij dat zegt haha!

Ga je daar weer onzeker over worden..

Maar jij gaat dat niet krijgen als je dit aan hebt gegeven bij Drs. Nio. Zijn voorkeur gaat ook uit naar zo natuurlijk mogelijk en vooral passend bij je lichaam. Hij gaat z'n mening niet onder stoelen of banken schuiven als hij vind dat je beter kleiner moet gaan. 

 

Laat mijne maar zien aan je vriend haha!

Heb nu geen vriend maar weet zeker dat de "toekomstige" echt wel blij gaat zijn hoor, daar twijfel ik dan weer niet aan. 

 

 

Nou ik was het zat qua zoeken naar sport bh's want nu 3 van de Hema mee naar huis genomen en er pastte er maar 1. Over die ben ik ook nog eens niet overtuigd dus een klant van mij gebeld die een hoogaangeschreven lingeriespeciaalzaak heeft en daar ga ik morgen om 09:00 uur heen zodat zij de dames op een correcte manier laat huisvesten. 

Dus nu weten 5 mensen het, haha maar ik zou het zoooo erg vinden als ik door de onkunde van het aanschaffen van een verkeerde bh, ze alsnog lelijk gaan worden. 

 

Dus op naar morgen en dan wil ik meteen m'n eerste mooie bh bij haar bestellen, m'n droom bh... die kon nooit omdat er geen vulling in zit maar kijk eens wat een plaatje :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sanne82:

Nou lekker dan dat hij dat zegt haha!

Ga je daar weer onzeker over worden..

Maar jij gaat dat niet krijgen als je dit aan hebt gegeven bij Drs. Nio. Zijn voorkeur gaat ook uit naar zo natuurlijk mogelijk en vooral passend bij je lichaam. Hij gaat z'n mening niet onder stoelen of banken schuiven als hij vind dat je beter kleiner moet gaan. 

 

Laat mijne maar zien aan je vriend haha!

Heb nu geen vriend maar weet zeker dat de "toekomstige" echt wel blij gaat zijn hoor, daar twijfel ik dan weer niet aan. 

 

 

Nou ik was het zat qua zoeken naar sport bh's want nu 3 van de Hema mee naar huis genomen en er pastte er maar 1. Over die ben ik ook nog eens niet overtuigd dus een klant van mij gebeld die een hoogaangeschreven lingeriespeciaalzaak heeft en daar ga ik morgen om 09:00 uur heen zodat zij de dames op een correcte manier laat huisvesten. 

Dus nu weten 5 mensen het, haha maar ik zou het zoooo erg vinden als ik door de onkunde van het aanschaffen van een verkeerde bh, ze alsnog lelijk gaan worden. 

 

Dus op naar morgen en dan wil ik meteen m'n eerste mooie bh bij haar bestellen, m'n droom bh... die kon nooit omdat er geen vulling in zit maar kijk eens wat een plaatje :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ooh wauw. Die zou ik echt zo uitkiezen. Ik houd ook echt van die kleur blauw:wub:Ja ik kijk ook uit naar de vullingloze dagen geen kipfilets en dikke push ups meer. En zonder een minderwaardigheidscmplex en een chagrijnig smoelwerk een lingeriezaak uitlopen lijkt mij ook heerlijk :lol:

Maar is het misschien niet verstandiger om nog even te wachten met een bh totdat de zwelling/het vocht volledig weg is? Ik weet niet of dr Nio daar nog iets over heeft gezegd en dat je nu alleen sportbh koop? (Ik wil zeker de pret niet drukken, maar een beetje zonde als hij straks niet meer past) 

Ja, ik had gezegd ik wil niet van die ballen. Dus ik hoop dat hij heeft begrepen, dat ik het dan zo natuurlijk mogelijk wil.. Straks ben ik misschien wel onduidelijk geweest. 

Maarja ik ga dat sowieso nog even voor de operatie benadrukken. Ik ga hem denk ik ook maar mailen over mijn twijfels qua grootte, want Ik begin er inmiddels meer tegen op te zien dan dat ik er naar uitkijk.. En dat is eigenlijk nergens voor nodig, maar wil gewoon rust in mijn hoofdje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owhhhh het is echt alsof ik mezelf teruglees qua gedachtes. 

Zelfs onderweg op de dag van.. dacht ik nog. Ik kan nog terug, waar ben ik mee bezig, m'n lichaam is gezond.. Maar dan dacht ik direct aan de komende zomer, weer een zomer met vulling en al die ongein. 

En dat bracht mij weer over die streep!

