Ga naar inhoud

Xbudhhax : 18 december 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo Dames, 

Over 8 dagen is het zover. De eerste keer onder narcose om een borstlift met protheses te onder gaan. Wat vind ik dit spannend zeg. Ben door veel gewichtslverlies veel van mn borsten verloren. Ben nog maar 20 jaar oud maar wist al snel dat ik dit wilde toen ik mijn borsten zag veranderen in losse velletjes. Jammer genoeg kon het geen borsvergroting worden en moest het een borstlift met protheses worden. Ik ben naar Diana Gabriels gegaan en vond het consult erg fijn. Zij wist al gelijk een goede chrirurg die mij kon helpen. De operatie word gedaan door dr kevin peters. Er word 375 cc dual plane geplaatst.  Vind het ook erg spannend om 6 weken niet te mogen sporten... Daar kijk ik erg tegen op. Zou het zo lastig vinden als ik mezelf wat aan zie komen. Vanaf wanneer konden jullie weer fatsoenlijk krachttraining doen? 

Ik werk als verzorgende IG op een gesloten PG afdeling. De druk ligt ook best wel hoog op de genezing. 2 weken ben ik vrij na de operatie.  Week 3 staat er nog iemand bij mij die voor mij tilt. En vanaf week 4 moet ik het weer alleen doen. Er is veel tilwerk te doen. Ik hoop dat ik hiermee me weg in kan vinden. Door niet te veel belastend werk te doen..  Wat zijn de ervaringen hier bij de dames in de zorg? 

Hebben jullie nog tips voor de eerste keer onder narcose gaan? 

Ik zal een verslagje ervan maken zodat andere meiden hier ook iets aan hebben. :D 

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi! Nou echt aftellen dan :D en dat aankomen za wel meevallen hoor als je zorgt dat je ook iets minder eet omdat je nu eenmaal ook minder verbruikt dan kom je niet zo aan. En na die zes weken pak je het sporten ook zo weer op....hoop ik;-) Ik worst zelf op 12 jan geopereerd en krijg bijna hetzelfde als jou een borstlift met protheses weet alleen nog niet of ik voor 350cc of 375cc ga en bij mijn worden ze voor de spier geplaatst. Wat betreft je werk ik zou gewoon goed naar je lichaam luisteren en wat niet gaat dat is dan vervelend voor je werk maar je kunt dit maar 1 keer goed doen! Alvast heel veel succes en ga je volgen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, 

Ik zal mij eens voorstellen

Ik ben Xbudhhax een jonge meid van 20 jaar oud. door veel gewichtsverlies is ee helaas niks meer van mijn borsten over. Ik had een paar jaar geleden nog 85 D. nu is het maar een magere 75 B/C. Bh's passen me van geen kanten meer omdat het net 2 leegelopen ballonetjes zijn :( 

Gelukkig heb ik in oktober een afspraak gepland bij Diana Gabriels. Dit omdat me schoonzus daar super goed geholpen is en de vriendin van me moeder ook. 1Ste consult verliep erg fijn. 2 De consult met de plastische chirurg iets minder. Het was een rotzooitje daar. Klanten zaten al 2.5 uur te wachten. Gelukkig liep het bij mij maar een halfuurtje uit. Afspraak met dr kevin peters verliep snel. Daarna nog een afspraak gehad met een meisje van Diana Gabriels om de praktische dingen nog even door te bespreken. Wat een lieve en atente meid was dat zeg. 13 december word ik geopereerd. Ik zou geopereerd worden in Vlaardingen. Dit is geweizigd in Bosch en Duin (vlakbij Utrecht). Vond dit een beetje jammer omdat dit bijna een halfuur langer rijden is. Maarja doen we niks aan. Nu is het aftellen. De spanning begint al steeds meer te komen. Ik onderga een borstlift met protheses.375 cc dual plane.

 Ben erg benieuwd of ik na 2 weken uitrusten weer kan gaan werken.. Werk in de zorg op een zware PG afdeling. 3De week staat er nog iemand bij mij die voor mij tilt. Vanaf week 4 moet ik het weer zelf doen. Dat vind ik best spannend of ik dat ga halen. Ook sta ik te trappelen om na 6 weken weer te kunnen starten met me krachttraining. Wat zal dat moeilijk voor me zijn om me vetpercentage omhoog te zien gaan. Maarja heb dan wel heeele mooie boobies :D 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

He meis,

Ik heb even je topics samengevoegd en je titel aangepast, in dit topic kun je nu verder alle updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles bij elkaar hebt staan,en het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk blijft.

