Ga naar inhoud

Xbudhhax : 18 december 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo Dames, 

Over 8 dagen is het zover. De eerste keer onder narcose om een borstlift met protheses te onder gaan. Wat vind ik dit spannend zeg. Ben door veel gewichtslverlies veel van mn borsten verloren. Ben nog maar 20 jaar oud maar wist al snel dat ik dit wilde toen ik mijn borsten zag veranderen in losse velletjes. Jammer genoeg kon het geen borsvergroting worden en moest het een borstlift met protheses worden. Ik ben naar Diana Gabriels gegaan en vond het consult erg fijn. Zij wist al gelijk een goede chrirurg die mij kon helpen. De operatie word gedaan door dr kevin peters. Er word 375 cc dual plane geplaatst.  Vind het ook erg spannend om 6 weken niet te mogen sporten... Daar kijk ik erg tegen op. Zou het zo lastig vinden als ik mezelf wat aan zie komen. Vanaf wanneer konden jullie weer fatsoenlijk krachttraining doen? 

Ik werk als verzorgende IG op een gesloten PG afdeling. De druk ligt ook best wel hoog op de genezing. 2 weken ben ik vrij na de operatie.  Week 3 staat er nog iemand bij mij die voor mij tilt. En vanaf week 4 moet ik het weer alleen doen. Er is veel tilwerk te doen. Ik hoop dat ik hiermee me weg in kan vinden. Door niet te veel belastend werk te doen..  Wat zijn de ervaringen hier bij de dames in de zorg? 

Hebben jullie nog tips voor de eerste keer onder narcose gaan? 

Ik zal een verslagje ervan maken zodat andere meiden hier ook iets aan hebben. :D 

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie