Ga naar inhoud

Xbudhhax : 18 december 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren zou dan mijn dag worden. Mijn vriend had vrij genomen, ik heb vakantie, alles thuis was voorbereid. Dus konden we gaan. Om 9uur mosten we er zijn. 7 uur reden we weg. Stonden we al 1 uur in de file, werd ik gebeld. Sorry maar ik heb heel erg slecht nieuws, dr kevin heeft een auto ongeluk gehad en kan dus niet opereren. Binnen nu en enkele uren bellen we je terug voor verdere informatie of hij vandaag nog kan opereren. Wat baalde ik zeg, enigste wat ik kon zeg dat ik het bijna niet kon geloven. Daar ging mn maandenlange planning. Om 10 uur kwam ik teleurgsteld thuis. Ik was nog steeds nuchter dus begon wel wat honger te krijgen. Ik belde dus alsnog gabriels terug. Daar zeiden ze me dat het vandaag niet meer ging lukken om te operen en dat ik gewoon kon gaan eten. Het leek alsof ze dit wel al langer wisten, waarom bellen ze dan niet? Ze zouden mij op de hoogte houden. In de tussentijd was ik erg actief op het forum en @Bettyboob1993 vertelde me dat haar vriendin al een nieuwe operatie datum had. Dus belde ik terug om kwart over 1. Ik kreeg iemand aan de telefoon en ja hoor, ook zondag is mijn nieuwe operatie datum. Waarom laten ze me dat niet eerder weten als hun dat al weten? Daarom was ik vooral ook boos,mde slechte communicatie door gabriels alsof het de normaalste zaak van de wereld was, geen enkel begrip voor de situatie (zo kwam het over) ze biedde hun excusses aan maar zo ongeloofwaardig dat ik dacht :zeg dan niks als je het op zon ongeloofwaardige toon zegt. 

Al met al een vervelende teleurgstelde dag. Vanmorgen werd ik ook wakker en kon ik het nog steeds niet geloven. Zometeen naar mn werk om eens de mogelijkheden van mijn diensten te bespreken. Pff, hopen dat ze er een beetje begrip voor hebben. 

 

Xx mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een pech oh ik zou ook boos zijn. Ja je hebt toch je zenuwen je man moet ook vrij nemen . Ja er kan altijd wat gebeuren maar idd slechte communicatie.  Maar was te laat om je succes te wensen .druk weer met werken en kerst voorbereidingen. Nou gaat best goed komen maar vervelend is het zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovertje:

Jeetje wat een pech oh ik zou ook boos zijn. Ja je hebt toch je zenuwen je man moet ook vrij nemen . Ja er kan altijd wat gebeuren maar idd slechte communicatie.  Maar was te laat om je succes te wensen .druk weer met werken en kerst voorbereidingen. Nou gaat best goed komen maar vervelend is het zeker.

Bedankt. Ja het was gewoon een hele vervelende situatie wat je niet eens je voor kan stellen dat het gebeurd. Wanneer gebeurd er nou zoiets, dat is zelden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld naar gabriels om te vragen of er al iets bekend is waar en hoelaat de operatie plaats vind. De plaats is bekend en het word Vlaardingen. 

Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken om de bh's, deze kan ik altijd nog terug sturen en dat was geen probleem. 

Ik was hier namelijk bang voor omdat de 14 dagen 'bedenktijtd' dan voorbij zijn en je het dan eigenlijk niet terug kan sturen. 

Vind het alleen weer erg jammer dat ze mij niet op de hoogte brengen, al is het maar een mail van dat de locatie bekend is. Dit is toch ook hun werk, de patienten inlichten met de informatie van de operatie? Jammer genoeg moet ik iedere keer bellen en hun lastig vallen omdat hun te lax zijn om te communiceren naar de patienten.

Vandaag of morgen hoor ik de tijd. Nu hopen op een beetje een gunstige tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Helaas komen dit soort communicatie fouten regelmatig voor bij DG, je zit toch in spanning en dan kun je ook nog overal zelf achteraan, maar gelukkig heb je nu een nieuwe datum, ik heb deze gelijk even aangepast in de titel.

Nu maar weer een paar dagen aftellen.

xx

Hee, 

ja erg vervelend om mezelf zo op te moeten dringen bij hun. Vind de dames ook niet altijd even vriendelijk. Hierdoor krijg ik nog meer een hekel eraan om ze te bellen. Maar heb al gemerkt dat dit wel nodig is jammer genoeg. 

Gelukkig staat er weer een nieuwe datum inderdaad. 

Nu heel erg ongeduldig afwachten. 