Nu lekker af gaan tellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Huppetee:

Hoi hoi! Nou echt aftellen dan :D en dat aankomen za wel meevallen hoor als je zorgt dat je ook iets minder eet omdat je nu eenmaal ook minder verbruikt dan kom je niet zo aan. En na die zes weken pak je het sporten ook zo weer op....hoop ik;-) Ik worst zelf op 12 jan geopereerd en krijg bijna hetzelfde als jou een borstlift met protheses weet alleen nog niet of ik voor 350cc of 375cc ga en bij mijn worden ze voor de spier geplaatst. Wat betreft je werk ik zou gewoon goed naar je lichaam luisteren en wat niet gaat dat is dan vervelend voor je werk maar je kunt dit maar 1 keer goed doen! Alvast heel veel succes en ga je volgen xx

Hoii! 

Ja daar heb je inderdaad gelijk in, maar je kent het de onderzekerheden blijvennals het gaat om aankomen. 12 januari al, dat is ook als snel! En al wat gezonde zenuwen aanwezig? Je moet kiezen waar jij je goed en prettig bij voelt. Wat voor maat heb je eerder gehad, wat aan de grotere kant of wat kleiner? Misschien kan je daar beetje mee vergelijken wat je wil. 

Ik wilde heel graag de maat hebben die ik eerst had of zelfs groter. :D maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Je moet kijken naar wat jij zelf wil. Weet je al waar je geopereerd word en door wie? Ben benieuwd hoe het met jou zal gaan :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎12‎-‎2016 om 14:45 zei Rowena:

Hoii! 

Ja daar heb je inderdaad gelijk in, maar je kent het de onderzekerheden blijvennals het gaat om aankomen. 12 januari al, dat is ook als snel! En al wat gezonde zenuwen aanwezig? Je moet kiezen waar jij je goed en prettig bij voelt. Wat voor maat heb je eerder gehad, wat aan de grotere kant of wat kleiner? Misschien kan je daar beetje mee vergelijken wat je wil. 

Ik wilde heel graag de maat hebben die ik eerst had of zelfs groter. :D maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Je moet kijken naar wat jij zelf wil. Weet je al waar je geopereerd word en door wie? Ben benieuwd hoe het met jou zal gaan :) 

xx

Nog niet echt zenuwen maar wel dat ik er iedere dag wel een keer aan denk....ik had voor de kinderen een mooie 75d/e en daar wil ik weer graag naar terug dus ben erg benieuwd! Heb al wat dingetjes in huis zoals een Voedingskussen en 2 bh's 1 voor meteen naar de operatie en 1 voor na twee weken. Heb ook een rugsteun voor in bed besteld en voor de zekerheid vast iedere keer wat aan het invriezen zodat we de eerste week niet hoeven te koken...ik ben ook alleen bang dat ik flink wat spierkracht inlever ik sport nu zon 4 keer per week en ga dat dalijk echt missen denk ik, maar we hebben er wat voor over hè :-). Ik wordt in Uden de bernekliniek geopereerd door dr Rysavy. Maak jij ook een album aan met voor en na foto's? Ik ga dat wel doen ook leuk om te volgen dan. En jij al druk met de voorbereidingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Huppetee:

Nog niet echt zenuwen maar wel dat ik er iedere dag wel een keer aan denk....ik had voor de kinderen een mooie 75d/e en daar wil ik weer graag naar terug dus ben erg benieuwd! Heb al wat dingetjes in huis zoals een Voedingskussen en 2 bh's 1 voor meteen naar de operatie en 1 voor na twee weken. Heb ook een rugsteun voor in bed besteld en voor de zekerheid vast iedere keer wat aan het invriezen zodat we de eerste week niet hoeven te koken...ik ben ook alleen bang dat ik flink wat spierkracht inlever ik sport nu zon 4 keer per week en ga dat dalijk echt missen denk ik, maar we hebben er wat voor over hè :-). Ik wordt in Uden de bernekliniek geopereerd door dr Rysavy. Maak jij ook een album aan met voor en na foto's? Ik ga dat wel doen ook leuk om te volgen dan. En jij al druk met de voorbereidingen?