 

Voor wat betreft die bh, ga ik even met haar overleggen zometeen, maar er zit zeer weinig vocht in, staan niet op spanning oid dus ik denk niet dat ze nog veel kleiner worden (hoop het niet zelfs) 

Maar wil wel 1 normale bh voor met de kerst, dit mocht ook van Drs. Nio, daar kwam hij zelf mee. Als het maar geen push up is ivm dat dan de protheses verkeerd komen te liggen. Maar nu was ik een push up toch al niet van plan, kan eindelijk normaal dus dan doen we normaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vanmorgen naar de lingeriezaak geweest en echt een aanrader hoor. 

Ze pakte precies wat ik nodig had en de eerste zat meteen als gegoten. 

Daarna nog wat andere gepast maar de eerste zat het best. Nergens geen druk op maar ook echt niet een te slappe bh. 

 

Van het voorjaar komt m'n droom bh weer tevoorschijn en dan houd ze hem voor me apart. 

 

Weer een dagje waarin in nog blijer ben dan de dag ervoor. 

 

Vanmorgen nog wat boodschappen gedaan en nu languit op de bank. 

Buurvrouw komt straks stofzuigen en dweilen en vanavond lekker naar de Bios met vriendinnen. 

 

Ben echt zo blij dat ik me zo goed voel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sanne82:

Nou vanmorgen naar de lingeriezaak geweest en echt een aanrader hoor. 

Ze pakte precies wat ik nodig had en de eerste zat meteen als gegoten. 

Daarna nog wat andere gepast maar de eerste zat het best. Nergens geen druk op maar ook echt niet een te slappe bh. 

 

Van het voorjaar komt m'n droom bh weer tevoorschijn en dan houd ze hem voor me apart. 

 

Weer een dagje waarin in nog blijer ben dan de dag ervoor. 

 

Vanmorgen nog wat boodschappen gedaan en nu languit op de bank. 

Buurvrouw komt straks stofzuigen en dweilen en vanavond lekker naar de Bios met vriendinnen. 

 

Ben echt zo blij dat ik me zo goed voel!!

Zo wat een ontzettend lieve buurvrouw heb jij! 

Dus nog even wachten tot de zomercollectie. Is het die blauwe van het plaatje geworden of een andere? 

Veel plezier vanavond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi neeee nu ging ik er heen voor sowieso een goed passende sport bh en zit echt heerlijk. Kan morgen wel even een foto maken maar is natuurlijk niet veel bijzonders. 

Nu voor de nacht lekker het compressievest weer aan en dat zit dan ook wel weer lekker vertrouwd hoor :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo weer wat daagjes verder en alweer bijna 2 weken geleden dat ik ben geopereerd. 

 

Uhmmm nou de kerst redelijk goed doorgekomen, 4 drukke dagen gehad incl. bioscoop maar lichamelijk qua pijn echt niets te klagen, echt geen centje pijn. 

Was wel echt uitgeput gister en vanmorgen, maar dat heeft denk ik met de drukte en narcose te maken, sinds vanmiddag gaat het weer maar heb ook niet echt wat gedaan, beetje afgestoft en verder alleen maar films gekeken, lekker chill dus.

Overdag heb ik de sport bh aan en s'avonds even een uurtje op de bank zonder iets liggen en dan het compressievest aan voor de nacht. 

Gister ook de pleistertjes eraf gehaald, mochten er volgens mij al eerder af, had gehoopt dat ze er zelf afgingen met douchen maar helaas. 

Geloven jullie dat die pleisters er af halen het zeerst deed van alles bij elkaar? Nee? Nou toch is het zo haha, jankie he haha!

 

Maar ziet er boven verwachting goed uit, heeeel dun streepje en precies in de plooi onder m'n borst. Op de foto's hieronder wel te zien alleen doordat ik m'n borsten even op moest tillen voor de foto lijkt het alsof de littekens te hoog zitten maar dit is niet het geval. 

 

Rechterborst is wat van vorm geweken lijkt wel maar denk dat dit komt omdat ik net ff te veel heb gedaan met m'n rechterarm en nu met foto maken die borstspier weer gebruik. 

Vanmiddag zagen ze er beide prima uit :D

 

Deze foto's zijn van vanavond en dit is 12 dagen (als ik het goed zeg) na de operatie. 

 

Eerst de 2 littekentjes..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hieronder dan het verschil in links en rechts te zien. Mijn rechterborst is voor ons kijkers ook de rechter op de foto, ivm selfie spiegelt hij dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het 3 weken geleden dat ik ben geopereerd. 

