Ga naar inhoud

Xbudhhax : 18 december 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Xbudhhax:

Met mij gaat het goed! 

Ben niet zo actief meer op het forum omdat ik het erg druk heb. 

Af en toe wat steekjes in de lettekens. Maar verder gaat de genezing super. Vandaag 4 weken PO. Morgen maar eens een nieuwe foto maken en uploaden. De borsten beginnen eindelijk wat zachter te worden. 

Morgen mag ik eindelijk beginnen met mn benen te trainen in de sportschool. Ik ben super happy. Wel langzaam opbouwen natuurlijk :) 

 

Goed zo!! Ik ben ook weer volledig aan het werk en weer aan het hardlopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei mmmaaike:

Goed om te horen meid! Kan ook niet wachten om weer de sportschool in te duiken :) Begin gewoon lekker met benen en cardio waar je armen niks doen. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik vind bankdrukken zo leuk maar dat moet ik voorlopig maar even laten :(

Haha ja snap ik! Ik kon ook niet wachten. Vandaag voor het eetst mn benen getraint. En wauw wat was dat wennen na een maand niet trainen. Trillende beentjes na mn workout. Ben begonnen met 10 minuten warming up op cardio apparaat waar mn borsten niet bewogen en mn handen niet nodig waren. Daarna 4x 15, legpress, leg extensions en leg curls, hiptrust 50 kilo!!! En aan de kabel wat oefeningen. Al met al ging het wel lekker voor de eerste keer. Als ik kijk naar het gewicht valt het wel mee met hoeveel minder ik kon pakken. Ik moest mezelf juist inhouden niet te zwaar te gaan trainen haha. Hoe is het met jou herstel? Wanneer mag jij weer gaan trainen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen op controle geweest. Zie mijn topic ;)

 

Maar arts was zo tevreden dat ik volgende week mag gaan sporten als ik deze week mij nog rustig hou. Dan alleen nog benen en buik. Super blij. Denk dat ik een extra weekje pak hoor. Ga denk ik anders te snel over mijn grenzen heen. 

 

Maar netjes hoor voor een eerste keer sinds een maand. Zal voor mij beetje zelfde worden kwa oefeningen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2017 om 16:14 zei Ellen125:

50kg hip thrust :o 

Ik ben nog niet geopereerd en doe 'maar' 35kg :P 

Zolang je goed naar je lichaam blijft luisteren is het denk ik ook wel heel fijn om het sporten weer rustig op te bouwen.

Ja inderdaad. Gewoon goed luisteren. Kon het niet laten om gisteren weer naar de sportschool te gaan. Voel me nu al stukken beter weer bezig te zijn met mn gezondheid. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2017 om 17:37 zei mmmaaike:

Vanmorgen op controle geweest. Zie mijn topic ;)

 

Maar arts was zo tevreden dat ik volgende week mag gaan sporten als ik deze week mij nog rustig hou. Dan alleen nog benen en buik. Super blij. Denk dat ik een extra weekje pak hoor. Ga denk ik anders te snel over mijn grenzen heen. 

 

Maar netjes hoor voor een eerste keer sinds een maand. Zal voor mij beetje zelfde worden kwa oefeningen 

Je bent 9 janauri pas geopereerd toch? Ik zou dan maar oppassen. De wonden kunnen dicht zijn maar met 1 verkeerde beweging is het zo open. En heb je het daar voor over om die 2 weken eerder te gaan trainen. Zou echt oppassen hoor meid :) 

Die 2 weken die je dan nog niet kan trainen maakt dan ook niet zoveel uit toch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ik me voorstellen! Je voelt je toch wat energieker als je even weg bent geweest of hebt gesport.

Blijf het echt knap vinden hoor zoveel kg al, hahaha. Ik vond 35kg al heel wat, maar nu niet meer :P 

 

Ben je weer vanaf 0 moeten beginnen of viel dat wel mee?

Er staat me wel iets van bij dat je spieren het onthouden en je redelijk vlug weer bij je oude training kunt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xbudhhax Ja 9 januari! Ik ken mezelf dus daarom ga ik een weekje later pas beginnen. Wil zeker niet het risico nemen dat het open gaat. Dan is het 3 weken PO en die dag mag ik alle pleisters eraf halen van de arts. Tot die tijd hou ik mij rustig en til ik mijn kleine niet op. Ga maandag wel beginnen met werken maar zit op kantoor. Ben do en vr altijd thuis voor de kleine maar volgende week is mijn vriend ook nog thuis zodat ik niet hoef te tillen. 2 trainers weten van mijn operatie dus die ga ik wel ff inseinen dat ze mij goed in de gaten houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ellen125:

Ja dat kan ik me voorstellen! Je voelt je toch wat energieker als je even weg bent geweest of hebt gesport.

Blijf het echt knap vinden hoor zoveel kg al, hahaha. Ik vond 35kg al heel wat, maar nu niet meer :P 

 

Ben je weer vanaf 0 moeten beginnen of viel dat wel mee?

Er staat me wel iets van bij dat je spieren het onthouden en je redelijk vlug weer bij je oude training kunt zijn.

Ik begon eigenlijk waar ik ongeveer gebleven was. Sommige oefeningen wat minder gewichten. Maar sommige wel ongeveer gelijk of 1 tantje minder. Ja je spieren hebben geheugen en na een maand of 2 maanden trainen ben je vaak wel weer terug waar je gebleven was voor de operatie. Maar ging al veel beter dan ik had verwacht. Voel me helemaal energiek en heb super veel zin om alles weer op te gaan pakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mmmaaike:

@Xbudhhax Ja 9 januari! Ik ken mezelf dus daarom ga ik een weekje later pas beginnen. Wil zeker niet het risico nemen dat het open gaat. Dan is het 3 weken PO en die dag mag ik alle pleisters eraf halen van de arts. Tot die tijd hou ik mij rustig en til ik mijn kleine niet op. Ga maandag wel beginnen met werken maar zit op kantoor. Ben do en vr altijd thuis voor de kleine maar volgende week is mijn vriend ook nog thuis zodat ik niet hoef te tillen. 2 trainers weten van mijn operatie dus die ga ik wel ff inseinen dat ze mij goed in de gaten houden ;)

Okee pas maar op meid! Je zou niet 6 weken mogen tillen maar wel na 2 weken al je benen mogen trainen. Ik vind het maar tricky dat je chirurg dat zegt. Lijkt mij dat de bloeddoorstroming flink gestimuleerd word met krachttraining. En dan met wonden die pas net dicht zijn...

Bezint eer ge begint!  

Zou zonde zijn als je een nabloeding zou krijgen!

Goed naar jezelf luisteren, en als iets niet goed voelt gewoon stoppen! 

Hoop dat het werken beetje meevalt volgende week :) 

Succes meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Meid! Hoe gaat ie bij jou? Voel jij nu weer helemaal de oude?

Hier gaat ie redelijk. Ben afgelopen maandag voorzichtig met sporten begonnen. Merkte wel dat het niet heel prettig voelde dus heb goed naar mijn lichaam geluisterd. Morgen avond poging nummer 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ik heb net even je fotos bekeken ziet er goed uit zeg! Ik ben nieuw hier en wil ook een lift. Als ik jouw voor foto's zie kan ik me daar wel in vergelijken. Is er bij jou ook eigen weefsel weggehaald? Dat zag ik hier ook ergens voorbij komen. ppfff vind het zo'n brei aan informatie alleen wil wel een goede beslissing nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.