Fijn is dat he, als je er iedere dag even aan denkt dat je eindelijk een paar nieuwe boobies krijgt haha. Krijg nu een beetje de twijfels... Is mijn chirurg wel goed genoeg....ga ik het wel redden op me werk als ik weer meot beginnen.... Hoelang zal ik niet kunnen sporten... Maar aan al die twijfels probeer ik zo min mogelijk aan te denken. Een voedingskussen, je maakt me nieuwsgierig. Waar ga je dat voor gebruiken? Kan alle tips wel gebruiken haha. Ik heb gisteren ook de bh's besteld die ik nodig heb. Ik moest de anna carefix bestellen. Het ziet er echt uit als en dun dingetje, welke heb jij besteld? Slim om al wat dingen in te vriezen! Ik woon nog thuis dus ga wat meer gebruik maken van hotel pa en ma haha. Lastig gaat de worden hé, de gedachte dat je minimaal 6 weken niet kan sporten. Wat voor sport doe je? Ik doe 4 dagen in de week krachttraining volgens een splitschem en 1 dag cardio. Die kniniek ken ik nog niet, ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Ja ik denk wel dat ik de fotos gier ga plaatsen, wel een beetje spannend fotos openbaar maken op het forum. Gelukkig kan ik erop vertrouwen dat er eerlijke reacties erop geplaatst worden wat iedereen er van vind. Ik vind dat opzich wel fijn als ee iemand met me mee kijkt, dan weet ik zeker of mn herstel normaal gaat of ofdat er iets aan de hand is. Echt voorbereidingen heb ik eigenlijk verder nog niet gedaan. 1 dag voor de operatie word er even een grote schoonmaak nog gehouden, schoon beddengoed, stofzuigen, stoffen. Want dat zal wel eventjes niet zo makkelijk gaan. Verder heb ik het vervoer al geregeld, mijn vriend rijd en is de dag erna ook nog vrij om een beetje voor mij te zorgen :D 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2016 om 14:45 zei Rowena:
Op 6-12-2016 om 18:37 zei Xbudhhax:

Fijn is dat he, als je er iedere dag even aan denkt dat je eindelijk een paar nieuwe boobies krijgt haha. Krijg nu een beetje de twijfels... Is mijn chirurg wel goed genoeg....ga ik het wel redden op me werk als ik weer meot beginnen.... Hoelang zal ik niet kunnen sporten... Maar aan al die twijfels probeer ik zo min mogelijk aan te denken. Een voedingskussen, je maakt me nieuwsgierig. Waar ga je dat voor gebruiken? Kan alle tips wel gebruiken haha. Ik heb gisteren ook de bh's besteld die ik nodig heb. Ik moest de anna carefix bestellen. Het ziet er echt uit als en dun dingetje, welke heb jij besteld? Slim om al wat dingen in te vriezen! Ik woon nog thuis dus ga wat meer gebruik maken van hotel pa en ma haha. Lastig gaat de worden hé, de gedachte dat je minimaal 6 weken niet kan sporten. Wat voor sport doe je? Ik doe 4 dagen in de week krachttraining volgens een splitschem en 1 dag cardio. Die kniniek ken ik nog niet, ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Ja ik denk wel dat ik de fotos gier ga plaatsen, wel een beetje spannend fotos openbaar maken op het forum. Gelukkig kan ik erop vertrouwen dat er eerlijke reacties erop geplaatst worden wat iedereen er van vind. Ik vind dat opzich wel fijn als ee iemand met me mee kijkt, dan weet ik zeker of mn herstel normaal gaat of ofdat er iets aan de hand is. Echt voorbereidingen heb ik eigenlijk verder nog niet gedaan. 1 dag voor de operatie word er even een grote schoonmaak nog gehouden, schoon beddengoed, stofzuigen, stoffen. Want dat zal wel eventjes niet zo makkelijk gaan. Verder heb ik het vervoer al geregeld, mijn vriend rijd en is de dag erna ook nog vrij om een beetje voor mij te zorgen :D 

xx

Hey hallo, 

ik heb een Voedingskussens aangeschaft omdat ik veel heb gelezen dat liggen zo lastig is dus dacht zorg maar dat ik voorbereid ben Hahahah. Ik sport ook dmv een splitschema 3 x in de week en 1 a 2 keer doe ik tenisssen,dat zal dus wel even afkicken worden vrees ik. Qua foto's kun je volgens mijn een Prive album aanmaken zodat alleen mensen die zijn toegevoegd door jou ze kunnen bekijken....zou ga ik het iig doen voelt iets prettiger. Ik heb een bh moeten bestellen vanuit de kliniek bij zavi en heb voor de verschoning ook een carafix Anna besteld maat l hopelijk past het.....Succes met de dagen aftellen!!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooii

Okee mischien schaf ik er ook maar 1tje aan. Klinkt welhandig inderdaad. 