 

Heel gek, want waar iedereen zei, als je ze eenmaal hebt had je wel een maatje groter gewild. Daar was ik zeker van dat ik dat niet zou hebben, maar ja... ook ik heb dat haha

Het is prima zo hoor, ben er echt superrrrr blij mee, maar mocht er oooooit een wissel komen gaat er 1 maatje groter in, maar echt alleen bij een noodzakelijke wissel hihi. 

 

Ik sliep tot nu toe nog met dat vest aan maar ik merk dat hierdoor m'n rechterborstspier echt zeurderig word qua pijn terwijl ik vanaf het begin 0,0 pijn heb gehad. 

Dacht eerst dat ik te veel deed (zal ook wel) maar ben nu overtuigd dat het door dat vest komt. 

Straks dus even langs de lingeriezaak voor nog een sportbh en dan gaat het vest aan de wilgen. 

 

Hierbij nog even een foto van hoe ze er nu uit zien, volgens mij geen verschil met de laatste foto. 

M'n rechterborst (ook rechts op de foto ivm spiegelen) is minder rond dan links, ze zijn exact dezelfde vorm zoals ze voor de operatie waren (alleen dus groter haha) en wil vragen of dit jullie zou storen als jullie dit zouden hebben. 

Mn linker heb ik altijd mooier gevonden en nu dus ook, accepteren of weer terug naar Drs. Nio gaan?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw, ik kan niet zoveel vinden over protheses voor de spier (of ik zoek gewoon niet zo goed haha) dus ik ben blij dat ik jouw topic tegenkwam. Ik vind je borsten er heel mooi uit zien! Voelen ze ook al natuurlijk? Ik ben zo benieuwd of je voor de spier de prothese kunt voelen? Tegen mijn verwachtingen in kan ik ze ook voor de spier omdat mijn huid dik genoeg is.

Weet jij misschien nog welk profiel jij hebt van de prothese? Mij hebben ze mentor, rond, high profile aangeraden omdat ik wel een mooi vol decolleté wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sanne82:

Morgen is het 3 weken geleden dat ik ben geopereerd. 

 

Heel gek, want waar iedereen zei, als je ze eenmaal hebt had je wel een maatje groter gewild. Daar was ik zeker van dat ik dat niet zou hebben, maar ja... ook ik heb dat haha

Het is prima zo hoor, ben er echt superrrrr blij mee, maar mocht er oooooit een wissel komen gaat er 1 maatje groter in, maar echt alleen bij een noodzakelijke wissel hihi. 

 

Ik sliep tot nu toe nog met dat vest aan maar ik merk dat hierdoor m'n rechterborstspier echt zeurderig word qua pijn terwijl ik vanaf het begin 0,0 pijn heb gehad. 

Dacht eerst dat ik te veel deed (zal ook wel) maar ben nu overtuigd dat het door dat vest komt. 

Straks dus even langs de lingeriezaak voor nog een sportbh en dan gaat het vest aan de wilgen. 

 

Hierbij nog even een foto van hoe ze er nu uit zien, volgens mij geen verschil met de laatste foto. 

M'n rechterborst (ook rechts op de foto ivm spiegelen) is minder rond dan links, ze zijn exact dezelfde vorm zoals ze voor de operatie waren (alleen dus groter haha) en wil vragen of dit jullie zou storen als jullie dit zouden hebben. 

Mn linker heb ik altijd mooier gevonden en nu dus ook, accepteren of weer terug naar Drs. Nio gaan?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik zie inderdaad wel iets verschil tussen je borsten. Ikzelf zou het niet storend vinden, maar ik snap wel dat als je iets aan je borsten laat doen dat je ze dan ook graag zo "perfect" mogelijk wilt hebben. Had Nio er nog iets over gezegd of had jij aangegeven dat je dit verschil graag wilde verminderen? Dan kan je er natuurlijk iets over zeggen tegen Nio, maarja of je er iets mee opschiet.. Je geeft hierboven immers aan niet nog een keer onder het mes onder het mes te willen. Ik ben geen chirurg, maar dit lijkt mij niet iets wat je op een andere manier kan oplossen. Ik zou voor zo'n klein verschil in ieder geval niet nog een keer onder het mes gaan en gewoon heel tevreden zijn met het resultaat. Van nature wijken borsten altijd wel iets van elkaar af.

 

Ikzelf heb volgens Nio ook iets verschil in mijn borsten, dat zei hij terwijl hij aan het meten was. Het was mij nooit opgevallen en ik zie het eigenlijk nog steeds niet als ik in de spiegel kijk.  Aangezien ik het niet zie heb ik ook niet aangegeven om er iets aan te laten doen.. Ik hoop heel eerlijk gezegd dat mijn borsten juist dezelfde vorm behouden met de operatie alleen ietsje meer volume aan de bovenkant (zonder balleneffect) zou welkom zijn, maar daar gaat hij voor zorgen met de plaatsing van de protheses. 

 

Hihi zou je toch bijna uit gaan kijken naar een wissel. Voordeel (of nadeel) van de Monobloc Hydrogel is dat die waarschijnlijk zo rond de tijd dat ze 10 jaar oud zijn wel plaats zal vinden :P Met een beetje geluk net binnen de garantieperiode van 10 jaar. 

 

Dus kortom ik zou er niet mee teruggaan naar Nio, omdat het mij niet zou storen (maar goed dat is mijn mening). Tenzij je echt duidelijk had aangegeven dat je dit verschil wilde opheffen middels de operatie.

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn heel erg mooi meid!!! Het verschil valt in eerste instantie niet zo op. Als je er specifiek naar gaat kijken dan zie je het wel, maar als het van te voren ook al was... 

heel natuurlijk in ieder geval en prachtige maat, je mag er met recht trots op zijn 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanne82 ik word dinsdag geopereerd en ik heb een paar weken geleden nog foto's gemaild naar Parkkliniek omdat ik ook een verschil in grootte heb (wie niet?) en heb gevraagd of er dan 2 verschillende implantaten in moeten om dat verschil op te heffen. Ik krijg 370 cc en dan zou die andere 400 cc worden zei dr. Nio.

Bovendien zouden dan mijn tepels op verschillende hoogte komen te staan dus dat gaat hij niet doen.

Dus ja dat verschil gaat blijven en zal waarschijnlijk meer opvallen omdat ze dan groter zijn.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nu m'n vorige post teruglees lijkt het net of ik er niet blij mee ben maar integendeel hoor haha

 

Als ik gewoon voor de spiegel sta valt het niet zo erg op als met een ingezoomde foto, dus zo'n drama is het niet ;)

 

Qua vorm zijn ze echt identiek aan de voorsituatie en daar vond ik de ene ook altijd mooier dan de ander. 

Ik doe zwaar werk en ben rechts dus denk dat die rechterborstspier heel anders ontwikkeld is dan de linker. 

 

Was gewoon heel benieuwd hoe jullie dit vonden. 

 

Blehhhhh maandag weer werken... En ben ook reuze benieuwd hoe dit zal gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2017 om 08:54 zei Ellen125:

Oh wauw, ik kan niet zoveel vinden over protheses voor de spier (of ik zoek gewoon niet zo goed haha) dus ik ben blij dat ik jouw topic tegenkwam. Ik vind je borsten er heel mooi uit zien! Voelen ze ook al natuurlijk? Ik ben zo benieuwd of je voor de spier de prothese kunt voelen? Tegen mijn verwachtingen in kan ik ze ook voor de spier omdat mijn huid dik genoeg is.

Weet jij misschien nog welk profiel jij hebt van de prothese? Mij hebben ze mentor, rond, high profile aangeraden omdat ik wel een mooi vol decolleté wil.

 

@Ellen125

Dankjewel!

 

Ben ook heel blij dat ik na jaren de stap gezet heb :D 

 

Ze zitten er vandaag pas 3 weken in natuurlijk maar eigenlijk zijn ze qua uiterlijk vanaf moment 1 al "natuurlijk", direct geaccepteerd en niet hoeven wennen. Moet ook steeds echt ff denken, was het geen droom... het is alsof het nooit anders is geweest. Gek misschien maar zo voelt het echt. 

 

Qua gevoel, als ik ga duwen en "knijpen" op zoek naar de protheses kan ik ze niet eens vinden dus qua dat voelen ze ook heel natuurlijk. 

Ook geen randen of iets dergelijks te voelen. 

 

En als ik met m'n vingertoppen over m'n huid heen ga dan voel ik her en der wel verschil, sommige plekjes een beetje een verdoofd gevoel maar dit is heel wisselend. Niet zo dat een bepaalde plek altijd dit gevoel geeft, de plekjes wisselen af en soms zijn ze er helemaal niet eens. 

Tepels ook gewoon gevoelig, niet anders dan anders. 

 

Bij mij zit de druppelvorm erin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey @sanne82  ik heb net even je hele verslag gelezen! Super leuk om dit te lezen en hoe blij je met je boobies bent en dat je geen pijn hebt gehad..dat is echt geweldig! xxx Ikzelf nu pas 2 dagen po maar ook geen pijn, wel achter de spier 290cc geplaatst maar no pain..dus dat is een meevaller! succes met werken weer a.s. maandag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.