Daarstraks nog gebeld of de tijd al bekend was, dit was nog niet het geval. Morgen weten ze dit wel. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Xbudhhax:

Hee, 

ja erg vervelend om mezelf zo op te moeten dringen bij hun. Vind de dames ook niet altijd even vriendelijk. Hierdoor krijg ik nog meer een hekel eraan om ze te bellen. Maar heb al gemerkt dat dit wel nodig is jammer genoeg. 

Gelukkig staat er weer een nieuwe datum inderdaad. 

Nu heel erg ongeduldig afwachten. 

Daarstraks nog gebeld of de tijd al bekend was, dit was nog niet het geval. Morgen weten ze dit wel. 

Xx

Nou ik vind het geen opdringen,jij wilt gewoon weten waar je aan toe bent, is toch niet meer dan normaal.

En ik vind als je een professioneel bedrijf runt, je ook een agenda goed moet kunnen beheersen, maar helaas hebben de dames die daar werken daar ook nog geen kaas van gegeten, en zijn jij en meerdere met jou de dupe.

Hoop voor je dat ze je morgen zelf gaan bellen over de tijd, en wie weet krijg je wel een een bh gratis van hun als goedmakertje dat het zo is gelopen ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Desert-Rose:

Nou ik vind het geen opdringen,jij wilt gewoon weten waar je aan toe bent, is toch niet meer dan normaal.

En ik vind als je een professioneel bedrijf runt, je ook een agenda goed moet kunnen beheersen, maar helaas hebben de dames die daar werken daar ook nog geen kaas van gegeten, en zijn jij en meerdere met jou de dupe.

Hoop voor je dat ze je morgen zelf gaan bellen over de tijd, en wie weet krijg je wel een een bh gratis van hun als goedmakertje dat het zo is gelopen ;) 

xx

Ja heb je inderdaad gelijk in. Heb me erg vergist in DG. Vind dat de communicatie daar echt bar en bar slecht is. 

Ja wie weet, dat zou wel een fijne tegemoet koming zijn. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net naar gabriels gebeld omdat ik nog steeds geen binnen had over die nieuwe operatie tijd. 

Gelukkig kreeg ik dit keer wel een fijne dame aan de lijn. Ze vond het raar dat ik nog geen mail had gehad. En ging even verder kijken. Hoever ze kon zien stond ik erop voor 7:15. Ze ging het nog even verder nakijken en uitzoeken want ze kon niet in het systeem. Ik vroeg of dit wel kon, ik had verwacht dat ik gewoon achteraan aan moest sluiten. Omdat ik natuurlijk helemaal niet ingepland stond op zondag. Ze legde me uit dat de borstliften altijd als eerst worden gedaan omdat daar meer tijd in gaat zitten en je dan langer moet blijven. Fijn dat ze dat even uitlegde. Nu wacht ik nog eventjes af op de bevestiging van de tijd. Maar ze zei dat het bijna zeker is. Jeej happy me. Dat word lekker vroeg opstaan zondag :)

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, verdorie!
Niet handig dat je langer moet wachten he :( 
Je pc kan er natuurlijk niet echt iets aan doen, maar balen is het wel voor jou.. Zeker omdat je lichamelijk zwaar werk hebt.. Je had het allemaal zo mooi uitgestippeld..
Hopelijk is er op je werk nog iets te regelen dat je wat langer hulp krijgt? Alles voor een goed herstel he...

Heel veel succes zondag!!!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei best_boobie:

Hey, verdorie!
Niet handig dat je langer moet wachten he :( 
Je pc kan er natuurlijk niet echt iets aan doen, maar balen is het wel voor jou.. Zeker omdat je lichamelijk zwaar werk hebt.. Je had het allemaal zo mooi uitgestippeld..
Hopelijk is er op je werk nog iets te regelen dat je wat langer hulp krijgt? Alles voor een goed herstel he...

Heel veel succes zondag!!!

xxxx BB

Hee, 

ja zeker was het balen. Kon het niet geloven wat er gebeurde. Gelukkig kwamen ze met een nieuwe operatiedag binnen kort termijn. 

Ik ben net naar mn werk geweest, na 10 dagen rust moet ik wel weer gaan werken. Wel staat er dan nog iemand bij mij voor het tilwerk. Ik moet weer alleen gaan werken nadat ik 4 weken geopereerd ben, en mocht het tegen die tijd echt niet lukken kon ik het aangeven en gingen we kijken voor dat er weer iemands extra zou komen. 

Gelukkig valt er op mijn werk veel te bespreken. Als ik er maar gewoon ben voor de verantwoordelijkheid. Ze hebben veel voor me over, ze hebben in totaal wel 7 diensten extra ingepland om mij te ondersteunen. Wel fijn dat ze zo met me mee denken. 

Bedankt, dpheb net bevestiging gehad via de mail. 7:15 aanwezig zijn in Vlaardingen, whoehoe. Lekker optijd. Ik ben de eerste die dag en word om 8 uur geopereerd. Om 10 uur ongeveer naar de uitslaapkamer en dan rond 12u/ half 1 mag ik weer naar huis toe. 

Eindelijk begint de rust weer terug te komen, alles is geregeld zo ver. Nu alleen nog afwachten 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Hey, oh fijn!!
Dus toch zoals van te voren gepland, gelukkig maar!!!
En wat goed dat je het zo kunt bespreken op je werk. Altijd fijn als je gewaardeerd wordt er ze dingen voor je over hebben. Dat zegt ook iets over jou ;) 

Nu lekker aftellen en zondagochtend krijg jij je boobies eindelijk!! :43: 

xxxx

Hee, 

ja gelukkig wel. Was echt fijn om een beetje begrip te krijgen op me werk. Het is niet niks dat ze zomaar extra mensen inplannen om mij te ondersteunen, daar ben ik echt blij mee. Nu kan ik inderdaad lekker af gaan tellen tot zondag, dan is het boobie day yeay

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Oh fijn dat eindelijk alles nu rond is en je ook daadwerkelijk een tijd hebt, en lekker als eerste, hoef je in ieder geval niet al te lang nuchter te zijn.

Gelukkig dat er op je werk ook begrip is, het is altijd fijn om die steun te krijgen.

Nou laat het nu maar snel zondag zijn.

xx

Ja super fijn dat alles rond is. Geeft me echt meer rust. Ook met me werk enzo. Kan nu rustig de operatie tegemoet gaan. 

Ja steun krijgen van je werk is hierbij ook erg belangrijk. Als mn werk niet zo gemakkelijk had gedaan weet ik niet of ik het wel had laten doen op kort termijn. Dat had her misschien zomervakantie geworden. Gelukkig is dat niet het geval en kan ik straks shinen in mn nieuwe bikini net een paar nieuwe boobies :D 

jaa ik ga vanavond weer optijd slapen, des te eerder is het zondag. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LiaLa:

Wat een tegenslag, zo'n uitstel. Je bereid jezelf er toch helemaal op voor. Nu maar weer vooruit kijken. Wordt toch wel heel speciaal zondagse boobs :3:

Ja zeg dat wel, je bereid je er inderdaad een lange tijd op voor. Gelukkig was ik niet echt heel erg zenuwachtig maar toch, blijft balen. Jazeker haha is beter op zondag, lekker rustig op de weg :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Xbudhhax:

Ja super fijn dat alles rond is. Geeft me echt meer rust. Ook met me werk enzo. Kan nu rustig de operatie tegemoet gaan. 

Ja steun krijgen van je werk is hierbij ook erg belangrijk. Als mn werk niet zo gemakkelijk had gedaan weet ik niet of ik het wel had laten doen op kort termijn. Dat had her misschien zomervakantie geworden. Gelukkig is dat niet het geval en kan ik straks shinen in mn nieuwe bikini net een paar nieuwe boobies :D 

jaa ik ga vanavond weer optijd slapen, des te eerder is het zondag. 

xx

dat is echt waar, super van je werk en collega's.goed zo dan ben je ook goed uitgerust als je de ok op gaat, en mag je daar ook weer slapen :lazy2:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Desert-Rose:

dat is echt waar, super van je werk en collega's.goed zo dan ben je ook goed uitgerust als je de ok op gaat, en mag je daar ook weer slapen :lazy2:

xx

Ja ben ik ook super blij mee. Haha ja inderdaad, vandaag voor het laatst rustig gesport. Komende 2 dagen mn gemak houden :D 

hihi jaa, nu al heeel veel zin in dat dutje in vlaardingen 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Xbudhhax:

Ja ben ik ook super blij mee. Haha ja inderdaad, vandaag voor het laatst rustig gesport. Komende 2 dagen mn gemak houden :D 

hihi jaa, nu al heeel veel zin in dat dutje in vlaardingen 

xx

Mooi want je lichaam moet toch even rust hebben voor je je bv krijgt,

Kan me helemaal voorstellen, en dan een big surprise als je wakker word, heerlijk toch meid.

Zaterdag nog even lekker een verwendagje,uitgebreid douchen etc,en dan fris en fruitig naar Vlaardingen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Desert-Rose:

Mooi want je lichaam moet toch even rust hebben voor je je bv krijgt,

Kan me helemaal voorstellen, en dan een big surprise als je wakker word, heerlijk toch meid.