Okee de anna carefix heb ik ook gisteren binnen gekregen. Ziet er wel comfortabel uit. Lekker zacht stofje. 

Ja aftellen is nu echt begonnen. Jammer heb ik nu een virusje. Dus hopen dat ik nog een beetje opknap. Veel vitamientjes an wat uitrusten kan al worden doen. :D 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Gabi:

Hoi hoi,

ik zie dat je datum er bijna aan komt. Ik wordt een dag eerder geholpen aan een lift en prothese. Ben je er klaar voor? Heel veel succes! 

Hoi hoi, 

Ja toevallig, jij word dag eerder precies om dezelfde tijd geholpen als ik. Dus je zal wel een berichtje van mij ontvangen nadat geholpen bent hoe het met je gaat enzo hihi. Vind eigenlijk dat er niet zo heel veel te lezen valt over een borstlift met protheses, dus tips en trics zijn altijd welkom. :) 

Haha, klaar.... Dat nog niet echt. De laatste dagen allemaal ziekjes... Probeer me nu fit genoeg te krijgen voor de operatie dinsdag. 

Hoe gaat het met de zenuwen bij jou? Ik heb gelukkig alleen beetje kriebeltjes in de buik als ik er heel erg over na ga denken. 

Jij ook super veel succes!! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Xbudhhax:

Hoi hoi, 

Ja toevallig, jij word dag eerder precies om dezelfde tijd geholpen als ik. Dus je zal wel een berichtje van mij ontvangen nadat geholpen bent hoe het met je gaat enzo hihi. Vind eigenlijk dat er niet zo heel veel te lezen valt over een borstlift met protheses, dus tips en trics zijn altijd welkom. :) 

Haha, klaar.... Dat nog niet echt. De laatste dagen allemaal ziekjes... Probeer me nu fit genoeg te krijgen voor de operatie dinsdag. 

Hoe gaat het met de zenuwen bij jou? Ik heb gelukkig alleen beetje kriebeltjes in de buik als ik er heel erg over na ga denken. 

Jij ook super veel succes!! :D 

Ja dat vind ik dus ook, dat er weinig over te vinden is. Dus leuk dat we elkaar kunnen volgen. 

Oh no ook nog ziek. Lekker veel vitaminetjes en rusten. 

Met de zenuwen gaat het niet al te best. En dan bedoel ik mijn onbewuste spanning. Ben wat sneller geprikkeld etc. Maar allemaal voor het goede doel. 

Dit weekend flink boenen in huis, heb veel gekookt en in gevroren en zondag avond gaan we naar een airbnb. Ons dochtertje een paar dagen bij opa en oma en op naar m'n nieuwe boobs. 

Heb er wel echt zin in, gek gezegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Gabi:

Ja dat vind ik dus ook, dat er weinig over te vinden is. Dus leuk dat we elkaar kunnen volgen. 

Oh no ook nog ziek. Lekker veel vitaminetjes en rusten. 

Met de zenuwen gaat het niet al te best. En dan bedoel ik mijn onbewuste spanning. Ben wat sneller geprikkeld etc. Maar allemaal voor het goede doel. 

Dit weekend flink boenen in huis, heb veel gekookt en in gevroren en zondag avond gaan we naar een airbnb. Ons dochtertje een paar dagen bij opa en oma en op naar m'n nieuwe boobs. 

Heb er wel echt zin in, gek gezegd. 

Ja he, over bv zijn er super veel verhalen over te lezen en fotos om te bekijken en borstlift met protheses vrij weinig. 

Haha ja zeg dat wel o noo, maar gelukkig gaat het steeds n beetje beter. We gaan ervoor om dinsdag weer topfit te zijn :D

ah echt, gelukkig heeft het een reden. De spanning moet er toch via een weg uit. De een word heel erg zenuwachtig en de ander wat prikkelbaar. Dat maakt ons allemaal een mens :) 

okee alles wel goed uitgestippeld dan! Goede voorbereidingen gedaan. Is wel fijn daarna denk ik. 

