Ga naar inhoud

Xbudhhax : 18 december 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei mmmaaike:

Net even je fotos gekeken. Mooie vorm hebben ze al. Ziet er veel belovend uit en ik vindt het helemaal niet beurs ogen. Wanneer moet je voor controle terug komen? 

Bedankt! Het begint ook steeds beter aan te voelen. Vocht word aanzienlijk minder, ze staan minder gespannen. Ja het beurs is erg meegevallen. Op 5 januari moet ik terug om de pleisters te laten verwijderen, dat is nu over 9 dagen. Kan niet wachten hoe de tepels eruit zien. Spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Huppetee:

Hey hallo! Ziet er echt heel mooi uit hoor en je tepels komt ook vast en zeker goed. Mag je wel gewoon douchen met de pleisters er nog op? Gaat het slapen ondertussen iets beter...?Heb je nog tips over wat ik in huis moet hebben? Xxx 

Hee! 

Bedankt! Ja ik hoop het hihi. Nee ik mag niet douchen met de pleisters/gaasjes. Dat mag pas na 5 januari als alles eraf is. Ja toevallig heb ik vanacht iets beter geslapen. Vanacht maar 3 keer wakker geweest haha. Vanmiddag ha ik voor het eerst weer werken. Nja werken, aanwezig zijn voor de verantwoordelijkheid kan ik beter zeggen. Gaat helemaal goedkomen :) uhh tips even denken hihi. Heeel veel kussens in huis halen haha. Voor de eerste paar dagen zijn die vochtige toitletdoekjes erg handig. Verder heb ik de eerste dagen alleen thanktops gedragen. Die doe je dan via je benen omhoog, je piept je armen erin en met wat hulp trek je het zo omhoog. Tshirts enzo zijn dan echt niet handig( heb ik nu zelfs nog moeite mee) als je het topje uit wil trek je de armsgaten langs je armen naar beneden. Piept je armen eruit. En dan laat je door je hulp het topje weer langs je benen uit doen. Heb gemerkt dat dat toch wel handig is. Ook een ruim vest is de eerste paar dagen erg fijn omdat je nog nier veel bewegingsvrijheid hebt met je armen (dat wordt beter) haha. Ik heb ook vooral met mn badjas aan gezeten de eerste dagen op de bank. Lekker warm en makkelijk. Ook heb ik de eerste dagen uit een half liter flesje gedronken met een makkelijke trekdop. Zo kon ik goed bijhouden hoeveel ik dronk. Dit vond ik zelf erg fijn. Dit was gewoon een leeg AA flesje die ik dan deed vullen met water. Verder heb ik eigenlijk niet echt tips meer. Laat het lekker over je heen komen, bij iedereen is het herstel anders. De dagen gaan gelukkig lekker snel voorbij, dat is erg fijn. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei LiaLa:

Fijn dat jij je ook weer zoveel beter voelt. Knap hoor al aanwezig zijn op je werk! Ik kon het echt nog niet na 2 weken.

Ja gaat veel beter. Denk dat ik me ook niet zo lekker voelde door die bergen medicatie die ik in moest nemen. Nu begint dat langzaam me lichaam te verlaten. Voel me stukken energieker en het vocht gaat eindelijk me lijf verlaten. 2 pluspunten dus! 

Gisteren gewerkt van 3 tot 11. Ging prima. Voelde me wel wat nutteloos. Maar dat had ik afgesproken. Aanwezig zijn voor de verantwoordelijkheid en meer niet. Hooguit n vaatwasser leegruimen (deze staat op heuphoogte op het werk) verder heb ik lekker tv en film gekeken hahaha. Makkelijk hoor zo je geld verdienden :lol: vond het best makkelijk vol te houden. Nu hoef ik zondag pas weer te werken :) lekker 3 dagen uitrusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, je hebt toch nog rust nodig. Ik ben juist superdruk, werk weer volledig en mijn vaste vrije dagen zijn maandag en donderdag. Dus met deze feestdagen hou ik er helaas niets extra aan over. In onze tak is nu ook de drukste tijd van het jaar, iedereen moet zo nodig ineens nog dit jaar claimen van de zorgverzekering voor een bril. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei LiaLa:

Mooi, je hebt toch nog rust nodig. Ik ben juist superdruk, werk weer volledig en mijn vaste vrije dagen zijn maandag en donderdag. Dus met deze feestdagen hou ik er helaas niets extra aan over. In onze tak is nu ook de drukste tijd van het jaar, iedereen moet zo nodig ineens nog dit jaar claimen van de zorgverzekering voor een bril. 

Ja heb wat diensten kunnen ruilen waardoor ik nu nog lekker wat dagen vrij ben. Oh echt.. Hmm lastig als je nog herstellende bent. Proberen toch je rust nog te pakken. :)  verloopt verder je herstel wel goed? Genezen je wonden netjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Xbudhhax:

Ja heb wat diensten kunnen ruilen waardoor ik nu nog lekker wat dagen vrij ben. Oh echt.. Hmm lastig als je nog herstellende bent. Proberen toch je rust nog te pakken. :)  verloopt verder je herstel wel goed? Genezen je wonden netjes?

Gaat steeds beter, net weer wat foto's gemaakt. Ze komen straks in de album complicaties te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LiaLa:

Gaat steeds beter, net weer wat foto's gemaakt. Ze komen straks in de album complicaties te staan.

Gelukkig. Had gezien dat het niet allemaal even gemakkelijk is gegaan met de wondgenezing. Heb je er veel pijn aan gehad? Zag er erg heftig uit! Gelukkig gaat het de goede kant op:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Xbudhhax:

Gelukkig. Had gezien dat het niet allemaal even gemakkelijk is gegaan met de wondgenezing. Heb je er veel pijn aan gehad? Zag er erg heftig uit! Gelukkig gaat het de goede kant op:) 

Als ik terug kijk was het ook heftig ook geestelijk. Geen pijn gelukkig het kan nu alleen nog maar beter worden. Ook als de littekens minder mooi worden, het was het waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei LiaLa:

Als ik terug kijk was het ook heftig ook geestelijk. Geen pijn gelukkig het kan nu alleen nog maar beter worden. Ook als de littekens minder mooi worden, het was het waard!

Dat snap ik! Gelukkig dat je geen heb gehad. Zo is het helemaal! Straks als ze genezen zijn heb je mooie boobies :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Xbudhhax:

Afspraak van het verband eraf halen was vervroegd. Vanavond half 7 is het ein-de-lijk zo ver. Word helemaal gek van dat verband want het jeukt zo erg.

En wil nu wel eens zien wat er onder al dat verband verstopt zit:wub:

 

Enne? Imiddels ben je bevrijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei LiaLa:

Dat ziet er mooi uit!! Mooie maat, mooi van vorm en je littekens zien er ook rustig uit. Fijn hoor, het is je gegund!!

Dankjewel meid!! Ja ik ben nu al zeer tevreden. Nu de littekens zo rustig zien te houden.. 

Ga nog eventjes op het werk regeleb dat er volgende week nog iemand voor mij tilt. Wil geen risico's nemen nu het zo netjes geneest. :) 

IK zal van de week nog een update schrijven hoe het gaat :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-1-2017 om 10:29 zei Xbudhhax:

Dankjewel meid!! Ja ik ben nu al zeer tevreden. Nu de littekens zo rustig zien te houden.. 

Ga nog eventjes op het werk regeleb dat er volgende week nog iemand voor mij tilt. Wil geen risico's nemen nu het zo netjes geneest. :) 

IK zal van de week nog een update schrijven hoe het gaat :D 

Let op he, je mag 6 weken niet tillen. Het is heel verledeilijk....maar niet doen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Zat je verslag te lezen! Bloos bloos! Ik wordt 7 feb geholpen door Kevin en ben zo nieuwsgierig naar zoveel mogelijk info! Omdat wij geen vrienden zijn kan ik jou foto's niet bekijken, maar ben jij blij met jou resultaat? En moet ik nog ergens rekening mee houden! Ow ik krijg 375 high profile! Sorry voor vragen bloos bloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-1-2017 om 10:29 zei Xbudhhax:

Dankjewel meid!! Ja ik ben nu al zeer tevreden. Nu de littekens zo rustig zien te houden.. 

Ga nog eventjes op het werk regeleb dat er volgende week nog iemand voor mij tilt. Wil geen risico's nemen nu het zo netjes geneest. :) 

IK zal van de week nog een update schrijven hoe het gaat :D 

Hoe gaat het met je nu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2017 om 19:22 zei LiaLa:

Hoe gaat het met je nu??

Met mij gaat het goed! 

Ben niet zo actief meer op het forum omdat ik het erg druk heb. 

Af en toe wat steekjes in de lettekens. Maar verder gaat de genezing super. Vandaag 4 weken PO. Morgen maar eens een nieuwe foto maken en uploaden. De borsten beginnen eindelijk wat zachter te worden. 

Morgen mag ik eindelijk beginnen met mn benen te trainen in de sportschool. Ik ben super happy. Wel langzaam opbouwen natuurlijk :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.