Zaterdag nog even lekker een verwendagje,uitgebreid douchen etc,en dan fris en fruitig naar Vlaardingen.

xx

Ja ga goed me rust pakken de komende 2 dagen. Jaa een heel mooi cadeautje onder de dekens haha. 

Ja dat vind ik een goed plan. Na de narcose enzo ben je meestal ook nog erg moe toch? Want ik ben echt benieud hoe ik die week tegemoet ga als ik in principe alleen maar plat mag liggen met af en toe wat beweging. Ben namelijk een slechte slaper als ik heel de dag zit of lig en niet sport. Dus dat gaat nog wat worden. Maarja op een gegeve moment kun je wel slapen na die slapeloze nachten denk ik haha (hoop ik) :P 

hoe was ervaring met het weinig bewegen en het slapen snachts? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Xbudhhax:

Ja ga goed me rust pakken de komende 2 dagen. Jaa een heel mooi cadeautje onder de dekens haha. 

Ja dat vind ik een goed plan. Na de narcose enzo ben je meestal ook nog erg moe toch? Want ik ben echt benieud hoe ik die week tegemoet ga als ik in principe alleen maar plat mag liggen met af en toe wat beweging. Ben namelijk een slechte slaper als ik heel de dag zit of lig en niet sport. Dus dat gaat nog wat worden. Maarja op een gegeve moment kun je wel slapen na die slapeloze nachten denk ik haha (hoop ik) :P 

hoe was ervaring met het weinig bewegen en het slapen snachts? 

Xx

Je moet er op rekenen dat de pijn de eerste 3 tot 5 dagen het ergste is,maar met de goede pijnstilling rol je er redelijk doorheen,en je hoeft echt niet de hele tijd plat te liggen, als je bijv een lekker hoekje op de bank maakt, dan rust je ook, en daar gaat het om, dat je je rust neemt, en dan zal je best af en toe in slaap vallen, of even naar bed willen en daar moet je gewoon aan toe geven, maar ook af en toe rond lopen in huis, dit bevorderd de vochtafvoer en de stoelgang.

Ik had in bed een aantal kussens op elkaar gelegd, daar een kussen tegenaan gezet, zodat ook je schouders rusten op een kussen, en dan een kussen in de knieholte,zo kom je ook iets makkelijker je bed uit,omdat je al iets hoger ligt, en helemaal plat liggen is de eerste tijd ook niet prettig omdat dan het vocht zich enigszins gaat verzamelen bij de borsten.

Er zijn er ook die lekker op de bank slapen , en ik lees ook veel dat er een voedings kussen word gebruikt om beter te liggen,maar in het begin is het gewoon even zoeken naar de prettigste houding.

De narcose zorgt inderdaad dat je in het begin moe bent, daarom moet je ook goed drinken, zo is het eerder uit je systeem.

En verder meis, loopt alles vanzelf, en als je het even niet weet dan kun je vragen gewoon hier stellen.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Xbudhhax:

Hee, 

ja zeker was het balen. Kon het niet geloven wat er gebeurde. Gelukkig kwamen ze met een nieuwe operatiedag binnen kort termijn. 

Ik ben net naar mn werk geweest, na 10 dagen rust moet ik wel weer gaan werken. Wel staat er dan nog iemand bij mij voor het tilwerk. Ik moet weer alleen gaan werken nadat ik 4 weken geopereerd ben, en mocht het tegen die tijd echt niet lukken kon ik het aangeven en gingen we kijken voor dat er weer iemands extra zou komen. 

Gelukkig valt er op mijn werk veel te bespreken. Als ik er maar gewoon ben voor de verantwoordelijkheid. Ze hebben veel voor me over, ze hebben in totaal wel 7 diensten extra ingepland om mij te ondersteunen. Wel fijn dat ze zo met me mee denken. 

Bedankt, dpheb net bevestiging gehad via de mail. 7:15 aanwezig zijn in Vlaardingen, whoehoe. Lekker optijd. Ik ben de eerste die dag en word om 8 uur geopereerd. Om 10 uur ongeveer naar de uitslaapkamer en dan rond 12u/ half 1 mag ik weer naar huis toe. 

Eindelijk begint de rust weer terug te komen, alles is geregeld zo ver. Nu alleen nog afwachten 

xx

Wat super fijn dat je lekker vroeg wordt geholpen. En wauw, wat vroeg naar huis. Ik was rond 13.15 terug op

mijn kamer en om 17.15 was ik weer echt bij de tijd. Daarvoor viel ik steeds in slaap en was ik wazig, op een grappige manier dan wel. Heel veel succes zondag! Gelukkig dat je toch snel wordt geholpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.