Haha ja gek gevoel is dat he. Aan de ene kant ben ik heel erg enthousiast net als je verjaardag vroeger, maar aan de andere kant vind ik het dood en dood eng.. Eerste keer onder narcose. Ook ligt de druk er best wel op dat ik na 3 weken wel weer zelfstandig moet kunnen werken omdat ik in de zorg werk, maar daar probeer ik niet teveel aan te denken. Dat kan het genezingsproces alleen maar tegen gaan. 

Staying positive :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Huppetee:

@Gabi @Xbudhhax ik ga de komende tijd zoveel mogelijk "spieken" hier om julie te volgen! Alvast heel veel succes voor jullie allebei, gelukkig mogen jullie vroeg komen je kunt het maar gehad hebben! Probeer zo uitgerust mogelijk te zijn en gezonde spanning is juist goed toch.....xxx 

Ja, tuurlijk. Spiek lekker! leuk! 

Dankjewel! 

Toen ik van de zomer mijn operatie datum vast ging laten zetten had ik als voorkeur de ochtend aan gegeven. Met het idee vanaf 00.00 niet eten en de zenuwen vind ik het fijn om

gekijk in de ochtend aanwezig te zijn. En dat kon, dus helemaal top. Je ziet mijn verslag wel verschijnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Xbudhhax:

Ja he, over bv zijn er super veel verhalen over te lezen en fotos om te bekijken en borstlift met protheses vrij weinig. 

Haha ja zeg dat wel o noo, maar gelukkig gaat het steeds n beetje beter. We gaan ervoor om dinsdag weer topfit te zijn :D

ah echt, gelukkig heeft het een reden. De spanning moet er toch via een weg uit. De een word heel erg zenuwachtig en de ander wat prikkelbaar. Dat maakt ons allemaal een mens :) 

okee alles wel goed uitgestippeld dan! Goede voorbereidingen gedaan. Is wel fijn daarna denk ik. 

Haha ja gek gevoel is dat he. Aan de ene kant ben ik heel erg enthousiast net als je verjaardag vroeger, maar aan de andere kant vind ik het dood en dood eng.. Eerste keer onder narcose. Ook ligt de druk er best wel op dat ik na 3 weken wel weer zelfstandig moet kunnen werken omdat ik in de zorg werk, maar daar probeer ik niet teveel aan te denken. Dat kan het genezingsproces alleen maar tegen gaan. 

Staying positive :D 

Hmmm heel bericht getypt, is hij foetsie. Even nog een keertje.

En dat is het, met je mind kan je zoveel. Leuk te lezen dat je er zo een

positive flow aan geeft. Dat is wat mij ook helpt. 

Ik ben zelf een aantal keer onder narcose geweest en het lijkt net of je een paar seconde hebt geslapen en vond het fijn. Na mijn bevalling moest mijn placenta operatief verwijderd worden. Het enige wat ik zei, oh heerlijk even slapen. Wellicht helpt mijn ervaring jou een beetje. 

Nou, op naar onze nieuwe boobs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Xbudhhax:

Ja he, over bv zijn er super veel verhalen over te lezen en fotos om te bekijken en borstlift met protheses vrij weinig. 

Haha ja zeg dat wel o noo, maar gelukkig gaat het steeds n beetje beter. We gaan ervoor om dinsdag weer topfit te zijn :D

ah echt, gelukkig heeft het een reden. De spanning moet er toch via een weg uit. De een word heel erg zenuwachtig en de ander wat prikkelbaar. Dat maakt ons allemaal een mens :) 

okee alles wel goed uitgestippeld dan! Goede voorbereidingen gedaan. Is wel fijn daarna denk ik. 

Haha ja gek gevoel is dat he. Aan de ene kant ben ik heel erg enthousiast net als je verjaardag vroeger, maar aan de andere kant vind ik het dood en dood eng.. Eerste keer onder narcose. Ook ligt de druk er best wel op dat ik na 3 weken wel weer zelfstandig moet kunnen werken omdat ik in de zorg werk, maar daar probeer ik niet teveel aan te denken. Dat kan het genezingsproces alleen maar tegen gaan. 

Staying positive :D 

@lovertje heeft protheses en een lift. Ze heeft ook een fotoalbum, weet alleen niet of die privé staat. Zelf heb ik een 2 maanden terug een lift gehad, had van mijzelf genoeg volume. Er gaat straks een last van je schouders, succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

20 uur geleden zei LiaLa:

@lovertje heeft protheses en een lift. Ze heeft ook een fotoalbum, weet alleen niet of die privé staat. Zelf heb ik een 2 maanden terug een lift gehad, had van mijzelf genoeg volume. Er gaat straks een last van je schouders, succes alvast!

Ja ik had het gezien. Ziet er netjes uit! Okee. Hoe zijn jou die 2 maanden bevallen? Rustig verloop gehad? Na hoeveel dagen kon je al wat beter uit de voeten? 

Ah ja kijk er nu al naar uit! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Xbudhhax:

 

Ja ik had het gezien. Ziet er netjes uit! Okee. Hoe zijn jou die 2 maanden bevallen? Rustig verloop gehad? Na hoeveel dagen kon je al wat beter uit de voeten? 

Ah ja kijk er nu al naar uit! 

Xx

Ik heb wat pech helaas. Een zwakke plek dat samen met hechtingen die niet oplossen maar zich naar buiten gaan werken. Dat heeft meerdere wondjes veroorzaakt. Met name 1 wond die best wel groot was. Dit kost eigenlijk nog steeds veel energie. Ik werk al weer maar nog niet volledig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

Ik heb wat pech helaas. Een zwakke plek dat samen met hechtingen die niet oplossen maar zich naar buiten gaan werken. Dat heeft meerdere wondjes veroorzaakt. Met name 1 wond die best wel groot was. Dit kost eigenlijk nog steeds veel energie. Ik werk al weer maar nog niet volledig. 

Oei dat is balen zeg! Klinkt erg vervelend allemaal! Komt dat puur door een verminderde wondgenezing of heb je misschien ook wat teveel gedaan? Hopen dat het snel voorbij is! Heb je er nog veel pijn aan? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Xbudhhax:

Oei dat is balen zeg! Klinkt erg vervelend allemaal! Komt dat puur door een verminderde wondgenezing of heb je misschien ook wat teveel gedaan? Hopen dat het snel voorbij is! Heb je er nog veel pijn aan? 

 

Nee, gewoon pech. Wondjes komen wel vaker voor Het drielanden punt bijvoorbeeld. Rechts is prachtig geheeld. Pijn heb ik niet maar helen kost wel heel veel energie. Ben ook geen 20 meer ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo ik ben de vierde week gaan werken maar op kantoor begonnen met 2 uurtjes. Zit nu op 6 uurtjes en ga nu half kantoor half produktie doen. En denk wel dat het nu gaat lukken. Sporten mag ik 3 maanden niet ivm verkleining en prothese. Hij zei je wilt toch niet dat je protheses een hoog en een ander laag komt te zitten. Denk ook voor de inwendige littekens. En idd als ik hard of haastig loop stukje dan voel ik ze ook wel. Maar mijn herstel verloopt 100 procent geen pijn gehad. Heel veel succes komt helemasl goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei LiaLa:

Nee, gewoon pech. Wondjes komen wel vaker voor Het drielanden punt bijvoorbeeld. Rechts is prachtig geheeld. Pijn heb ik niet maar helen kost wel heel veel energie. Ben ook geen 20 meer ;)

 

Okee, hopen dat het snel geheeld is... :)  

succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovertje:

Hey hallo ik ben de vierde week gaan werken maar op kantoor begonnen met 2 uurtjes. Zit nu op 6 uurtjes en ga nu half kantoor half produktie doen. En denk wel dat het nu gaat lukken. Sporten mag ik 3 maanden niet ivm verkleining en prothese. Hij zei je wilt toch niet dat je protheses een hoog en een ander laag komt te zitten. Denk ook voor de inwendige littekens. En idd als ik hard of haastig loop stukje dan voel ik ze ook wel. Maar mijn herstel verloopt 100 procent geen pijn gehad. Heel veel succes komt helemasl goed.

Hallo, 

ah wat fijn voor je dat je weer kan gaan werken. Ik hoop ook weer in de 4 de week zelfstandig me werk te kunnen doen. Gelukkig sta ik altijd met een collega die ik om hulp kan vragen als dit nodig is. 

Okee, 3 maanden pff, daar zie ik nog het meeste tegen op ... Niet kunnen sporten :( 

fijn om te horen dat je herstel zo goed verloopt en weinig pijn hebt, ik hoop dat dat bij mij ook een beetje gebeurd hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.